Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi S4 B5 2.7T sedaan - 1999 - APP (Vastuseid: 59 | Vaatamisi: 14249)
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 12.09.12 20:45 Tsiteeri
Audi S4 B5 2.7T sedaan - 1999 - APP



Juunis 2012 ostsin endale sedaan kerega S4 b5 1999a (varem omanud nelikveolistest kolme Imprezat). Masin on väga mugav ja vaikne ning ka vedrustus pehmem võrreldes japsidega. Muudatuste poolest varem eemaldatud tagumised katid ja vahetatud eelviimane pütt ehk reso popima vastu.
Nagu alati müüjad väidavad, et auto heas korras jne. aga ometi tuli kohe asuda auto remondi ja hoolduse kallale nagu iga uue kasutatud auto puhul. Läbitud oli eelnevalt Audi esinduse üldkontroll ning mõned vead olid teada, aga mõned tulid ka üllatusena. Väike asjade kulg alates auto ostust peale järjekorras, mida olen teinud:

*esi välimise poolteljekummi (originaal) vahetus, õnneks oli katki läinud äsja ja pooltelje ots jäi ellu.
*välimise rooliotsa vahetus (lömforder) ja silla reg
*õli ja õhufilti vahetus (eelnevalt oli saastunud "sport" paneelikas ja ka "tuunitud" õhuvõtuga filtri korpus)
*võideldud salongi lekkiva veega, mille põhjustas katkine põhjakork, mille tulemusena terve salongi vaip välja võetud, keemiline tehtud ja kuivatatud.
*vahetatud tagasilla alumiste õõtsade puksid (lömforder) + eksenrtik poldid + silla reg.
*vahetatud tagasilla ülemise õõtsa puksid+ silla reg.
*ajule kangem soft installitud (rõhk enne 0.8 , nüüd 1.2 algul oli klemm kõrvuni aga nüüd harjub ära ja nagu tavaline.
*mootori külgmiste patjade vahetus (mõnus käsi ja näputöö;))
*taga diffri esimese puksi (originaal) vahetus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 12.09.12 20:55 Tsiteeri


Nu need täitsa tavalise Audi hoolduse teemad :D.

S "rõõmudeni" pole veel jõudnud.
Palju masina läbisõit on?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 12.09.12 21:12 Tsiteeri


Masina läbisõitu ei oska öelda aga spidomeetri näit hetkel 287 000;) Mis need "rõõmud" siis ? Väidetavalt 30 tuhhi tagasi föönid vahetatud ja ka RS4 sidur küljes, kuigi tugevama gaasiga startides tõmbab kärsaka üles. Õnneks pole lipsumees ja käsi õliseks teha pole probleem.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 12.09.12 21:14 Tsiteeri


Väidetav vahetus, kas see on ka kuidagi tõestatav.
RS-i sidur ei tohiks küll selle 1.2 rõhuga veel mingit kärsakat teha.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 12.09.12 21:27 Tsiteeri


Ma ei hakka midagi tõestama siin foorumis ja sidurit vahetan siis kui vaja ja muid juppe ka;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 12.09.12 21:44 Tsiteeri


http://www.upload.ee/thumb/2671647/IMG423.jpg

http://www.upload.ee/thumb/2671655/IMG550.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
freeser
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V

postitati 12.09.12 23:13 Tsiteeri


Number hea (Y)Ootaks rohkem pilte. Paksu rahakotti. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 13.09.12 05:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: APP
Ma ei hakka midagi tõestama siin foorumis ja sidurit vahetan siis kui vaja ja muid juppe ka;)


Mõtlesin seda, et kas see kunagine turbode vahetus ka tegelikult tehtud on.

Siin ennegi olnud masinaid, mis peaksid olema kiired S-id, aga rajal suht mannetud.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ricky
huviline



Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.12 06:18 Tsiteeri


Pilte:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 13.09.12 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Number hea (Y)Ootaks rohkem pilte. Paksu rahakotti. :)

Ilmselge fotopood ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ricky
huviline



Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.12 11:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: freeser
Number hea (Y)Ootaks rohkem pilte. Paksu rahakotti. :)

Ilmselge fotopood ju.



Huvitav ja, et lkf annab vastuseks.

Registreerimismärk 666CCC
Mark ja mudel MERCEDES-BENZ E 220 CDI
Riigi kood, mille registris sõiduk on EST


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 17.09.12 12:46 Tsiteeri


http://www.upload.ee/thumb/2681513/DSC02915.JPG

http://www.upload.ee/thumb/2681523/IMG579.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 13.12.12 21:04 Tsiteeri


http://www.upload.ee/image/2903574/DSC00086.jpg

http://www.upload.ee/image/2903587/DSC00094.jpg


***
Edit by Black: piltidena on max laius 800px, tegin linkideks!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 28.03.13 23:48 Tsiteeri


Vahepeal siis nipet-näpet tehtud masinaga(rohkem remonti, kui sõitu)

*käigukasti magnet puhastatud ja vahetatud mõned tihendid+uus õli
*klapikambrikaane tihend vahetatud ja rs-i orikad küünlad pandud
*ette uued orikad vedrud ja bilsteini amordid+kütuse filter

nati pildi materiali ka:



http://www.upload.ee/thumb/3187628/IMG710.jpg

http://www.upload.ee/thumb/3187661/IMG709.jpg
http://www.upload.ee/thumb/3187664/IMG759_-_koopia.jpg

http://www.upload.ee/thumb/3187675/P2210554.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 20.10.13 11:48 Tsiteeri


Vahepeal masinaga suurt midagi juhtunud pole. Peale tava hoolduse sai hiljuti külge Luk-i RS4 sidur ja 2,5 tolline decat pipede komplekt, millele lisatud sukad ja kolle teip (originaal kuumaplekk jäi vaid kõrvitsate kohale). Mõned pildid ka siis:



http://www.upload.ee/thumb/3651456/IMG936.jpg

http://www.upload.ee/thumb/3651465/PA090621.JPG

http://www.upload.ee/thumb/3651468/1372851_576609982376586_1273285941_n.jpg

http://www.upload.ee/thumb/3651469/IMG1029.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 20.10.13 12:26 Tsiteeri


Kuidas need ebay downpiped külge istusid? Lugenud, et mõnel juhul on flantsi pind või poldi augud natuke mööda või siis hakkavad kuskilt vastu keret/käigukasti käima. Muidu täitsa viisakad ju kui sukad ka küljes, mul vahepeal olid need olemas aga siis müüsin edasi kuna tundus natuke liiga õhuke materjal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 20.10.13 12:41 Tsiteeri


Flanstid normaalsed, turbo külge läksid ilusti. Käigukasti padja kronsteine oli nikerdamine hiljem külge panna. Siis kinnitused kasti külge tuli veits ringi teha ja vasakult poolt jäi suka algus kerele suht lähedale, kuna sai need keevitatud kui kasti polnud otsas (peale kasti paigaldust asend natuke muutus). Hetkel nagu midagi vastu ei käi aga äkilisemaid starte pole veel teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S4BiT
huviline



Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: ‘07 BMW 335xi E91

postitati 20.10.13 12:43 Tsiteeri


On mingit vahet ka tunda võrreldes originaalidega ja kas sul olid originaalid varasemalt ka tühjaks tehtud kattidest? Klambrite pealt oled kokku hoidnud ma vaatan :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 20.10.13 18:54 Tsiteeri


Hääles olulist vahet ei tulnud. Esimesed katid olid sees, tagumised olid juba enne asendatud toruga. Hülss klambrid olid veel korralikud ja hetkel puudus vajadus uute järele aga varsti plaan ka taga otsaga midagi ette võtta, kas siis kaotada resonaator või siis vahetada originaal lõpupütt otseläbi pütiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 30.01.14 22:14 Tsiteeri


Vahepeal bank2(vasak) lamda andur ära tohlend ja asendatud Denso bolt on versiooniga.
https://www.upload.ee/thumb/3859067/IMG1185.jpg

Kettad, klotsid taga silda.
https://www.upload.ee/thumb/3859070/20131213141155.jpg

Mõned mõtetud lisad paigaldatud: HKS turbotimer (nb! uksed sulguvad ja avanevad ka samal ajal), Prosport 60mm JDM boosti kell.
https://www.upload.ee/thumb/3859071/IMG1134.jpg

https://www.upload.ee/thumb/3859072/IMG1137.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=V2--JWz8fPc
http://www.youtube.com/watch?v=RH2SOnPUeig


Kevadeks rajale ka midagi hangitud.
https://www.upload.ee/thumb/3859073/IMG1168.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.01.14 22:40 Tsiteeri


Turbotimer on täiesti pointless sellel autol.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 30.01.14 22:50 Tsiteeri


Talvel on hea autot soojendada suletud ustega näiteks. Tulemas ka järeljahutus süsteemi rakendus tembi anduri vahetus madalama tembi vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.01.14 22:56 Tsiteeri


Talvel suletud ustega soojendamiseks (mis on tegelikult mootori surm), on kaks võtit.
Üks läheb süütesse ja teisega läheb uks lukku.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
APP
huviline



Registreerunud 03.06.12
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: S4 B5 ex

postitati 30.01.14 23:03 Tsiteeri


Paraku puudub teine võti. Mis oleks siis talvel mootorile mitte surm, kohe külmalt liikvele...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.01.14 23:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: APP
Paraku puudub teine võti. Mis oleks siis talvel mootorile mitte surm, kohe külmalt liikvele...?


Siis peab teise võtme tegema, ma arvan, et maksab oluliselt vähem, kui turbotimer :D

Kõige parem on mootorile elektriline plokisoojendus või webasto.
Kui seda varianti pole, siis jah, kohe liikvele ja vältida suuri pöördeid. Nii soojeneb asi oluliselt kiiremini.
Külmalt tühikäigul pikalt tiksuda laskmine = rikka segu tõttu kütus peseb silindri seintelt õlituse maha ning kulutab rõngaid ja silindri seinu. Mida kiiremini see olukord kaob, seda parem mootorile.

Samal põhjusel on soovitatav SAI minema visata ja välja progeda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]