Lehekülgi: 1 2 |
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 27.08.12 19:47
|
|
|
Audi A4 Avant 1.8T - sl1990
Tere,
Mark: Audi
Mudel: A4 Avant
Mootor: 1,8T
Võimsus: 110 kW
Käigukast: 5-käiguline manuaal
Vedav sild: esisild
Kütus: bensiin
Värvus: must metallik
Odomeetri näit: 232 k (hooldusraamat)
Esmane registreerimine: 25.07.1997 (Eestis al. 2005)
TÜV: August, 2013
Muu varustuse list on väiksemapoolsem ent minu jaoks täiesti piisav:
2x el. aknad, 2x el. peeglid (soojendusega), tagaklaasisoojendus, ABS, roolivõim, allaklapitavad tagumised istmed, kliimaautomaatik, immo,
signalisatsioon, katusereelingud, meh. reguleeritav roolisammas, kompuuter, orig. stereo, jne.
Saamislugu: pärast VW Vento müümist oli soov soetada mõni uuem & viisakam sõiduk. Pärast seda, mil sõber ostis Harry_R’lt tema hõbedase A4’ja, sai
A4’ja proovitud, ning selge oli see, et igapäeva asjade ajamiseks sobiks ka omale midagi taolist, olenemata sellest, et kuulusin mingi aeg
ühiskonnagruppi, kes A4 pidas äärmiselt mõttetuks autoks oma väiksuse & suure lagunemisastme tõttu.
Auto ostsin ühelt vanemalt härrasmehelt, kes jutujärgi olnud mersuusku mees ning Audil mitte mingisugust otstarvet ei näinud.
Pärast soetamist sai temaga tutvumise eesmärgil ringi kulgetud ca 1000 km.
Pärast seda sai vahetatud / tehtud (24.08.2012):
• Õli (5w-40)
• Õlifilter
• Kütusefilter
• 4x piduriklotsid
• Tagumised pidurikettad, koos kõige juurdekuuluvaga: ABS-rõngad, laagrid jne
• Suppordid said parandatud & tööle pandud
• Uued esimesed kojamehed
Eelmine omanik vahetanud samuti hulga juppe. Lähiminevikust: roolilatt, katalüsaator, rihmad, rullikud.
25.08.2012 - Pärast paduvihmaga sõitmist avastasin, et kundepoolse istme tagune tekstiiljalamatt oli läbimärg. Põhjamatti katsudes oli tunne ikka väga
märg. Selgeks sai, et viga peitub ilmselt aku all olevates äravooluaukudes. Puhastasin ära äravoolutorud, mis täis igasugust paksu si**a. Pärast
põhjamati alla piilumist oli aga tulemus kole: juhtmestik oli mattunud ca 1 cm veekihi alla (auto siiski kalde peal nii et vesi valguski tagaistuja
jalgade juurde). Põhi sai kuivatatud ning matt jäetud ööpäevaks kuivama.
25.08.2012 - Pärast esimest koristusaktsiooni sai ka kontrollid kõik-võimalikud filtrite & aju korpused – kuivad. Salongifilter sai küll esialgu
puhastatud, kuid lähiajal plaanis ka nii õhu- kui ka salongifilter uue vastu välja vahetada.
Lähemal sisemisel vaatlusel sain ka kinnitust sellele, et kere on sel autol ilus & sile. Puutumata igasugusest sügavast või läbivast roostest.
Pindmisi roostekohti siiski kerelt mõne leiab. Muus osas ilus & sile. LKF’i andmetel ka avariivaba. Toodud on ta 2005. aastal Saksamaalt ja hetkel
on ka küljes Ropka autopoe numbrialused, mistõttu on alust arvata, et ostetud on ta just Ropka autopoest. Läbisõit on hetkel 232k, Saksa hooldusraamat
on täidetud 100k km kopikatega. Seda kas autopood omal ajal läbisõitu keris, mina ei tea ega ka huvita.
27.08.2012 - Täna hakkas hommikul tööle sõites armatuuris pidurituli põlema. Põhjus oli õlivedeliku liigses vähesuses, mida põhjustas nädalavahetusel
remondimehe poolt ülekeeratud suppordi küljes õhutusnippel, kust lekkis lahinal õli. Sai võetud Forss'ist uus nippel, lisatud õlimahla & pidurid
õhutatud (kuid tahavad veel õhutamist saada).
Sõidumõnu üle nagu kurta hetkel ei saa. Sõita on temaga hea & mugav ning minek on ka enam-vähem. Kõik küljesolevad lisad ka töötavad. Kliima
puhub samuti külma. Istmed on korralikud. Augud & muud taolised defektid puuduvad.
Hetkel siiski on pidurdades teatud spidomeetrinäidu juures sees kerge värin, mistõttu tuleb esialgu kontrollida velgede kõveruses, tasakaalustada
need. Kui pärast seda mure endine, siis tuleb vahetada ära ka esimesed pidurikettad.
Erinevate tarbeosade listist vajan järgmisi vidinaid – seadmeid:
• Uut antenni, kuna olemasolev on ära murdunud (!?)
• Suur soov oleks originaal CD-maki järele. Olemasolevat keskkonsooli mingi aftermarket makiga väga nagu rikkuda ei tahaks.
• Kundepoolset kõige alust plastikut, mis hoiab põhjamatti kinni.
• Keskkonsoolis kliima & maki ümber olevat plastikut, kuna olemasoleval on nurgas väike mõra.
• Parempoolset suurt peeglit, kuna tehase poolt installeeritud lahendus on ju mõeldud pooletoobistele.
• Tagumist kojamehe mootorit
Erilisi tuuning-plaane mul tema kallal plaanis teostada pole. Väga meeldib auto originaalilähedane konditsioon. Kuna eelmine auto oli kõvasti üle
keskmise madal, siis praegust ei tihka kohe üldse madaldada. Eriti võttes arvesse meie hetke teede seisukorda. Olenemata sellest, et omale meeldib
auto ilma toonklaasita, tuleb mul siiski praktilisuse mõttes toonklaas ilmselt ka mingil ajahetkel paigaldada. Ehk kaugemas tulevikus ostan hetke 16’’
originaalvelje asemel alla midagi suuremat & ilusamat.
Ootan ka targematelt vastuseid järgnevatele küsimustele:
• Kas originaalmakil on AUX - väljund või mitte?
• Istmete alla tulevad kaks juhet, mille pistikud ka omavahel ära ühendatud? Milleks need juhtmed? Istmed on mul mehhaanilised ja mulle teadaolevalt
istmesoojendused mul puuduvad.
Esimesed pildid:
Kui mõni klubiline satub teemat lugema & kavatseb mingihetk minna ise või kellegagi koos enda sõidukit pildistama, siis võib ka mind võimaluse
korral kaasa kutsuda. Endal kvaliteetkaamera võimalus puudub sestap olen pidanud ka tänaseni leppima elementaarse telefonikaameraga, mistõttu ka
pildimaterjal suurem asi ei ole ent aimu asjast siiski saab.
Sõiduki manuaalist pärinevad koodid & nende tähendused:
X0A = National sales program Germany
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C1L = Alloy wheels 5.5J x 15
G0C = 5-speed manual transmission
H6U = Tires 205/55 R16 91W
J1P = Battery 220 A (44 Ah)
M9L = 4-cyl. gasoline engine 1.8 L/110 kW 20V turbo, MVEG 2 base engine is T8B/T8C
Q1A = Standard front seats
0JZ = Without determination of weight categoryfor front axle
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
2PV = Leather trimmed sports steering wheel
5RQ = Right exterior mirror: convex
5SL = Left exterior mirror: aspherical
T8B = 4-cylinder gasoline engine 1.8 L unit 058.D
0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle
3S2 = Black roof rails
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
0G1 = Gearshift lever
8AE = Radio "RCD310 MP3"
8GD = Alternator 90A
8RY = Speakers with BOSE sound
1LB = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
1BE = Sports suspension/shock absorption
Tehase antavad kütusekulud:
Keskmine: 10,6 l/100 km
Maantee: 6,6 l/100 km
Linn: 8,1 l/100 km
Värvikood: LZ9U = Volcano Black Mica
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.08.12 19:54
|
|
|
Istmetel külgmisi turvapatju pole?
Concert näeb tagant välja sul selline:
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Tambet.
huviline
Registreerunud 03.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.08.12 19:59
|
|
|
Juhtmed peaksid airbagi omad olema, ära neid puutu, viskab tule põlema kelladel.
Mul piisas suurema jõuga kõrvalistuja istme liigutamisest
Muretuid kilomeetreid!
|
|
|
mtaudi
huviline
Registreerunud 26.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf Variant '17
|
postitati 27.08.12 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Istmetel külgmisi turvapatju pole?
|
Endal turgatas ka kohe see sama mõte pähe. Isegi avastasin istme alt juhtme, mida õnneks väga rebima ei hakanud ja tuli välja, et ka istmete sees on
miskid padjad
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 27.08.12 20:20
|
|
|
Kõrvalistuja istmealusest käis jutt. Ja iste oli vaja võtta välja, et kuivatada ära põhjamatialune.
Pistikud võtsin lahti ent ükski tuli armatuuris põlema seepärast küll ei hakanud.
Tänud!
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 27.08.12 22:43
|
|
|
Turboga on Sinu endisel kõik korras. Esmalt avastasime, et turborõhunäidikul oli voolik tagant ära. Lisaks muidugi ka see, et chip-tuning olla valesti
tehtud. Viimati, kui sõbraga rääkisin, siis muret valmistab hoopis see, et roolivõimu õli lekib kuskilt otsast.
Ja, et Sa, Harry, liiati ei muretseks, siis sõber on autoga väga rahul. Üritame ka lähiajal jõuda smartwashi ning pärast seda ka teha kohustusliku
sõbrapildi mõne fotograafi käe all.
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.08.12 23:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
Turboga on Sinu endisel kõik korras. Esmalt avastasime, et turborõhunäidikul oli voolik tagant ära. Lisaks muidugi ka see, et chip-tuning olla valesti
tehtud. Viimati, kui sõbraga rääkisin, siis muret valmistab hoopis see, et roolivõimu õli lekib kuskilt otsast.
Ja, et Sa, Harry, liiati ei muretseks, siis sõber on autoga väga rahul. Üritame ka lähiajal jõuda smartwashi ning pärast seda ka teha kohustusliku
sõbrapildi mõne fotograafi käe all. |
Hmm, uus latt sai paigaldatud autole paar päeva enne omaniku vahetust ja just seetõttu, et lekkis. Las Teemo vaatab üle, tema paigaldas selle ja äkki
sai seal midagi kehvasti kinnitatud või on hoopis latt praak sattunud.
Praak lati peab garantii korras vahetada saama.
Kui chiptuning närvidele hakkab käima, siis originaal 110kw kiip on kindalaekas raamatu vahel. See pole ei minu ega ka eelmise omaniku korraldatud, sellega aidata ei oska.
Siiski hea kuulda, et rahul on autoga ja sindki nakatas, aga miks ta enda autost siia teemat ei tee?
Aga teemasse ka. Vaatasin seda sinu juhiukse polstri pilti ja aru ma ei saa, mis nende uste liistudega tehakse. Mul sinisel A4'jal oli see täksitud,
hõbedasel oli puitimitatsioon, sellel ei mäleta kuidas oli ja nüüd 2009 aasta autol on samasugune.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
Tambet.
huviline
Registreerunud 03.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.12 06:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
Kõrvalistuja istmealusest käis jutt. Ja iste oli vaja võtta välja, et kuivatada ära põhjamatialune.
Pistikud võtsin lahti ent ükski tuli armatuuris põlema seepärast küll ei hakanud.
Tänud! |
Õigus jah, unustasin lisada, et auto tahab ikka süüdet ka saada lahti ühendatud juhtmega, et tulukesi näitaks.
|
|
|
miqu
huviline
Registreerunud 09.07.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2.0TDI
|
postitati 28.08.12 07:15
|
|
|
Kas tagumine kojamees on katki, et sa uut mootorit otsid? Või ta peabki teisele poole hoidma?
Kas on plaanis ette ka Facelift tuled panna?
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 28.08.12 10:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
• Parempoolset suurt peeglit, kuna tehase poolt installeeritud lahendus on ju mõeldud pooletoobistele.
|
Väljast autot vaadates võib tõesti kummaline algul vaadata, aga sõites palju sa sinna ikka vaatad. Kui ka vaatad siis osta sellesse väiksesse
peegllikopsikusse kumer klaas ja endale palju mugavam peeglisse vaadata kui inglise pika peegli puhul pead kallutada või kaela venitada. Mul olid
mõlemad variandid autol juba küljes
Aga edu!
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 28.08.12 13:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Harry_R
Aga teemasse ka. Vaatasin seda sinu juhiukse polstri pilti ja aru ma ei saa, mis nende uste liistudega tehakse. Mul sinisel A4'jal oli see täksitud,
hõbedasel oli puitimitatsioon, sellel ei mäleta kuidas oli ja nüüd 2009 aasta autol on samasugune. |
Natuke veel Sinu endise A4'ja teemal. Chip'iga oli see teema, et see oli totaalselt valesti tehtud - rõhku oli liiati palju peale keeratud. Auto on
juba tänaseks saanud uue chipi Jyrisoo juures & Jyrisoo'gi ütles, et ime, et eelmise set-up'ga midagi laiali polnud läinud.
Mis, aga minu autosse puutub, siis tea tõesti. Kahtlased kriipse-kraapse on salongiplastikutel teistelgi.
Tagumine kojamees ei tööta jah, s.t et kojamehemootor on läbi sestap ka uut mootorit vaja.
Vb kandis eelmine omanik liiati palju piikidega jakki
Mis facelift tuledesse puutub, siis neid hetkel plaanis pole. Vb ehk kunagi tulevikus.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 31.08.12 14:22
|
|
|
Sai käidud & Audi'st mõni klõps tehtud. Suurem asi fotograaf ei ole, kuna pildistanud rohkem loodust kui autosid ning tagatipuks oli näpus ka
võõras kaamera, mille settingute'ga päris sinasõber ei olnud. Kuid siiski
parem kui telefon.
Muus osas muutusi ei ole. Otsin endiselt antenni, nii et kui kellelgi pakkuda, siis U2U.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 12.10.12 19:43
|
|
|
Oskab ehk keegi monoloogi põhjal vastust pakkuda - nimelt lugu selline, et külmast peast käivitades ja külma mootoriga esimest kilomeetrit sõites käib
mootorist kummaline kõrin-plärin läbi? käib siuke "krnnnnnnnn". Esimesed 1-3 käiku. 1. kõige vähem ja 2 ja 3 käiguga vähe rohkem. Mootori
töösoojaks saades kaob ära.
Sama effekt on ka kohapeal seistes ja järsult gaasipedaali põhja surudes. Käik siuke sekundiline kõrin läbi ("krnnnnnnnn")
Olen rohkem selline internetist iseõppinud, ja sealt läbi vigadele vastust leida üritanud, inimene. Seega kas võib viga olla näiteks selles nukkvõlli
ketipinguti tallas või suisa pingutis endas? Mõtlen sellist asja nagu CAM TENSIONER ? On kellelgi 1,8 mehel taolise asjaga kokkupuudet? Et
kas nagu mootori õlitus / õli temp mõjutab sellise asja tööd?
Probleemi lahendusena õlivahetust ei ole mõtet pakkuda, kuna see on mul vahetatud 2000 km tagasi. Sisse läks:
LS on 234 k millegagi ja internetis seda CAM TENSIONEr probleemi uurides, käis teemadest vilksamisi läbi justkui kõnealune jubin saabki otsa 200k +
kilometraaźi juures. Ideid !?
|
|
|
Mikkk
huviline
Registreerunud 22.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 + A6 C7
|
postitati 12.10.12 20:18
|
|
|
Kuidas dünaamika selle "kõrina" esinedes on? Klubilisel Kristoff oli vist 1,8T -ga sama teema ja esialgne arvamus oli ka nukakett või pinguti.
Lõpptulemus oli see, et WG klapi varras oli lahti. Teinekord on abi ka lihtsate asjade kontrollimisest
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 12.10.12 23:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mikkk
Kuidas dünaamika selle "kõrina" esinedes on? Klubilisel Kristoff oli vist 1,8T -ga sama teema ja esialgne arvamus oli ka nukakett või pinguti.
Lõpptulemus oli see, et WG klapi varras oli lahti. Teinekord on abi ka lihtsate asjade kontrollimisest |
Vabandust, aga ei saanud Su küsimusest päris täpselt aru. Turbo töös tundub kõik OK olevat. Suitsu ei produtseeri ja ebamääraseid häälitsusi ei tee.
Tulles selle "krnnnnn" juurde tagasi, siis see käib läbi juba varajases staadiumis, st ei olene pöörete suurusest. ca 1000 pöörde peal koha peal
gaasi põhja vajutades kõrin läbi.
meenus ka, et pärast ostmist kuulsin näiteks foori all seistes peakohal olevale helikopterile viitavat heli. tuli see pardatśoki. tegemist
lühiajalise heliga, mis esines korrapäratult.
midagi taolist siis:
http://www.youtube.com/watch?v=5ioLa6kZwv0&feature=related
eks üpriski kehv on seletada, kuna ei ole asja nii hästi teadev-tundev inimene. Esimene turbomootoriga auto ka ning võrreldes eelmise autoga, milleks
oli MK3, on kapotialune ka tunduvalt keerulisem.
|
|
|
AndresL
huviline
Registreerunud 30.07.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 2.5TDI 132kw. Quattro 2003
|
postitati 13.10.12 19:14
|
|
|
Kõrinat võib teha ka katalüsaator. Sellist "medicopter" i heli pole küll enne kuulnud.
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 13.10.12 19:37
|
|
|
katalüsaator on eelmisel või üle-eelmisel aastal vahetatud. häälitsus polnud selline pidev nagu videos, vaid nii mõne sekundilinine ( max 30 ) ja siis
kadus. viimase 1500 km jooksul pole seda näiteks üldse olnud (pärast õlivahetust).
no vaatasin jutuubist videosid ja kõik ruigavad, et CAM Tensioner, Cam Tensioner.
Eks läheb ja kurdab Teemole. Vaatab, kas mees üldse jutule võtab ja mis arvab.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 04.12.12 20:44
|
|
|
Pole ammu miskit kirjutanud. Üldiselt pole ka suurt midagi toimunud, vaid tilu-lilu-postitused, mille siis nüüd ühe suure postitusena kirja panen.
Alustaks siis katkenud teema jätkust.. Nimelt kummaline heli, mida mõni aeg tagasi kapoti (kõrvalistuja poolt) kuulsin, oli tiksuvalt töötav
solenoidklapp, mis pidi täiesti normaalne nähe olema.
Teine asi - järsul gaasivajutusel kostunud mitmesekundiline kõrin tekkis amortiseerunud generaatori pingutusrullikust.
Lõpp hea, kõik hea.
Ühel sügisesel õhtutunnil õnnestus Tln-Trt maanteel saada esiklaasi (täpselt keskele kivi). Täke oli väike ent olemas ja silmaga nähtav.
Lasin täkke koha & täkke kõrvalt ära puurida ning nüüd peab. Täke edasi pole läinud & hetke külmad ilmad & temp erinevused pole siiani
mõju avaldanud.
Töö tegi ära: FIE Raino Sinisalu, aadress Veerenni 54. Antud töödega on mees tegelenud 1992. aastast saadik ning tööd tegi hoolega ja korralikult.
Soovitan. Tööraha vaid kahe augu puurimise eest 30€.
Auto nägi vahepeal välja nagu Volvo V40. Põhjuseks siis mittetöötav kapott &
esistange, mis teistkorda tahtmatult eest ära tuli.
Siin siis Volvo V40:
Esistange sai pandud kinni 3 poldiga stangetala külge. Kapoti hoovastiku mittetöötamise põhjuseks oli see, et hoovastiku vedrud olid sodi ja mustust
täis, mistõttu hoob ei funktsioneerinud korralikult (lahti viskas, aga avada ei olnud võimalik).
Puhastasin & õlitasin hoovastiku vedrud ära ning nüüd tüütab nagu uus.
Kõige esimese lumega juhtus selline asi, et Audi üks koopaäärtest sai kannatada:
Viga sai kõrvaldatud Hiteh Autoteenindus OÜ-s ja tänu Andero abile on tiib jälle nagu uus. Raha maksis keskmise eestlase jaoks tubli mitu päeva tööd,
kuid see-eest töö oli ka korralik.
2 nädalat tagasi avastasin rihmakatte alla piiludes, et mootor on generaatori pealt õline. Pidasin süüdlaseks lekkivat simmerit, kuid võta näpust -
viga peitus hoopis lekkivas KKK-tihendis.
Peale ostmist saati hakkas kompuutris vilkuma In02 veateade, mis tähendab suurt hooldust. Järgmise rihmavahetuseni oli kleepsu järgi ~ 20 000 km aega,
siis võta nüüd näpust, mis õige. Välisel vaatlusel oli rihm küll ilus (nii palju kui nägin) ja hoidis end ilusti pingul, kuid kuna algul pidasin
lekkivaks osaks aegunud simmerit, otsustasin juba teha ära kogu suure hoolduse:
Sestap saatsin ka auto Teemo käe alla, kus vahetusse läksid (04.12.2012, LS: 237172 km):
- hammasrihm
- pingutusrull
- ülejooksurull
- silikoonpinguti
- simmer x3
- veepump
- lamerihma pingutikomplekt
- lamerihm
- kliimarihm
- genekarihm + genekapingutusrull
- KKK tihend
- jahutusvedelik
Lisaks, viimasest õlivahetusest on möödas 5000 km, siis sai ühe korraga pandud:
- uus õlifilter
- uus õli (5W-40)
- õlivarda plastikkael, mis oli ära murdunud mingil põhjusel.
Jupid kokku koos töörahaga 350€.
Tehnilise poole pealt peaks nüüd saama tip-top.
Esisillas on rooliga koha peal nõkutades väike kolks, kuid see hetkel ei häiri. Sild on muidu sirge & tihe ning ühe väikse osa pärast seda veel
uuendama ei hakka.
to-Do listis on hetkel:
- esimesed pidurikettad vahetada
- enne suve vahetamist vajav välistemp. andur, mis aeg-ajalt aiateibaid näitab;
- uued veljed osta, kuna eelmised 16'' orig sai maha müüdud ning hetkel auto plekkidel.
- toonklaas
Eks ta rohkem "kuiv & igav" remondipäevik ole, kuid hetkel pole piisavalt vaba ressurssi, et midagi vinget B5-ga teha. Võib olla suvepoole, sest
mõtteid jagub, a elu näitab, mis ja kuidas.
Lõpetuseks üks pilt sügisest:
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 27.12.12 18:49
|
|
|
Vahepeal jälle natukene juhtunud. Kuu tagasi sai viidud auto talveseadesse:
Auto koledast väljanägemisest sai üsna kiiresti villand. Sai muretsetud ette korralikud Hakkapelliitta 5 naastud ja plekkide asemel uued veljed:
Lõpuks sai käsile võetud spidomeetriplokk, kus said vahetatud välja kõik oranzid ja mustad pirnid, kuna päris ebameeldiv oli sõita, kui ei näinud
mootori jahutusvedeliku temp'i, olenemata sellest, et auto on korras.
Ostest saadik oli teine selline:
Vahepeal (siiski neljakandilise pesaga pirnid loosi ei läinud):
Pärast vahetust:
Nüüd sai hea, kuid tulevikus tahaks veel spidoblokile saada kroomrõngaid, siis peaks see teema väga hea saama.
Lisaks sai lõpuks ära vahetatud ka antenn, mis ostest saadik poolikuna eksisteeris. Õigupoolest linnas sõites polnuks väga vigagi, kuid pühade ringil
Tln>K-Nõmme>Tln oli üsna igav sõita.
Keskmine kütusekulu tuleb mõistlikult sõites üsna väike.
LS: 237974 km
29. dets käib Oti juures, kes kustutab vale veateate (Airbag) ära, mis tekkis pärast spidoploki pirnide vahetust. Olin varasemalt autot seest
koristades võtnud kõrvalistuja istme autost välja ja tagasi installides jätsin juhtmed ühendamata. Kuni tänaseni oli kõik OK, aga pärast
amortiseerunud pirni vahetamist uue vastu, läks tuluke särama.
Üldiselt võib rahule jääda. Libedaga oli kohati kahju, et tagumised rattad ka ei vea, kuid palju meil seda Q-ilma ikka on.
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 05.01.13 18:00
|
|
|
Ehk keegi targem satub lugema ja oskab nõu anda.
Nimelt mureks on siis airbag-i punane tuli armatuuris.
Augustis 2012 ummistusid akualused äravoolud ära ning oli vaja salongi kuivatada. Võtsin aku pealt juhtme maha ja ühendasin kundepoolse istme pistikud
lahti jne.
Hiljem ladusin salongi kokku, kuid jätsin pistikud kundepoolse istme all ühendamata. Ühtegi tuld armatuuris ei süttinud, v.a süüte saamisel näitas
vaid korra kollast airbagi tuld (nagu ikka).
Novembris käisin diagnostikas ja istme all olid pistikud ikka lahti. Tulukesi ei põlenud, kuid näitas veateadet.
Nüüd jaanuaris 2013 vahetasin ära spidobloki pirnid, kuid spidoploki demonteerides ei võtnud aku pealt juhtmeid maha. Pärast pirnide vahetust (v.a
airbagi pirnid, mida ei vahetanud) süttis spidoblokis airbagi punane tuli.
Käisin täna diagnostikas ja näitab kõrvalistuja poolse anduri veateadet. Kustutada pole võimalik, kuna veateade tuleb tagasi.
Nüüd sõber kontrollis ka enda A4-ja ja sellel sama lugu. Pole kunagi ise midagi lahti ühendanud ja kõik on nii nagu peab. Armatuuris ühtegi tulukest
ei põle, kuid diagnost näitab airbagi andurite veateadet.
Ühesõnaga miks näitab diagnostika, et andurid on vigased, kuid armatuuris ühtegi airbag-i hoiatustuld (punast) ei põle? Eelsüüte ajal viskab korraks
oranzi tule põlema ja kustub ära ning kõik.
Oskab keegi nõu anda?
|
|
|
S4BiT
huviline
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
|
postitati 05.01.13 18:14
|
|
|
Kõige lihtsam, et tegu on avariilise autoga? Ja see varasem Cam Timingu probleem millest sa siin rääkinud oled, kuna V6 mootoril saab ketipingutite
mängu kaabliga jälgida, siis ma eeldan et sama saab teha ka sinu autol. Siis saad tõestust oma kahtlustele, kas on pinguti läbi/kett veninud..
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 05.01.13 22:26
|
|
|
1) Olen 99% kindel, et ei ole tegu avariilise autoga, kuna LKF-i leht on puhas, autol on kindel ajalugu ja kere on sile ning korralik.
2) Ketipingutites ja -taldadest olen teadlik, kuid selles viga ei ole. Veendusin ise ja seda ütles ka Teemo, et klõbiseb hoopis solenoidklapp, mis
pidi normaalne nähe olema.
Airbagi tulukesest rääkides, siis olen enam kui kindel, et vigane on airbagi andur, selles hõbedases karbis istme all, mis tükk aega niiskes
keskkonnas oli. Küsimus oli lihtsalt selles, et miks ta varem põlema ei hakanud.
Aga tühja enam. Vahetan selle karbi välja ja loodetavasti saan rahu.
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 06.01.13 00:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sl1990
Pole ammu miskit kirjutanud. Üldiselt pole ka suurt midagi toimunud, vaid tilu-lilu-postitused, mille siis nüüd ühe suure postitusena kirja panen.
Alustaks siis katkenud teema jätkust.. Nimelt kummaline heli, mida mõni aeg tagasi kapoti (kõrvalistuja poolt) kuulsin, oli tiksuvalt töötav
solenoidklapp, mis pidi täiesti normaalne nähe olema.
Teine asi - järsul gaasivajutusel kostunud mitmesekundiline kõrin tekkis amortiseerunud generaatori pingutusrullikust.
Lõpp hea, kõik hea.
Ühel sügisesel õhtutunnil õnnestus Tln-Trt maanteel saada esiklaasi (täpselt keskele kivi). Täke oli väike ent olemas ja silmaga nähtav.
Lasin täkke koha & täkke kõrvalt ära puurida ning nüüd peab. Täke edasi pole läinud & hetke külmad ilmad & temp erinevused pole siiani
mõju avaldanud.
Töö tegi ära: FIE Raino Sinisalu, aadress Veerenni 54. Antud töödega on mees tegelenud 1992. aastast saadik ning tööd tegi hoolega ja korralikult.
Soovitan. Tööraha vaid kahe augu puurimise eest 30€.
Auto nägi vahepeal välja nagu Volvo V40. Põhjuseks siis mittetöötav kapott &
esistange, mis teistkorda tahtmatult eest ära tuli.
Siin siis Volvo V40:
Esistange sai pandud kinni 3 poldiga stangetala külge. Kapoti hoovastiku mittetöötamise põhjuseks oli see, et hoovastiku vedrud olid sodi ja mustust
täis, mistõttu hoob ei funktsioneerinud korralikult (lahti viskas, aga avada ei olnud võimalik).
Puhastasin & õlitasin hoovastiku vedrud ära ning nüüd tüütab nagu uus.
Kõige esimese lumega juhtus selline asi, et Audi üks koopaäärtest sai kannatada:
Viga sai kõrvaldatud Hiteh Autoteenindus OÜ-s ja tänu Andero abile on tiib jälle nagu uus. Raha maksis keskmise eestlase jaoks tubli mitu päeva tööd,
kuid see-eest töö oli ka korralik.
2 nädalat tagasi avastasin rihmakatte alla piiludes, et mootor on generaatori pealt õline. Pidasin süüdlaseks lekkivat simmerit, kuid võta näpust -
viga peitus hoopis lekkivas KKK-tihendis.
Peale ostmist saati hakkas kompuutris vilkuma In02 veateade, mis tähendab suurt hooldust. Järgmise rihmavahetuseni oli kleepsu järgi ~ 20 000 km aega,
siis võta nüüd näpust, mis õige. Välisel vaatlusel oli rihm küll ilus (nii palju kui nägin) ja hoidis end ilusti pingul, kuid kuna algul pidasin
lekkivaks osaks aegunud simmerit, otsustasin juba teha ära kogu suure hoolduse:
Sestap saatsin ka auto Teemo käe alla, kus vahetusse läksid (04.12.2012, LS: 237172 km):
- hammasrihm
- pingutusrull
- ülejooksurull
- silikoonpinguti
- simmer x3
- veepump
- lamerihma pingutikomplekt
- lamerihm
- kliimarihm
- genekarihm + genekapingutusrull
- KKK tihend
- jahutusvedelik
Lisaks, viimasest õlivahetusest on möödas 5000 km, siis sai ühe korraga pandud:
- uus õlifilter
- uus õli (5W-40)
- õlivarda plastikkael, mis oli ära murdunud mingil põhjusel.
Jupid kokku koos töörahaga 350€.
Tehnilise poole pealt peaks nüüd saama tip-top.
Esisillas on rooliga koha peal nõkutades väike kolks, kuid see hetkel ei häiri. Sild on muidu sirge & tihe ning ühe väikse osa pärast seda veel
uuendama ei hakka.
to-Do listis on hetkel:
- esimesed pidurikettad vahetada
- enne suve vahetamist vajav välistemp. andur, mis aeg-ajalt aiateibaid näitab;
- uued veljed osta, kuna eelmised 16'' orig sai maha müüdud ning hetkel auto plekkidel.
- toonklaas
Eks ta rohkem "kuiv & igav" remondipäevik ole, kuid hetkel pole piisavalt vaba ressurssi, et midagi vinget B5-ga teha. Võib olla suvepoole, sest
mõtteid jagub, a elu näitab, mis ja kuidas.
Lõpetuseks üks pilt sügisest:
|
Kuule noormees,
Audi A4 võrdlemine Volvo V40'ga on paras rüvetamine [MINU JAOKS] (Volvol pole ei ilu, diaini ega korralikku mootori valikut - enamus on VAG mootorid,
sest ei raatsitud kulutada raha enda mootori aretusele - nii mõnegi koha pealt on tegemist tegemist Audi pealt maha viksimisega) ... Kui tõesti on
sinu jaoks Audi sama (eemaldades paar detaili), mis Volvo, siis osta endale see saan ja ole õnnelik, korraliku A4 tasemele see kunagi ei küündi (siin
kohal võin ma tunduda, kui totaalne Audip*de). Ära kunagi loo nende kahe vahele võrdusmarki. Kui sa sõidad korraliku Audiga ja Volvoga näed, et Audi
on etem ...
|
|
|
raineys
huviline
Registreerunud 03.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 2.3t
|
postitati 06.01.13 00:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RTammKuule noormees,
Audi A4 võrdlemine Volvo V40'ga on paras rüvetamine [MINU JAOKS] (Volvol pole ei ilu, diaini ega korralikku mootori valikut - enamus on VAG mootorid,
sest ei raatsitud kulutada raha enda mootori aretusele - nii mõnegi koha pealt on tegemist tegemist Audi pealt maha viksimisega) ... Kui tõesti on
sinu jaoks Audi sama (eemaldades paar detaili), mis Volvo, siis osta endale see saan ja ole õnnelik, korraliku A4 tasemele see kunagi ei küündi (siin
kohal võin ma tunduda, kui totaalne Audip*de). Ära kunagi loo nende kahe vahele võrdusmarki. Kui sa sõidad korraliku Audiga ja Volvoga näed, et Audi
on etem ... |
Aastavahetus läks õite pikaks või on see uue nädalavahetuse vili??
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|