Lehekülgi: 1 2 |
Eeroz
huviline
Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 06.12.04 09:18
|
|
|
Kõlarite ühendamine...
Plaan siis B4 Avanti miskitsorti sound sisse panna. Hetkel seal Beta makk ja armatuuris kaks kohutava kvaliteediga kõlarit.
Clarioni makk ja CD-Box jäid eelmisest autost järgi seega oleks vaja kõlarid välja vahetada/juurde panna. Esialgne plaan selline et armatuuri compod
ja taha woofer võimendiga, siit siis küsimus et kuhu see võimendi ühendatakse, lihtsalt ühe tagumise kõlari juhtme külge ?
Ja siis ehk keegi eelnevate B4 kogemustega inimene ehk teab mis läbimõõduga kõlarid ette armatuuri originaalaukudesse sobiks ?
AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 06.12.04 09:37
|
|
|
Ette mahuvad 10cm kõlarid.
Mis puutub võimendisse, siis selleks pead vedama uued:
voolukaabel (aku + klemmilt)
massikaabel (kere küljest, võimalikult võimendi lähedalt)
signaalikaabel (RCA) koos remote juhtmega (RCA siis maki tagant, niiöelda võimuväljundist ja remote juhe maki remote väljundist, tavaliselt sinine)
Vot siis saad võimendit kasutada alles.
Ja võta 4 kanaliga võimendi, et ees armatuuris olevad kompod saaks ka sinna taha ühendada. Ehk siis 2 kanalit kompodele ja teised kaks sillas
woofrile. Selleks, et kompod (koos krossidega) saaksid võimu taha ühendada, tuleb võimendist vedada 2 paari kõlarikaableid ette armatuuri.
|
|
|
|
Eeroz
huviline
Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 06.12.04 11:30
|
|
|
Võimalus on signaal splittida. Sellega on see värk, et kaotad võimaluse kõlle eraldi regullida. Ehk siis kui keerad makist bassi peale, saab selle
signaali nii woofer kui kompod. Loomulikult saad sa võimu enda pealt asju paika keerata aga sellist regulli, mis vastaks näiteks iga loo eripärale,
enam ei ole. Aga kui siiani on hakkama saadud, saad ka sina Et makki
iseenesest ei pea veel vahetama
|
|
|
|
Eeroz
huviline
Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 06.12.04 12:49
|
|
|
See on päris jama.
|
|
|
|
Eeroz
huviline
Registreerunud 21.05.03
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5
|
postitati 06.12.04 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ICE
See on päris jama. |
Ok.
Mis selleks signaali splittimiseks vaja on ? mingit eraldi kasti või lihtsalt sellist jagamise kaablit kus ühes otsas 1 ja teises 2 otsa ?
Siis veel selline loll küsimus et mida see remote juhe teeb ?
AUDI - Accelerates Under Demonic Influence
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.04 13:44
|
|
|
Signaali jagamiseks on saadaval täiesti tavaline Y kaabel, küsi elektroonika või mõnest audio poest.
Remote juhe lülitab võimu sisse ja välja, et esialgselt pandi see makkidele külge elektriantenni aktiveerimiseks, et kui maki sisse lülitad siis
jookseb antenn välja ja kui maki kinni paned jookseb sisse tagasi, et siis täpselt sama teeb ta võimu puhul ja nimetus viimasel ajal kaabli peal
remote.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 06.12.04 14:17
|
|
|
paar varianti on veel - on olemas adapterid, mis makist kõllide jaoks tuleva signaali võimendi jaoks parajaks teevad nii, et saad lisaks kasutada ära
esikõlarite väljundid. Ja teine võimalus on osta selline võim, millel on lisaks "low voltage input"-ile ka "hi voltage input".
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.04 15:53
|
|
|
Isiklikult sellist varianti ei kasutaks... enne ostaks juba uue maki
|
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 06.12.04 17:43
|
|
|
Veel variant, kuidas saab...võtad kaks 2 kanali võimu...võimendil on "line out" olemas, saad signaali teise võimu, mille siis paned silda ja
lõikad LPF-iga kõrged vuufreri jaoks maha (olenevalt võimus olevast filtrist ka lõikesagedust ja inklinatsiooni - slope, muuta). Polegi Y kaablit vaja
Aga eks jah, see regulli jäikus jääb...
PS. 13 cm peaks vist ka sinna armatuuri just parasjagu täpselt ära mahtuma?
BR,
Krahv
|
|
|
karla
klubiliige
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.04 18:01
|
|
|
"line out" pole küll väga levinud enamustel võimudel!
OOOO
|
|
|
|
Cado
huviline
Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Harjumaa. Keila lähedal.
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2,6.Q .Bmw 525 24v
|
postitati 06.12.04 18:21
|
|
|
Selle looga ,et algselt oli remote juhe elektiri antenni jaoks meenus kohe üks lahe eilne lugu. Nimelt sõber ostis mingi võimu ja subbaka hakkasin
ühendama . Tall selline suht vana cd-i mängija millel isegi 4.rca.d taga aga siis selgus selline lahe asi ,et remote juhtmes ainult siis vool kui
raadiot kuulad kui cd-i peale lülitad siis kaob ära. Loogiline ju ,et kui plaati kuulad pole antenni vaja .
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 07.12.04 09:24
|
|
|
Tsitaat: |
Veel variant, kuidas saab...võtad kaks 2 kanali võimu
|
1 võim on alati 99% odavam, kui 2 võimu. Seega milleks keeruliseks ajada... (Ok, sellel oleks mõte sees, kui inimesel oleks 1 2-kanaliga võim juba
olemas)
Tsitaat: |
paar varianti on veel - on olemas adapterid
|
See on küll viimane asi, mida teha... Heli keerab pekki.
Tsitaat: |
Loogiline ju ,et kui plaati kuulad pole antenni vaja
|
Irf, see on tõesti "andekas"!
|
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 12.12.04 23:44
|
|
|
vastupidist ei väidagi
|
|
|
raitt
huviline
Registreerunud 28.02.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 1.6E 1994. a
|
postitati 28.02.08 22:14
|
|
|
Toitejuhtme kaitse?
Ei hakkanud uut teemat tegema nii, et postitan siis siia!
Võib-olla loll küsimus aga mitme A kaitsme peaks panema toitejuhtmele mis aku pealt võimu läheb (võimul endal 2x30A)?
Ise mõtlesin, et loogiline oleks kui toitejuhtmel oleks ka 60A, liigun ma oma mõttega õiges suunas?
tänud ette!
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
|
raitt
huviline
Registreerunud 28.02.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 1.6E 1994. a
|
postitati 01.03.08 15:13
|
|
|
Kõlarijuhtmed?
Tekkis veel selline küsimus, et kui jämedad peaks kõlarijuhtmed olema?
Ega ma väga palju mööda ei pane, kui juhtme jämedus oleneb kõlarite võimsusest (RMS)?
Näiteks võin tuua, et olemas on kõlarid 2x25w (RMS) ja 2x50w (RMS)!
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 02.03.08 09:24
|
|
|
Seal on olemas kõlarijuhtme kalkulaator (ja ka palju
muud vajaliku )
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 17:28
|
|
|
Kusjuures vga keeruline pole ka ilma "line out"ita makile see tekitada. Ise just vahetasin enda makil rear out front out vastu.
Idee järgi see cd mängimise ajal antenni sisse sõitmise featuur hoiab natuke kütet kokku. Ja üks tuttav just needis et oli vaja võsa vahel Pajeros
raadiot kuulata- nii antenn ära murduski.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.08 12:53
|
|
|
Kuidas heli jääb üldse kui armatuuri sisse 10 cm kompod panna ? Seal pole taga mingisugust kasti ja kõlar ise kinnitub suht pehme materjali külge.
Jääb äkki enamus bassist kuulmata ja sõidu ajal sööb teemüra sellegi ära ? Millist kompot soovitate armatuuri sisse ?
|
|
|
raitt
huviline
Registreerunud 28.02.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 80 B4 1.6E 1994. a
|
postitati 08.03.08 16:38
|
|
|
Toitejuhe salongi?
Kust kohast oleks kõige parem(õigem, lihtsam) Audi B4-l(94a) toitejuhe salongi tuua? Vaatasin, et kahe salongiradiaatori toru kõrval on veel mingi ava
ja kummilutt peal!
Mõte oli, et äkki saab sealt kuidagi?
Ning ega ei tahaks ka selle kaabli pärast kogu armatuuri seest välja kista!
Tänud ette!
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 10.03.08 20:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raitt
Kust kohast oleks kõige parem(õigem, lihtsam) Audi B4-l(94a) toitejuhe salongi tuua? Vaatasin, et kahe salongiradiaatori toru kõrval on veel mingi ava
ja kummilutt peal!
Mõte oli, et äkki saab sealt kuidagi?
Ning ega ei tahaks ka selle kaabli pärast kogu armatuuri seest välja kista!
Tänud ette! |
Kõigepealt võta lahti roolialune riiul(selljuhul pole sul tarvis muretseda rohkem armatuuripärast) Ja seejärel sealtkaudu saad kapotialla, kas siis
mõne teise kaabli aukupidi või siis leiad augu kus kummilutt ees, endal oli üx selline seal olemas. (targem on kummilutile rist sisse lõigata, et
sulle sealt pärast tolmu ei hakka armatuurialla tulema.
Kuna ruumi seal vähe ja toitekaabel suht vedel, siis kiirem varjant oleks ennem ajada läbi mõni jäigem traat ja sellega kaabel läbi tömmata.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.03.08 14:58
|
|
|
Või siis võtta see kummi julla ära auk sisse lõigata kaabel läbi suruda, kuigi seda kummijullat on päris jama tagasi panna.
BTW üks variant oleks (vähemalt B3l) panna toite kaabel auto alt. Kui võim läheb pagassi.)
Või on see ohutus kaalutlustel keelatud?
Idee järgi läheks kohe aku + ilt koos küttetorudega põhja alla, põhja alune osa plast torusse. Salongi tuleks taguistme alt. Sealt kus küttepumba
juhtmed lähevad.
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 11.03.08 19:30
|
|
|
Kui paned juhtme ümber korraliku kõri, siis vast isegi kestab. Vastasel juhul selge enesetapp
Igastahes mõtekam on ikkagi salngoist vedada, juhe ei saa niiskust ja usu mind - palju lihtsam.
Kapotialt leiab piisavalt kohtasi kust sisse tuua juhe, võtta üks u 30cm jäik traadi/metalli jupp, teipida juhe selle ümber, määret peale panna ja
sisse vedada.
Omal A4l vedasin näiteks kapotitrossi august, ülilihtne ja kiire.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |