siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 05.08.12 08:44
|
|
|
A4 B7 1.8T ostuabi
On soov oma volksu välja vahetada gramm kangema margi vastu. Kuna A3 2005+ puhul ei ole auto mahutavuses erilist edasiminekut, siis kirbule on jäänud
A4 B7 sedaan. Sõidan 99% linnas ning lühikesi otsi, siis valikus on veidi kangemad bensukad (1.8T). Aastane läbisõit on jäänud sinna 14000km
juurde.
http://www.auto24.ee/used/1049742
http://www.auto24.ee/used/1010765
http://www.auto24.ee/used/865994
Kellegil on kokkupuudet nende masinatega? Esimesed 2 paistavad numbrimärgi järgi hiljuti kusagilt "toodud" ning nüüd mõnda aega Eestis sõitnud,
viimane on numbrimärgi järgi kodumaine pill. Põhiline on kere poolest mitte lõhkise küna ette sattumine.
|
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 05.08.12 11:25
|
|
|
A3 ja A4 salongimõõtmete erinevust näed allolevalt pildilt:

Kui see piisav kasv on, siis on mõtet A3 ja A4 suuruse osas eristada 
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 05.08.12 15:48
|
|
|
A3 vs A4 valik on pigem selline sellepärast, et A4 pagasiruum tavaolekus on mahukam kui A3-l (ja Golf 5-l). Veel enam ei ole A3 bensukate valik A24-s
eriti kiita, ainult mõned 1.6 75kW-d ja mõned liiga kanged (147kW+) pillid.
Mul juba on see 1.6 75kW ja rohkem ei taha 
Aga ikkagi, kellegi teise silm ei märka kolmes väljatoodud variandis mingeid märke, mis paneksid neist kohe eemale vaatama?
Teisel variandil olen mõnda aega silma peal hoidnud. Vahepeal oli kuulutus mittaktiivne ja hiljuti lasti selle hind 9300 pealt 8700-le. Tea kas keegi
ei taha sellist või on mingeid karjuvaid vigu küljes? Iseenesest hea variant oma Golf 5 vastu vahetada. S-Line istmed ahvatlevad eriti 
|
|
|
cesar
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 TFSI
|
postitati 05.08.12 23:24
|
|
|
Mina võtaks esiteks huvipakkuvate autode vin koode. Esinduses vaataks ajalugu. Kui seal pole midagi näha, siis vähemalt näeb riiki kuhu on auto
müüdud.
Teiseks teeks nendega proovisõidu ja paneksin kindlasti VCDS kaabli külge. Vigu võib alati leida. Oma kogemusest võin öelda, et auto ostes (A4 B6) ei
kontrollinud seda, müüa väitis et vigu pole. Kodus avastasin, et autol on 8 erinevaid viga.
Kolmandaks teeks põhjaliku ostueelse ülevaatuse.
Sinu toodud autodest ei saa aru kas soovid aut kastiga või manuaali.
Eestis ostetud autol ei pruugi olla tagumine seljatugi allaklapitav, kas see on sulle oluline?
Linnas sõitmiseks oleks hea kui oleks parkimisandurid ja käed vaba seade.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 06.08.12 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cesar
Sinu toodud autodest ei saa aru kas soovid aut kastiga või manuaali.
Eestis ostetud autol ei pruugi olla tagumine seljatugi allaklapitav, kas see on sulle oluline?
Linnas sõitmiseks oleks hea kui oleks parkimisandurid ja käed vaba seade. |
Muidugi eelistaks automaati aga selleks eelistaks variante, mis ajalooliselt on pommikindlad olnud. 1.8T automaatkast on mu teada Multitronic ja see
paneb veidi pead kratsima küll. Hea meelega loobuks "aerutamisest" aga kui käimakasti potensiaalse remondi maksumus tõuseb taevastesse kõrgustesse,
siis parem aerutan edasi.
Tuleks praktilisusele kasuks kui seljatoe saaks alla klappida või vähemalt suusaluuk/käetugi oleks.
Tagumised andurid saab enamasti ise paigaldada ning käed vaba on kõrvas 
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.08.12 17:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Muidugi eelistaks automaati aga selleks eelistaks variante, mis ajalooliselt on pommikindlad olnud. 1.8T automaatkast on mu teada Multitronic ja see
paneb veidi pead kratsima küll. Hea meelega loobuks "aerutamisest" aga kui käimakasti potensiaalse remondi maksumus tõuseb taevastesse kõrgustesse,
siis parem aerutan edasi.
|
Ei ole kuulnud, et b7 ja edasi multi kast probleemsem oleks mistahes teisest VAG automaatkastist, samuti on enamik b6 multi kaste vast läbinud juba
tüüpvea kõrvaldamise ning juttude järgi kestavad küll. Ei tasu üle ka mõelda
Minu arust on viimasel ajal just vanemad "pommikindlad" aut kastid hakanud näiteks c4-del otsi andma, asi on ilmselt ikka kinni läbisõidus!
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 14.08.12 03:54
|
|
|
No hästi, oletame et Multitronic kestab B7 peal.
Seniks leidsin veel paar varianti...
http://www.auto24.ee/used/883339
http://www.auto24.ee/used/1062882
Esimene sarnane esimesele kolmele. LS veidi rohkem usutav Teine paistab
üldse kõige optimaalsem pill, on küll LKF andmetel pannud 2 korda pauku ~420€ ja ~500€ eest aga vähemalt on eesti ajalooga. S-Line sisu küll pole 
Üks põhimõtteline küsimus kah. Autoleht väidab, et B7
halogeenpirnidega tuled (eriti kaugtuled) ei ole kõige paremad ning pirne peab tihti vahetama. On see ka nii?
Tsitaat: | N-ö sünnipärastest puudustest võib meie laiuskraadil lugeda tõsiseimaks märkimisväärselt kehva valgustusvõimega esitulesid.
Mitmes testis märgiti, et halogeenlaternate puhul on kaugtuled pea olematud ning soovitati tungivalt ksenoontulede kasuks otsustada. Päriselt pole üle
saadud ka elektrilampide kiire läbipõlemise probleemist, teeninduses arvatakse selle põhjust meie teede kehvas kvaliteedis peituvat. |
|
|
|
cesar
huviline
Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 TFSI
|
postitati 14.08.12 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Üks põhimõtteline küsimus kah. Autoleht väidab, et B7
halogeenpirnidega tuled (eriti kaugtuled) ei ole kõige paremad ning pirne peab tihti vahetama. On see ka nii?
|
Jah, tuleb vahetada küll. Aasta 2007 masinal on neid viie aastaga läbipõlenud 4 komplekti. Omades kasutuses sarnast masinat (2,0 96 kw) ütleks, et
antud mootor on teistest rohkem õlisööja. Autol on ls 90tkm ja võtab õli umbes 1 liiter vahetusest vahetuseni. Välp on seejuures 15tkm. Panin tähele,
et suvel kulub õli rohkem. Probleemi selles ei näe, kuna õli hind on marginaalne auto hinnast.
Konkreetne teine masin on olnud müügis umbes 2 aastat tagasi. Odo näit oli 99tkm. Olen seda autot näinud Tartus ning Tallinn-Tartu mnt liiklemas.
Roolis on olnud noorem naisterahvas. Umbes aasta tagasi oli ta uuesti müügis.
|
|
|
EvilS
huviline
Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.12 07:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cesar
Jah, tuleb vahetada küll. Aasta 2007 masinal on neid viie aastaga läbipõlenud 4 komplekti. Omades kasutuses sarnast masinat (2,0 96 kw) ütleks, et
antud mootor on teistest rohkem õlisööja. Autol on ls 90tkm ja võtab õli umbes 1 liiter vahetusest vahetuseni. Välp on seejuures 15tkm. Panin tähele,
et suvel kulub õli rohkem. Probleemi selles ei näe, kuna õli hind on marginaalne auto hinnast.
|
Enda A4 B7 põhjal ütleks, et pole need halogeenid nii hullud midagi - panin talvel Osram Night Breaker Plus'id sisse (4x H7 pirni, nii lähi- kui ka
kaugtuledesse) ning minu silma jaoks on tulemus päris hea. Talviste pimedate ja vihmaste ilmadega oli valgustatus maanteel täiesti piisav. Varasemalt
standardpirnidega jäi natuke väheks küll, aga see pole ka väga suur tüli korra aastas paar korralikku pirni osta.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 15.08.12 14:52
|
|
|
Kui mul Golfis H7 Nightbreakerid olid, siis need põlesid küll megakiirelt läbi, umbes poole aastaga juba. Hetkel sõidan udutuled programmeeritud
päevasõidutuledeks ja lähitulesi läheb aruharva vaja.
Tulistan veel mõne ebaselge punkti kohta:
* Kas B7-l on hoolimata tehasemakist kokku 8 kõlarit (eesustes 4, tagaustes 4)? Kuidas stock audio koos Concert II makiga on?
* Kas B7-l on uksepolstrites väljumistuled vaikimisi (all valge ja taga punane)? Mis tingimusel on sisemistel ukselinkidel punane valgustus?
* Kas udutuled saab programmeerida päevasõidutuledeks? Kui ei saa, siis kas ainult xenon tuledega on kaugtule pirn duubelfunktsioonis
päevasõidutuli?
* Kui autol on püsikas, siis kas saab ilma roolisamba elektriploki vahetuseta paigaldada nuppudega rooli?
Kui tollest viimasest on üritatud üle mitme aasta lahti saada ja ei ole saadud, siis paistab, et midagi seal on, mis ostjad eemale tõrjub...
|
|
|
EvilS
huviline
Registreerunud 19.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.12 15:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siLc
Kui mul Golfis H7 Nightbreakerid olid, siis need põlesid küll megakiirelt läbi, umbes poole aastaga juba. Hetkel sõidan udutuled programmeeritud
päevasõidutuledeks ja lähitulesi läheb aruharva vaja.
Tulistan veel mõne ebaselge punkti kohta:
* Kas B7-l on hoolimata tehasemakist kokku 8 kõlarit (eesustes 4, tagaustes 4)? Kuidas stock audio koos Concert II makiga on?
* Kas B7-l on uksepolstrites väljumistuled vaikimisi (all valge ja taga punane)? Mis tingimusel on sisemistel ukselinkidel punane valgustus?
* Kas udutuled saab programmeerida päevasõidutuledeks? Kui ei saa, siis kas ainult xenon tuledega on kaugtule pirn duubelfunktsioonis
päevasõidutuli?
* Kui autol on püsikas, siis kas saab ilma roolisamba elektriploki vahetuseta paigaldada nuppudega rooli?
Kui tollest viimasest on üritatud üle mitme aasta lahti saada ja ei ole saadud, siis paistab, et midagi seal on, mis ostjad eemale tõrjub...
|
Mul ei ole ükski nendest veel läbi põlenud poole aastaga. Kuuldavasti pidid Plus-id kauem pidama ka võrreldes tavaliste Nightbreakeritega.
* tehase seades on sedaanil kokku 10 kõlarit: igas ukses 2, ees keskel tuuleklaasi all 1, tagaklaasi all bassikõlar.
* stock audio Concert II makiga on üsna tubli stocki kohta, natuke bassi-keskne kipub olema siiski (aga kahjuks võim veidi lahja nagu arvata on)...
ilmselt kui teema tõsisemalt huvitaks, siis hangiks korralikuma võimu alustuseks, aga igapäevaselt ei sega. Helikvaliteet on hea.
* väljumistuled ja ukselinkide valgustus tuleb koos valgustuspaketiga, mida ei pruugi olla valitud.
* udutuled päevasõidutuledena töötavad siis, kui programmeerida comfort moodul kanada regiooni peale, endal huvi seda teha pole. (VCDS kaudu olen
settinguid näinud küll)
* Xenon tuledes polegi kaugtule pirni, see on eraldi ja ainult päevasõidutule funktsiooniga lamp. Xenonis on kaugtuli xenoni enda pirniga.
* püsika funktsiooniga rooli ajudel on MFSW tugi olemas
|
|
|