Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a4 õlivahetus (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3525)
Keepitreal
huviline

Avatar


Registreerunud 02.10.09
Asukoht: "Omas El3mendis"
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.12 10:58 Tsiteeri
Audi a4 õlivahetus



Tere kallid foorumikaasmaalased!

Probleem siis järgnev, et Audi a4 1.8 92kW (ADR-mootorikood) 96.a läbisõiduga 320 000km kuni viimase aastani, sai ainult kasutatud korraliku, kvaliteet Täis-sünteetilist mootoriõli. Kuna peale seda majanduslik seisund halvenes märgatavalt sai lollisti tehtud ja asendatud täis-sünt õli odavamat tüüpi castrol pool-sünt õli vastu.
Nüüdseks hetkeks kusagil 10 000km ja 1 aasta hiljem hakkab mootoriõli vahetus aeg kätte jõudma ning silm-nähtavalt see vana õli enam kriitikat ei kannata.
Nüüdseks hetkeks majanduslik seis tõusuteel ja plaan panna kvaliteet Shell täis-sünt õli, siit ka küsimus:

1.Kui nüüd vahetada mootori õli, kas on mingi oht, et mootor võib üle kuumeneda või tekib pool-sünt, täis-sünt segust mingisugune vaht mootorisse?
(Selge on ka see et õlivahetusega ma kogu vana õli mootorist kätte ei saa, mingi osa ikka jääb sisse, seguneb uue õliga)

2.Nüüdseks hetkeks andis klapikambrikaane tihend ka oma töölepingu lõpetamis avalduse sisse ja jookseb nagu mahlakask, mööda mootori külge alla ja seda veel pool-sünt õliga.. ei tea mida ta veel vedelama õliga teeb?

Peale selle, et majanduslik seisund tõusuteel, leidsin pakkumise Shell Helix Ultra 5w-40 29.-€ eest, mis poodides peaks olema kusagil 50.- € eest.

3. Kas on mõtet vahetada vana õli, uue täis-sündi vastu või panna pool-sündiga edasi?

Igasugused nõuanded on teretulnud.
Ette tänades kõigile, kes on vähegi abiks!

Vabandust kui teema kordub, ei leidnud foorumis sarnaseid postitusi.

EDIT: Unustasin ühe tähtsa küsimuse küsimata.

Nagu me teame on täis-sünt mootori õlil õlivahetus välp kusagil ~15 000km ja pool-sünt mootori õlil kusagil ~10 000km. Kui ma nüüd vahetakski vana pool-sünt õli täis-sünt õli vastu siis kui kaua ma saaks selle uue õliga sõita ennem kuni jõuab uus õlivahetus aeg kätte?(kas see on määrav faktor, et õlivahetusel jääb kusagil 15%-25% vanast õlist mootorisse sisse? Loogiliselt võttes siis õlivahetus välp ka väheneb?)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.08.12 13:48 Tsiteeri


Mahlakase probeemist saad lahti, kui vahetad probleemse tihendi.
Öliks vöib ka Bp mingi seeria olla, tundub samuti hea olevat, hetkel omajagu km selle abil läbinud ja nuriseda ei saa.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 25.08.12 15:09 Tsiteeri


Noh, kui kardad, et võib mingi vaht tekkida sinna, siis kasuta mootori pesuvahendit (näitesk STP Engine Flush, punane pudel, maksab ca 5 euri ja üks pudel sobib üheks õlivahetuseks ilusti). Seejärel vaheta see lekkiv tihend ära ja pane täissünt sisse. Aga ei juhtu ka midagi, kui paned niisama poolsündi asemele täissünti. Samas, miks üldse nii vana ja suure läbisõiduga mootoris täissünti kasutada? Sobiks ju ka poolsünt (ise kasutanud alati vanemates mootorites poolsünti, Valvoline, BP ja Comma).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Keepitreal
huviline

Avatar


Registreerunud 02.10.09
Asukoht: "Omas El3mendis"
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.12 06:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Mahlakase probeemist saad lahti, kui vahetad probleemse tihendi.
Öliks vöib ka Bp mingi seeria olla, tundub samuti hea olevat, hetkel omajagu km selle abil läbinud ja nuriseda ei saa.

Suur Aitäh sulle Kuits. Uurin seda Bp asja


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Noh, kui kardad, et võib mingi vaht tekkida sinna, siis kasuta mootori pesuvahendit (näitesk STP Engine Flush, punane pudel, maksab ca 5 euri ja üks pudel sobib üheks õlivahetuseks ilusti). Seejärel vaheta see lekkiv tihend ära ja pane täissünt sisse. Aga ei juhtu ka midagi, kui paned niisama poolsündi asemele täissünti. Samas, miks üldse nii vana ja suure läbisõiduga mootoris täissünti kasutada? Sobiks ju ka poolsünt (ise kasutanud alati vanemates mootorites poolsünti, Valvoline, BP ja Comma).

Suured tänud sulle JokerAudi. Seda STP Engine Flush asjandust pean uurima. Küsin veel, et ega seda ole kusagil hooldusraamatus vms. kohas kinlaks määratud, millal vähe uuemal auto tuleb hakata kasutama pool sünteesi ja vähe vanemal ning mis läbisõidu pealt?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 27.08.12 06:59 Tsiteeri


Tihend vaheta ära - see on ainuke asi, mis aitab lekke vastu.
Õli pane sisse vastavalt tehase kvaliteedispetsifikatsioonile. Kui ise ei oska valida, konsulteeri müügikonsultandiga ostukohas.

Shell ei ole tingimata mäekõrguselt parem seakeeduvesi, kui Castrol vms... rohkem sisetunde ja turunduse koosmõju, mida usud, seda kasuta.

Mingi valiku määrdeaineid koos hindadega leiad näiteks: http://www.maardekeskus.ee/


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 27.08.12 07:12 Tsiteeri


Üks variant on veel auto järgi vaadata nt Valvoline kodukalt, kus on olemas spetsiaalne nö konfiguraator, mis auto andmete järgi soovitab õlisid. Asub siin: http://valvoline-eu.lubricantadvisor.com/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.08.12 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Üks variant on veel auto järgi vaadata nt Valvoline kodukalt, kus on olemas spetsiaalne nö konfiguraator, mis auto andmete järgi soovitab õlisid. Asub siin: http://valvoline-eu.lubricantadvisor.com/

See soovitab kõigele 5W30 ja tõenäliselt oma kalleimat õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 27.08.12 09:16 Tsiteeri


http://valvoline-eu.lubricantadvisor.com/Advice.aspx?lang=eng&type=b8832daa32e134ffc42cebe687453043&km=50659839b914134e< br />

Audi A4 B5 1.8 92kw (ADR) õlisoovitused. Pakub ka 10w40 õli, mis ei ole kohe kindlasti kõige kallim õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.08.12 09:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
http://valvoline-eu.lubricantadvisor.com/Advice.aspx?lang=eng&type=b8832daa32e134ffc42cebe687453043&km=50659839b914134e< br />

Audi A4 B5 1.8 92kw (ADR) õlisoovitused. Pakub ka 10w40 õli, mis ei ole kohe kindlasti kõige kallim õli.


:) Ei ma kõike ei proovinud, aga käisin oma masinad läbi ja siis võtsin ka mingi 80ndate alguse saja ja ikka andis oma 5W30-t, siis ma tegin omad järeldused:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 27.08.12 20:10 Tsiteeri


Sobilik igati SAE 5W-30/ 5W-40 vöi SAE 10W-30/ 10W40.
Ülejäänu sisetunde/rahakoti kohaselt, et kas mineraal, poolsünt., sünt., vöi täissünteetiline öli.
Päris noname ei julgeks soovitada, kuid tuntuid ikka, samas mitsu (2000 aasta) mootorisse sai ka valatud XL Oil toodangut ja mootor nurrub siiani probleemideta.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]