Lehekülgi: 1 2 3 |
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
postitati 12.09.12 20:45
|
|
|
Audi S4 B5 2.7T sedaan - 1999 - APP
Juunis 2012 ostsin endale sedaan kerega S4 b5 1999a (varem omanud nelikveolistest kolme Imprezat). Masin on väga mugav ja vaikne ning ka vedrustus
pehmem võrreldes japsidega. Muudatuste poolest varem eemaldatud tagumised katid ja vahetatud eelviimane pütt ehk reso popima vastu.
Nagu alati müüjad väidavad, et auto heas korras jne. aga ometi tuli kohe asuda auto remondi ja hoolduse kallale nagu iga uue kasutatud auto puhul.
Läbitud oli eelnevalt Audi esinduse üldkontroll ning mõned vead olid teada, aga mõned tulid ka üllatusena. Väike asjade kulg alates auto ostust peale
järjekorras, mida olen teinud:
*esi välimise poolteljekummi (originaal) vahetus, õnneks oli katki läinud äsja ja pooltelje ots jäi ellu.
*välimise rooliotsa vahetus (lömforder) ja silla reg
*õli ja õhufilti vahetus (eelnevalt oli saastunud "sport" paneelikas ja ka "tuunitud" õhuvõtuga filtri korpus)
*võideldud salongi lekkiva veega, mille põhjustas katkine põhjakork, mille tulemusena terve salongi vaip välja võetud, keemiline tehtud ja
kuivatatud.
*vahetatud tagasilla alumiste õõtsade puksid (lömforder) + eksenrtik poldid + silla reg.
*vahetatud tagasilla ülemise õõtsa puksid+ silla reg.
*ajule kangem soft installitud (rõhk enne 0.8 , nüüd 1.2 algul oli klemm kõrvuni aga nüüd harjub ära ja nagu tavaline.
*mootori külgmiste patjade vahetus (mõnus käsi ja näputöö)
*taga diffri esimese puksi (originaal) vahetus
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 12.09.12 20:55
|
|
|
Nu need täitsa tavalise Audi hoolduse teemad .
S "rõõmudeni" pole veel jõudnud.
Palju masina läbisõit on?
|
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
postitati 12.09.12 21:12
|
|
|
Masina läbisõitu ei oska öelda aga spidomeetri näit hetkel 287 000 Mis need
"rõõmud" siis ? Väidetavalt 30 tuhhi tagasi föönid vahetatud ja ka RS4 sidur küljes, kuigi tugevama gaasiga startides tõmbab kärsaka üles. Õnneks
pole lipsumees ja käsi õliseks teha pole probleem.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 12.09.12 21:14
|
|
|
Väidetav vahetus, kas see on ka kuidagi tõestatav.
RS-i sidur ei tohiks küll selle 1.2 rõhuga veel mingit kärsakat teha.
|
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
postitati 12.09.12 21:27
|
|
|
Ma ei hakka midagi tõestama siin foorumis ja sidurit vahetan siis kui vaja ja muid juppe ka
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 12.09.12 23:13
|
|
|
Number hea (Y)Ootaks rohkem pilte. Paksu rahakotti.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 13.09.12 05:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: APP
Ma ei hakka midagi tõestama siin foorumis ja sidurit vahetan siis kui vaja ja muid juppe ka |
Mõtlesin seda, et kas see kunagine turbode vahetus ka tegelikult tehtud on.
Siin ennegi olnud masinaid, mis peaksid olema kiired S-id, aga rajal suht mannetud.
|
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.12 06:18
|
|
|
Pilte
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 13.09.12 10:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Number hea (Y)Ootaks rohkem pilte. Paksu rahakotti. |
Ilmselge fotopood ju.
|
|
|
Ricky
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.12 11:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Number hea (Y)Ootaks rohkem pilte. Paksu rahakotti. |
Ilmselge fotopood ju. |
Huvitav ja, et lkf annab vastuseks.
Registreerimismärk 666CCC
Mark ja mudel MERCEDES-BENZ E 220 CDI
Riigi kood, mille registris sõiduk on EST
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
postitati 28.03.13 23:48
|
|
|
Vahepeal siis nipet-näpet tehtud masinaga(rohkem remonti, kui sõitu)
*käigukasti magnet puhastatud ja vahetatud mõned tihendid+uus õli
*klapikambrikaane tihend vahetatud ja rs-i orikad küünlad pandud
*ette uued orikad vedrud ja bilsteini amordid+kütuse filter
nati pildi materiali ka:
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
postitati 20.10.13 11:48
|
|
|
Vahepeal masinaga suurt midagi juhtunud pole. Peale tava hoolduse sai hiljuti külge Luk-i RS4 sidur ja 2,5 tolline decat pipede komplekt, millele
lisatud sukad ja kolle teip (originaal kuumaplekk jäi vaid kõrvitsate kohale). Mõned pildid ka siis:
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 20.10.13 12:26
|
|
|
Kuidas need ebay downpiped külge istusid? Lugenud, et mõnel juhul on flantsi pind või poldi augud natuke mööda või siis hakkavad kuskilt vastu
keret/käigukasti käima. Muidu täitsa viisakad ju kui sukad ka küljes, mul vahepeal olid need olemas aga siis müüsin edasi kuna tundus natuke liiga
õhuke materjal.
|
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
postitati 20.10.13 12:41
|
|
|
Flanstid normaalsed, turbo külge läksid ilusti. Käigukasti padja kronsteine oli nikerdamine hiljem külge panna. Siis kinnitused kasti külge tuli veits
ringi teha ja vasakult poolt jäi suka algus kerele suht lähedale, kuna sai need keevitatud kui kasti polnud otsas (peale kasti paigaldust asend natuke
muutus). Hetkel nagu midagi vastu ei käi aga äkilisemaid starte pole veel teinud.
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 20.10.13 12:43
|
|
|
On mingit vahet ka tunda võrreldes originaalidega ja kas sul olid originaalid varasemalt ka tühjaks tehtud kattidest? Klambrite pealt oled kokku
hoidnud ma vaatan
|
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
postitati 20.10.13 18:54
|
|
|
Hääles olulist vahet ei tulnud. Esimesed katid olid sees, tagumised olid juba enne asendatud toruga. Hülss klambrid olid veel korralikud ja hetkel
puudus vajadus uute järele aga varsti plaan ka taga otsaga midagi ette võtta, kas siis kaotada resonaator või siis vahetada originaal lõpupütt
otseläbi pütiga.
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.01.14 22:40
|
|
|
Turbotimer on täiesti pointless sellel autol.
|
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
postitati 30.01.14 22:50
|
|
|
Talvel on hea autot soojendada suletud ustega näiteks. Tulemas ka järeljahutus süsteemi rakendus tembi anduri vahetus madalama tembi vastu.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.01.14 22:56
|
|
|
Talvel suletud ustega soojendamiseks (mis on tegelikult mootori surm), on kaks võtit.
Üks läheb süütesse ja teisega läheb uks lukku.
|
|
|
|
APP
huviline
Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: S4 B5 ex
|
postitati 30.01.14 23:03
|
|
|
Paraku puudub teine võti. Mis oleks siis talvel mootorile mitte surm, kohe külmalt liikvele...?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 30.01.14 23:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: APP
Paraku puudub teine võti. Mis oleks siis talvel mootorile mitte surm, kohe külmalt liikvele...? |
Siis peab teise võtme tegema, ma arvan, et maksab oluliselt vähem, kui turbotimer
Kõige parem on mootorile elektriline plokisoojendus või webasto.
Kui seda varianti pole, siis jah, kohe liikvele ja vältida suuri pöördeid. Nii soojeneb asi oluliselt kiiremini.
Külmalt tühikäigul pikalt tiksuda laskmine = rikka segu tõttu kütus peseb silindri seintelt õlituse maha ning kulutab rõngaid ja silindri seinu. Mida
kiiremini see olukord kaob, seda parem mootorile.
Samal põhjusel on soovitatav SAI minema visata ja välja progeda.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |