Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tahhomeeter jookseb ise põhja(audi 80 b3 1,8 mehhaaniline pritse) (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1118)
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 04.09.12 17:48 Tsiteeri
Tahhomeeter jookseb ise põhja(audi 80 b3 1,8 mehhaaniline pritse)



Tere, niisiis tahhomeeter jookseb ise põhja. Teeb seda süüte sisse keerates ja lõpetab välja keerates. Nii palju oskan ütelda, et kellade ploki taga probleemi ei näinud. Loogika ütleb, et tahhomeetri enda viga ei tohiks olla ning kusagil oleks justkui lühis. Juhtmestikus midagi kahtlast silma ei hakanud. Kust võtab see vaene tahhomeeter oma signaali? Tänud ette vastuste eest. Autoks siis Audi 80 1.8 66kw mehhaaniline pritse ning aasta 1987.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.09.12 18:01 Tsiteeri


Loogiliselt vöttes, vötab andmed mootori pöördeid edastavast andurist.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 04.09.12 18:31 Tsiteeri


No süüte jaoks on halliandur, selle pistiku lahti võtmisel ei muutunud midagi. Tahaks kindlalt teada, kust informatsiooni võetakse. Osadel autodel võetakse ju ka süütepooli pealt, aga sellel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.09.12 19:08 Tsiteeri


Peaks olema eraldi pöörete andur, kuid vöin ka loomulikult eksida.
Asukohaks ehk hooratta vahetuslähedus.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 04.09.12 19:22 Tsiteeri


Selge, ma lähen vaatan kohe üle, kas seal leidub midagi...enne teema tegemist vaatasin,et kohe on näha kaks andurit aga üks on vast spidomeetrile ja teine tagurpidi käigule. Mõlemad kahe juhtmega ja lahti ühendades ei muutunud midagi. Muidugi nad ei olnud ka hooratta juures. Siin muidugi on see lahti ühendamine väga petlik sest juhtmestikus võib vabalt lühis olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
LastResort
huviline

Avatar


Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro

postitati 04.09.12 19:24 Tsiteeri


Kas mitte tahhomeeter ei võta andmeid jagajast?
Võin ka eksida.


Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 04.09.12 20:01 Tsiteeri


Eraldi pöörete andurit ei leidnud. Sellel mootoril ei tohiks olla nukkvõlli ja väntvõlli asendiandureid, ainult halliandur jagajas. Ega kellelgi ei juhtu elektriskeemi olema? Ise küll suurem asi skeemide lugeja ei ole aga midagi mõtleks selle abil välja küll. Ei oska vene keelt, muidu oleks ise netist skeemi kätte saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 05.09.12 15:06 Tsiteeri


Täna käisin korra elektriku juures nõu küsimas, tema soovitas kelladeploki jooted üle vaadata. Vaatasin need üle ja seal midagi ei näinud. Proovin õhtul võtta sigari kelladeplokist tahhomeetri sinna ümber tõsta, loodan, et on samasugune.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mürka10
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,3E 1989, Audi A4 Avant B5 1,9 tdi 1999

postitati 06.09.12 17:01 Tsiteeri


Niih, nüüd siis tahhomeetri häda põhjus teada. Sigari tahhomeeter on teisest maailmast, seda ei saanud eile proovida aga täna võtsin teise b3`me pealt kelladeploki. Kokkuvõttes siis ongi tahhomeetri enda viga, teise kelladeplokiga töötas kõik. Ja ma sain siin targemate käest teada, et signaal peaks tulema süütepoolilt. Ehk on kellelgi kunagi kasu sellest lahendusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 20.9% - SQL: 79.1%]