akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 10.12.04 06:22
|
|
|
K: b3 jahutussüsteem
Kas radiaatori katmine papiga tõstab mootori temperatuuri?
Ostsin 92-se termostaadi-kas kellegil on selega kogemusi?
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 13.12.04 08:43
|
|
|
Vahetasin termostaadi ära ning nüüd töötab mootor ilusti. Enne näitas kell mitte rohkem kui 60-arvasin, et valetab, kuna Forsi müüa soovitas mul
termostaati mitte vahetada! Nüüd on sooja mootori temp kella järgi 90-95.
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 13.12.04 12:01
|
|
|
kas 95 kraadi on palju 1,8 mootori jaoks?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.04 12:08
|
|
|
Selle moto kohta kindlalt ei tea, kuid nt vanal 100l (ka 1,8 moto) oli mul moto temp seal 100C peal ning vent hakkas tööle ca 104-5 peal, praegusel 80
B4jal on temp 90 peal ja vent hakkab tööle 95 peal. Sa proovi ka ära et kusmaalt vent tööle hakkab, nagu aru olen saanud peaks ta hakkamagi tööle ca
5C kõrgemalt tavatöö temperatuurist.
Aga forsi müüa soovitas mitte termostaati vahetada??? mida tema siis teha
käskis? krt kui temp madal siis on termostaat suht esimene asi mis vahetamist ootaks.
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 13.12.04 12:31
|
|
|
Ta ütles, et kui sooja õhku tuleb siis on termostaat terve ning et seda kella ei tasu uskuda. Nüüd tuleb tunduvalt soojemat õhku(võib öelda, et
sõitsin külma mootoriga). Eile garaa¸is panin tähele, et vent hakkas umbes 98 juures tööle ning temperatuur langes jälle 92-ni. Kuid mind häirib see,
et radikast tuleb natuke auru(võimalik, et termos. vahetamise käigus sattus radika peale tosooli ning see aurab nüüd?)
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.04 12:45
|
|
|
See aur on jah pigem miski ollus seal radika peal... iseenesest peaks see suht ruttu kaduma, kaua ta seal ikka aurustub... Ise veel miskit ette võtma
ei hakkaks, sest 95C on ikka suht palju veel allpool keemistemperatuuru ning kui vent ka veel sealmaal pidevalt ei uha peaks norm olema. Natukene
tegelt võibolt häiriks see, et hetkel on ju väljas siiski külm, et mis suvel veel saab??? aaaga selline asi, et kas õhu said ilusti süsteemist välja
peale termostaadi vahetust? sest kui sinna nüüd piisake õhku sisse jäi võib see seda kergelt kõrgemat temperatuuri tekitada, õhuta igaksjuhuks üle
veel.
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 13.12.04 13:18
|
|
|
suveks on plaanis madalama koefitsendiga termostaat panna 85 kraadi. Ma ei usu, et seal õhku on, aga vaatan üle ikkagi. Tänan soovituse eest.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.04 13:25
|
|
|
Aga miks sellise asjaga igal poolaastavahetusel vaeva näha? ostnud sinna sisse 87C termostaat ja ei oleks olnud muret ei suvel ei talvel.
|
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 13.12.04 13:31
|
|
|
vot ei tea. Jätan vist selle suveks.
|
|
|