Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.12 16:54
|
|
|
Audi tuled
Terv
Autoks Audi 100 93a 98kw 2,3
Kuna vanad tuled omadega otsas siis ostsin netist uued tuled Alvadi.ee lehelt andmete järgi.
Tuled tulid kenasti kohale ka aga nüüd lähemal uurimisel nägin, et vanadel tuledel küljes on veel 1 pistik mida uutel tuledel pole. Küsikski nüüd, et
mis pistik too on ja kas vajalik. Või on ikkagi tellitud tuled valed?
Seda küsiks ka, et kas tuleb palju lammutada, et alumiste tulede kinnitused lahti saada ja uutel kinni. Esmapilgul paistis, et nendele ligi päris
hästi ei pääse. Õpetussõnu vms.
Tegin pildid ka, et asi selgem oleks
Uuel tulel tehtud punasega ring üle kus peaks olema pistik.
http://www.upload.ee/image/2617428/DSC_0003.JPG
Vanal tulel tehtud punasega ring ümber neljakandilisel pistikul mis uuel tulel puudub
http://www.upload.ee/image/2617441/DSC_0004.JPG
Seda märkasin ka, et vanal tulel läheb sinna üles ümmargusse pistikusse 3 juhet aga uuel tulel on 4 otsa. Vanal tulel see neljakandiline pistik on 4
juhtmega. Kas siin on nüüd nii, et tuleb juhtmed ringi tõsta? Mõtlen, et neljakandilise pistiku juhtmed tuleb uuele tulele ümmarguse sisse panna?
Suunatuli on ju eraldi ?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 22.08.12 17:01
|
|
|
Kas klaasid on ühesugused?
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.12 17:33
|
|
|
Aga mis junn see uuel tulel seal all on, asetseb ka punases ringis sees. Igaljuhul see keerab üks pool ringi ja siis on nagu lahti aga küljest ära ei
tule, natuke tõmmata siis paistab mingi metall varras vms taga olevat ja käega tunnetades nagu mingi tugev vedru hoiaks kinni, või jääb siis kuskile
ääre taha? Kas sinna auku peaks käima siis see tulede reguleerimise mootor?
Muidu nagu ikka samad mis mul praegu ees. Ainuke erinevus nüüd see pistiku teema.
Netis muidu tulel juures kirjas: Reguleeritavus - mehaaniline ja elektriline.
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 22.08.12 17:58
|
|
|
Keera tulel see ümmargune kate ära ja liiguta siis seda jublakat. Siis näed kuidas see seal kinni on.
Samuti kinnitub ka reflektori külge reguleerimis mootor.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.12 18:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: priitpoiss
Keera tulel see ümmargune kate ära ja liiguta siis seda jublakat. Siis näed kuidas see seal kinni on.
Samuti kinnitub ka reflektori külge reguleerimis mootor. |
No seda ma saan aru, et kinnitub reflektori külge ja kui see pool pööret ära teha siis on jublakas lahti ja liigutab reflektorit küll kui liigutada
seda edasi tagasi, ehk üritades välja nagu tõmmata. Muudab reflektori kallet mida ta nagu tegema peakski ju ?
Hetkel ei saa ma aru kuidas käib külge reguleerimise mootor või kuidas ta tule külge kinnitub.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 22.08.12 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ainar
Tsitaat: | Algselt postitas: priitpoiss
Keera tulel see ümmargune kate ära ja liiguta siis seda jublakat. Siis näed kuidas see seal kinni on.
Samuti kinnitub ka reflektori külge reguleerimis mootor. |
No seda ma saan aru, et kinnitub reflektori külge ja kui see pool pööret ära teha siis on jublakas lahti ja liigutab reflektorit küll kui liigutada
seda edasi tagasi, ehk üritades välja nagu tõmmata. Muudab reflektori kallet mida ta nagu tegema peakski ju ?
Hetkel ei saa ma aru kuidas käib külge reguleerimise mootor või kuidas ta tule külge kinnitub. |
Samamoodi nagu se kate uuel tulel paned ligi ja keerad natuke. Reflektori küljest tõmbad varda lihtsalt lahti. Nats üljepelae tuli vist lükata. Keera
tulel se suur kork ära siis kohe näed seda varrast sel sees. Pole miskit ulmet sel ju. Samas võid ju jätta korgiga palju sa neid tulesid ikka
reguleerid eriti kui konksu autole ei ole.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.12 19:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: Ainar
Tsitaat: | Algselt postitas: priitpoiss
Keera tulel see ümmargune kate ära ja liiguta siis seda jublakat. Siis näed kuidas see seal kinni on.
Samuti kinnitub ka reflektori külge reguleerimis mootor. |
No seda ma saan aru, et kinnitub reflektori külge ja kui see pool pööret ära teha siis on jublakas lahti ja liigutab reflektorit küll kui liigutada
seda edasi tagasi, ehk üritades välja nagu tõmmata. Muudab reflektori kallet mida ta nagu tegema peakski ju ?
Hetkel ei saa ma aru kuidas käib külge reguleerimise mootor või kuidas ta tule külge kinnitub. |
Samamoodi nagu se kate uuel tulel paned ligi ja keerad natuke. Reflektori küljest tõmbad varda lihtsalt lahti. Nats üljepelae tuli vist lükata. Keera
tulel se suur kork ära siis kohe näed seda varrast sel sees. Pole miskit ulmet sel ju. Samas võid ju jätta korgiga palju sa neid tulesid ikka
reguleerid eriti kui konksu autole ei ole. |
Kust sa seda võtad, et konksu ei ole? Mul konks täitsa olemas autol ja vedamist on tihti. Keeran suure korgi eest ära ja näen varrast ja kõike seda
kuidas ta seal liigub aga küljest ta ära ei tule, mingi plastmass junn on otsas mis kinnitub omakorda 2 kruviga reflektori külge. Julge nagu eriti
kangutada ka, pärast tuli puruks.
Mul mõistus ikka nii otsas juba :S
Endiselt ei saa ma aru kuidas käib reguleerimise mootor külge. Tahaks ikka, et asjad kõik jõnksus oleks.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.12 19:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ainar
Keeran suure korgi eest ära ja näen varrast ja kõike seda kuidas ta seal liigub aga küljest ta ära ei tule, mingi plastmass junn on otsas mis kinnitub
omakorda 2 kruviga reflektori külge. Julge nagu eriti kangutada ka, pärast tuli puruks.
Mul mõistus ikka nii otsas juba :S
Endiselt ei saa ma aru kuidas käib reguleerimise mootor külge. Tahaks ikka, et asjad kõik jõnksus oleks. |
Tsitaat: |
Hilisema võimemise vältimiseks oleks tark pistikupesad kohe lahti keerata, ilma tuleklaasita võib eespool miskit viga saada. Vaja läheb selleks
näpitsaid või torutange, siin siis need 2 pistikut näha vasakul üleval:

Siis eemaldame tuleklaasi, need 8 klambrit, mida ka Kaaku juba kirjeldas, tuleklaas eest ja siis vähe ettevaatlikumalt ka see läikiv raam, see on
kinni 3st kohast, kaugtule pealt ja alt, kolmas kinnitus välimises küljes, ära tuleb tõmmates:

Nüüd läheb nipitamiseks, kolmes nurgas (välimistes nurkades ja sisemises ülemises) on sellised kinnitused tule reguleerimiseks, need tuleb
ettevaatlikult lahti lasta, noa või kruvikeerajaga, peaasi et seda naga ära ei murra, tuleb suht lihtsalt, alustada soovitaks sealt kaugtule juures
olevast kinnitusest, kuna seal on kõige vähem ruumi.
 |
Juba lingitud teemast, see sinu ümmarguse jublaka otsas peaks olema selline jupp, nagu näha viimasel pildil.
|
|
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.12 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Tsitaat: | Algselt postitas: Ainar
Keeran suure korgi eest ära ja näen varrast ja kõike seda kuidas ta seal liigub aga küljest ta ära ei tule, mingi plastmass junn on otsas mis kinnitub
omakorda 2 kruviga reflektori külge. Julge nagu eriti kangutada ka, pärast tuli puruks.
Mul mõistus ikka nii otsas juba :S
Endiselt ei saa ma aru kuidas käib reguleerimise mootor külge. Tahaks ikka, et asjad kõik jõnksus oleks. |
Tsitaat: |
Hilisema võimemise vältimiseks oleks tark pistikupesad kohe lahti keerata, ilma tuleklaasita võib eespool miskit viga saada. Vaja läheb selleks
näpitsaid või torutange, siin siis need 2 pistikut näha vasakul üleval:

Siis eemaldame tuleklaasi, need 8 klambrit, mida ka Kaaku juba kirjeldas, tuleklaas eest ja siis vähe ettevaatlikumalt ka see läikiv raam, see on
kinni 3st kohast, kaugtule pealt ja alt, kolmas kinnitus välimises küljes, ära tuleb tõmmates:

Nüüd läheb nipitamiseks, kolmes nurgas (välimistes nurkades ja sisemises ülemises) on sellised kinnitused tule reguleerimiseks, need tuleb
ettevaatlikult lahti lasta, noa või kruvikeerajaga, peaasi et seda naga ära ei murra, tuleb suht lihtsalt, alustada soovitaks sealt kaugtule juures
olevast kinnitusest, kuna seal on kõige vähem ruumi.
 |
Juba lingitud teemast, see sinu ümmarguse jublaka otsas peaks olema selline jupp, nagu näha viimasel pildil. |
Saan ma nüüd õieti aru, et pean vana tule lahti katkuma nii, siis keeran regulli mootori reflektori küljest lahti. Siis võtan uue tule samamoodi
pulkadeks ja keeran vana tule küljest võetud mootori uue tule külge. Siis lapin tule uuesti kokku, keeran külge juhtmed taha ja asi tehtud ?
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 22.08.12 19:45
|
|
|
Kui tulede reguleerimise mootori lahtisesse asendisse keerad, siis tuleb see munakas ühele poole väänates lahti. Munaka üks külg on lahtine (kui
august uurid siis näed) Ma olen neid reguleerimismootoreid varsti juba sada korda nii lahti saanud ilma tuld lammutamata.
Edit: Osad tulevad ka tõmmates (reflektori küljes oleval plastikkausil on sooned sees, et laiali venida annaks)
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.12 20:17
|
|
|
Ka nii saab jah, kui munakas samasuur on. Mul on riiulis kahes suuruses otstega mootoreid.
|
|
|
|
Ainar
huviline
Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.12 18:46
|
|
|
Terv
Tuled vahetatud ja on ikka selge pilt küll nüüd silme ees.
Regulli mootori sain lahti nii nagu Raika õpetas. Munad olid ühesugused ja kõik sujus kenasti.
Tänud kõigile, kel närv üle ei visanud, arusaamine võttis vähe aega 
|
|
|