kaarelv
huviline
Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Jõgevamaa Pala vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 Quattro
|
postitati 26.08.12 17:38
|
|
|
Audi 200 MAC-14 ECU to MAC-12 ECU
Muretsesin siis omale Audi 200 aju MAC-12, mis pidi olema 2.2T 147kw oma. Seega annab turborõhku 0.9 bari. Hetkel on endal peal MAC-14 aju, mis annab
välja ainult 0.4 bari turborõhku ja 121kw. Uurisin natukene juhtmestiku kohta ja ei oska hetkel midagi peale hakata, sest MAC-14 ajul on rohkem
funktsioone kui MAC-12 omal. Õnneks on pistikud samad ja juhtmete ümbertõstmisega ei peaks probleeme olema. Samas ei julge ka MAC-12 aju kohe külge
proovida, sest äkki hakkab midagi suitsema... Loodan, et keegi heatahtlik oskab mind aidata ja ütleks täpselt mis juhtmed pean ümber tõstma.
Ise leidsin midagi siit: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/pinout.html
Kaarel.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 27.08.12 14:40
|
|
|
Lihtsam oleks kontakteeruda klubilisega Kaits ja uurida kas ta tegeleb veel chipi paigaldusega mac11 ja mac 14 ajudele ,väidetavalt peaks sealt
chipist tulema 0,4-st 0,8 ülerõhku ja 121kilovatist 165 kw.
Quattro.
|
|
|
|
timberman
klubiliige
Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal
Auto: MC x 2, AEL
|
postitati 30.08.12 00:48
|
|
|
Praeguseks ajaks juba kangemgi chip 10vt-le olemas, kui see 0,8 bari oma, aga kas K. sellega enam tegeleda viitsib, seda peab juba tema käest küsima.
Hetkel tundub küll, et jõudu üritatakse kuidagi võimalikult keerulisel moel juurde saada 
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.12 07:00
|
|
|
Arvestades mis jõudu mul KG dünos 1barise ülerõhuga näitas ei usu ma sellesse 165kW chippi absoluutselt, pigem sellesse 147-sse.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 30.08.12 14:40
|
|
|
No mul mc1 mootoril oli ikka märgatav vahe selle chipiga võrreldes stokiga,oli paigaldatud k24 ka k26 asemele.Kui veel aju ka natuke petta rõhu
kohapealt siis peaks päris hea tulemus saama 10v kohta.
Quattro.
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.12 15:57
|
|
|
mc- l ongi standardis K24, aga see selleks, ega sa üle 5000 pöörde niikuinii kogu aeg ei sõida, et see midagi muudaks. Chippe peaks pigem
pöördemomendi järgi nimetama näiteks 350Nm chip.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 31.08.12 21:12
|
|
|
No minu mc1 mootoril oli k26 peal päris kindlalt kohe ja see tehase poolt ,võibolla hakati mc2 mootorile paigaldama k24 turbot.
Ja muudab ta niipalju,et ärkas turbo üles ca 300-500 pööret varem.
Quattro.
|
|
|
|