silelink
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 86 a 2,2
|
postitati 10.12.04 17:58
|
|
|
2,2 asendada turbomotoga??
Küsimus selline teadjameestele,kas on mõtet ehitada turbomootor nullist lõpuni-mõtlen siis täielik kap-rem ja hiljem ka lisavõimsust saavutada?Ja kas
on mõtet seda mootorit panna sigarile?Või tuleb audi200(134kw)odavam kohe osta??Samas mu sigar nagu veermiku poolest kahesaja moodi(5poldiga
rattad).Tasub asi ära või tuleb miskit muud vaadata?Igasugu nõu teretulnud!!!"
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 10.12.04 18:15
|
|
|
Odavam tuleb mootor komplektsena osta ja aiste vahele panna. Korralik (10v) turbomoto remont on kallis, 20v-st rääkimata.
Ja kui rattad on viie poldiga, siis võibolla ongi tegu olnud kunagi turboga variandiga. Selle koha pealt on siin päris põhjalikult arutletud, millel
ja kui palju olema peab. Kasuta otsingut.
|
|
|
silelink
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 86 a 2,2
|
postitati 10.12.04 19:16
|
|
|
Odavam võib ju olla aga kes teab kas see ka vastu peab suurematele nõudmistele??Näiteks boosti keeramisele??Ei ole just tark turbomoto vallas ja seega
ei tea kõike.Näiteks mis võiks kap,rem ka maksta??Mõtlen alumise osa rem-i,siis uued kolvid-saaled-vändalihv?Ja ilmselt oleks vaja doonorautot-kust
saada käigukast,juhtmestik,cooler ja muu vajaminev??Ehk mõtekas mõni 200 vaadata,mõni odav ja selle mootor remontida???
|
|
|
mati200
huviline
Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant
|
postitati 11.12.04 05:04
|
|
|
Kui sa tahad pärast ümber ehitamist temaga ka sõita pikemat aega, siis tuleb sul odavam osta isegi praeguseid kirveid hindu arvestades üks 20V ja
sellele chiptuningut teha.
rem mõõdu kolb (ainult kolb) maksab alates 3500.- EEK /tk, pluss puurimine, hoonimine,lihv, kontroll, et vanapole kuumaks lastud, pragusid sees,
võibolla tuleb igaksjuhuks osta uus kaas, käigukastis tuleb kindlasti seibidega lõtke parandada jms. Palju raha ja mis veel enam, palju aega.
Tavaliselt on odavamatel ka turbiin jahe, vaja uus - 35 000 eek, ehk remont (kap. korralik kap.) pakuks hinnaks ca 50 000.-
|
|
|
silelink
huviline
Registreerunud 16.08.04
Asukoht: kurtna
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 86 a 2,2
|
postitati 11.12.04 22:35
|
|
|
Irw..kolvi hind al.3500 tk??Siis tõesti odavam 20v moto vaadata,aga kes teab mis olukorras seegi on.Ok mootori veel saab aga sinna ju veel jubinaid
tarvis ikka,juhtmestik-käigukast-väljalase-.Arvan et jätan selle plaani katki esialgu ja vist kohe komplektne auto 134kw siis osta.Ehk tuleb
odavam,kuigi sõber rääkis et 134kw-le tehti kap 10 kiloga ära??
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.04 00:09
|
|
|
Kuna sul mõte ehitada sigari kere peale siis odvam on siiski olemasolev masin maha lükata ja osta valimis T motoga masin.
Kui asi oleks miskis erilises aparaadis ja sinna T aretamisest oleks juba jutt teine... nt oma B4jale tahaks hullult T vahele saada... kuid sellist
tehase seadena võtta nagu pole, kuid audi 200 kere (sigar) ei meeldi, et jääbki vaid üle ise aretada... sel juhul oleks mõeldav veel.
50 000.- on ikka suht robustne nr... 10K eest saab moto +töö miski 10K ja natuke siia sinna... ise pakuks hinnas ca 25K
|
|
|
|
mati200
huviline
Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant
|
postitati 12.12.04 05:46
|
|
|
Muidugi võib ka odavamalt hakkama saada,kuid nende paarikümne kasutatud turbomootori puhul, mille sisse mina vaadanud olen, ei ole korralikku tööd
ilma remmõõdu kolvi ja puurimiseta võimalik saada.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 12.12.04 12:05
|
|
|
to silelink:
Tglt ei ole võimalik ka 134kw motol teha kap.remonti 10 kilo eest.
Sama moodi on uue kolvi hind kuskil 3000 tükk ja rõngad on kuskil 900,. auk.
Seega on sul juba kuskil 19 kilo läinud ainult viide silindrisse plus puurimine ja muud asjad juurde.
|
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.04 14:44
|
|
|
Tegelt ei tea kas see asi nii hirm kallis on.minul läks 20v rem ca 10 -12k.sinna sisse läks pea remont +rõngaste ja kepsu saalede vahetus.Noh kui
ausalt öelda siis kahest mootorist sai üks kokku klapitud
Kui oleks soov võistlus mootorit teha siis järsku võiks kolvi ja muu sellise vahetusele mõelda.Neid 20v vilemootori 200-si on suht mõnusa hinnaga
müügis nii et lihtsam oleks osta valmis auto.mitte ise hakata aretama.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 16.12.04 16:48
|
|
|
kunagi väga ammu panin 20v mootori 85.a. kere peale koos remontidega kolm nädalat ja kui tahad lisada päris S mootori aju siis saad tööd lihtsam on
omada 20v elektri juhtmestiku.
|
|
|
mati200
huviline
Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Avant
|
postitati 16.12.04 18:37
|
|
|
Aga hakka veel ADU - mootorit remontima, siis alles rahakott naerab!
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|