Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 11.12.04 15:47
|
|
|
Mootor käib ebaühtlaselt külmast peast
Sai endale soetatud 2 pool kuud tagasi uus autoke. Kõik oli ilus ja korras välja arvatud see, et mootor käis ebaühtlaselt. Tühikäigul oli kõik ok aga
kui gaasi juurde andsin siis hakkas mootor nii öelda vales taktis tiksuma. Sai käidud diagnostikas seal öeldi et võib olla lamdaandurid põlevad
puhtaks võibolla mitte. Seal oli ka mingi releega väike kala aga selle tegid korda ja siis sai nädal lamdaandureid puhtaks põletatud. See oli päris tore. Mure on tegelikult see et asi tundub suht ok aga külmast
peast on ikka sama jama, kui mootor läheb soojaks, siis on 2.6 V6 mootori hääl ilus ja paitab ainult kõrvu. Äkki oskaks keegi jagada oma teadmis
selles suhtes, et kas kõik V6 teevad niisugust nalja külmast peast?
|
|
|
Cado
huviline
Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Harjumaa. Keila lähedal.
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2,6.Q .Bmw 525 24v
|
postitati 11.12.04 15:57
|
|
|
Minu oma töötab ka külmalt normaalselt.
|
|
|
bremann
huviline
Registreerunud 26.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2,3E 1989
|
postitati 11.12.04 21:22
|
|
|
Sain just sellisest probleemist lahti. Kontrolli üle kõik õhuvoolikud ja ühendused, mul oli ühel plastmassist jullal pragu sees. Külmast peast pöörded
kõikusid ja tühikäigul gaasi andes jättis vahele. Käisin kahes kohas diagnostikas enne kui asi selgeks sai. Julla ise maksis audi esinduses mingi 25
krooni.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 11.12.04 22:04
|
|
|
mul oli ka eelmine auto 2,6 v6 ja täpselt sama. lambade vahetusel järel läks korda. kütusekulu külmast peast vähenes ka. lambdad vahetusega oli minu
meelest ca 2500 krooni
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 12.12.04 06:32
|
|
|
Aga äkki oskate öelada kas on mingi vahe originaal ja universaal lamdaanduritel? Kütusekulu tundub küll suur, linnas 14 aga selles ma arvan on süüdi
lühikesed otsad (10 km) ja külm mootor.
|
|
|
pealik
huviline
Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT
|
postitati 12.12.04 08:40
|
|
|
külm mootor kindlasti tõstab kütusekulu aga kui lambda on uimane või hakkab tööle tükk aega peale mootori soojenemist, siis just külmade sõitude ajal
edastab ajule vale infi. sellest ka veel suurem kütusekulu. ma olen kindel, et peale vahetust kütusekulu langeb. kas just rohkem kui liitri võrra, see
on iseasi. teine pluss on see, et mootor hakkab ühtlasemalt tööle. eriti just külmaga.
teine asi on veel, miks peaks lambda ära vahetama - katalüsaatorid lähevad läbi, kuna küttesegu on vale.
originaal või universaal? ma ei ole kuulnud universaallambdadest. pigem kas a või b varuosad? teoreetiliselt peaks originaalid kauem kestma. ma ise
ostsin forssist b-varuosana ja töötasid 2 aastat ilusti. siis müüsin auto maha, küllap nad töötasid ka kauem.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 12.12.04 09:05
|
|
|
Tänan. Eks peab siis jõulupreemiat ootama. 
|
|
|
Cado
huviline
Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Harjumaa. Keila lähedal.
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2,6.Q .Bmw 525 24v
|
postitati 12.12.04 09:21
|
|
|
Universaalsed lambdad on täitsa olemas.
Bemaritel aga valmistavad need väga tihti probleeme eriti 24.v mootoritel kas neid probleeme esineb ka audidel nendega ei oska öelda.
|
|
|