Lehekülgi: 1 2 |
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 28.07.12 16:10
|
|
|
Pärast kõrgsurve pumba rihma purunemist käivitusprobleem
Tere !
Juhtus selline asi,et purunes lambist kõrgsurve pumba rihm,kuigi vahetusest ca10000 km.
Rihm sai vahetatud,märgid paigas,aga mitte kõssugi.Esimeses silindris tundus vähemalt rõhk olema ja ülekande rihm on ka terve. Kõrgsurve pump?
Mootoriks on 2,5 TDI 103kw AEL.
Ehk on nendel palavatel päevadel ka peale minu arvutisse asja ja oskab kommenteerida.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 28.07.12 16:53
|
|
|
Vigu ei anna? Süütenurka oled proovinud muuta?
|
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 28.07.12 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Vigu ei anna? Süütenurka oled proovinud muuta? [/quote
Olen proovinud neid nurki nii ja naa,arvutiga ligipääsu ei oma. |
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 28.07.12 17:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sults
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Vigu ei anna? Süütenurka oled proovinud muuta? [/quote
Olen proovinud neid nurki nii ja naa,arvutiga ligipääsu ei oma. |
Nii mööda ei anna süütenurka märkide abil sättida,et mootor ka mingit elu sisse ei võta. |
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 28.07.12 17:37
|
|
|
Proove pumpa 180kraadi keerata.
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 28.07.12 17:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
Proove pumpa 180kraadi keerata. |
Miks,kui märgid paigas ?
|
|
|
diffas
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: Lahti
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5q 2.5TriTDI + A4 B7q 3.0TDI
|
postitati 28.07.12 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Originally posted by sults
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
Proove pumpa 180kraadi keerata. |
Miks,kui märgid paigas ? |
Juhul ku märgid on paigas, miks ta siis ei käimä lähe?
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 28.07.12 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
Tsitaat: | Originally posted by sults
Tsitaat: | Algselt postitas: diffas
Proove pumpa 180kraadi keerata. |
Miks,kui märgid paigas ? |
Juhul ku märgid on paigas, miks ta siis ei käimä lähe?
|
Seda minagi, miks ei lähe? Miks purunes rihm, millel on väiksem ülekanne-minu mõistus ütleb ,pump...
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 29.07.12 08:46
|
|
|
Tõstan vähe teemat ülespoole.
Oleks vaja selle teemaga seoses.kõrgsurve pumba koostejoonist,ehk osksb keegi aidata.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.07.12 15:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sults
Tõstan vähe teemat ülespoole.
Oleks vaja selle teemaga seoses.kõrgsurve pumba koostejoonist,ehk osksb keegi aidata. |
Pumba juba 180 kraadi edasi keerasid?
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 29.07.12 16:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: sults
Tõstan vähe teemat ülespoole.
Oleks vaja selle teemaga seoses.kõrgsurve pumba koostejoonist,ehk osksb keegi aidata. |
Pumba juba 180 kraadi edasi keerasid? |
Veel mitte,lootsin selle kohta veel komme saada,aga,eks ma proovin selle ära.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 29.07.12 18:23
|
|
|
Lihtsam oleks vist pump märki panna ja mootorile 360 peale keerata hooratta märgi järgi. Ja siin natuke siseinfot pumba kohta pole küll päris sama
pump aga peaks aimu saama mis karul kõhus LINK .
Quattro.
|
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 29.07.12 20:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Uss
Lihtsam oleks vist pump märki panna ja mootorile 360 peale keerata hooratta märgi järgi. Ja siin natuke siseinfot pumba kohta pole küll päris sama
pump aga peaks aimu saama mis karul kõhus LINK .
|
Seda linki ma otsisingi netist,tänud
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 30.07.12 13:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: sults
Tõstan vähe teemat ülespoole.
Oleks vaja selle teemaga seoses.kõrgsurve pumba koostejoonist,ehk osksb keegi aidata. |
Pumba juba 180 kraadi edasi keerasid? | Kahjuks ei andnud see 180kraadi pööramine mingit positiivset tulemust..
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.07.12 15:19
|
|
|
Omal siuke kogemus põhimõtteliselt sama mootoriga - kõik märkide järgi paigas aga eluvaimu ei näita. Pumpa tuleb 1-2 hammast varasemaks keerata. Siis
töötab/käivitub ideaalselt. VAG-COMiga kontrollides süütenurk ideaalsest vaid veidi varajasem.
Ilmselt viitab pumba kulumisele, muud loogilist seletust ei leia.
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 30.07.12 15:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Omal siuke kogemus põhimõtteliselt sama mootoriga - kõik märkide järgi paigas aga eluvaimu ei näita. Pumpa tuleb 1-2 hammast varasemaks keerata. Siis
töötab/käivitub ideaalselt. VAG-COMiga kontrollides süütenurk ideaalsest vaid veidi varajasem.
Ilmselt viitab pumba kulumisele, muud loogilist seletust ei leia. | kas ka rihma purunemine ?
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 30.07.12 17:23
|
|
|
Pärast Scotimeest pole siin olnud asjalikku tegijat tundub nii
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.12 12:26
|
|
|
Jah, rihma purunemine.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 31.07.12 14:57
|
|
|
Rihma purunemine pumpa rivist välja ei löö. Endal kogemus olemas, kui teel lambist pumba rihm läks. Õnneks oli tagavara rihm olemas, lükkasin hooratta
märgi järgi nulli ja rihm pumbale peale vastavalt märgile ja asi töötas. Mingi kala on kusagil mujal, märgid pole nii nagu peaks olema.
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 01.08.12 11:27
|
|
|
Mille järgi peaksin neid märke ajama hakkama, kas 1. silindri järgi,kas siis peaksid märgid ühtima.Scottimees soovitas pihustid maha võtta ja vaadata,
kas pritsung ikka toimetab,pärast seda aga hakata muid asju vaatama ja mis "karul kõhus" Tänan kõiki, kes on osavõtlikud olnud!
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 01.08.12 17:04
|
|
|
Kõigepealt pane hooratta pealt märk paika ,seal on null ja - .See - augus servaga tasa, siis vaata ,et eest nuka ratas oleks märgis ,kui ei siis
mootorile hooratta märgile 360 kraadi. Ja vaadata kas pumba poolt otsast ka märk klapib.Pumba pool istub nuka ratas ainult koonusega nuka otsas ilma
kiiluta. See võib nihkunud olla.Ja lõpuks pump märki ja nii peab ta käima minema kui midagi väga laiali ei ole lennanud.Seda kas pump lööb peaks saama
vaadata ka nii, et keerad pihustite pealt torud kergelt lahti. Peaks sealt vahelt päris korralikult välja peksma kütust.
Quattro.
|
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 01.08.12 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Uss
Kõigepealt pane hooratta pealt märk paika ,seal on null ja - .See - augus servaga tasa, siis vaata ,et eest nuka ratas oleks märgis ,kui ei siis
mootorile hooratta märgile 360 kraadi. Ja vaadata kas pumba poolt otsast ka märk klapib.Pumba pool istub nuka ratas ainult koonusega nuka otsas ilma
kiiluta. See võib nihkunud olla.Ja lõpuks pump märki ja nii peab ta käima minema kui midagi väga laiali ei ole lennanud.Seda kas pump lööb peaks saama
vaadata ka nii, et keerad pihustite pealt torud kergelt lahti. Peaks sealt vahelt päris korralikult välja peksma kütust. | Mu masinal
hoorattal hoopis sälk ???
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 01.08.12 18:27
|
|
|
See ongi nagu kergelt süvistatud kriips-vagu-miinusmärk 0 märgi kõrval.( - 0 )
Quattro.
|
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 01.08.12 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Uss
See ongi nagu kergelt süvistatud kriips-vagu-miinusmärk 0 märgi kõrval.( - 0 ) [/quote
Soovituste ja muude rem.materjalide järgi peaks märgid paigas olema. |
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 01.08.12 18:42
|
|
|
Kas hooratta 0 ja eest mootori otsast nukaratta (mootori rihma) märgid paigas?
Quattro.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |