Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 c4 juhtpihustite erinevused (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2426)
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 29.07.12 13:17 Tsiteeri
Audi A6 c4 juhtpihustite erinevused



Tere

Kuna diagnost näitab autol veaks juhtpihustit, ning tolle takistus puudub täielikult, siis otsin uut. Kas on erinevus ka 85kw ja 103kw mootorite juhtpihustitel?
Mis võib poes uus maksta, kuna pühapäev siis ei saa poodidest infot veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 29.07.12 14:09 Tsiteeri


Tundub,et sobib ainult tema enda oma.WW-Audi kood on 046 130 202 FX.Lisan ka Saksakeelse lehe,kus on ka teised tootjad. http://www.dieselsend.de/info0986430282.shtml


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 29.07.12 16:06 Tsiteeri


Ok, siis pean otsima ikka tollele sobivat. Kahju, sest foorumis müügil ka mitu 85kw juhtpihustit, kuid 2,5Tdi 103kw omasid mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 29.07.12 16:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Ok, siis pean otsima ikka tollele sobivat. Kahju, sest foorumis müügil ka mitu 85kw juhtpihustit, kuid 2,5Tdi 103kw omasid mitte.
Hea oleks muidugi enne ostmist kuskilt infot hankida,kas see pihusti peab mingit takistust näitana, või mitte mittetöötava mootoriga,või tõõtab see nagu lüliti on-off.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 29.07.12 19:34 Tsiteeri


Diagnostiti mingi koolituse käigus tallinnas. Õemehe käes oli ning ta lasi koolitajal selle peal teha asju, ainuke viga mida auto kohe ka näitab arvutisse. Testriga mõõtes pidi olema mingi 80ga arv, aga minu oma näitab 0.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 01.08.12 20:44 Tsiteeri


Sobib ka 85kw pihusti ainult pihustiots tuleb ära vahetada.
Korras pihusti takistus ~90-100 oomi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 02.08.12 05:17 Tsiteeri


Kurja, sai juba kalli raha eest ostetud 103kw oma. Oleks saanud 85kw oma odavamalt ning mul oli paar kuud tagasi uued pihusti otsad pandud ning ümberviskamine oleks nagunii olnud. Loodan nüüd lähiajal leida ka aega ja koha kus lasta see ära vahetada. Tänud vastamast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 02.08.12 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Kurja, sai juba kalli raha eest ostetud 103kw oma. Oleks saanud 85kw oma odavamalt ning mul oli paar kuud tagasi uued pihusti otsad pandud ning ümberviskamine oleks nagunii olnud. Loodan nüüd lähiajal leida ka aega ja koha kus lasta see ära vahetada. Tänud vastamast!

Saad ise ka väga edukalt vahetatud, on vaja ainult 6-st kuuskant võtit ja mõningaid lihtmutrivõtmeid vb ka nippusidet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 02.08.12 10:08 Tsiteeri


Vahetus pidi jah lihtne olema, kuid kas ka otsade vahetamine? Tuttav mainis midagi rõhkude paika ajamisest ning soovitas ikka lasta selle kuskil teha. Ta ise muidu ka mehaanik aga ei ole sellega otseselt kokku puutunud ja ei võtnud riski teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxic
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal

Auto: auditu

postitati 02.08.12 10:15 Tsiteeri


Küsiks üle, kuidas see viga avaldus või saidki ainult diagnosti kaudu teada, et selline viga on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 02.08.12 11:29 Tsiteeri


Viga avaldus nii, et aeg ajalt viskas seda eelsüüte küünalde tuld põlema ning autol kadus minek ära. Vahepeal kustus ning siis hakkas masin uuesti liikuma, kuid lõpus oli koguaeg üks vilkumine ning nagu turbot ei oleks autol küljes, aga samas ei tahmanud üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 08.08.12 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audicabrio
Vahetus pidi jah lihtne olema, kuid kas ka otsade vahetamine? Tuttav mainis midagi rõhkude paika ajamisest ning soovitas ikka lasta selle kuskil teha. Ta ise muidu ka mehaanik aga ei ole sellega otseselt kokku puutunud ja ei võtnud riski teha.

Pihustid tuleb regullida 190bar peale, seda põlveotsas ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 08.08.12 21:41 Tsiteeri


Jah, ei jõudnud siia teemasse infoks lisada et kõik pihustid peavad olema reguleeritud just 190 peale. Osad kohad pidid olema laisad ning 180 peale ära saavad siis jätavad nii. Kohti ei nimeta, aga mainiti ära et sinna viies võiks öelda et kindlasti seda 190 peale ajaksid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]