Lehekülgi: 1 2 3 |
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.12 08:36
|
|
|
Audi A4 Avant 1.9TDI - 1999 - Kristen
Tere!
Sai siis paar nädalat tagasi omale pealkirjas nimetatud masin ostetud. Siiamaani ei ole probleeme tekkinud ja kõik toimib väga hästi. Kindlasti
sooviks auto väikest iluravi nii seest kui väljast, aga kui luubiga zoomima ei hakka ei ole hullu.
Vigadest siis natuke- Autol on veermiku osas vaja vahetada parempoolse poolassi kattekumm ja tuleks tuvastada mis kolksub roolilatis. Tagastange
sooviks uut värvi kindlasti ja esiosa on kivitäkkeid täis-see jääb tõenäoliselt järgmise aasta peale. Kompuutri pikslid on väsinud, neile peaks ka
ravi leidma. Rohkem vigasid mis häiriks ei tule hetkel nagu pähe.
Lisadest- Ees xenon tuled, istmesoendused, webasto, sportlikumad istmed on ees, kompuuter ja igasugu muud elementaarset nagu näiteks el. peeglid
jne.
Plaanidest- Nagu enne sai öeldud siis peaks järgmine aasta autole värviparandusi tegema, esiots tuleb madalamaks lasta natuke, vähe suurem velg suveks
ja toon klaasid tuleb lasta panna.
Aga lisan siis paar pilti ka:
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.12 07:35
|
|
|
Tere.
Tekkis selline küsimus, et kas esiveolise a4 sedaani ja avandi tagasillas on erinevusi. Et kas saab taga amorte ja vedrusi ringi vahetada neil
omavahel?
Muidu auto sai toonklaasi ja poolassi kumm sai vahetatud.
|
|
|
Tambet.
huviline
Registreerunud 03.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.12 07:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristen
Tere.
Tekkis selline küsimus, et kas esiveolise a4 sedaani ja avandi tagasillas on erinevusi. Et kas saab taga amorte ja vedrusi ringi vahetada neil
omavahel?
Muidu auto sai toonklaasi ja poolassi kumm sai vahetatud. |
Saab ikka vahetada, kuigi sedaanile mõeldud vedrud amordid peaksid olema mõeldud kannatamaks vähemat massi kui avandi omad, mis tõttu avandil võb
p*rse madalamale jääda kui jutt originaal vedrudest - minu loogika. Aga kui võtta näiteks mingid madaldusvedrud siis paljud firmad müüvad kaupa, mis
on nii sedaanile kui avandile (endalgi sellised vedrud all).
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.12 08:16
|
|
|
Selge, sel juhul on ehk lootust auto varsti madalamaks saada
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.12 14:43
|
|
|
Mainimata on jäänud ka kaks suurt pisiasja. Ostu ajal põles ABS tuli. Juhe on kusagilt katki, aga täna sai see lahendatud nipukatega ajutiselt ja
tundub, et asi toimib. Pärast esitulede regulli hakkas põlema airbagi tuli, aga see kadus õnneks diagnostis vea kustutamisega. Täpset vea nimetust ei
mäleta, aga püsiv viga see igatahes ei old.
Aga murest ka siis. Esituledel on automaatne kõrguse reguleerimine, aga paistab, et see ei toimi. Andurid peaks siis olema vasakul pool esimese
püstaku ja tagasilla tala küljes. Tuled näitavad nina ette maha ja kõrgemale neid keerata enam ei saa. Et on ehk keegi sellise vigastusega kokku
puutunud, mis on selles süsteemis nõrgim lüli jne. Ja ehk on keegi ka facelift tulesi lammutanud - kuidas oleks neilt kõige lihtsam klaasi eest ära
saada?
Auto all ringi joostes leidsin ka, et tagasilla puksid ja rooliotsad soovivad ka varsti vahetust.
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.12 15:48
|
|
|
Facelift tuledel ei käi klaas eest ära.
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.10.12 08:25
|
|
|
Tere!
Ükspäev sai egr maha kistud ja puhtaks tehtud, tundub et masin hakkas natuke paremini liikuma. Mingit suurt tahma seal ei olnud küll aga vähemalt olen
ise rahul nüüd. Seoses sellega tekkis ka sportlik huvi, et kuidas auto sellele reageeriks kui see egr üldse pimedaks teha. On kellegil ehk kogemusi?
Kuulnud olen et õhulugeja pidi siis kergelt saba andma ja kas üldse on sellel tegevusel mõtet?
Muidu siiamaani on auto ennast eeskujulikult üleval pidanud, kui välja arvata see, et originaal helivõimendi oli kogu aeg taga ja see imes aku
tühjaks. See asi sai kergelt lahendatud, kuid originaal subakas ei tööta seal millegi pärast ja kõlaritest käib kogu aeg vool läbi kui näiteks xenonid
käima panna jne... Eks see pidev töötamine on talle haiget teinud.
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.10.12 20:04
|
|
|
Tere.
Vahepeal on auto saanud omale alla talverehvid plekkvelgedega. Nüüd näeb välja nagu traktor
Mingi aeg sai udukad kollaseks kiletatud ja täna sain ka madaldusvedrud kätte. Seoses külma saabumisega on vaja kiirelt vahetada ka küttefilter ja
õli. See tegevus lükkub nädalavahetuse peale tõenäoliselt, eks siis viskan ka seisust pilte. Auto välimus on natuke muutunud küll kui lehe algust
vaadata.
Muidu erilist auto lakkumist toimunud ei ole, aint sõidetud on hirmsasti. Närivad veel sellised probleemid nagu tulede automaatne kõrguse regull, mis
ei toimeta eriti-üks kord töötas, siis lõi tuled täitsa üles välja ja pärast 3 meetrit sõitu kukkusid nad alla tagasi. Mingi aeg kavatsen karterile
mingi tummisema kaitse ka teha, sest iga mügarik teel on hirmus, kuigi auto on jube maastur praegu.
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.11.12 20:37
|
|
|
Tekkis probleem, nimelt enne 3000 pööret kaob autol jõud ära, see pole alati reegel, aga enamjaolt nii ta kipub tegema. Loodan, et kurja juur on kütte
filter, sest tangitud on seda autot minu käes enamasti kanistritest.... Olen kuulnud ka, et neil on egr ka üks nõrk koht, selle otsas on tõesti närune
voolik momendil. Plaan on selline, et homme prooviks kiiresti vahetada kütuse filtri, sest nädalavahetusel ei jõudnud nende asjadega tegeleda ja üks
tuttav ütles, et egr tuleks kindlasti tal pimedaks teha. Lihtsalt plekitükk vahele ja ei pidanud aju midagi aru saama. Mis siinsed diislimehed sellest
arvavad? Ja on ehk veel kellegil sellist probleemi enne old? Ma ise loodan, et asi on filtris ja läheb valutult, aga kui ei ole seal viga, siis mis
veel olla võiks?
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 04.11.12 21:57
|
|
|
Ma arvan, et sul läheb mootor limp mode peale. Tasuks veakoode lugeda ja siis edasi vaadata.
Kui 3000 rpm peale kinni poob, siis tihti on turbo geomeetria kinni jäänud ja rõhk liiga suur.
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.12 10:16
|
|
|
Endal käis ka esimese hooga see sama mõte peast läbi, aga kui ma õieti olen aru saanud, siis peaks see viga pidevalt olema, et 3000 peal pooma hakkab.
Kuigi kindlalt ei tee paha ka turbo puhastamine. Esimese hooga kahtlustan ikka et ei saa kütet peale, kui abi ei ole siis jooksen mõne arvutiga
inimese poole abi nuruma. Külmalt käivitub ka väga pikalt ja paari silindri kaupa. Ilmad on ka piisavalt jahedad et seda ollust filtri sees tahkeks
tõmmata.
Igatahes uus filter on olemas ja õhtul vahetan ära, kui see auto mind ikka töökoja juurde vedada raatsib. Loodame lihtsamat ja eks siis ole näha mis
saama hakkab.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 05.11.12 11:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristen
Endal käis ka esimese hooga see sama mõte peast läbi, aga kui ma õieti olen aru saanud, siis peaks see viga pidevalt olema, et 3000 peal pooma hakkab.
Kuigi kindlalt ei tee paha ka turbo puhastamine. |
Kui asi juba väga tahmanud on siis poob koguaeg kinni jah. Aga sellele eelneb periood kus poomist esineb harvemini.
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.12 15:46
|
|
|
Turpsi laiali lammutamine on päevakorras, see lükkub praegu kindlasti nädalalõpu peale, eks siis jagan pilte ka mis olukord oli. Mingi aeg sai egr
laiali koogitud aga seal pold hullu midagi. Igatahes filter on vahetatud, alt settekruvist lasin ainult pruuni tatti välja. Ei oska öelda millal seda
viimati vahetatud on, sest ei tahaks hästi uskuda et see ainult minu tekitatud solk seal oli.... P**** ütleb, et minek on ka parem kui enne. Enne
suuremat külma veel filtrivahetuse tegema, eks siis ole näha kui palju seal mida on. Loota võib, et pump vett ei saanud, sest kui filtri tagurpidi
keerasin tuli sealt ilus puhas küte välja. Igatahes tuju muutus natuke paremaks praeguseks.
|
|
|
S-Line4
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.12 17:23
|
|
|
ilus masin aga kas ta on 81 kw või 66 ?
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.12 19:18
|
|
|
Aiii, vabandust jah. Unustasin isegi mainida et see on 81kw
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.11.12 08:54
|
|
|
Läbisõit 254061 ja sisse läks Valvoline 5w-40 õli. Külmast peast on ikka hüdrotõukuri tiks sees.
Lisaks õlivahetusele tuleb kiiremas korras sild korda teha. Seal on vaja vahetada tagasilla puksid ja rooliotsad. Piduriklotside vähesuse kohta kukkus
kompuuter ka kisama hiljuti. Silla jupid vahetaks ära ja topiks madaldus vedrud ka kohe alla, et ühe hooga sillastendis ära käia. Karteri kaitse
materjal on ka olemas aga lihtsalt ei ole aega ja viitsimist sellega tegeleda veel.
Pärast küttefiltri vahetust käivitub auto iga ilmaga poolest pöördest. Loodame et midagi ära ei sõnunud nüüd.
Vaikselt olen hakanud koguma ka igasuguseid põnevaid asju heli võimsamaks tegemiseks. Subakas on olemas, aga helist jääb väheks. Plaanis on kõik
viisakalt teha, nii et originaali ei riku.
Pisiasju tuleb ka nokkima hakata. Häirib näiteks see, et udutulede lülitil ei põle see tuli, mis annab märku, et udukad põlevad. Taga numbrituledesse
viskan sooja valge led-id sisse ja igast muud, mis sõiduomadusi tegelikult ei muuda.
Aga üks halva kvaliteediga pilt mustast autost siis...
Iluvõrele tegin teibituuningut, kui ära tüütab saab alati maha kiskuda.
Ja heli paremaks tegemise asju siis ka... Enamus asju on pildilt puudu ja kui tehniline pool korda saab siis peaks oma välja valitud elemendid ka
ostma. Ei kiirusta üldse võimendi sisse panemisega, sest uued elemendid peaks ilma võimuta alguses sisse ka mängima.
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.12 00:56
|
|
|
Tere!
Pole nagu pikka aega kirjutanud siia midagi aga...
Vahetatud said hiljuti piduri klotsid, parempoolne esimene abs juhe, spidokas vahetasin punased taustavalguse ledid valgete vastu, udukate lüliti
märguande tuli sai korda tehtud ja sai ka silmale sõbralikumad summuti otsad külge keevitatud.
Külmade ilmadega sai avastatud, et termostaat teeb oma viimaseid hingetõmbeid. Umbes 15 minuti linna sõiduga kisub tuba leigemaks kui õues ilm on. Aga
see ei ole veel kõik... Laadimise probleem kisuab ka autot külmast peast. Diagnost näitab laadimise ja eelsüüte küünalde errorit. Genekas hakkab
korralikult alles siis laadima, kui pöörded korraks 2000 juurde lasta. Külmalt on see väga ebameeldiv tegu.
Eelpool mainisin ka, et autol on Webasto peal, aga kahjuks see ei tööta. Eelmine nädala vahetus sai ka sellele arvuti taha lükatud, aga sinna see
jäigi, nimelt arvuti ei leidnud gerot üles. Tõenäoliselt võib viga olla kas arvutis(loodan, et on) või webasto juhtplokis. Igatahes tegu on hea lisaga ja see tuleb üles äratada... Uuringud käivad, kuidas nüüd
edasi toimida probleemi lahendamiseks.
Muidu siiamaani on ainult kallamise ja tallamise rõõm. Paistab, et maailma lõpetajad lükkasid ka oma töö vähe edasi ja võib julgelt auto kallal edasi
nokkida. Küttekulu kisub talvel ainult pisara silma, kompu näitab 6,2
keskmiseks, see jaguneb umbes täpselt 50:50 maantee ja linnasõidu peale.
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.13 13:16
|
|
|
Nüüd oleks kiirelt abi vaja helgematelt peadelt.
Sai genekal harjad vahetatud, aga viga sama, enne 2000 pööret ei toimu mingit laadimist. Pärast seda, kui pöörded on seal 2000 juures ära käind jääb
laadima. Pinged ja asjad on kõik OK. Paistab, et keegi on seal ise aretust ka teinud, 2 väiksemat juhet on ise aretatud... Küsimus tulebki nüüd
selline, et kuhu need juhtmed lõpuks jõudma peaks tavaliselt?
|
|
|
kickija
huviline
Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97
|
postitati 13.01.13 12:27
|
|
|
Vaheta geneka rihmaratas ära, see on tõenäoliselt vanaks jäänud.
Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
|
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.01.13 16:43
|
|
|
Aga viitsid, seleta mulle lahti, mis seal vanaks jääb? Mis moodi see asi seal toimib jne.
Ma olen aru saanud siiamaani, et need kaks väiksemat juhet lähevad ajusse ja spidoka plokki. See mis harjadelt otse tuleb peaks siis suunduma
spidokasse ja teine peaks olema ergutus. Kahtlustan momendil ergutusahela vigastust (juhtmed on sinna ise aretatud) või siis tõesti on genekal endal
mõni diood puusse hakanud panema...
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.13 09:10
|
|
|
Tere!
Vahepeal on palju aega mööda läinud aga põhimõtteliselt sain oma laadimise probleemile lahenduse. Viga ongi ergutus ahelas. Ajutiselt on praegu pandud
tuppa üks väike push button, millega saab käivitamisel korraks voolu anda, et ergutus tööle hakkaks.
Lähiajal saavad siis uuenduse ka sellised kiired asjad nagu:
-Hammasrihma vahetus koos juurdekuuluvaga
-Geneka rihm koos pudinatega
-Rooliotsad nii sisemised kui ka välimised mõlemalt poolt
-Tagasilla puksid
-Põhjakatted tulevad alla
-Tagumistele piduritele tuleb remontkomplektiga uuendust teha
-Taga luugile oleks uusi amorte ka vaja.
Karta võib, et kui sillaosade vahetamisega läheb auto natuke madalamaks...
Pärast seda võib loota, et auto tehniline seisukord on hea ja saab jälle muretumalt kulgeda. Teha jääks siis veel esitulede remont, lõplikult kaotada
see geneka probleem, suveks edevamad veljed otsida ja natuke välimust värviga parandada.
Lõppu viskaks paar pilti ka vahekorrast, mis genekaga toimus juba pikka aega tagasi ja üks niisama auto toas piktöör ka
|
|
|
-karla-
huviline
Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B9 2,0 TDI
|
postitati 15.02.13 16:00
|
|
|
Mis sul seal paisupaagi all on, gero? Pilt on natuke kehva, päris täpselt ei saa aru ka. Omal plaanis gero peale panna ja see tundus ainuke koht
kapoti all olevat.
|
|
|
-karla-
huviline
Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B9 2,0 TDI
|
postitati 15.02.13 16:04
|
|
|
Gero jah ei lugenud esimest postitust korralikult läbi.
Aga üks küsimus veel, kuidas õlifiltrile ligipääs on, ahi segama ei jää?
|
|
|
Kristen
huviline
Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.13 23:00
|
|
|
Gero jah... Kui töötaks oleks täitsa hea asi, pole veel korraliku arvutiga ligi pääsenud ja ei tea mis seal toimub. Ühesõnaga suveks gero tööle
projekt praegu juba
Õlifiltrile on keeruline ligi pääseda. Ma nüüd ei tea kuidas teistel lood on, aga mina pääsen sinna ainult auto alt ligi, sealt kaudu ahi ette ei jää
enam
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 16.02.13 14:26
|
|
|
Täitsa libe ju piltidelt. Kas turborõhu jamale oled jälile saanud?
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |