olen sellise asja hiljuti valmis ehitanud. (mul oli 1,9 manuaal ja vahetasin selle 2,2 manuaali vastu välja)mootori kinnitused istuvad 1:1 le samuti
ka veovõllid. välja pead vahetama lisaks mootorile kütusetorustiku ja paigaldama elektrilise kütuse pumba, välja vahetama kapotialuse juhtmestiku,
radikas, genekas ja starter võivad jääda 1,9 omad. kerekülge tuleb panna lisa kronsa pritsepea toetamiseks. hetkel rohkem asju meelde ei tule.
üldiselt on ehitamist päris palju ja kui ise suurem asi autoremontija pole siis ei tasu nii mahukat asja ette võtta. ise sõitnud ka aastakese 1,9
karpaga mootoriga ja ei ütleks et vahe 2,2 sedavõrd parem on et tasuks ümber ehitamise vaeva ette võtta.
kui küsid miks ise seda tegin siis vastus on lihtne...mulle meeldib autosid putitada/ümber ehitada...sportlik huvi lihtsalt 
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|