Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 1998a. esiklaas udune kohe peale käivitust (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1871)
vixter
huviline



Registreerunud 30.07.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6; 2,4; 121 kW, 1998 a.

postitati 10.08.12 12:13 Tsiteeri
A6 1998a. esiklaas udune kohe peale käivitust



Selline probleem siis. Nii kui auto käima paned, läheb esiklaas uduseks. Paned ventika tööle kaob ära.
Sama asi ka sõidu ajal kui ventikas ei tööta.
Milles probleem võib olla, on võimalik et salongi radikas läbi?
Samas jahutusvedeliku tase pole nagu muutunud.
On äkki kellegil sama probleem olnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.08.12 12:33 Tsiteeri


Salongifilter võib pahna täis olla ja hoiab niiskust sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.08.12 13:53 Tsiteeri


Äravoolud kontrolli ka ära. Reeglina on need umbes, vesi ei pääse seisvast autost minema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vixter
huviline



Registreerunud 30.07.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6; 2,4; 121 kW, 1998 a.

postitati 10.08.12 14:07 Tsiteeri


Salongifilter on just hiljuti vahetatud, selles asi olla ei saa.
Autos sees nagu ka niiskust ei ole ja matid on ka kuivad. Milliseid äravoole mõeldakse?
Kas neid aku all olevaid, millest siin juttu ka olnud varasemalt?

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vixter
huviline



Registreerunud 30.07.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6; 2,4; 121 kW, 1998 a.

postitati 15.08.12 11:59 Tsiteeri
Probleem lahendatud



Tegemist oli siiski lekkega ja viga seisnes salongiradikas. Kokku töörahaga 70 euri ja radikas sai taastatud!
Läbi oli ka üks voolik. Aga tegemist oli päris palju, et asi korda saaks. Ise ei soovita ette võtta kui kannatust ei ole.
Tänud muidu vastajatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 15.08.12 12:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vixter
Tegemist oli siiski lekkega ja viga seisnes salongiradikas. Kokku töörahaga 70 euri ja radikas sai taastatud!
Läbi oli ka üks voolik. Aga tegemist oli päris palju, et asi korda saaks. Ise ei soovita ette võtta kui kannatust ei ole.
Tänud muidu vastajatele!


Mismoodi radikas taastati või mis tal viga siis oli täpsemalt üldse?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vixter
huviline



Registreerunud 30.07.12
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: A6; 2,4; 121 kW, 1998 a.

postitati 15.08.12 12:05 Tsiteeri


Joodeti kinni kohast kus lekkis. Kohaks oli toruots mille otsa voolik käis. Kuidagi väga oksüdeerunud oli teine sellest kohast. Kahjuks ei ole pilti, et paremini seletada!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]