audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 29.07.12 13:17
|
|
|
Audi A6 c4 juhtpihustite erinevused
Tere
Kuna diagnost näitab autol veaks juhtpihustit, ning tolle takistus puudub täielikult, siis otsin uut. Kas on erinevus ka 85kw ja 103kw mootorite
juhtpihustitel?
Mis võib poes uus maksta, kuna pühapäev siis ei saa poodidest infot veel.
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 29.07.12 16:06
|
|
|
Ok, siis pean otsima ikka tollele sobivat. Kahju, sest foorumis müügil ka mitu 85kw juhtpihustit, kuid 2,5Tdi 103kw omasid mitte.
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 29.07.12 16:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Ok, siis pean otsima ikka tollele sobivat. Kahju, sest foorumis müügil ka mitu 85kw juhtpihustit, kuid 2,5Tdi 103kw omasid mitte. |
Hea oleks muidugi enne ostmist kuskilt infot hankida,kas see pihusti peab mingit takistust näitana, või mitte mittetöötava mootoriga,või tõõtab see
nagu lüliti on-off.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 29.07.12 19:34
|
|
|
Diagnostiti mingi koolituse käigus tallinnas. Õemehe käes oli ning ta lasi koolitajal selle peal teha asju, ainuke viga mida auto kohe ka näitab
arvutisse. Testriga mõõtes pidi olema mingi 80ga arv, aga minu oma näitab 0.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 01.08.12 20:44
|
|
|
Sobib ka 85kw pihusti ainult pihustiots tuleb ära vahetada.
Korras pihusti takistus ~90-100 oomi.
|
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 02.08.12 05:17
|
|
|
Kurja, sai juba kalli raha eest ostetud 103kw oma. Oleks saanud 85kw oma odavamalt ning mul oli paar kuud tagasi uued pihusti otsad pandud ning
ümberviskamine oleks nagunii olnud. Loodan nüüd lähiajal leida ka aega ja koha kus lasta see ära vahetada. Tänud vastamast!
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 02.08.12 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Kurja, sai juba kalli raha eest ostetud 103kw oma. Oleks saanud 85kw oma odavamalt ning mul oli paar kuud tagasi uued pihusti otsad pandud ning
ümberviskamine oleks nagunii olnud. Loodan nüüd lähiajal leida ka aega ja koha kus lasta see ära vahetada. Tänud vastamast! |
Saad ise ka väga edukalt vahetatud, on vaja ainult 6-st kuuskant võtit ja mõningaid lihtmutrivõtmeid vb ka nippusidet.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 02.08.12 10:08
|
|
|
Vahetus pidi jah lihtne olema, kuid kas ka otsade vahetamine? Tuttav mainis midagi rõhkude paika ajamisest ning soovitas ikka lasta selle kuskil teha.
Ta ise muidu ka mehaanik aga ei ole sellega otseselt kokku puutunud ja ei võtnud riski teha.
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 02.08.12 10:15
|
|
|
Küsiks üle, kuidas see viga avaldus või saidki ainult diagnosti kaudu teada, et selline viga on?
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 02.08.12 11:29
|
|
|
Viga avaldus nii, et aeg ajalt viskas seda eelsüüte küünalde tuld põlema ning autol kadus minek ära. Vahepeal kustus ning siis hakkas masin uuesti
liikuma, kuid lõpus oli koguaeg üks vilkumine ning nagu turbot ei oleks autol küljes, aga samas ei tahmanud üldse.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 08.08.12 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Vahetus pidi jah lihtne olema, kuid kas ka otsade vahetamine? Tuttav mainis midagi rõhkude paika ajamisest ning soovitas ikka lasta selle kuskil teha.
Ta ise muidu ka mehaanik aga ei ole sellega otseselt kokku puutunud ja ei võtnud riski teha. |
Pihustid tuleb regullida 190bar peale, seda põlveotsas ei tee.
|
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 08.08.12 21:41
|
|
|
Jah, ei jõudnud siia teemasse infoks lisada et kõik pihustid peavad olema reguleeritud just 190 peale. Osad kohad pidid olema laisad ning 180 peale
ära saavad siis jätavad nii. Kohti ei nimeta, aga mainiti ära et sinna viies võiks öelda et kindlasti seda 190 peale ajaksid.
|
|
|