v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.12 04:40
|
|
|
Audi a6 2,5tdi 2001a 132kw ei käivitu(veakoodid teada)
Tere, mure siis minul oma audiga selline, et äkki sõidu pealt suri ära ning enam käima ei lähe, pihustitorud lahti lastes ning starerit andes kütust
peale tuleb.
Veakoodid on järgmised 01441
01318 (j399)
17978 (p1570)
01268
Olen siin sarnaste vigadega teemat näinud. Kas võib tüesti viga olla pumbaajus? mis sellega ette võtta? Ja kuidas ma saan 100% kindel olla et viga
just selles, et siis ei ostaks kinnisilmi uut kõrgsurvepumpa. Tänud ette teile vastamast.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 17.08.12 16:07
|
|
|
Head vigase tuvastamist.KLIKK
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.12 14:11
|
|
|
kütet on paagis muidugi, pihusti otsatorud keeran lahti siis sealt kütet tuleb, seega mehaaniliselt kütet peale pumbatakse, eeldan et siis viga
elektri poole peal.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.13 08:18
|
|
|
Oskab keegi ehk nõu anda. Sain oma masina nüüd üle pika aja tööle. Peale läks 16000km sõitnud kõrgsurvepump. Pull selles, et kohati lööb
veojõukontrolli tule põlema ning siis gaasi andes teeb mootor kõvemat häält, kui muidu ning hing on ka kinni. See kestab mõne sekundi ning siis läheb
see mootori kärin poole vaiksemaks ning jõud samuti tagasi. See viga pole nüüd tekkinud, vaid see oli ka varemalt, kui auto veel käis. T ester
igatahes mingeid vigasid ei näita. Ja unustasin veel mainida, kui see tuli põlema läheb, siis ESP nuppu vajutades, kontrolli tuld ära ei saa
kustutada.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 04.01.13 10:28
|
|
|
Süütenurk on paigas?
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.01.13 11:39
|
|
|
Kusjuures ei ole paigas, Kas see võib selliseid sümptomeid välja tuua? Mõtlesin et see kui nurk vale, siis käib ikka ühtemoodi? Või siis võib muutuda
sedasi mootori töö? Kontrolli lollitada jne?
Täna homme paneb sõber nurga paika ka muidu.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 04.01.13 12:03
|
|
|
Mootori hääl muutubki sellepärast, et aju üritab nurga õigeks timmida, kuid see ei õnnestu. Nurk õigeks esialgu, siis vaatame edasi
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 04.01.13 23:51
|
|
|
Eks esmalt jh võimalikud seadistused paika. Kuid lühiajaline ja kaootiline "süüte mitte paika saamise" viga (ei mäleta täpselt enam, a sellega
kaasnes vist 00550 start of injection regulation vmt) viitab enamasti ikkagi vigasele pumbale. Ka pikalt seisnud "vähesõitnud" pump võib vabalt
vigane olla, räägivad, et selle pumba õige kalibreerimine on sedavõrd tähtis, et väikesedki kõrvalekalded keeravad asja täielikult peeti.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.01.13 08:04
|
|
|
Esmaspäeval leiab ehk inimene aega asi paika panna. Ma ei tea mis numbritest ta rääkis, kas need ühikud on kraadid vms. Aga igatahes ütles, et mul on
see 4,5 ja normaalne oleks kui on 6,5. Ma Kahtlen selle vigase pumba asjasse kuna too on 16000km peal old ning nädal enne seda sõitva auto pealt
võetud, kui mina ta peale panin. Samuti oli ka kütus seal sees, et isegi seda 5 päeva ei seisnud ta kuivalt.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 05.01.13 16:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v6hitler
Esmaspäeval leiab ehk inimene aega asi paika panna. Ma ei tea mis numbritest ta rääkis, kas need ühikud on kraadid vms. Aga igatahes ütles, et mul on
see 4,5 ja normaalne oleks kui on 6,5. Ma Kahtlen selle vigase pumba asjasse kuna too on 16000km peal old ning nädal enne seda sõitva auto pealt
võetud, kui mina ta peale panin. Samuti oli ka kütus seal sees, et isegi seda 5 päeva ei seisnud ta kuivalt. |
Pritsehetke ei suuda pump reguleerida ka ntx siis kui kütuse peale- või tagasivooluga midagi pahasti on. Kui kirjutad, et enne ka samamoodi oli, siis
ehk hoopis sellistest kohtadest viga otsida?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.13 08:40
|
|
|
Võtan teadmiseks. Eile rääkisin ka sõbraga, tema arvab, et pole sel pumbal häda midagi. Et niikui käima panime siis lõi kohe vaid ühe vea sisse ja see
oli süütenurk. Aga Tuleval nädalal ta lubas selle paika keerata, ehk siis on näha.
Muideks vana pumbaga lõi ka selle vea, et süütenurk vale ja ma ei jõudnudki seda paika lasta panna, ennem lendas pump laiali.
Ma mõtlen, et kui pealevooluga miski jama oleks, kas siis peaks ta ju käivituma ka viletsalt? Sellel igatahes nii, et hommikul läheb ka kohe paugust
käima.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.13 06:52
|
|
|
Süüde paigas, käib kui kellavärk.
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 10.01.13 20:50
|
|
|
Tagumised rihmakatte poldid on sees?
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 11.01.13 08:01
|
|
|
Ahjh, muidugi jäävad üle 2 6'st polti, need on rihmakatte selle väikese keskmise osa poldid.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
v6hitler
huviline
Registreerunud 17.08.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.01.13 10:44
|
|
|
Suured tänud! Hakkas kohe palju kergem
|
|
|