Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,7 D või 3,0 D (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2389)
kryztjan
huviline



Registreerunud 05.09.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.12 16:13 Tsiteeri
Audi A6 2,7 D või 3,0 D



Tere! Plaan osata A6 universaal aasta 2008, automaat käigukast, diisel.Oskate ehk nõu anda ja tuua välja plusse ja miinuseid 2,7 ja 3,0 autode puhul.Ise olen natuke segaduses kumb neist soetada.Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 05.09.12 16:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kryztjan
Tere! Plaan osata A6 universaal aasta 2008, automaat käigukast, diisel.Oskate ehk nõu anda ja tuua välja plusse ja miinuseid 2,7 ja 3,0 autode puhul.Ise olen natuke segaduses kumb neist soetada.Tänud!


Olemas "nuppuke" Otsing siin.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52520&page=1

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=105383&page=1&highlight=2,7%20D%20v%F5i%203,0%20D#pid551864

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=98742&page=1&highlight=2,7%20D%20v%F5i%203,0%20D#pid526744

Jne.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 05.09.12 16:22 Tsiteeri


2.7 ja 3.0 tdi vahe on selles, et 2,7l esimesel käigul sa mõtled, et päris hästi läheb edasi, kuid järgnevad käigud ei vii autot üldse edasi.
3.0 disla on väga edukas aga kuni kolmanda käigu 3500 pöördeni persedüno järgi.

Aga võib-olla on see vaid kõigest minu, kui 3.0tdiga sõitja arvamus, et 2.7 ei käi edasi peale esimest käiku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 05.09.12 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
2.7 ja 3.0 tdi vahe on selles, et 2,7l esimesel käigul sa mõtled, et päris hästi läheb edasi, kuid järgnevad käigud ei vii autot üldse edasi.
3.0 disla on väga edukas aga kuni kolmanda käigu 3500 pöördeni persedüno järgi.

Aga võib-olla on see vaid kõigest minu, kui 3.0tdiga sõitja arvamus, et 2.7 ei käi edasi peale esimest käiku.

Eisaa öelda, et ta nõrk on. Lahjem muidugi kui 3,0 kuid mitte nii hull asi ei ole. Mõni sõidab ju 2,0 diisliga ka kuidagimoodi.
Teemaalgataja mine vaata ja proovi erinevaid, mootorid iseenesest on samad ehituselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 05.09.12 21:22 Tsiteeri


Just, ehituselt on samad, ülalpidamiskulud on samad, vead on samad. Vaid minek on hoopis teine. Kütusekulu erinevus on marginaalne (vb 1-1.5-2 l/100km), mis pole mingi näitaja sellise auto juures. Kes ökopilli tahab, peab 2.0tdi (või 1.9tdi) poole vatama.
Nõrk pole 2.7tdi kindlalt, esimene käik käib edasi väga hästi (st just valgusfoori tagant liikuma saamine).

Maanteedel möödasõitude kohta ei oska ma 2.7tdi kohta midagi öelda, kuid ega ka 3.0tdi'ga see maantee möödasõit mingi suurem asi pole, sest 100kmh gaas põhja vajutades on pöörded seal 3. käigu 3800 peal ja siis teeb mootor rohkem häält kui minekut (see-eest 70 pealt 110ni kiirendus on super). 120kmh-150kmh toimub suht kärmelt jällegi, sest turbo tuleb mängu. Aga siuke 85-90km/h autost möödasõit kiiruseni 110kmh on rohkem disla häält, kui minekut, juhul kui automaatkastil lihtsalt gaas põhja vajutada.
Maanteel möödasõiduks (st, et oleks 100 km/h tunda tuntavat kiirendust) on 3.2 / 4.2 lidrane bensukas A6 asjalik, kuid teemaalgataja otsib dislat ning 3.2 ja 4.2 kütusekulud on teisest liigast veidike. Ja niikaua, kui on olemas 3.0tdi, ei näe ma 3.2 bensukal erilist mõtet.

3.0 tdi puhul ÜLDISELT VÕIB olla parem varustustase, kui 2.7tdi'del. Samas on ka erandeid. Puhtalt otsimise vaev.
Minu meelest on nii, et audil on kaks uut asjalikku dislat - 2.0 ja 3.0. (vana pommikindel 1.9 ei ole uus ning 4.2tdi on samuti teisest liigast). 2.7 on selline enesepetmine, et mis vahet see 0,3 liitrit ikka teha saab.. aga saab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 06.09.12 06:58 Tsiteeri


Eks 2,7TDi loodi turunduslikul eesmärgil. Suure diisli soovija kuid natuke hinnatundlik valis uuena odavama 2,7TDi. Ilmselt tehasele tootmiskuludes vahet ei ole, aga see võimaldas 3,0TDi kallimalt müüa.
Järelturul, kus hinnasildid põhimõttelislet võrreldavad tasuks eelistada eelpool välja toodud põhjustel 3,0 TDi, kuid alati jääb kehtima reegel, mis iga peetud auto ostu puhul - osta konkreetset autot ja tema üldist seisukorda. Heas korras 2,7 TDi on mäekõrguselt parem valik kui natuke käest lastud 3,0TDi.
Lisavarustus on maitseasi - kellele oluline, kellele vähem.
Ja veel neile, kes 2,7 TDi arvavad, et lahja on - C5 kerel olnud 2,5 TDi on veel lahjem, aga ometi keegi ei kipu rääkima, et lahja on.
Kokkuvõtvalt arvan ise, et 3,0 TDi oleks parem valik juba sel põhjusel, et seda on hiljem lihtsam edasi müüa - just sel samal põjusel, et pidada sama kallis ja kütust võtab ka pmtselt sama palju, aga pakub enamat vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.4% - SQL: 67.6%]