Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 16.09.12 18:10
|
|
|
S6 C5
http://www.auto24.ee/used/1067886
mida arvata sellest autost ja üldse sellest isendist. Mis peaks teadma, või keegi käinud vaatamas.
Sisu on see mis eriti meelitab..
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 16.09.12 18:14
|
|
|
Mis siin ikka, loe vähe klubist saad enamused tüüpvead teada mida jälgida. Sisu on ilus, kuid vajab pidevat hoolt. Samas sellise hinnaga masin peaks
olema üsna üsna heas seisukorras, kas ta seda ka on, ei tea. Kaabel kaasa ja testima. Ning jah, selle raha eest võiks saada ka nõks uuema...
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 16.09.12 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
http://www.auto24.ee/used/1067886
mida arvata sellest autost ja üldse sellest isendist. Mis peaks teadma, või keegi käinud vaatamas.
Sisu on see mis eriti meelitab.. |
Eks nagu S-i puhul ikka, paksu rahakotti vaja .
Ja ma tean ühte meest, kes peale minu autoga sõitmist kurtis, et kuidas ta nüüd enda "uimase S6-ga" edasi sõidab .
Ja keegi on käinud vaatamas, bronn peal juba.
|
|
|
|
mustmiljon
huviline
Registreerunud 22.08.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 D2 4.2Q
|
postitati 16.09.12 23:47
|
|
|
Mõni aeg tagasi käisin mina seda näppimas ja kimasin ringi. Üldiselt ilus ja põhjalikult puhtaks küüritud. Kui mälu ei peta, siis oli esiots vist tiba
kõveralt taastatud. Edasi liikus ja käike vahetas ilusti. Oli vist suht vaikne ka sildade ja salongi poolest. Mootor immitses ülevalt ja alt nagu
kõikide müügisolevate esside puhul Ostueelsesse kontrolli ma ei läinud,
seega veakoode ei tea. Linnas ei saanud väga aru aga maanteel möllates kiskus vasakule-paremale veidi palju (võibolla veljed/rehvid valed või lihtsalt
jooks paigast ära). Sõidu ajal paar korda justkui poos midagi kuskil korraks kinni, justkui üks tagumistest piduritest oleks korraks rakendunud (mis
ja miks? ma ei tea). Mulle tundus see auto veidi ülehinnatud ja hele sisu absoluutselt ei meeldinud, tagumine iste oli kollane nagu beebi oleks täis
pissinud Tee proovisõit, pane juhe taha ja kui meeldib, anna raha ära
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 18.09.12 11:16
|
|
|
Teie asi, mil oleks mõistlik üldse osta Q, vastu talve pole mõtet, ma mõtlen rahaliselt. Paari viimase kuuga on a24 müügis olevate esside kuulutused
poole võrra juba võrra. kevadel peaks rohkem ,ju valikuvõimalust olema vähe madalama hinnaga kui autot osta pikemaajaliseks, mitte ainult talveks.
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 18.09.12 16:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Teie asi, mil oleks mõistlik üldse osta Q, vastu talve pole mõtet, ma mõtlen rahaliselt. Paari viimase kuuga on a24 müügis olevate esside kuulutused
poole võrra juba võrra. kevadel peaks rohkem ,ju valikuvõimalust olema vähe madalama hinnaga kui autot osta pikemaajaliseks, mitte ainult talveks.
|
Äh?
|
|
|
|
JoonasJJ
klubiliige
Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI
|
postitati 18.09.12 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: madu
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Teie asi, mil oleks mõistlik üldse osta Q, vastu talve pole mõtet, ma mõtlen rahaliselt. Paari viimase kuuga on a24 müügis olevate esside kuulutused
poole võrra juba võrra. kevadel peaks rohkem ,ju valikuvõimalust olema vähe madalama hinnaga kui autot osta pikemaajaliseks, mitte ainult talveks.
|
Äh? |
Mis seal siis nüüd täpsemalt juhtuski?
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 18.09.12 19:13
|
|
|
Jah, mina kurtsin Tegu on suhteliselt hästi motoriseeritud pereautoga, ei
enamat. Sõiduomadustelt on D2 S8 tuntavalt mõnusam (vedrustus, juhitavus, üldine sõidutunne, istmed, müra, ruumi olemasolu jne). Ma ei ütleks ka, et
uuem 5-klapiline mootor vanemast 4-klapilisest oluliselt parem oleks. Kusjuures minu S6 on ca 100-150 kg raskem, kui kunagine S8 ja see annab
tunda.
Kui mootorit ja kasti remontima ei pea, on kulud samad mis iga C5 avanti puhul. Samas ilmselt on tark ka arvestada suuremate väljaminekutega seoses
kasti ja mootoriga.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.09.12 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Teie asi, mil oleks mõistlik üldse osta Q, vastu talve pole mõtet, ma mõtlen rahaliselt. |
Vastu talve pole neljajalgseid loomi muidugi mõtet osta, kuidas sa muidu kolesteroolitaseme ilma kühveldamata alla saad?
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.09.12 04:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Jah, mina kurtsin Tegu on suhteliselt hästi motoriseeritud pereautoga, ei
enamat. Sõiduomadustelt on D2 S8 tuntavalt mõnusam (vedrustus, juhitavus, üldine sõidutunne, istmed, müra, ruumi olemasolu jne). Ma ei ütleks ka, et
uuem 5-klapiline mootor vanemast 4-klapilisest oluliselt parem oleks. Kusjuures minu S6 on ca 100-150 kg raskem, kui kunagine S8 ja see annab
tunda.
Kui mootorit ja kasti remontima ei pea, on kulud samad mis iga C5 avanti puhul. Samas ilmselt on tark ka arvestada suuremate väljaminekutega seoses
kasti ja mootoriga. |
Pakun, et su auto juures pole kõik päris korras, kui nii räägid.
Tark oleks osta korras auto ja sõidurõõmu nautida, mitte ise ehitama hakata "otse Saksast" tundmatu looma nahka. Peab vist enda oma ka auto24 -s
ESSidealla tõstma, et inimesed lõpuks hea asja üles leiaks.
Mina soovitan sellist autot ostma minnes võtta kaasa inimese, kes oskab asju vaadata ja tagumikuga tunnetada, kõrvaga kuulata ning muidugi
kaabeldamine.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 19.09.12 06:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Pakun, et su auto juures pole kõik päris korras, kui nii räägid.
|
On küll korras Kastis vahetatud kõik kettad, tihendid, korvid, ZF tehases
taastatud turbiin, mootoris remonditud kaaned (klapid, kanalite puhastus, tihendid, juhtpuksid), uued ketipingutid, kõik tihendid mootoril eest ja
tagant, ülevalt ja alt, genekas jne, esindusest VIN-koodi järgi uued vedrud ja amordid koos pudinatega, kõige paremad tutitakd Continentali 18"
suverehvid. Ühtegi veakoodi ei ole. Mida veel? Kusjuures enamus asju on
tehtud mitte sellepärast, et oleks kindlasti vaja olnud teha. Tegu oli kindlasti üle keskmise korras ja vähe sõitnud autoga.
Ma ei ütlegi, et see auto halb oleks. Kindlasti mitte. Kõik sõltub eesmärkidest. Aga fakt on see, et suurem teljevahe, laiem rööbe, madalam kõrgus ja
väga hea ja kergem kere koosluses sama mootori ja kastiga ning sarnase vedrustusega + premium klassi suur sedaan (isegi 20 aastat vana disaini juures)
= suurem sõidumõnu. D2 müratase on madalam (kuigi ka S6-l mul topeltklaasid), salongidetailid on kvaliteetsemad ja kõi kokku on sõidutunde mõttes
parem.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.09.12 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mms
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Pakun, et su auto juures pole kõik päris korras, kui nii räägid.
|
On küll korras Kastis vahetatud kõik kettad, tihendid, korvid, ZF tehases
taastatud turbiin, mootoris remonditud kaaned (klapid, kanalite puhastus, tihendid, juhtpuksid), uued ketipingutid, kõik tihendid mootoril eest ja
tagant, ülevalt ja alt, genekas jne, esindusest VIN-koodi järgi uued vedrud ja amordid koos pudinatega, kõige paremad tutitakd Continentali 18"
suverehvid. Ühtegi veakoodi ei ole. Mida veel? Kusjuures enamus asju on
tehtud mitte sellepärast, et oleks kindlasti vaja olnud teha. Tegu oli kindlasti üle keskmise korras ja vähe sõitnud autoga.
Ma ei ütlegi, et see auto halb oleks. Kindlasti mitte. Kõik sõltub eesmärkidest. Aga fakt on see, et suurem teljevahe, laiem rööbe, madalam kõrgus ja
väga hea ja kergem kere koosluses sama mootori ja kastiga ning sarnase vedrustusega + premium klassi suur sedaan (isegi 20 aastat vana disaini juures)
= suurem sõidumõnu. D2 müratase on madalam (kuigi ka S6-l mul topeltklaasid), salongidetailid on kvaliteetsemad ja kõi kokku on sõidutunde mõttes
parem. |
Nojah, inimesed on erinevad ja tagumikudüno samuti. Selge on ju see, et S6 4,2 puhul pole mingil juhul tegemist rinkapilliga juba kaalu vaadates.
Pigem on see auto loodud pikkade vahemaade mugavalt, turvaliselt ja kiiresti läbimiseks ilma, et tahho piirajas oleks. Olen ise ka kõvasti järgi
aidatud RS4-ga sõitnud ja see on hoopis teine maailm. 
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|