Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1.9TDI 81kw AFN julm toss ,jõudu pole. (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3089)
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 29.08.12 18:41 Tsiteeri
1.9TDI 81kw AFN julm toss ,jõudu pole.



Täiesti korras auto oli ja on igapäevaselt kasutusel.
Tühikäigul käib ilusti,kui gaasi anda hakkab tossama (tumehall)
Jõudu pole.
Põhiline toss on videol näha 1.19
http://www.youtube.com/watch?v=gIOB2lLEhdU&feature=youtu.be
Õli -ja jahutusvedelikku ei võta.
Märgid paigas.
Kütusefilter uus.
Turbol lõtku pole.
Turbol hoob liigub.
Õhulugejat vahetatud.
arvuti viga ei näita(BOSCH)
Juhtpihustil takistus ~0,95
Videol hetkel lammutuse kütusepump ning nats paigast(hääl-plagin).


Ideesid,mida proovida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 29.08.12 19:20 Tsiteeri


See suits paistab ikka täitsa sinine või tundub ainult ja vahepeal tundub nagu jookseks lausa õli summist välja. Kindel ,et turbo on korras ,kas turbo õlitustorud on puhtad? Kas turbo käib vabalt ringi?


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 30.08.12 05:01 Tsiteeri


algul tuleb sinist kuid üle jäänud aeg ikka seda hallitossu mis videol näha 1.9
turbo käib ringi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
repsu007
huviline



Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C7,B6q,B2q

postitati 30.08.12 05:26 Tsiteeri


Turbo ikka mis muu. Arvatavasti kuumapoole peale jookseb õli ja sealt sumpasse.


Raske jalaga.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 30.08.12 05:39 Tsiteeri


Kindluse mõttes võiks silindri surved ka ära mõõta, aga jah tundub ikka turbo poole kalduvat.Turbo maha ja vaadata milline kuum pool välja näeb.Arvutiga saab veel vaadata kas ja kui palju turbo puhub, kas saavutab küsitud koguse õhku.


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.08.12 08:35 Tsiteeri


Turbo tundub jah laiali või satub põlemiskambrisse ohtralt õli.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 30.08.12 10:30 Tsiteeri


kuum pool õlivaba,aint tahmane.
lõtk minimaalne.
summuti turbo küljest,et järelpõlemist summutis ei toimi.
Pihustid toimivad,tuleb tolmuna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 30.08.12 12:09 Tsiteeri


Siis on karterituulutus umbes, tihend ära või muud sellist lahedat suure tõenäosusega.
See suits mis sealt tuleb näeb pigem välja nagu õli satuks kuskilt põlemiskambrisse, kui põlemata kütus.

Õlikadu ei tähelda?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 30.08.12 17:46 Tsiteeri


Sai masin kokku tagasi lapitud nii nagu algul oli(lammeri asjad küljest).
Et suund Dia-sse.
Mõtlesin ,et võtan EGR-il vooliku küljest-võtsin ja toss oli läinud???
See ,et minekut polnud oli jälle sellest,et turborõhu klapp õhtal.(75)
Hetkel pime ees EGR-il ja lammerist uus magnetklapp-masin käib.
Magnetklappe läinud nädala jooksul 2tk nüüd kolmas peal.

Kuidas EGR ja tossamine seotud on??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.08.12 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra


Kuidas EGR ja tossamine seotud on??


Mõtle loogiliselt, mis saab kui enamus heitgaase uuesti sisselaskesse juhtida?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 30.08.12 21:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: ultra


Kuidas EGR ja tossamine seotud on??


Mõtle loogiliselt, mis saab kui enamus heitgaase uuesti sisselaskesse juhtida?


Hapnik saab otsa mootoril ,aga kust selline sinine ja lomp maas?


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 31.08.12 04:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Uss
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: ultra


Kuidas EGR ja tossamine seotud on??


Mõtle loogiliselt, mis saab kui enamus heitgaase uuesti sisselaskesse juhtida?


Hapnik saab otsa mootoril ,aga kust selline sinine ja lomp maas?


Jääkgaasidetegur saab olema küllalt võimas väljalaskefaasi lõpus, siit tulenevalt jääb värskelaengu hulka suur kogus heitgaase, mis on nn " uuel ringil " - vähem puhast õhku, rohkem töötanud gaase, sama hulk kütust, mis mõeldud normaaltingimustes põlema = suur hulk põlemata kütuseosakesi - hall tahm, tahked, põlemata kütuseosakesed muu mandiga koos, loiguna taga maas. Lihtne.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nakaman
huviline

Avatar


Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9Tdi AVB

postitati 13.09.12 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra
Sai masin kokku tagasi lapitud nii nagu algul oli(lammeri asjad küljest).
Et suund Dia-sse.
Mõtlesin ,et võtan EGR-il vooliku küljest-võtsin ja toss oli läinud???
See ,et minekut polnud oli jälle sellest,et turborõhu klapp õhtal.(75)
Hetkel pime ees EGR-il ja lammerist uus magnetklapp-masin käib.
Magnetklappe läinud nädala jooksul 2tk nüüd kolmas peal.

Kuidas EGR ja tossamine seotud on??


Tervist,
Kas võib olla ka minu mootoril N75 õhtal, kui mootoril jõudu nii vähe, et kohapealt liikuda võimatu, kuid jõud tekib, kui turbo juurest tõmmata lahti (vaakumiga töötava wastegate?) voolik?
Mootoriks 1.9tdi 74kW AVF


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]