Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kõlarite ühendamine... (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 8594)
Eeroz
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 06.12.04 09:18 Tsiteeri
Kõlarite ühendamine...



Plaan siis B4 Avanti miskitsorti sound sisse panna. Hetkel seal Beta makk ja armatuuris kaks kohutava kvaliteediga kõlarit.

Clarioni makk ja CD-Box jäid eelmisest autost järgi seega oleks vaja kõlarid välja vahetada/juurde panna. Esialgne plaan selline et armatuuri compod ja taha woofer võimendiga, siit siis küsimus et kuhu see võimendi ühendatakse, lihtsalt ühe tagumise kõlari juhtme külge ?

Ja siis ehk keegi eelnevate B4 kogemustega inimene ehk teab mis läbimõõduga kõlarid ette armatuuri originaalaukudesse sobiks ?


AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 06.12.04 09:37 Tsiteeri


Ette mahuvad 10cm kõlarid.

Mis puutub võimendisse, siis selleks pead vedama uued:
voolukaabel (aku + klemmilt)
massikaabel (kere küljest, võimalikult võimendi lähedalt)
signaalikaabel (RCA) koos remote juhtmega (RCA siis maki tagant, niiöelda võimuväljundist ja remote juhe maki remote väljundist, tavaliselt sinine)

Vot siis saad võimendit kasutada alles.

Ja võta 4 kanaliga võimendi, et ees armatuuris olevad kompod saaks ka sinna taha ühendada. Ehk siis 2 kanalit kompodele ja teised kaks sillas woofrile. Selleks, et kompod (koos krossidega) saaksid võimu taha ühendada, tuleb võimendist vedada 2 paari kõlarikaableid ette armatuuri.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eeroz
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 06.12.04 09:55 Tsiteeri


http://www.ciao.co.uk/product.php/pName/Clarion_MX_418R/Pid/1,5261531,5261539,5261559/ProduktId/5596636/TabId/4/subTabId/1

selline makk siis, sellel 2x rca otsa taga ainult, mis nüüd ?


AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 06.12.04 11:30 Tsiteeri


Võimalus on signaal splittida. Sellega on see värk, et kaotad võimaluse kõlle eraldi regullida. Ehk siis kui keerad makist bassi peale, saab selle signaali nii woofer kui kompod. Loomulikult saad sa võimu enda pealt asju paika keerata aga sellist regulli, mis vastaks näiteks iga loo eripärale, enam ei ole. Aga kui siiani on hakkama saadud, saad ka sina :P Et makki iseenesest ei pea veel vahetama :)


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eeroz
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 06.12.04 11:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ICE
Võimalus on signaal splittida. Sellega on see värk, et kaotad võimaluse kõlle eraldi regullida. Ehk siis kui keerad makist bassi peale, saab selle signaali nii woofer kui kompod. Loomulikult saad sa võimu enda pealt asju paika keerata aga sellist regulli, mis vastaks näiteks iga loo eripärale, enam ei ole. Aga kui siiani on hakkama saadud, saad ka sina :P Et makki iseenesest ei pea veel vahetama :)


Aga see on päris jama kui compod võimendamata jätta ?


AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 06.12.04 12:49 Tsiteeri


See on päris jama.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eeroz
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5

postitati 06.12.04 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ICE
See on päris jama.


Ok. :D

Mis selleks signaali splittimiseks vaja on ? mingit eraldi kasti või lihtsalt sellist jagamise kaablit kus ühes otsas 1 ja teises 2 otsa ?
Siis veel selline loll küsimus et mida see remote juhe teeb ?


AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.04 13:44 Tsiteeri


Signaali jagamiseks on saadaval täiesti tavaline Y kaabel, küsi elektroonika või mõnest audio poest.
Remote juhe lülitab võimu sisse ja välja, et esialgselt pandi see makkidele külge elektriantenni aktiveerimiseks, et kui maki sisse lülitad siis jookseb antenn välja ja kui maki kinni paned jookseb sisse tagasi, et siis täpselt sama teeb ta võimu puhul ja nimetus viimasel ajal kaabli peal remote.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 06.12.04 14:17 Tsiteeri


paar varianti on veel - on olemas adapterid, mis makist kõllide jaoks tuleva signaali võimendi jaoks parajaks teevad nii, et saad lisaks kasutada ära esikõlarite väljundid. Ja teine võimalus on osta selline võim, millel on lisaks "low voltage input"-ile ka "hi voltage input".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.04 15:53 Tsiteeri


Isiklikult sellist varianti ei kasutaks... enne ostaks juba uue maki :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 06.12.04 17:43 Tsiteeri


Veel variant, kuidas saab...võtad kaks 2 kanali võimu...võimendil on "line out" olemas, saad signaali teise võimu, mille siis paned silda ja lõikad LPF-iga kõrged vuufreri jaoks maha (olenevalt võimus olevast filtrist ka lõikesagedust ja inklinatsiooni - slope, muuta). Polegi Y kaablit vaja ;) Aga eks jah, see regulli jäikus jääb...

PS. 13 cm peaks vist ka sinna armatuuri just parasjagu täpselt ära mahtuma?

BR,
Krahv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
karla
klubiliige



Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.12.04 18:01 Tsiteeri


"line out" pole küll väga levinud enamustel võimudel!


OOOO
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cado
huviline



Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Harjumaa. Keila lähedal.
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2,6.Q .Bmw 525 24v

postitati 06.12.04 18:21 Tsiteeri


Selle looga ,et algselt oli remote juhe elektiri antenni jaoks meenus kohe üks lahe eilne lugu. Nimelt sõber ostis mingi võimu ja subbaka hakkasin ühendama . Tall selline suht vana cd-i mängija millel isegi 4.rca.d taga aga siis selgus selline lahe asi ,et remote juhtmes ainult siis vool kui raadiot kuulad kui cd-i peale lülitad siis kaob ära. Loogiline ju ,et kui plaati kuulad pole antenni vaja . :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 07.12.04 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:

Veel variant, kuidas saab...võtad kaks 2 kanali võimu


1 võim on alati 99% odavam, kui 2 võimu. Seega milleks keeruliseks ajada... (Ok, sellel oleks mõte sees, kui inimesel oleks 1 2-kanaliga võim juba olemas)

Tsitaat:

paar varianti on veel - on olemas adapterid


See on küll viimane asi, mida teha... Heli keerab pekki.

Tsitaat:

Loogiline ju ,et kui plaati kuulad pole antenni vaja


Irf, see on tõesti "andekas"! :D


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 12.12.04 23:44 Tsiteeri


vastupidist ei väidagi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raitt
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 1.6E 1994. a

postitati 28.02.08 22:14 Tsiteeri
Toitejuhtme kaitse?



Ei hakkanud uut teemat tegema nii, et postitan siis siia!

Võib-olla loll küsimus aga mitme A kaitsme peaks panema toitejuhtmele mis aku pealt võimu läheb (võimul endal 2x30A)?
Ise mõtlesin, et loogiline oleks kui toitejuhtmel oleks ka 60A, liigun ma oma mõttega õiges suunas?

tänud ette!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 28.02.08 23:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raitt
Ei hakkanud uut teemat tegema nii, et postitan siis siia!

Võib-olla loll küsimus aga mitme A kaitsme peaks panema toitejuhtmele mis aku pealt võimu läheb (võimul endal 2x30A)?
Ise mõtlesin, et loogiline oleks kui toitejuhtmel oleks ka 60A, liigun ma oma mõttega õiges suunas?

tänud ette!:D


Sa oled õigel teel. :D


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raitt
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 1.6E 1994. a

postitati 01.03.08 15:13 Tsiteeri
Kõlarijuhtmed?



Tekkis veel selline küsimus, et kui jämedad peaks kõlarijuhtmed olema?
Ega ma väga palju mööda ei pane, kui juhtme jämedus oleneb kõlarite võimsusest (RMS)? :)
Näiteks võin tuua, et olemas on kõlarid 2x25w (RMS) ja 2x50w (RMS)!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 02.03.08 09:24 Tsiteeri


Seal on olemas kõlarijuhtme kalkulaator (ja ka palju muud vajaliku :) )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.08 17:28 Tsiteeri


Kusjuures vga keeruline pole ka ilma "line out"ita makile see tekitada. Ise just vahetasin enda makil rear out front out vastu.

Idee järgi see cd mängimise ajal antenni sisse sõitmise featuur hoiab natuke kütet kokku. Ja üks tuttav just needis et oli vaja võsa vahel Pajeros raadiot kuulata- nii antenn ära murduski.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.08 12:53 Tsiteeri


Kuidas heli jääb üldse kui armatuuri sisse 10 cm kompod panna ? Seal pole taga mingisugust kasti ja kõlar ise kinnitub suht pehme materjali külge. Jääb äkki enamus bassist kuulmata ja sõidu ajal sööb teemüra sellegi ära ? Millist kompot soovitate armatuuri sisse ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raitt
huviline

Avatar


Registreerunud 28.02.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 80 B4 1.6E 1994. a

postitati 08.03.08 16:38 Tsiteeri
Toitejuhe salongi?



Kust kohast oleks kõige parem(õigem, lihtsam) Audi B4-l(94a) toitejuhe salongi tuua? Vaatasin, et kahe salongiradiaatori toru kõrval on veel mingi ava ja kummilutt peal!
Mõte oli, et äkki saab sealt kuidagi?
Ning ega ei tahaks ka selle kaabli pärast kogu armatuuri seest välja kista! :P

Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 10.03.08 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raitt
Kust kohast oleks kõige parem(õigem, lihtsam) Audi B4-l(94a) toitejuhe salongi tuua? Vaatasin, et kahe salongiradiaatori toru kõrval on veel mingi ava ja kummilutt peal!
Mõte oli, et äkki saab sealt kuidagi?
Ning ega ei tahaks ka selle kaabli pärast kogu armatuuri seest välja kista! :P

Tänud ette!

Kõigepealt võta lahti roolialune riiul(selljuhul pole sul tarvis muretseda rohkem armatuuripärast) Ja seejärel sealtkaudu saad kapotialla, kas siis mõne teise kaabli aukupidi või siis leiad augu kus kummilutt ees, endal oli üx selline seal olemas. (targem on kummilutile rist sisse lõigata, et sulle sealt pärast tolmu ei hakka armatuurialla tulema.
Kuna ruumi seal vähe ja toitekaabel suht vedel, siis kiirem varjant oleks ennem ajada läbi mõni jäigem traat ja sellega kaabel läbi tömmata.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 11.03.08 14:58 Tsiteeri


Või siis võtta see kummi julla ära auk sisse lõigata kaabel läbi suruda, kuigi seda kummijullat on päris jama tagasi panna.

BTW üks variant oleks (vähemalt B3l) panna toite kaabel auto alt. Kui võim läheb pagassi.)
Või on see ohutus kaalutlustel keelatud?
Idee järgi läheks kohe aku + ilt koos küttetorudega põhja alla, põhja alune osa plast torusse. Salongi tuleks taguistme alt. Sealt kus küttepumba juhtmed lähevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 11.03.08 19:30 Tsiteeri


Kui paned juhtme ümber korraliku kõri, siis vast isegi kestab. Vastasel juhul selge enesetapp :D
Igastahes mõtekam on ikkagi salngoist vedada, juhe ei saa niiskust ja usu mind - palju lihtsam.
Kapotialt leiab piisavalt kohtasi kust sisse tuua juhe, võtta üks u 30cm jäik traadi/metalli jupp, teipida juhe selle ümber, määret peale panna ja sisse vedada.

Omal A4l vedasin näiteks kapotitrossi august, ülilihtne ja kiire.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.0% - SQL: 60.0%]