Lehekülgi: 1 2 |
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 10:12
|
|
|
Audi A6 3.0 TDI (chiptuning) 2005a. Õlitase tõuseb!
Tervist!
Sain mai kuus Audi A6 avant S-line3.0 TDI quattro 2005a. Chiptuning omanikuks. Alustan siis selle kurva looga algusest peale.
Esiteks peale auto ostmist hakkas masin korralikult valget tossu ajama, nii kahe päevaste vahedega. Lõpuks sain jaole, et vaja tahmafilter välja lüüa,
et toss kaoks (DPF genereerimine). Enne HMK-sse minekut lendas tiptronicu korv laiali Okei läksin kohe Heigo juurde ja 1400 euroga sai korv parandatud, iseasi kui kaua turbiin vastu veel peab.
Siis lõpuks jõudsin omadega HMK-sse tahmafiltri eemaldamisse ja ümber programeerimisele, lisaks chiptuningu update käigukastile.
Kui asjad tehtud ja õli vahetatud, kuna õlis oli korralikult diislit, siis DPF regenereerimise tossamine kadus.
Nüüd on nii, et kui auto kohal seisab nii 5 minutit, siis hakkab tagant valget tossu ajama. Kiirendades ajab ka korralikult musta välja, masin on ka
muidugi Chipitud 200 kw peale, seal ka mingi seos ja tahmafiltrit pole enam vahel.
Kuid minu arvamus on ikka selline, et korras mootriga ei tohiks auto nii palju musta ajada ja kohal valget tossata.
Nüüd avastasin, et peale õlivahetust on jällegist Õlitase tõusunud. Õli nagu ei vahuta ega midagi, aga usun, et õli sisse satub diislit.
Nüüd olengi mõelnud, et kas asi on Chipis, saab liiga palju kütet kätte või on üldse pihustid omadega läbi. Ja ka üks sisselaskekolektor on omadega
läbi.
Ühesõnaga asjatundjad öelge mis te asjast arvate, sest mul juba must masendus sellest autost
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 08.08.12 11:29
|
|
|
Mis kaubamargi chip ajusse randas? Korralik diagnostika ja pilt peaks selge olema, kui ennem chippimist ei tossanud, siis voib viga sellest vioimasest
tegevusest ehk otsida.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 11:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Mis kaubamargi chip ajusse randas? Korralik diagnostika ja pilt peaks selge olema, kui ennem chippimist ei tossanud, siis voib viga sellest vioimasest
tegevusest ehk otsida. |
ATB, kui ma nüüd ei eksi. Chip oli juba ostmise hetkel peal ja tahmafiltriga ta musta nii ei visanud. HMK autos öeldi, et uut chipi vaja ei ole, aga
käigukastile pole jõudu kätte näidatud, seega tegid käigukastile update. Küsisin ka neilt,et kas see eelmine chip on ikka korralik ja kas uut pole
mõtet panna, siis ütlesid, et ma ei muretseks kõik on väga ok, saksas asjatundja vaatas üle, sama kes neid ajusi chipib HMK autos.
Aga ikka see õlitase teeb muret ja et nii tossu ajab. Kas Egr-ile pimeda ette panemine ei aita, või ei ole soovitav selle mootoriga?
Masin käib muidu edasi nagu loom ja mootoris nagu mingit tõrget pole olnud.
|
|
|
InTz
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V
|
postitati 08.08.12 12:22
|
|
|
Diagnostika abiks. Vaata üle mootori pihustite väärtused kanal 72-77. Esimese asjana pakuks vigast/vigaseid pihusteid - nõel vigane ning kütus lekib
silindrisse. Sellest õlitaseme tõus ning valge suits.
Kas peale seismist starterit andes korraks nagu mootorit kinni/raskeks ei löö ? Peale seismist 1-2 sek metalset laginat ei tee (sarnane keti
häälele)?
01 mootor kanalid 72-77, väärtused esimeses kuni -45, üle selle pihusti nõel vigane (näiteks -60, nõel liiga kaua avatud, katki või kulunud ja lekib),
teine lahter kuni -15. Mida 0 poole seda parem, positiivse väärtusega ei pidavat hullu olema, lihtsalt pihusti küttest/saastast "must". Mootor
töötama ei pea, sest arvutab sinna väärtused automaatselt mingi km kohta.
1. 300bar, 2. 600bar, 3. 1000bar
Audi - Home Of Quattro
|
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 12:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: InTz
Diagnostika abiks. Vaata üle mootori pihustite väärtused kanal 72-77. Esimese asjana pakuks vigast/vigaseid pihusteid - nõel vigane ning kütus lekib
silindrisse. Sellest õlitaseme tõus ning valge suits.
Kas peale seismist starterit andes korraks nagu mootorit kinni/raskeks ei löö ? Peale seismist 1-2 sek metalset laginat ei tee (sarnane keti häälele)?
|
No enamus arvavad, et pihustid. Kui pihuistid läbi, siis on kellad ka, aga samas mul revalis üks säga rääkis, et Võrus mingi spets koht, kus isegi
taastavad hea hinna eest pihusteid.
Muide teeb küll peale seismist häält, aga siis kui auto on peale sõitmist kuni pool tundi seinud. Kui hommikul tööle panna, siis külma mootoriga ei
tee mingit laginat, ilusat häält teeb
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 08.08.12 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timo6mblus
Tervist!
Sain mai kuus Audi A6 avant S-line3.0 TDI quattro 2005a. Chiptuning omanikuks. Alustan siis selle kurva looga algusest peale.
Esiteks peale auto ostmist hakkas masin korralikult valget tossu ajama, nii kahe päevaste vahedega. Lõpuks sain jaole, et vaja tahmafilter välja lüüa,
et toss kaoks (DPF genereerimine). Enne HMK-sse minekut lendas tiptronicu korv laiali Okei läksin kohe Heigo juurde ja 1400 euroga sai korv parandatud, iseasi kui kaua turbiin vastu veel peab.
Siis lõpuks jõudsin omadega HMK-sse tahmafiltri eemaldamisse ja ümber programeerimisele, lisaks chiptuningu update käigukastile.
Kui asjad tehtud ja õli vahetatud, kuna õlis oli korralikult diislit, siis DPF regenereerimise tossamine kadus.
Nüüd on nii, et kui auto kohal seisab nii 5 minutit, siis hakkab tagant valget tossu ajama. Kiirendades ajab ka korralikult musta välja, masin on ka
muidugi Chipitud 200 kw peale, seal ka mingi seos ja tahmafiltrit pole enam vahel.
Kuid minu arvamus on ikka selline, et korras mootriga ei tohiks auto nii palju musta ajada ja kohal valget tossata.
Nüüd avastasin, et peale õlivahetust on jällegist Õlitase tõusunud. Õli nagu ei vahuta ega midagi, aga usun, et õli sisse satub diislit.
Nüüd olengi mõelnud, et kas asi on Chipis, saab liiga palju kütet kätte või on üldse pihustid omadega läbi. Ja ka üks sisselaskekolektor on omadega
läbi.
Ühesõnaga asjatundjad öelge mis te asjast arvate, sest mul juba must masendus sellest autost |
Plokikaanetihend,Fakt!
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.08.12 13:08
|
|
|
Tihend ära, nii uuel masinal suure tõenäosusega liiga kõrge EGT tõttu.
Need masinad ei tohi isegi ilma DPF-ta ja chipiga mingit erilist lonti tagant välja ajada. Kui see aga nii on, siis on varsti kaan(ed) kõver(ad) ka.
|
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 13:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tihend ära, nii uuel masinal suure tõenäosusega liiga kõrge EGT tõttu.
Need masinad ei tohi isegi ilma DPF-ta ja chipiga mingit erilist lonti tagant välja ajada. Kui see aga nii on, siis on varsti kaan(ed) kõver(ad) ka.
|
Niiet suure tõenäosusega on plokikaanetihend? Palju selle tegemine maksma võib minna?
|
|
|
Renks
huviline
Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 13:23
|
|
|
Kas jahutusvedeliku tase ka langeb?
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 08.08.12 14:07
|
|
|
Tõmba varras välja (pakun, et ikka on õli varras sel mudelil?) ja ausalt
- nuusuta, kui haiseb kütte järele, siis kütus tõesti karteris. Ja hea, et DPF vahelt eemaldati, kuna sealne puhastusprotsess põhineb väga kõrgel
temp.il, siis hea, et masin maha ei põlenud!
|
|
|
OnlyHandsUp!
huviline
Registreerunud 20.03.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 14:55
|
|
|
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 14:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renks
Kas jahutusvedeliku tase ka langeb? |
Kallasin viimati kaks pool nädalat tagasi maxi peale ja nüüd min max vahel.
Rääkisin ka täna tuttavaga revalist ja tema arvab ikka, et pihustid. Täna panin tähele, et on ka rohkem suitsema hakanud kiirendades, ehk õlitaseme
pärast?
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 14:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tõmba varras välja (pakun, et ikka on õli varras sel mudelil?) ja ausalt
- nuusuta, kui haiseb kütte järele, siis kütus tõesti karteris. Ja hea, et DPF vahelt eemaldati, kuna sealne puhastusprotsess põhineb väga kõrgel
temp.il, siis hea, et masin maha ei põlenud! |
Pärast lähen nuusutan, DPF oli muide täiesti ribadeks endaga
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.08.12 14:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timo6mblus
Kallasin viimati kaks pool nädalat tagasi maxi peale ja nüüd min max vahel.
|
Kui veel ei tea, siis ei pea korras masinal jahutus süsteemi iganädalaselt täitma .
|
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 14:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnlyHandsUp!
Vigase kollega võib musta lennata. Sissekolliga võid minu juurde pöörduda.
3.0TDI Sisselaske kollektorid.
Taastan, remondin vigaseid sisselaske kollektoreid- ilma, et peaksite uue kalli raha eest ostma.
Kel huvi/mure PM v tel: 56 981 806. |
Enne peab selgusele jõudma, et kas kolle, pihustid või tihend.
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: timo6mblus
Kallasin viimati kaks pool nädalat tagasi maxi peale ja nüüd min max vahel.
|
Kui veel ei tea, siis ei pea korras masinal jahutus süsteemi iganädalaselt täitma . |
Nalajakas on see, et kord panin tähele, et suht min peal ja kui paari päeva pärast hakkasin täitma statoilis peale sõitu, siis oli suht max levelile
kerkinud, seega ei saanud palju peale kallata. Ehk oleksin pidanud ootama, et tase langeks või sellist asja ei eksisteeri?
Käisin nuusutamas ja mina ei täheldanud mingit kütuse ega jahutusvedeliku lõhna, samas mul nina suht umbes ka. Jahutuvedelku pealt natuke valetasin
ka, pole mdiagi nii palju langenud, kui alguses tundus.
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 08.08.12 15:41
|
|
|
Samade symptomitega autoga soitmine loppes mul yhel tuttaval hiljuti 5k maksva mootorivahetusega, karter oli diislit silmini tais, voin ta telef.nr
anda kui P.S. kirjutad, saaksid tapsemalt uurida ...
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 08.08.12 16:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Ja hea, et DPF vahelt eemaldati, kuna sealne puhastusprotsess põhineb väga kõrgel temp.il, siis hea, et masin maha ei põlenud! |
Laias laastus ei nõustu. Kõik põlemis- ja katalüüsprotsessid põhinevad kõrgetel temperatuuridel k.a bensukatel. Regenereerimisprotsessi temperatuure
jälgitakse tarkvaraliselt ja selle nö. "käest äraminekuks" on masin vastavalt tehases seadistatud. Mina pole kuulnud, et DPF-i regenereerimisest
mõni masin maha oleks põlenud.
Teemasse tulles väide "DPF täiesti ribadeks" tekitab minul küsimuse, kuidas auto seda ära ei tundnud. Tehaseseades oleks armatuurlaud kollaste
lampide taustal helendanud. Järelikult olid kvaliteetsofti mehed seal midagi ära surkinud.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Ja hea, et DPF vahelt eemaldati, kuna sealne puhastusprotsess põhineb väga kõrgel temp.il, siis hea, et masin maha ei põlenud! |
Laias laastus ei nõustu. Kõik põlemis- ja katalüüsprotsessid põhinevad kõrgetel temperatuuridel k.a bensukatel. Regenereerimisprotsessi temperatuure
jälgitakse tarkvaraliselt ja selle nö. "käest äraminekuks" on masin vastavalt tehases seadistatud. Mina pole kuulnud, et DPF-i regenereerimisest
mõni masin maha oleks põlenud.
Teemasse tulles väide "DPF täiesti ribadeks" tekitab minul küsimuse, kuidas auto seda ära ei tundnud. Tehaseseades oleks armatuurlaud kollaste
lampide taustal helendanud. Järelikult olid kvaliteetsofti mehed seal midagi ära surkinud. |
Auto andis pidevalt dpf kollast armatuuril.
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6emees
Samade symptomitega autoga soitmine loppes mul yhel tuttaval hiljuti 5k maksva mootorivahetusega, karter oli diislit silmini tais, voin ta telef.nr
anda kui P.S. kirjutad, saaksid tapsemalt uurida ... |
Nalja teed või? Ma usun/loodan, et asi ikka nii hull pole Ma nagu väga
kahtlen, et karter mul diislit silmini täis. Siis kui dpf vahel oli sattus diisel õlisse, kuna pideva genereerimise pärast pihustid andsid topelt
koguses kõtet põletusprotsessi jaoks ja pealegist oli dpf täiesti ribadeks/umbes.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.08.12 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timo6mblus
Tsitaat: | Algselt postitas: Renks
Kas jahutusvedeliku tase ka langeb? |
Kallasin viimati kaks pool nädalat tagasi maxi peale ja nüüd min max vahel. |
Palju õnne!
Muide müügis on nn. sniffer teste, mis annavad sulle teada kas tosoolis on heitgaase või mitte.
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 08.08.12 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timo6mblus
Saksas asjatundja vaatas üle, sama kes neid ajusi chipib HMK autos.
|
HMK ''saksa'' asjatundja on odav Leedu galingas.lt
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 08.08.12 20:43
|
|
|
Kui kõigil oli varem "MTM", siis nüüd on kõigil "Saksa firmad".
Mõned asjad ikka ei muutu iial - inimesed on nii sinisilmsed ka, et usuvad, et korraliku Saksa firmat see s**aurgas siin kotib.
Ainsad, kes reaalselt midagi sellist müüvad ütlevad ka konkreetselt, kelle edasimüüjad nad on ning ka antud emafirma veebis on neile reeglina
edasimüüja viited olemas.
|
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 20:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: timo6mblus
Tsitaat: | Algselt postitas: Renks
Kas jahutusvedeliku tase ka langeb? |
Kallasin viimati kaks pool nädalat tagasi maxi peale ja nüüd min max vahel. |
Palju õnne!
Muide müügis on nn. sniffer teste, mis annavad sulle teada kas tosoolis on heitgaase või mitte. |
Nagu ka enne mainisin, siis võisin eksida tosooli kadumise osas.
|
|
|
timo6mblus
huviline
Registreerunud 08.08.12
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.12 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kui kõigil oli varem "MTM", siis nüüd on kõigil "Saksa firmad".
Mõned asjad ikka ei muutu iial - inimesed on nii sinisilmsed ka, et usuvad, et korraliku Saksa firmat see s**aurgas siin kotib.
Ainsad, kes reaalselt midagi sellist müüvad ütlevad ka konkreetselt, kelle edasimüüjad nad on ning ka antud emafirma veebis on neile reeglina
edasimüüja viited olemas. |
Ühesõnaga tasuks pilk peale panna antud chipile?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |