Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant 1.9TDI - 1999 - Kristen (Vastuseid: 66 | Vaatamisi: 12686)
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.12 08:36 Tsiteeri
Audi A4 Avant 1.9TDI - 1999 - Kristen



Tere!
Sai siis paar nädalat tagasi omale pealkirjas nimetatud masin ostetud. Siiamaani ei ole probleeme tekkinud ja kõik toimib väga hästi. Kindlasti sooviks auto väikest iluravi nii seest kui väljast, aga kui luubiga zoomima ei hakka ei ole hullu.

Vigadest siis natuke- Autol on veermiku osas vaja vahetada parempoolse poolassi kattekumm ja tuleks tuvastada mis kolksub roolilatis. Tagastange sooviks uut värvi kindlasti ja esiosa on kivitäkkeid täis-see jääb tõenäoliselt järgmise aasta peale. Kompuutri pikslid on väsinud, neile peaks ka ravi leidma. Rohkem vigasid mis häiriks ei tule hetkel nagu pähe.

Lisadest- Ees xenon tuled, istmesoendused, webasto, sportlikumad istmed on ees, kompuuter ja igasugu muud elementaarset nagu näiteks el. peeglid jne.

Plaanidest- Nagu enne sai öeldud siis peaks järgmine aasta autole värviparandusi tegema, esiots tuleb madalamaks lasta natuke, vähe suurem velg suveks ja toon klaasid tuleb lasta panna.

Aga lisan siis paar pilti ka:
http://www.upload.ee/image/2656203/IMG_7747.JPG
http://www.upload.ee/image/2656208/IMG_7749.JPG
http://www.upload.ee/image/2656210/IMG_7750.JPG
http://www.upload.ee/image/2656212/IMG_7751.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.12 07:35 Tsiteeri


Tere.
Tekkis selline küsimus, et kas esiveolise a4 sedaani ja avandi tagasillas on erinevusi. Et kas saab taga amorte ja vedrusi ringi vahetada neil omavahel?

Muidu auto sai toonklaasi ja poolassi kumm sai vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tambet.
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.12 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristen
Tere.
Tekkis selline küsimus, et kas esiveolise a4 sedaani ja avandi tagasillas on erinevusi. Et kas saab taga amorte ja vedrusi ringi vahetada neil omavahel?

Muidu auto sai toonklaasi ja poolassi kumm sai vahetatud.


Saab ikka vahetada, kuigi sedaanile mõeldud vedrud amordid peaksid olema mõeldud kannatamaks vähemat massi kui avandi omad, mis tõttu avandil võb p*rse madalamale jääda kui jutt originaal vedrudest - minu loogika. Aga kui võtta näiteks mingid madaldusvedrud siis paljud firmad müüvad kaupa, mis on nii sedaanile kui avandile (endalgi sellised vedrud all).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.12 08:16 Tsiteeri


Selge, sel juhul on ehk lootust auto varsti madalamaks saada:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.12 14:43 Tsiteeri


Mainimata on jäänud ka kaks suurt pisiasja. Ostu ajal põles ABS tuli. Juhe on kusagilt katki, aga täna sai see lahendatud nipukatega ajutiselt ja tundub, et asi toimib. Pärast esitulede regulli hakkas põlema airbagi tuli, aga see kadus õnneks diagnostis vea kustutamisega. Täpset vea nimetust ei mäleta, aga püsiv viga see igatahes ei old.

Aga murest ka siis. Esituledel on automaatne kõrguse reguleerimine, aga paistab, et see ei toimi. Andurid peaks siis olema vasakul pool esimese püstaku ja tagasilla tala küljes. Tuled näitavad nina ette maha ja kõrgemale neid keerata enam ei saa. Et on ehk keegi sellise vigastusega kokku puutunud, mis on selles süsteemis nõrgim lüli jne. Ja ehk on keegi ka facelift tulesi lammutanud - kuidas oleks neilt kõige lihtsam klaasi eest ära saada?

Auto all ringi joostes leidsin ka, et tagasilla puksid ja rooliotsad soovivad ka varsti vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.12 15:48 Tsiteeri


Facelift tuledel ei käi klaas eest ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.12 08:25 Tsiteeri


Tere!
Ükspäev sai egr maha kistud ja puhtaks tehtud, tundub et masin hakkas natuke paremini liikuma. Mingit suurt tahma seal ei olnud küll aga vähemalt olen ise rahul nüüd. Seoses sellega tekkis ka sportlik huvi, et kuidas auto sellele reageeriks kui see egr üldse pimedaks teha. On kellegil ehk kogemusi? Kuulnud olen et õhulugeja pidi siis kergelt saba andma ja kas üldse on sellel tegevusel mõtet?
Muidu siiamaani on auto ennast eeskujulikult üleval pidanud, kui välja arvata see, et originaal helivõimendi oli kogu aeg taga ja see imes aku tühjaks. See asi sai kergelt lahendatud, kuid originaal subakas ei tööta seal millegi pärast ja kõlaritest käib kogu aeg vool läbi kui näiteks xenonid käima panna jne... Eks see pidev töötamine on talle haiget teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.12 20:04 Tsiteeri


Tere.
Vahepeal on auto saanud omale alla talverehvid plekkvelgedega. Nüüd näeb välja nagu traktor:D
Mingi aeg sai udukad kollaseks kiletatud ja täna sain ka madaldusvedrud kätte. Seoses külma saabumisega on vaja kiirelt vahetada ka küttefilter ja õli. See tegevus lükkub nädalavahetuse peale tõenäoliselt, eks siis viskan ka seisust pilte. Auto välimus on natuke muutunud küll kui lehe algust vaadata.
Muidu erilist auto lakkumist toimunud ei ole, aint sõidetud on hirmsasti. Närivad veel sellised probleemid nagu tulede automaatne kõrguse regull, mis ei toimeta eriti-üks kord töötas, siis lõi tuled täitsa üles välja ja pärast 3 meetrit sõitu kukkusid nad alla tagasi. Mingi aeg kavatsen karterile mingi tummisema kaitse ka teha, sest iga mügarik teel on hirmus, kuigi auto on jube maastur praegu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.12 20:37 Tsiteeri


Tekkis probleem, nimelt enne 3000 pööret kaob autol jõud ära, see pole alati reegel, aga enamjaolt nii ta kipub tegema. Loodan, et kurja juur on kütte filter, sest tangitud on seda autot minu käes enamasti kanistritest.... Olen kuulnud ka, et neil on egr ka üks nõrk koht, selle otsas on tõesti närune voolik momendil. Plaan on selline, et homme prooviks kiiresti vahetada kütuse filtri, sest nädalavahetusel ei jõudnud nende asjadega tegeleda ja üks tuttav ütles, et egr tuleks kindlasti tal pimedaks teha. Lihtsalt plekitükk vahele ja ei pidanud aju midagi aru saama. Mis siinsed diislimehed sellest arvavad? Ja on ehk veel kellegil sellist probleemi enne old? Ma ise loodan, et asi on filtris ja läheb valutult, aga kui ei ole seal viga, siis mis veel olla võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 04.11.12 21:57 Tsiteeri


Ma arvan, et sul läheb mootor limp mode peale. Tasuks veakoode lugeda ja siis edasi vaadata.
Kui 3000 rpm peale kinni poob, siis tihti on turbo geomeetria kinni jäänud ja rõhk liiga suur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.12 10:16 Tsiteeri


Endal käis ka esimese hooga see sama mõte peast läbi, aga kui ma õieti olen aru saanud, siis peaks see viga pidevalt olema, et 3000 peal pooma hakkab. Kuigi kindlalt ei tee paha ka turbo puhastamine. Esimese hooga kahtlustan ikka et ei saa kütet peale, kui abi ei ole siis jooksen mõne arvutiga inimese poole abi nuruma. Külmalt käivitub ka väga pikalt ja paari silindri kaupa. Ilmad on ka piisavalt jahedad et seda ollust filtri sees tahkeks tõmmata.
Igatahes uus filter on olemas ja õhtul vahetan ära, kui see auto mind ikka töökoja juurde vedada raatsib. Loodame lihtsamat ja eks siis ole näha mis saama hakkab.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teitur
huviline



Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C5, VAZ 2105

postitati 05.11.12 11:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kristen
Endal käis ka esimese hooga see sama mõte peast läbi, aga kui ma õieti olen aru saanud, siis peaks see viga pidevalt olema, et 3000 peal pooma hakkab. Kuigi kindlalt ei tee paha ka turbo puhastamine.


Kui asi juba väga tahmanud on siis poob koguaeg kinni jah. Aga sellele eelneb periood kus poomist esineb harvemini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.12 15:46 Tsiteeri


Turpsi laiali lammutamine on päevakorras, see lükkub praegu kindlasti nädalalõpu peale, eks siis jagan pilte ka mis olukord oli. Mingi aeg sai egr laiali koogitud aga seal pold hullu midagi. Igatahes filter on vahetatud, alt settekruvist lasin ainult pruuni tatti välja. Ei oska öelda millal seda viimati vahetatud on, sest ei tahaks hästi uskuda et see ainult minu tekitatud solk seal oli.... P**** ütleb, et minek on ka parem kui enne. Enne suuremat külma veel filtrivahetuse tegema, eks siis ole näha kui palju seal mida on. Loota võib, et pump vett ei saanud, sest kui filtri tagurpidi keerasin tuli sealt ilus puhas küte välja. Igatahes tuju muutus natuke paremaks praeguseks.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S-Line4
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.12 17:23 Tsiteeri


ilus masin aga kas ta on 81 kw või 66 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 05.11.12 19:18 Tsiteeri


Aiii, vabandust jah. Unustasin isegi mainida et see on 81kw:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.12 08:54 Tsiteeri


Läbisõit 254061 ja sisse läks Valvoline 5w-40 õli. Külmast peast on ikka hüdrotõukuri tiks sees.
Lisaks õlivahetusele tuleb kiiremas korras sild korda teha. Seal on vaja vahetada tagasilla puksid ja rooliotsad. Piduriklotside vähesuse kohta kukkus kompuuter ka kisama hiljuti. Silla jupid vahetaks ära ja topiks madaldus vedrud ka kohe alla, et ühe hooga sillastendis ära käia. Karteri kaitse materjal on ka olemas aga lihtsalt ei ole aega ja viitsimist sellega tegeleda veel.
Pärast küttefiltri vahetust käivitub auto iga ilmaga poolest pöördest. Loodame et midagi ära ei sõnunud nüüd.
Vaikselt olen hakanud koguma ka igasuguseid põnevaid asju heli võimsamaks tegemiseks. Subakas on olemas, aga helist jääb väheks. Plaanis on kõik viisakalt teha, nii et originaali ei riku.
Pisiasju tuleb ka nokkima hakata. Häirib näiteks see, et udutulede lülitil ei põle see tuli, mis annab märku, et udukad põlevad. Taga numbrituledesse viskan sooja valge led-id sisse ja igast muud, mis sõiduomadusi tegelikult ei muuda.
Aga üks halva kvaliteediga pilt mustast autost siis...
http://www.upload.ee/image/2818477/Foto0049.jpg
Iluvõrele tegin teibituuningut, kui ära tüütab saab alati maha kiskuda.
Ja heli paremaks tegemise asju siis ka... Enamus asju on pildilt puudu ja kui tehniline pool korda saab siis peaks oma välja valitud elemendid ka ostma. Ei kiirusta üldse võimendi sisse panemisega, sest uued elemendid peaks ilma võimuta alguses sisse ka mängima.
http://www.upload.ee/image/2818479/Foto0047.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.12 00:56 Tsiteeri


Tere!
Pole nagu pikka aega kirjutanud siia midagi aga...
Vahetatud said hiljuti piduri klotsid, parempoolne esimene abs juhe, spidokas vahetasin punased taustavalguse ledid valgete vastu, udukate lüliti märguande tuli sai korda tehtud ja sai ka silmale sõbralikumad summuti otsad külge keevitatud.
Külmade ilmadega sai avastatud, et termostaat teeb oma viimaseid hingetõmbeid. Umbes 15 minuti linna sõiduga kisub tuba leigemaks kui õues ilm on. Aga see ei ole veel kõik... Laadimise probleem kisuab ka autot külmast peast. Diagnost näitab laadimise ja eelsüüte küünalde errorit. Genekas hakkab korralikult alles siis laadima, kui pöörded korraks 2000 juurde lasta. Külmalt on see väga ebameeldiv tegu.
Eelpool mainisin ka, et autol on Webasto peal, aga kahjuks see ei tööta. Eelmine nädala vahetus sai ka sellele arvuti taha lükatud, aga sinna see jäigi, nimelt arvuti ei leidnud gerot üles. Tõenäoliselt võib viga olla kas arvutis(loodan, et on:D) või webasto juhtplokis. Igatahes tegu on hea lisaga ja see tuleb üles äratada... Uuringud käivad, kuidas nüüd edasi toimida probleemi lahendamiseks.
Muidu siiamaani on ainult kallamise ja tallamise rõõm. Paistab, et maailma lõpetajad lükkasid ka oma töö vähe edasi ja võib julgelt auto kallal edasi nokkida:cool:. Küttekulu kisub talvel ainult pisara silma, kompu näitab 6,2 keskmiseks, see jaguneb umbes täpselt 50:50 maantee ja linnasõidu peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.13 13:16 Tsiteeri


Nüüd oleks kiirelt abi vaja helgematelt peadelt.
Sai genekal harjad vahetatud, aga viga sama, enne 2000 pööret ei toimu mingit laadimist. Pärast seda, kui pöörded on seal 2000 juures ära käind jääb laadima. Pinged ja asjad on kõik OK. Paistab, et keegi on seal ise aretust ka teinud, 2 väiksemat juhet on ise aretatud... Küsimus tulebki nüüd selline, et kuhu need juhtmed lõpuks jõudma peaks tavaliselt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kickija
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.08
Asukoht: Antsla/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9L TDIQ '97

postitati 13.01.13 12:27 Tsiteeri


Vaheta geneka rihmaratas ära, see on tõenäoliselt vanaks jäänud.


Paadunud traktorist ehk väänet peab olema.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.13 16:43 Tsiteeri


Aga viitsid, seleta mulle lahti, mis seal vanaks jääb? Mis moodi see asi seal toimib jne.
Ma olen aru saanud siiamaani, et need kaks väiksemat juhet lähevad ajusse ja spidoka plokki. See mis harjadelt otse tuleb peaks siis suunduma spidokasse ja teine peaks olema ergutus. Kahtlustan momendil ergutusahela vigastust (juhtmed on sinna ise aretatud) või siis tõesti on genekal endal mõni diood puusse hakanud panema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.13 09:10 Tsiteeri


Tere!
Vahepeal on palju aega mööda läinud aga põhimõtteliselt sain oma laadimise probleemile lahenduse. Viga ongi ergutus ahelas. Ajutiselt on praegu pandud tuppa üks väike push button, millega saab käivitamisel korraks voolu anda, et ergutus tööle hakkaks.
Lähiajal saavad siis uuenduse ka sellised kiired asjad nagu:
-Hammasrihma vahetus koos juurdekuuluvaga
-Geneka rihm koos pudinatega
-Rooliotsad nii sisemised kui ka välimised mõlemalt poolt
-Tagasilla puksid
-Põhjakatted tulevad alla
-Tagumistele piduritele tuleb remontkomplektiga uuendust teha
-Taga luugile oleks uusi amorte ka vaja.
Karta võib, et kui sillaosade vahetamisega läheb auto natuke madalamaks...
Pärast seda võib loota, et auto tehniline seisukord on hea ja saab jälle muretumalt kulgeda. Teha jääks siis veel esitulede remont, lõplikult kaotada see geneka probleem, suveks edevamad veljed otsida ja natuke välimust värviga parandada.
Lõppu viskaks paar pilti ka vahekorrast, mis genekaga toimus juba pikka aega tagasi ja üks niisama auto toas piktöör ka:D
http://www.upload.ee/image/3074186/IMG_20130105_192251.jpg
http://www.upload.ee/image/3074189/IMG_20130105_192618.jpg
http://www.upload.ee/image/3074190/IMG_20130113_130111.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-karla-
huviline



Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B9 2,0 TDI

postitati 15.02.13 16:00 Tsiteeri


Mis sul seal paisupaagi all on, gero? Pilt on natuke kehva, päris täpselt ei saa aru ka. Omal plaanis gero peale panna ja see tundus ainuke koht kapoti all olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-karla-
huviline



Registreerunud 01.12.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B9 2,0 TDI

postitati 15.02.13 16:04 Tsiteeri


Gero jah :) ei lugenud esimest postitust korralikult läbi.

Aga üks küsimus veel, kuidas õlifiltrile ligipääs on, ahi segama ei jää?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristen
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.12
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.13 23:00 Tsiteeri


Gero jah... Kui töötaks oleks täitsa hea asi, pole veel korraliku arvutiga ligi pääsenud ja ei tea mis seal toimub. Ühesõnaga suveks gero tööle projekt praegu juba:D
Õlifiltrile on keeruline ligi pääseda. Ma nüüd ei tea kuidas teistel lood on, aga mina pääsen sinna ainult auto alt ligi, sealt kaudu ahi ette ei jää enam:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 16.02.13 14:26 Tsiteeri


Täitsa libe ju piltidelt. Kas turborõhu jamale oled jälile saanud?


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]