Mariokro
huviline
Registreerunud 24.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI S-Line
|
postitati 22.09.12 19:00
|
|
|
Audi A4 b7 2005 Multitronic
Kuulen foorumis nii seda kui teist selle kasti kohta. Kuidas tegelikult lood on?
Silmapiiril üks A4 (b7) 2005 aasta ja 7 käiguline multitronic (muu vist ei saa olla?)
Keegi targem võiks mulle öelda mida jälgida ostu puhul, kus kontrollida ja palju nt käigukasti õli vahetus maksab?
|
|
|
Mariokro
huviline
Registreerunud 24.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI S-Line
|
postitati 23.09.12 16:21
|
|
|
Kas keegi annaks nõu kuidas multitronicut kontrollida või kus lasta kontrollida Võrumaa/Tartumaa ?
Palju orienteeruvalt kasti õli vahetus maksab?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.09.12 16:30
|
|
|
Tartus DIA on üks esimesi, kes nende kastide hingeeluga kursis. Õli vahetus 200eur kanti, dünaamilise puhul vist enam, ei tea, mul oli 200eur kanti
Aasta Autos, mujal odavamalt ei leidnud. Kontrollida saad nii, et sõidad, mingeid nõkse ei tohi olla ja peab olema väga sujuv, kast tuleb kindlasti
soojaks sõita, lausa paarkümmend km.
Otsi foorumist reaalselt multitronicuga seotud probleemiga teemasid, nüüd vaata, kui palju on multi kastiga masinaid ja tee sellest omad järeldused,
enamik teemasid on sellised a la olen kuulnud, et on probleemne, kas vastab tõele.
IMO väga hea kast, omanud ca 5a, üks väheseid asju, millest nüüd uue pereauto juures puudust tunnen, teine asi on hea muusikasüsteem
|
|
|
Mariokro
huviline
Registreerunud 24.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI S-Line
|
postitati 23.09.12 16:34
|
|
|
Tänud vastamast!
See "kui palju on multi kastiga masinaid" järeldan, et palju ehk enamus sh esiveolised kõik. Ainuke asi auto puhul on see, et ma ei tea väga ajalugu
inimene tõi auto endale itaaliast ja ei ole ise ka vahetanud seda kasti õli nüüd 3-4 kuu jooksul, mis see tema käes olnud on. Õli järgi saab ka vist
kindlaks teha seisukorda?
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 23.09.12 17:57
|
|
|
See 7-me käiguline variant pidi vastupidavam olema, kui eelmine 6 käiguline. Seda olen googeldades teada saanud ja mõnes remondikohas kuulnud, et neid
uuemaid kaste käib vähem remondis. Endal olnud pea 2 aastat, õlivahetus oli kastil ja mootoril kokku umbes 200 euro kanti. Ehmatuse tekitas ükskord
see, et kallakupealt startides vajus tagasi. Arvasin et nüüd jama majas aga jällegi pikema netis tuuseldamise peale selgus et see on multitronic kasti
puhul normaalne nähtus, tavalise automaadiga neil palju ühist ei olevat.
Märkimist tasub ka see et kohapealt liikuma hakates peab arvestama väikese viivitusega. Aga sellega harjub ja probleemi ei ole suurt.
Üliökonoomne kast minumeelest, pöörded hoiab mõistliku sõidu ajal väga madalal. Järgmise auto vaatan endale kindlasti sama ülekandetüübiga.
Tartus peaks MT Autohooldusel olema multitronic kastidega kogemusi.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 23.09.12 17:59
|
|
|
Ahjaa, minu teada esiveolistel uuematel audidel on multitronic ainuke variant automaadina. Tiptronicut pannakse ainult neliveolistele.
|
|
|
Mariokro
huviline
Registreerunud 24.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI S-Line
|
postitati 23.09.12 20:35
|
|
|
Suur tänu Jaiks.
See, et kas B6 ja B7 kastid erinevad huvitas mindki, googeldades vastust küll vist ei leidnud, küll aga midagi ligilähedast. Aga nüüd , vist sain
kinnitust. Igatahes, plaan oleks lasta siiski kindluse mõttes ka kast veel DIA-s üle vaadata! Aga tagasiside ja soovitused ja igasugune informatsioon
on teretulnud. Just huvitabki see, et kas B6 ja B7 on vastupidavuselt öö ja päev? Või vähemalt on areng toimunud positiivsuse suunas (autoomanike
suhtes).
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 24.09.12 00:59
|
|
|
Enamasti on 6 käigulistel kastidel veaks mingisuguste ketassidurite kulumine. Asendatakse need 7 käigulise kasti omadega, sest need olevat juba
vastupidavamad. Kulunud kettad annavad endast märku jõnksutamisega (värinaga) kohalt startides. Olen lugenud paljusid (ja neid on tohutult palju)
ingliskeelseid foorumeid nende kastide ja probleemide kohta ja kõikides räägitakse vanemast kastist, uute kohta suurt üldse pole teemasid. Ilmselt
siis probleeme vähem.
|
|
|
Mariokro
huviline
Registreerunud 24.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI S-Line
|
postitati 24.09.12 05:27
|
|
|
Selge. Ma ise ka arvasin, et kaua võib üks ja sama probleem valitseda. Eks probleem on selles ka vist, et Audi ise neid kaste endale ei tooda?
(Parandage, kui eksisin).
Aga oskab keegi, öelda, kust ma saaks Audi hooldusajaloo välja otsida? Ainult esinduse kaudu ?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 24.09.12 06:28
|
|
|
Multitronicul aju probleeme esineb ikka. Aga see on remonditav ilma suurema lõhkumiseta.
|
|
|
|
Mariokro
huviline
Registreerunud 24.02.12
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0TDI S-Line
|
postitati 24.09.12 12:45
|
|
|
Keegi oskab öelda selle 2.0 diisli kohta, et algul külmalt tööle panna siis umbes 2 sekundit puterdab ja sis töötab ilusti. Kõikumatult ja ühtlaselt.
|
|
|