Lehekülgi: 1 2 |
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.12 20:52
|
|
|
Audi 80 2.3 - 1991 - ott99
Tere foorumlased
Sai soetatud üle pika aja jälle Audi, seekord siis Audi 80 98kw 2.3l 1991a. Auto on oma aja kohta väga heas korras ja hästi hoitud. Erilisi lisasi va.
elektrilised peegilid ja katuseluuk ei ole aga ei tunne neist puudust ka. Sõitnud olen selle autoga on 600 km ning esimene viga mis ilmnes on see, et
pöörded jäävad 1800 peale ning vahest hakkavad kõikuma 1000-1500 vahel. Märkasin ka seda, et vahest jõud kaob ära. Hetkel pole lähemalt uurinud aga
kui keegi viitsib võib nõu anda, millele tasuks tähelepanu pöörata. Muidugi on siin foorumis ka kindlasti selle kohta juttu, eks otsin.
Ja siis üks pilt ka, eile sai tehtud pigieemaldus, poleerimine ja vahatamine.
Hakkasin ka velgi ilusaks tegema
|
|
|
Hardix
huviline
Registreerunud 21.05.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 V6 2.8 Q
|
postitati 29.07.12 07:37
|
|
|
Väga soliidne näeb välja! Edu!
|
|
|
revor
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.12 08:10
|
|
|
Stange ja tagatuled on (Y) . Natukene imelik on lausa vaadata neid audi 80-id, millel 90 stange ja esituled
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 29.07.12 08:29
|
|
|
Pole siin ühtegi audi 90 juppi küljes, nood ei sobi kaugelt ka mitte ette. Need audi 80 b4 jupid ikka.
|
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 29.07.12 10:06
|
|
|
Ott, sa jälle Audimeheks hakanud, BMW'st sai villand? Loodame, et see neljarõngaline sul paremini vastu peab kui A4 . Praegu ma Saares ka ehk trehvab ja kaeb su B4 üle. Ilus masin tundub olema,
igaljuhul edu selle pilliga.
Revor, pole tal jah ühtegi 90 detaili küljes, vähemalt piltidelt ei tundu küll midagi sellist, kui esistanget mõtlesid, siis see pigem Competitioni
oma, kui 90 oma.
|
|
|
revor
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.12 16:41
|
|
|
Aitähh kõigile. Bemmist sai villand jah
Aga see masin on ikka palju korralikum kui A4 oli. Seni olen väga rahul ja ehk tuleb neid muretuid kilomeetreid nüüd hulgim.
Esimesed plaanid siis on: kõik veljed puhtaks teha
lasta juhiistmel üks külg korda teha (või kui leiab siis uue istme) TEHTUD!
tagaluugi amordid ära vaheta TEHTUD!
pidurikettad ja klotsid TEHTUD!
geneka rihm TEHTUD!
õlivahetus TEHTUD!
põõrete kõikumisele vastus leida
Eks siis vaatab edasi
|
|
|
RTamm
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 (D3) 3.0TDI Quattro, Audi A4 (B5) 2.8 30v V6; Mercedes Benz 220D W123
|
postitati 30.07.12 12:24
|
|
|
Mu Audil kõiguvad pöörded siis, kui akus on voolu vähe, jookseb tahhoka seier 800 ja 1600 rpm vahel. Kontrolli üle ka sellel pillil pritsepeade
töökord. Pidavat suur nuhtlus olema R5 mootoritel, vähemalt nii räägitakse.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 08.08.12 18:56
|
|
|
Väga tuttav auto, peaks mõne vana pildi välja otsima
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.12 01:47
|
|
|
Tohoh, kas olite kunagi selle auto omanik?
Ootan huviga pilte
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.12 10:51
|
|
|
Tere.
Kirjutan siis veidi tehtud töödest.
Vahetatud:
1)Tagumine rattalaager 6.-
2)Jahutusvedeliku temp. andur 13.-
3)Esimesed pidurikettad 46.-
4)Esimesed piduriklotsid 13.40.-
5)Sarniirid 20.60.-
6)Öötsapuksid 5.-
7)Supportite remontkomplektid 11.40.-
8)Supportitele uued kolvid 2x7.80.-
9) Iste lastud korda teha (Kuressaares, Eduardo Heinmets-soovitan) 0.-
10) Õhufilter 7.20.-
KOKKU: 132.80.-
Lähiajal läheb käigukasti padi ja küttefilter.
Pildid siis esimestest istmetest, mõlemad sai üle käidud.
ENNE:
PÄRAST:
Parima sõbraga väike pilt ka.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 18.08.12 13:05
|
|
|
Ei ole ise omanik olnud. Kahe sõbra käes on olnud (1. ja 2. omanik Eestis).
Kas istme parandamiseks kasutas originaalriiet?
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.12 15:43
|
|
|
Istme paranduseks jah originaalriie, nimelt tagumise käetoe küljest, sinna läks nahk peale. Lähengi sellele kohe järgi
Aga kui pilte leiad siis kindlasti saada, huvitav vaadata.
|
|
|
lepmaa2
huviline
Registreerunud 03.09.10
Asukoht: Helsinki/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition turbo Quattro, Volvo XC60,Audi A6 Allroad, Audi S4B5 Avant
|
postitati 30.09.12 09:16
|
|
|
Heh.
See mullegi väga tuttav Audi. Nimelt sellest autost sai alguse minu audi haigus
Mul samuti arvutis sellest autost suht palju pilte alles veel
|
|
|
lepmaa2
huviline
Registreerunud 03.09.10
Asukoht: Helsinki/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition turbo Quattro, Volvo XC60,Audi A6 Allroad, Audi S4B5 Avant
|
postitati 30.09.12 09:20
|
|
|
Panen siis siia ka ühe mõne aasta taguse meenutuse
|
|
|
Kricxify
huviline
Registreerunud 29.09.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
|
postitati 30.09.12 10:07
|
|
|
Seda, et sul pöörded peale jäävad võib põhjustada gaasiklapi asendi andur. Võta lahti ja vaata ega pole triipe radadesse sisse kulutanud kuhu taha
nõel kinni võiks jääda.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 30.09.12 10:33
|
|
|
Ma ei leidnud ühtegi vanas olekus pilti mida kannataks siia panna
Põhimõtteliselt oli selline (v.a. siis udutuled)
|
|
|
lepmaa2
huviline
Registreerunud 03.09.10
Asukoht: Helsinki/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Competition turbo Quattro, Volvo XC60,Audi A6 Allroad, Audi S4B5 Avant
|
postitati 30.09.12 10:41
|
|
|
Suht totaalse muutumise kuuri läbinud
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.12 16:44
|
|
|
Väga ilus sellel pildid, tuled meeldivad!
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.12 12:38
|
|
|
Tere.
Auto läks septembris seisma ja pidigi jääma aga selgus et, vaheajal vaja paariks nädalaks Soome minna ja seega vahetasin mootoriõli ära ning ostsin
uue jahutusvedeliku. Septemris lasin vee välja (autos oli eelnevalt vesi sees, radikas lekkis ühe kohapealt ja sellep.) Aga selgus tõsiasi, et plokki
oli vesi sisse jäänud, samuti salongiradikasse ja selle torudesse (minu lollusest, i know) See selleks, panin jahutusvedeliku sisse niipalju kui sai
ning vaatsin, et veepump käis ringi ja panin auto tööle. Natuke aega töötas ja siis uuestu suretasin välja, kordasin seda niikaua kui vesi plokis ära
sulas. Õnneks midagi lõhki külmanud ei ole aga probleem selles, et temperatuur tõuseb liialt kõrgeks Märkasin ka, et ülemine radika lõdvik läheb
tulikuumaks aga alumine külm. Kas siin mängib rolli see, et salongiradikas pole üles sulanud või tegi termostaadile ära?
Otsisin ka oma mure kohta aga täpset vastust nagu ei ole saanud, äkki annate nõu? Aa ja mis temp. vent tööle peaks hakkama, vaatsin et mul ta üldse ei
hakka järgi, kaitse oli korras.
Tänades Ott!
|
|
|
Lauri_O
huviline
Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.
|
postitati 03.12.12 13:07
|
|
|
Mina pakuks jah, et sul termostaat kinni ja vesi ei hakkagi ringlema või siis ringleb kuidagi väga aeglaselt kui liiga kuumaks kipub minema.
|
|
|
|
q-danze
huviline
Registreerunud 08.06.08
Asukoht: Põltsamaa linn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a8 d3
|
postitati 03.12.12 14:36
|
|
|
Väga ilus auto.
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.12 15:03
|
|
|
Tänan!
Täna sain auto remondist kätte.
Vahetatud:
mootoriõli (filter) 52.-
tosool -35°C 5l 7.-
veepump 24.-
stangele uued kinnitused
plekkveljed "15" 60.-
rehvivahetus 16.-
Ostetud sai tuttuued naastrehvid, hind: 340.-
KOKKU: 499.-
Sain auto kätte ja ametikooli lukkseppade abiga sai leitud lahendus, miks pöörded kõiguvad, nimelt oli viga jahutusvedeliku temp. anduri pistikus.
Asemele sai otsitud uus ja tundub, et probleem on 80ptrotsendi ulatuses lahendatud. Sellep, et jõud tuli tagasi ja pöörded ei kõigu enam, kuid kuskil
kala veel sees, päris õige nagu ei ole. Vahest harva kõigub ikka.
Ohh....hea meel, et auto jälle nagu vanasti
|
|
|
ott99
huviline
Registreerunud 30.08.11
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.13 05:58
|
|
|
Et teema päris unarusse ei jääks siis paari sõnaga mis lähiajal sai vahetatud ja ostetud.
1) Rooliotsad 2x 7.20 ja töö 56.-
2) Stabikavardad 22.40.-
3) Tagumised pidurikettad, klotsid u. 57.-
4) Uued logarid 2x7.-
5) Uued esitiivad (värvimata veel) 2tk 94.-
6) Pikatule alusliistud 2tk 6.80.-
7) Uus Alpine makk 189.-
8) Klaasipesuvedeliku paak (vana oli puruks) 10.-
9) Uued tuled, samad mis paar postitust tagasi oleval vanal pildil. 219.-
10) Iluvõre ilma märgita, paljudele mitte meelepärane aga mulle praegu meeldib 36.-
11) Uued küünlad 5tk 25.60.-
12) Uued kojamehed 24.80.-
13) Kütusefilter BOSCH 18.-
KOKKU: 787.-
Kui tiivad ja asjad värvitud siis teen ühe korraliku pildi!
|
|
|
Erki_P
huviline
Registreerunud 21.01.13
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.13 23:03
|
|
|
ülistiilne pill, vahepeal isegi noolisin seda kui müügis oli
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |