Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 200 MAC-14 ECU to MAC-12 ECU (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1627)
kaarelv
huviline



Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Jõgevamaa Pala vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 Quattro

postitati 26.08.12 17:38 Tsiteeri
Audi 200 MAC-14 ECU to MAC-12 ECU



Muretsesin siis omale Audi 200 aju MAC-12, mis pidi olema 2.2T 147kw oma. Seega annab turborõhku 0.9 bari. Hetkel on endal peal MAC-14 aju, mis annab välja ainult 0.4 bari turborõhku ja 121kw. Uurisin natukene juhtmestiku kohta ja ei oska hetkel midagi peale hakata, sest MAC-14 ajul on rohkem funktsioone kui MAC-12 omal. Õnneks on pistikud samad ja juhtmete ümbertõstmisega ei peaks probleeme olema. Samas ei julge ka MAC-12 aju kohe külge proovida, sest äkki hakkab midagi suitsema... Loodan, et keegi heatahtlik oskab mind aidata ja ütleks täpselt mis juhtmed pean ümber tõstma.

Ise leidsin midagi siit: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/pinout.html

Kaarel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 27.08.12 14:40 Tsiteeri


Lihtsam oleks kontakteeruda klubilisega Kaits ja uurida kas ta tegeleb veel chipi paigaldusega mac11 ja mac 14 ajudele ,väidetavalt peaks sealt chipist tulema 0,4-st 0,8 ülerõhku ja 121kilovatist 165 kw.


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
timberman
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.06.07
Asukoht: Tolmupealinn Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: MC x 2, AEL

postitati 30.08.12 00:48 Tsiteeri


Praeguseks ajaks juba kangemgi chip 10vt-le olemas, kui see 0,8 bari oma, aga kas K. sellega enam tegeleda viitsib, seda peab juba tema käest küsima. Hetkel tundub küll, et jõudu üritatakse kuidagi võimalikult keerulisel moel juurde saada :D


http://images.spritmonitor.de/556267.png http://images.spritmonitor.de/445659.png http://images.spritmonitor.de/466405.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.12 07:00 Tsiteeri


Arvestades mis jõudu mul KG dünos 1barise ülerõhuga näitas ei usu ma sellesse 165kW chippi absoluutselt, pigem sellesse 147-sse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 30.08.12 14:40 Tsiteeri


No mul mc1 mootoril oli ikka märgatav vahe selle chipiga võrreldes stokiga,oli paigaldatud k24 ka k26 asemele.Kui veel aju ka natuke petta rõhu kohapealt siis peaks päris hea tulemus saama 10v kohta.


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.12 15:57 Tsiteeri


mc- l ongi standardis K24, aga see selleks, ega sa üle 5000 pöörde niikuinii kogu aeg ei sõida, et see midagi muudaks. Chippe peaks pigem pöördemomendi järgi nimetama näiteks 350Nm chip.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 31.08.12 21:12 Tsiteeri


No minu mc1 mootoril oli k26 peal päris kindlalt kohe ja see tehase poolt ,võibolla hakati mc2 mootorile paigaldama k24 turbot.

Ja muudab ta niipalju,et ärkas turbo üles ca 300-500 pööret varem.


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]