Lehekülgi: 1 2 3 |
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 19.08.12 18:35
|
|
|
Ükskord Pärnus tuli selline kollane vastu, no mulle isiklikult meeldib see värv. Endal ka sama mootoriga quattro ja väga rahul. Edu masinaga
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 19.08.12 18:45
|
|
|
Mis värv! Ei midagi halba, aga minule enne nägematu värvkate. Ikka metallic värv, selle värvi nimi oleks? Huvitav kuidas see päikesekäes välja näeks särades. Tee sisust ka pilti, ning mis plaanid selle autoga on.
Pikemaks ajaks, tehniline pool?
|
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.08.12 19:01
|
|
|
Värvi koodiks on LY1B, tänaseks on autole lisatud kärukonks.
Käiguvahetusel kostub sidurit lahti lastes kolksu, pole veel kanalile saanud et uurida
kas seda teeb kardaani pukk või tagasilla juures miskit aga see selgub teisipäeval,
siis pandud sillastendi aeg sest tagaratastel sööb sisemisi servi.
Concert raadio on ka viidud parandusse, sel on häälenupp peetis.
Muidu auto vaikne ja tore kulgeda.
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 19.08.12 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raul.
Värvi koodiks on LY1B |
Audi LY1B - brillante yellow. Päris omamoodi värv.
Edu autoga!
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 19.08.12 22:48
|
|
|
Otsime ühe punase ka ja saamegi kolmekesi valgusfoori teha. Ei, vahva värvkate! Endal ka sama masti auto, sama mootori ja varustusega, ainult, et
värviks Paradise Green - LY6K.
Muidu aga edu ja jaksu ning muretuid kilomeetreid!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.09.12 18:28
|
|
|
Nii ikka kõvasti rohkem tööd kui õigesti tehes. A no kui huvi on siis
miks mitte. Muidu se mingi 3 tunni töö.
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 10.09.12 07:07
|
|
|
Pakuks, et ilma ninaraamita.
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.09.12 07:41
|
|
|
Auto hetke seisuga koos, ninaraam on stange tala all kinni ja stange tala poltidel tähikud maas.
Oleks olnud mu arust just rohkem tööd aga see selleks.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 10.09.12 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raul.
Auto hetke seisuga koos, ninaraam on stange tala all kinni ja stange tala poltidel tähikud maas.
Oleks olnud mu arust just rohkem tööd aga see selleks. |
Sellisel juhul aidanuks number suurem tähik ja üks pauk poldile pähe, et lahti ehmataks.
Läbitud tee.
Äge kollane tibu .
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 10.09.12 20:07
|
|
|
6 polti ja 4 kruvi lahti ning nina on käes, kus küljes radikas, tuled ning mille võib kõrvale tõsta, ilma et see tööd segaks. Lisandub stange, mille
eest kruvimine võtab3 minutit.
Aga jõudu ja edu kolleegile!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.12 16:30
|
|
|
Pole ammu kirjutanud.
Auto oli 2 nädalat naise käes ja töölt tulles selgus kurb tõsiasi,
autol seisab tagumine ratas vähe risti all, nagu pööraks ka tagumine sild.
Sai päeval teeninduses uurimas käidud, miks nii?
Selgus et tagasillas pole ühtegi tervet puksi põhimõtteliselt.
Sai siis tellitud kuluosad ja neljapäeval saab arvatavasti silla taas otseks.
Parim on see et autol läbisõiduks 460000 ja all kõik tehase veermiku jupid!
|
|
|
|
S-Line4
huviline
Registreerunud 02.07.11
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.12 18:42
|
|
|
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 12.11.12 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raul.
Sellised näevad siis välja minu auto alt tulnud tagumised vedru kandurid!
[img]http://static3.album.ee/files/...
[img]http://static3.album.ee/files/... |
, päris karm, hakka vöi enda masina omasi kontrollima.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.12 13:39
|
|
|
Auto taas sõidukorras!
Vahetusse läksid tagumiste õõtsade puksid niipalju kui neid on.
Vedrukandurid tagumised + vedrud, esimesed rooliotsad+ sillastend.
Kokku koos tööga 482.50.-
|
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.12 14:04
|
|
|
Sai autole kärukonks külge, kaablid olid kõik küljes ilusti, pistikud mis tuli ühendada tagatuledesse ja puha
aga üle jäi 3 otsa mida ise ei oska kuhugi pista, ehk on keegi targem abiks.
Kehvapoolne pilt ka telefoniga.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 16.11.12 19:38
|
|
|
Ka minul jäi 3 juhet lahtiseks.
Tehase poolt on arvestatud matka haagise elektrivajadusega.
Tsitaat: |
Selgituseks 12N on kõige tavalisem kohustuslik haagise pistik. 12S on lisana paigaladav teine pistik nt haagissuvila jaoks kuhu on nt vaja pidevat
toidet aku laadimiseks, külmiku sees hoidmiseks, jne. Selleks et vältida kahte pistikut on kasutusele võetud 13pin variant.
Nr,värv,12N | 12S
1,kollane,vasak suunatuli | tagurdustuli*
2,sinine,udutuli | haagise külge ühendus kontroll*
3,valge,mass | mass pin 4 jaoks
4,roheline,parem suunatuli | pidev +12V toide
5,pruun,parem gabariidituli |
6,punane,pidurituli | toide (süütega lülitatav)
7,must,vasak gabariidituli | mass pin 6 jaoks
13 Pin socket (DIN ISO 11446)
1,kollane,vasak suunatuli
2,sinine,udutuli
3,valge,mass pinnide 1-8 jaoks
4,roheline,parem suunatuli
5,pruun,parem gabariidituli, küljetuled, numbrituli
6,punane,pidurituli
7,must,vasak gabariidituli, küljetuled, numbrituli
8,punane-must,tagurdus tuled
9,pruun-valge,toide (pidev +12V)
10,punane,toide (+12V süütega lülitatav)
11,valge,mass pin 10 jaoks
12,punane-sinine,haagise külge ühendus kontroll
13,valge,mass pin 9 jaoks
*- selle otsa mass 12N pistiku klemmilt nr 3.
**-ots haagisepool pistikus sillatud klemmiga 3.
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
macdiversant
huviline
Registreerunud 10.12.03
Asukoht: Tartu - Peedu - Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: A5Q
|
postitati 16.11.12 20:44
|
|
|
Teemas juba ka palju mainitud ning ilmselt ka muidu oled seda nõrkemiseni kuulnud, aga ikkagi - ülilahe värv!
|
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.11.12 11:38
|
|
|
Et siis neid üldse ühendama ei pea?
Siis järelikult pistik surnud kuna kate puudub ja kärul ükski tuli ei põle!
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Ka minul jäi 3 juhet lahtiseks.
Tehase poolt on arvestatud matka haagise elektrivajadusega.
Tsitaat: |
Selgituseks 12N on kõige tavalisem kohustuslik haagise pistik. 12S on lisana paigaladav teine pistik nt haagissuvila jaoks kuhu on nt vaja pidevat
toidet aku laadimiseks, külmiku sees hoidmiseks, jne. Selleks et vältida kahte pistikut on kasutusele võetud 13pin variant.
Nr,värv,12N | 12S
1,kollane,vasak suunatuli | tagurdustuli*
2,sinine,udutuli | haagise külge ühendus kontroll*
3,valge,mass | mass pin 4 jaoks
4,roheline,parem suunatuli | pidev +12V toide
5,pruun,parem gabariidituli |
6,punane,pidurituli | toide (süütega lülitatav)
7,must,vasak gabariidituli | mass pin 6 jaoks
13 Pin socket (DIN ISO 11446)
1,kollane,vasak suunatuli
2,sinine,udutuli
3,valge,mass pinnide 1-8 jaoks
4,roheline,parem suunatuli
5,pruun,parem gabariidituli, küljetuled, numbrituli
6,punane,pidurituli
7,must,vasak gabariidituli, küljetuled, numbrituli
8,punane-must,tagurdus tuled
9,pruun-valge,toide (pidev +12V)
10,punane,toide (+12V süütega lülitatav)
11,valge,mass pin 10 jaoks
12,punane-sinine,haagise külge ühendus kontroll
13,valge,mass pin 9 jaoks
*- selle otsa mass 12N pistiku klemmilt nr 3.
**-ots haagisepool pistikus sillatud klemmiga 3.
| |
|
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.12 16:00
|
|
|
Oskab keegi öelda mis moodi taastatakse abs-i aju, joodetakse midagi üle või vahetatakse ka?
|
|
|
|
Raul.
huviline
Registreerunud 11.07.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.12 16:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: macdiversant
Teemas juba ka palju mainitud ning ilmselt ka muidu oled seda nõrkemiseni kuulnud, aga ikkagi - ülilahe värv! |
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |