Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C4 tdi quattro (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3446)
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 20.09.12 06:00 Tsiteeri
A6 C4 tdi quattro



Probleem selles, et põhja alt kostub rõve ulgumine, aga erilist vahet pole kas annad piitsa või mitte. Kiirustel 40-80 on hästi aru saada. Kaks päeva tagasi vahetasin vahepuki ära, aga ulumine tuli eile õhtul. Ja aru ei saa millest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.09.12 06:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
probleem selles et põhja alt kostub rõve ulumine aga erilist vahet pole kas annad piitsa või mitte. kiirustel 40-80 on hästi aru saada. kaks päeva tagasi vahetasin vahepuki ära aga ulumine tuli eile õhtul................ja aru ei saa millest.

Hehee, sama siin. Juba suve algul sai pukk vahetatud, enne seda midagi, aga nüüd paar kuud on vihmaste ilmadega (ja hommikul kui kõik on kondentsiga kaetud) kostunud alates kiirusest 50 kiiruseni 80 kõrgema ja madalama heliga ulgumist. See ei sõltu ei mootori pööretest (on ka siis kui sidur alla vajutada) ega ei sõltu ka sellest, kui pidurdada, ulgumine kaob ikka alles siis, kui kiirus langeb alla 50km/h. Laagrid kontrollitud Atlantes ja väidetavalt üks tagumine oli läbi, lasin MT Autohooldusel selle ära vahetada, nemad aga ütlesid, et tegelikult see ei ole läbi, neil oli õigus, sellest see ei tulnud. Suht kindlalt asi selles uues e34 525 vahepukis, kõige hullem see, et enamasti seda ulgumist pole, mine siis niimoodi autoga arsti juurde, aga tegelt peaks auto ülestõstma, rattad ringi laskma ja vett sinna pukile pihustama.
Ootan ka sarnaseid probleemikirjeldusi ja äkki teab keegi lahendust, ei tahaks terveid juppe rohkem uute vastu vahetada, olen seda juba mõtetult palju teinud:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 21.09.12 05:32 Tsiteeri


Vahetasin vahepuki laagri ära ja ulgumine kadunud.NB! Varuosa kestis 35 km. Varuosa kvaliteet on ikka naljanumber.

Aga on ka teine probleem mis oli enne vahepuki vahetamist ja on praegugi alles.1,2,3 käiguga ei ole aga 4,5,6 käiguga kiirendades tuleb vibra sisse, mis võiks olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 21.09.12 05:43 Tsiteeri


Teretulemast klubisse, ilmselt sul ka hooratas mineku peal nagu enamus c4tdiq ja kannata see vibra läheb järk järgult hullemaks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 21.09.12 06:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
Vahetasin vahepuki laagri ära ja ulgumine kadunud.NB! Varuosa kestis 35 km. Varuosa kvaliteet on ikka naljanumber.

...

Mis firma varuosa oli? Mis nüüd läks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 22.09.12 06:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
Teretulemast klubisse, ilmselt sul ka hooratas mineku peal nagu enamus c4tdiq ja kannata see vibra läheb järk järgult hullemaks;)


Hooratas peaks tegema ka tühikäigul töötades häält. ja pealegi on hooratta vibratsioon teistsugune ja kostub mootori poolt mitte põhja alt.
ma ise kahtlustan pooltelje otsasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 22.09.12 06:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
Vahetasin vahepuki laagri ära ja ulgumine kadunud.NB! Varuosa kestis 35 km. Varuosa kvaliteet on ikka naljanumber.

...

Mis firma varuosa oli? Mis nüüd läks?


swag ja bmw oma aga nüüd vahetasin vahepuki sees ainult laagri ja firma oli skf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 22.09.12 07:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
Vahetasin vahepuki laagri ära ja ulgumine kadunud.NB! Varuosa kestis 35 km. Varuosa kvaliteet on ikka naljanumber.

Aga on ka teine probleem mis oli enne vahepuki vahetamist ja on praegugi alles.1,2,3 käiguga ei ole aga 4,5,6 käiguga kiirendades tuleb vibra sisse, mis võiks olla?
Ei ole mõtet üle mõelda. Vaheta hoorats ära ja asi tahe!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
R.Raudsepp
huviline



Registreerunud 21.12.10
Asukoht: Tartu/Valgamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5 2.5TDI Q 2002

postitati 22.09.12 08:40 Tsiteeri


Kui pihustiotsade seisukord on teadmata, siis võiksid lasta neid stendida/vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 22.11.12 06:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
Probleem selles, et põhja alt kostub rõve ulgumine, aga erilist vahet pole kas annad piitsa või mitte. Kiirustel 40-80 on hästi aru saada. Kaks päeva tagasi vahetasin vahepuki ära, aga ulumine tuli eile õhtul. Ja aru ei saa millest.

NB! Ulgumist pole enam!

Vahepel siis vahetatud vskpoolne mootoripadi ja esimene mootoripadi. Läks paremaks aga ära pole vibrtsioon kadunud. Vibratsioon on vähe siis kui kiirendada 2400rpm ja ülespoole aga kui pedal põhja vajutada 1800 pealt on korraga vibra sees. Tundub täpselt et kui mootor kiirendades liigub ja surub kuidagi kardaani lollaka nurga alla ja tekibki vibratsioon.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 22.11.12 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
Probleem selles, et põhja alt kostub rõve ulgumine, aga erilist vahet pole kas annad piitsa või mitte. Kiirustel 40-80 on hästi aru saada. Kaks päeva tagasi vahetasin vahepuki ära, aga ulumine tuli eile õhtul. Ja aru ei saa millest.

NB! Ulgumist pole enam!

Vahepel siis vahetatud vskpoolne mootoripadi ja esimene mootoripadi. Läks paremaks aga ära pole vibrtsioon kadunud. Vibratsioon on vähe siis kui kiirendada 2400rpm ja ülespoole aga kui pedal põhja vajutada 1800 pealt on korraga vibra sees. Tundub täpselt et kui mootor kiirendades liigub ja surub kuidagi kardaani lollaka nurga alla ja tekibki vibratsioon.


Nagu reisser eelnevalt mainis vibratsiooni põhjustaja on sul kulunud kahemassiline hooratas. Madala pöördega väändealas tõmbab värina sisse. Kas mootor on chipitud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 23.11.12 05:45 Tsiteeri


Jah, chip on peal. Aga värin oli sees ka ennem chipi. Eile tõstsin auto üles ja mõtlesin ja uurisin põhja all. Ja lõpuks avastasin et kardaani murrab vahepuki juurest ülespoole nurga alla. Panin vahepuki ja kere vahele seibe ja tõmbasin kinni. Proovisõit: ja oluliselt asi paranes. vibra ja kaks korda väiksemaks. Täna proovin veel!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 23.11.12 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: silver689
Jah, chip on peal. Aga värin oli sees ka ennem chipi. Eile tõstsin auto üles ja mõtlesin ja uurisin põhja all. Ja lõpuks avastasin et kardaani murrab vahepuki juurest ülespoole nurga alla. Panin vahepuki ja kere vahele seibe ja tõmbasin kinni. Proovisõit: ja oluliselt asi paranes. vibra ja kaks korda väiksemaks. Täna proovin veel!

Aga kuidas see ulgumine ära kadus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 23.11.12 07:27 Tsiteeri


Kas vahepuki vahel siis polnudki eelnevalt seibe? Enda omal võtsin alt hiljuti, siis mul oli seal vahel mingi 3-4mm paksused seibid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
silver689
huviline



Registreerunud 21.09.08
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Manuaal

postitati 26.11.12 08:53 Tsiteeri


Ulgumine kadus siis ära kui ma uuel vahepukil pärast 35km uue laagri sisse panin. Seibid olid all aga ainult üks t 2mm kummalgi pool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]