Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.7TDI kütusekulu kõrge (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2570)
arva
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.07.12 18:10 Tsiteeri
2.7TDI kütusekulu kõrge



Tere,

Kirjutan murega, et mu 2008 A4 B8 (Multitronic kastiga) kütusekulu on kuidagi kõrgevõitu. See nädalavahetus sõitsin Tallinn-Rõuge-Tallinn (kokku ca. 550 km) ja 99% siis maanteed. Keskmiseks kütusekuluks andis pardakompuuter 7.2 l/100km.

Linnas alla 10l/100km kohta ei ole saanud.

Tehase andmete järgi peaks olema 8,1/5.2/6.2 (linn/maantee/keskmine) ja nende numbritega võrreldes on minu saadnud tulemus ikka suurjusjärgu võrra metsas.

Auto ise on läbi sõitnud 80k KM ja korralikult Revalis hooldatud. Just kuu keskel oli õlivahetus kus öeldi et auto muidu on tip-top korras ja 9800km pärast on 90k KM hooldus. Unustasin mudugi neile kütusekulu probleemi mainida kui viimati käisin.

Mis võib kütusekulu kõrgeks tõsta ja kas saaksin ise ka selleks midagi ette võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 22.07.12 22:54 Tsiteeri


Kui kiirelt sa sõidad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arva
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.12 05:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Kui kiirelt sa sõidad?


Püsikaga ~100ga 90 alas ja 120 110 alas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.07.12 06:27 Tsiteeri


Sõltub veel kas sõidad üksi või on autos 4 inimest + pagas, kiirendused ja täisgaasil möödasõidud, vihm, tuul jne.
Veel võiks üle kontrollida kas mõni pidur ei ole ehk peal jne.
Ning tehase kulusid ei maksa ka üldjuhul päris tõepähe võtta. Reaalne tegelikkus võibki olla 1-2L suurem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rober24
huviline



Registreerunud 29.09.14
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.15 13:02 Tsiteeri


Kas sellele teemale võiks veel mõni lahendus olla?

Kuigi ma väga raske jalaga pole, siis mõnikord viskab ka kulu ootamatult suureks. Sõidan küll enamuse linnas ja maanteel tundub asi korras olevat umbes 6-6,5 keskmine, aga nii kui pealinna piir läheneb ja esimene foor paistab, viskab jube kõrgeks. Olen sõitnud 3.0tdi sama masinaga, endal on 2.7, aga kulu kõrgem kui sõbral.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 13.01.15 07:57 Tsiteeri


Kahetonnise auto kohaltvõtt ongi suhteliselt energiakulukas. Ise sätin tavaliselt nii, et kasvõi 10km/h edasi liikuda punase tule korral liiklusvoos. Parakui meie liikluskultuur seda ei seedi ja iga võimaliku pikema pikivahe korral keeratakse kohe vahele .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 13.01.15 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: miky100
Kahetonnise auto kohaltvõtt ongi suhteliselt energiakulukas. Ise sätin tavaliselt nii, et kasvõi 10km/h edasi liikuda punase tule korral liiklusvoos. Parakui meie liikluskultuur seda ei seedi ja iga võimaliku pikema pikivahe korral keeratakse kohe vahele .


A4 ei kaalu kaks tonni. 140kw mootori maanteekulu A4-l võiks olla suvel u. 5 ja talvel u. 6 normaalselt liigeldes. Mõõda reaalset kulu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 13.01.15 09:30 Tsiteeri


www.spritmonitor.de annab sellisele masinale (multitronic) kõige ökomale tulemuseks 7,52

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/372857.html

50/50 linn/maantee. Korralik saksas müüdav kütus.
Kui nii võtta, siis pole väga hull.

Ülejäänutel on kulu juba kõrgem, 8,5 ja nii edasi...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]