Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C4 vilkuv tuli armatuuris (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1489)
sander65
huviline



Registreerunud 17.10.10
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.12 17:27 Tsiteeri
A6 C4 vilkuv tuli armatuuris



Tean, et neid teemasid foorumis pikalt lahatud, kuid mina pole nendest lahendust leidnud.
Nimelt siis kostub süüte sisselülitamisel 3 piiksu ja peale käivitamist jääb armatuuris vilkuma antud tuluke.
http://20vturbo.planet.ee/autocheck/4.JPG
See siis peaks tähendama hüdraulikasüsteemi riket:
1) Pidurivedeliku tase alla normi.
2) Hüdraulikaõli tase alla normi. (roolivõimu õli)
3) Hüdraulikasüsteemi surve liiga madal.



Autoks on autocheckita A6 C4 1997. Quattro 2.8 142kw ACK.
*Pidurivedeliku tase on normis, paagi küljes olevat pistikut on prooviks lahti võetud ja ka selle klemme sillatud.
*Roolivõimendi õli tasemeandur peaks puuduma, vähemalt ei leidu seda korgi ega paagi küljes.
*Hüdraulikasüsteemi surveanduri kohta puudub mul informatsioon.

Esimesed klotsid omavad kulumisandureid mis testriga mõõtes on töökorras. Samuti sai ka proovitud neid pistiku klemme sillata. Nii piduriõli kui kulumisanduri pistikutele tuleb koos süütega peale 12v. Vag-Com ei näita ABS-iga seonduvaid vigu.

*Milline andur veel võib C4 kerega audil sellist nähtust põhjustada? Kas eksisteerib hüdrosüsteemi surveandur?
*Kas antud märgutuli võib näitata vigu, mis on seotud näiteks nukaanduri või segusiibriga?

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
avant6
huviline



Registreerunud 18.06.12
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2.5 tdi

postitati 12.08.12 18:56 Tsiteeri


Omal c4 avant diisel ja masinal sama probleem.Sooviks samuti probleemile lahendust!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitk
huviline



Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,4Q 2004

postitati 12.08.12 19:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sander65
Tean, et neid teemasid foorumis pikalt lahatud, kuid mina pole nendest lahendust leidnud.
-------------------------

Esimesed klotsid omavad kulumisandureid mis testriga mõõtes on töökorras. Samuti sai ka proovitud neid pistiku klemme sillata.


Selles teemas viimane postitus annab küll selge vastuse.

Pistiku sildamine tuld ei kustuta, kuna tõenäoliselt on juhe katki rattakoopasse sisenemiskohal (tavaliselt ka isolatsioon pealt terve).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
avant6
huviline



Registreerunud 18.06.12
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 2.5 tdi

postitati 13.08.12 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiitk
Tsitaat:
Algselt postitas: sander65
Tean, et neid teemasid foorumis pikalt lahatud, kuid mina pole nendest lahendust leidnud.
-------------------------

Esimesed klotsid omavad kulumisandureid mis testriga mõõtes on töökorras. Samuti sai ka proovitud neid pistiku klemme sillata.


Selles teemas viimane postitus annab küll selge vastuse.

Pistiku sildamine tuld ei kustuta, kuna tõenäoliselt on juhe katki rattakoopasse sisenemiskohal (tavaliselt ka isolatsioon pealt terve).


Kõrvalistuja poolse pistiku sildamisega sain mina igatahes asja korda.
Tänud abi eest!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 20.5% - SQL: 79.5%]