Lehekülgi: 1 2 |
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 25.07.12 15:08
|
|
|
B5 1.9TDI ülerõhk 1.7 bar
Probleem siis selles, et puhub liigselt rõhku. OBD pordist logides näitab 1.55bar (see on seadme max) aga panin kella külge ja 1.7bar´i. Mitte et
sellise jõuga tore liigelda poleks aga varsti annab midagi järgi.
Kohapeal gaas põhjas on ülerõhk 1.2bar. Kas see on ok või ei , ma ei tea.
Vahetatud-kontrollitud on:
kõik vaakumvoolikud
N75
rõhuandur
õhulugeja
WG varras liigub ja vajadusel hoiab
Mõistus suht otsas. Aeg-ajalt viskab safe mode´i, mis on eriti "tore" möödasõitudel, nii võib krt surma saada veel. Viga hakkas pihta aeg-ajalt ja
tihenes. See viitaks justkui millegile liikuvale-kuluvale, mis järk-järgult alla annab. Täna terve päev mässates ma teda safe mode´i ei saanudki,
kõvasti käib edasi aint...
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 25.07.12 15:24
|
|
|
Mul viskab kella järgi 1,5 ja kohe limp. Suht sama probleem mul ja ka kõik üle vaadatud, mul chipitud ka. Ootaks ka targematelt nõu.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 25.07.12 15:42
|
|
|
Jäi lisamata, et mul auto stock (kuigi karpi pole piilunud).
|
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 25.07.12 20:14
|
|
|
Tundub jälle tüüpilise geomeetria labade kinni poomise-tahmamise probleem olevat.
|
|
|
audicabrio
huviline
Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800
|
postitati 25.07.12 20:19
|
|
|
Enda A4 1,9Tdi 85kw tegi sama nalja, pärast turbo geomeetria puhastamist viga kadus. Niisama käega liikus geomeetria küll, kuid ikkagi viskas limp
mode. Pärast korraliku puhastust väib nägu naerul sõita
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 26.07.12 05:54
|
|
|
Okei, proovib puhastamise ikkagi ära.
Leidsin just sellise lehe ka.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 27.07.12 18:47
|
|
|
Võtsin täna vile maha, puhastasin ära ja 5h hiljem logisin 1.25 ülerõhku. Kohapeal 0.8
Palju parem
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 27.07.12 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Võtsin täna vile maha, puhastasin ära ja 5h hiljem logisin 1.25 ülerõhku. Kohapeal 0.8
Palju parem | minul puhastamine ei aidanud, ikka viskab
liiga palju. Kuskil 3500rpm ja sis hakkab rõhk tõusma
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 16.09.12 18:25
|
|
|
Ma arvan, et kasutan selle teema ära enda jama lahendamiseks. Probleem selles, et auto viskab limpi 1,5bar pealt kella järgi. Kui hakata kiirendama,
siis viskab rõhku mingi 1,4 sis laseb 1-e peale ja 3000rpm pealt hakkab 1bar pealt rõhk tõusma kuni 1,5-ni ja sis viskab limpi ära. Kui võtta ära
karterituulutuse voolik sealt turbo ja õhupuhasti vahelisest lõdvikust ära, siis on rõhku 1 bar ja lase lõpuni välja. Hetkel peal jyrisoo chip. Turbo
on puhastatud, n75 vahetatud, igast lõdvikud üle vaadatud, vaakumid korda tehtud ja nüüd mõistus otsas.
|
|
|
jyrisoo
huviline
Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 1,9TDI
|
postitati 16.09.12 20:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Ma arvan, et kasutan selle teema ära enda jama lahendamiseks. Probleem selles, et auto viskab limpi 1,5bar pealt kella järgi. Kui hakata kiirendama,
siis viskab rõhku mingi 1,4 sis laseb 1-e peale ja 3000rpm pealt hakkab 1bar pealt rõhk tõusma kuni 1,5-ni ja sis viskab limpi ära. Kui võtta ära
karterituulutuse voolik sealt turbo ja õhupuhasti vahelisest lõdvikust ära, siis on rõhku 1 bar ja lase lõpuni välja. Hetkel peal jyrisoo chip. Turbo
on puhastatud, n75 vahetatud, igast lõdvikud üle vaadatud, vaakumid korda tehtud ja nüüd mõistus otsas. |
Tule läbi, paneme originaali või tavalise softi kuni vea üles leiad
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 16.09.12 20:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Ma arvan, et kasutan selle teema ära enda jama lahendamiseks. Probleem selles, et auto viskab limpi 1,5bar pealt kella järgi. Kui hakata kiirendama,
siis viskab rõhku mingi 1,4 sis laseb 1-e peale ja 3000rpm pealt hakkab 1bar pealt rõhk tõusma kuni 1,5-ni ja sis viskab limpi ära. Kui võtta ära
karterituulutuse voolik sealt turbo ja õhupuhasti vahelisest lõdvikust ära, siis on rõhku 1 bar ja lase lõpuni välja. Hetkel peal jyrisoo chip. Turbo
on puhastatud, n75 vahetatud, igast lõdvikud üle vaadatud, vaakumid korda tehtud ja nüüd mõistus otsas. |
Tule läbi, paneme originaali või tavalise softi kuni vea üles leiad
| Peaks korra proovima tavalist, kuna originaaliga ju ei visanud limpi. Kui ma enda sillad, asjad paika saan sis kindlasti üritaks
tulla, praegu lihtsalt pole aega olnud. Aga ehk keegi oskab midagi öelda mida veel vaadata võiks?
Samas huvitav on see, et 2 sõpra sõidavad sama softiga ja nendel vead puuduvad.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 17.09.12 13:57
|
|
|
Kui softi viga ei ole, siis puht füüsikaliselt tundub ikkagi, et geomeetria poob mingi hetk kinni, ehk ei liigu lõpuni.
See teekski sellist asja, kus algselt rõhk on normis, aga lõpus kuna lõpuni välja geomeetriat liigutada ei saa, hakkab rõhku suureks kasvatama.
Ma ei tea peast, kas sellel ajul saab N75 dutyt logida, aga kui saab, siis võiks tõmbe teha ja logida, mis seal näit on.
Kui seal väärtustes midagi kahtlast ei ole, siis on mehaaniline viga.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 23.09.12 19:01
|
|
|
Loodan, et leidsin vea üles, jyrisoo juurde hetkel minema ei pea Täna
lendas turbo laiali. Päeval läksin linna viskas vahepeal 2bar rõhku, mõtlesin et okei hakkab ära surema vist varsti. Sai täna uued pihusti otsad
pandud ja vend läks proovima ja sis see juhtuski Aga juba nädal aega oli
auto nagu jõuetu, vahepeal liikus päris korralikult ja samas vahepeal kui tahtsid kiirendada sis uimerdas nagu vana kana
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.09.12 19:58
|
|
|
Pole imet ka, et ta laiali lendab, kui sa kogu aeg sellise rõhuga sõidad.
See, et asi laiali lendas on tagajärg, mitte põhjus.
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 23.09.12 20:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Pole imet ka, et ta laiali lendab, kui sa kogu aeg sellise rõhuga sõidad.
See, et asi laiali lendas on tagajärg, mitte põhjus. | Paar korda viskas 2bar ja kohe kukkus alla, selles see asi nüüd küll polnud.
Pigem oli vanadus ja ennem vb mingi sodi läbi käinud sealt kuna oli juba ennem puhastamist juba korpusesse käinud. Muidu oli rõhku 1bar tavaliselt ja
alates 3000rpm hakkas tõusma kuni 1,5 ja viskas limpi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.09.12 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Paar korda viskas 2bar ja kohe kukkus alla, selles see asi nüüd küll polnud. |
OK, mr. turbo ekspert.
Minu kogemus nende VNT turbodega on see, et nad väga pikalt overspinnimist ei kannata. Aga noh, mis ma ikka turbodest tean.
See viga on su auto küljes olnud mitu kuud juba? Selle asemel, et igasugust blingi külge toppida võiks ju selline elementaarne asi, nagu mootor korras
olla
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 23.09.12 21:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Paar korda viskas 2bar ja kohe kukkus alla, selles see asi nüüd küll polnud. |
OK, mr. turbo ekspert.
Minu kogemus nende VNT turbodega on see, et nad väga pikalt overspinnimist ei kannata. Aga noh, mis ma ikka turbodest tean.
See viga on su auto küljes olnud mitu kuud juba? Selle asemel, et igasugust blingi külge toppida võiks ju selline elementaarne asi, nagu mootor korras
olla | BLA BLA BLA, miks ma peaks midagi vahetama kui auto
sõidab? Kui midagi laiali ei ole lennanud järelikult ju toimib. Lendab laiali, vahetan ära. Ma ei ole mingi ekspert. Paljudel viskab see turbo rohkem
kui lubatud, aga kestavad siiamaani. Ja muide ma olen sellest ajast saati kui see viga tekkis igast asju vahetanud, kõik vaakum voolikud, n75, see
klapp mis geomeetriat liigutab jne. Nüüd viimane asi on siis turbo. Kahtlustasin seda juba pikemat aega, nüüd see lõpuks juhtus ja ise rahul, ehk saab
nüüd asja toimima ka.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.09.12 23:48
|
|
|
Sinu teooriaga on kõik tore, aga turbo korpusesse käimine ei põhjusta liiga suurt rõhku. Ehk siis kui probleem laheneb, oli asi siiski geomeetrias.
Kui ei lahene, siis mujal.
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 24.09.12 04:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: freeser
Paar korda viskas 2bar ja kohe kukkus alla, selles see asi nüüd küll polnud. |
OK, mr. turbo ekspert.
Minu kogemus nende VNT turbodega on see, et nad väga pikalt overspinnimist ei kannata. Aga noh, mis ma ikka turbodest tean.
See viga on su auto küljes olnud mitu kuud juba? Selle asemel, et igasugust blingi külge toppida võiks ju selline elementaarne asi, nagu mootor korras
olla | BLA BLA BLA, miks ma peaks midagi vahetama kui auto
sõidab? Kui midagi laiali ei ole lennanud järelikult ju toimib. Lendab laiali, vahetan ära. Ma ei ole mingi ekspert. Paljudel viskab see turbo rohkem
kui lubatud, aga kestavad siiamaani. Ja muide ma olen sellest ajast saati kui see viga tekkis igast asju vahetanud, kõik vaakum voolikud, n75, see
klapp mis geomeetriat liigutab jne. Nüüd viimane asi on siis turbo. Kahtlustasin seda juba pikemat aega, nüüd see lõpuks juhtus ja ise rahul, ehk saab
nüüd asja toimima ka. | Diislitel on komme vahest harva ka ainult õli kütusena kasutada Ja peetis turbost võib õli kontrollimatus koguses sisselaskesse sattuda Karm
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 24.09.12 13:28
|
|
|
Huvitab on see ,et umbes 3a tagasi läks seat leonil 1,9tdi 110kw sama moodi turbo laiali. Ennem hakkas ta aga imelikult uluma ja vilisema mida aga
freeseri auto ei teinud. Samuti oli seatlil probleeme rõhuga ja hiljem turbo lahkamine näitas ,et geomeetria oli täiesti puhas ja töötav samuti oli
vaakum klapp terve. Uue turboga oli aga sama jama ja siiani sõidab 1,7 bar-i rõhku kuigi tehas väidab et peaks olema 1,4
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 30.09.12 12:38
|
|
|
Minu autol oli siiani sama probleem, turbo rõhk kippus üle 1.5bar ja tossas ka auto. Viga oli kõrgsurvepumbas mis ei reguleerinud enam pritsenurka,
ehk pihustamine toimus liiga hilja. auto oli jõuetu, tossas ja ajas turborõhu kõrgeks. Vahetasin pumba ära, rõhk korras, minek väga hea ja iilma
suitsuta. Veakood oli control difference ehk siis erinevus aju antud süütenurgas ja tegelikus.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 30.09.12 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tehnic
Minu autol oli siiani sama probleem, turbo rõhk kippus üle 1.5bar ja tossas ka auto. Viga oli kõrgsurvepumbas mis ei reguleerinud enam pritsenurka,
ehk pihustamine toimus liiga hilja. auto oli jõuetu, tossas ja ajas turborõhu kõrgeks. Vahetasin pumba ära, rõhk korras, minek väga hea ja iilma
suitsuta. Veakood oli control difference ehk siis erinevus aju antud süütenurgas ja tegelikus. | Minul sellist veakoodi polnud, mul
auto nagu vahest ikka liikus ja vahest oli veidi uimasem, aga mitte väga hullult.
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 22.12.12 12:02
|
|
|
Mina ikka oma murest lahti ei saa. Alguse sai asi siis kui sai soft ära vahetatud. Kõik oli algu originaal ja midagi tehtud polnud peale chipi.
Järgmise asjana lendas turbo laiali, lootsin, et selles see viga ongi, aga ei olnud, sai uus turbo pandud, ikka sama jama. Nüüd igast asju seal ära
vahetanud ja ei muutu midagi. Kokku on vahetatud asjad: Turbo, n75, vaakumvoolikud, map, egr eemaldatud, pihustid, summuti on otse läbi+reso taga, sai
ka ilma summutita sõita, plokikaane täis remont, vaakum "kõrred" on ka läbi puhutud. Minul on mõistus otsas igatahes. Kes arvab, et asi on softis?
Autoks on a4 b5 1,9tdi 81kw AFN. Kellel mingeid ideid veel võib teada anda. Softi kohapealt on asjal kõige kangem mis pakuti, minu autol ta ei toimi,
aga samas sõbra seat sõidab selle softiga ringi.
|
|
|
Tehnic
huviline
Registreerunud 19.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1.9tdi, A6 C5 Avant Quattro BAU
|
postitati 22.12.12 19:15
|
|
|
Mul ka viimasel ajal külmalt läheb üle 1.5bar, olen mõelnud aktuaatori vahetamisele rõhuga juhitavaks, nagu WG turbol, ehk reguleerib täpselt ja
kiiremini ning ilma elektroonikata.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|