niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 20.07.12 20:21
|
|
|
Audi 2,5tdi, C5 kütusenäidik
Tere,
Mure algas sellega, et kunagi ca aasta tagasi jättis auto mind maantee äärde. Tol hetkel ei teadnud milles asi, kuna kompuuter näitas, et sõita saab
130 km, kuigi kütuse seier oli tõesti suht madalal juba. Toona kirjutasin selle kompuutri veaks ja rohkem pärast seda sellist asja ei juhtunud. Pärast
seda olen korduvalt sõitnud paagi nii tühjaks, et kütuse tuli läheb põlema ja tankima minnes on alati läinud ca 55-58 l paaki.Samal ajal on kompuuter
näidanud õigeid numbreid,et paagis oleva kütusega saab sõita veel ca 40-50 km.
Nüüd mõned nädalad tagasi jättis auto mind jälle maanteele. Seekord oli olukord aga hullem selle poolest, et kütuse seier näitas natuke alla poole
paagi kütust, kuid kapoti avades ja pealevoolu toru vaadates oli see kuival mis kuival. Sain küll omade jõududega minema, kuid kütuse näidik valetab
sellest ajast saati suht meeletult. Kui seier näitab poolt paaki siis tegelikult mahub paaki 40 l diislit.
Lisan igaks juhuks juurde, et ennem seda sai kompuutri kütusenäitu arvutiga timmitud, kuna mu auto näitas pidevalt kompuutri peal ca 2l suuremat kulu
kui see reaalselt oli. Ise arvan,et need kaks asja küll omavahel seotud pole, kuid mine sa tea.
Kas keegi targem oskab soovitada mida kontrollida.
Kristjan
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.07.12 21:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tere,
Mure algas sellega, et kunagi ca aasta tagasi jättis auto mind maantee äärde. Tol hetkel ei teadnud milles asi, kuna kompuuter näitas, et sõita saab
130 km, kuigi kütuse seier oli tõesti suht madalal juba. Toona kirjutasin selle kompuutri veaks ja rohkem pärast seda sellist asja ei juhtunud. Pärast
seda olen korduvalt sõitnud paagi nii tühjaks, et kütuse tuli läheb põlema ja tankima minnes on alati läinud ca 55-58 l paaki.Samal ajal on kompuuter
näidanud õigeid numbreid,et paagis oleva kütusega saab sõita veel ca 40-50 km.
Nüüd mõned nädalad tagasi jättis auto mind jälle maanteele. Seekord oli olukord aga hullem selle poolest, et kütuse seier näitas natuke alla poole
paagi kütust, kuid kapoti avades ja pealevoolu toru vaadates oli see kuival mis kuival. Sain küll omade jõududega minema, kuid kütuse näidik valetab
sellest ajast saati suht meeletult. Kui seier näitab poolt paaki siis tegelikult mahub paaki 40 l diislit.
Lisan igaks juhuks juurde, et ennem seda sai kompuutri kütusenäitu arvutiga timmitud, kuna mu auto näitas pidevalt kompuutri peal ca 2l suuremat kulu
kui see reaalselt oli. Ise arvan,et need kaks asja küll omavahel seotud pole, kuid mine sa tea.
Kas keegi targem oskab soovitada mida kontrollida.
Kristjan |
Paagisisene pump ei tööta.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 20.07.12 21:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tere,
Mure algas sellega, et kunagi ca aasta tagasi jättis auto mind maantee äärde. Tol hetkel ei teadnud milles asi, kuna kompuuter näitas, et sõita saab
130 km, kuigi kütuse seier oli tõesti suht madalal juba. Toona kirjutasin selle kompuutri veaks ja rohkem pärast seda sellist asja ei juhtunud. Pärast
seda olen korduvalt sõitnud paagi nii tühjaks, et kütuse tuli läheb põlema ja tankima minnes on alati läinud ca 55-58 l paaki.Samal ajal on kompuuter
näidanud õigeid numbreid,et paagis oleva kütusega saab sõita veel ca 40-50 km.
Nüüd mõned nädalad tagasi jättis auto mind jälle maanteele. Seekord oli olukord aga hullem selle poolest, et kütuse seier näitas natuke alla poole
paagi kütust, kuid kapoti avades ja pealevoolu toru vaadates oli see kuival mis kuival. Sain küll omade jõududega minema, kuid kütuse näidik valetab
sellest ajast saati suht meeletult. Kui seier näitab poolt paaki siis tegelikult mahub paaki 40 l diislit.
Lisan igaks juhuks juurde, et ennem seda sai kompuutri kütusenäitu arvutiga timmitud, kuna mu auto näitas pidevalt kompuutri peal ca 2l suuremat kulu
kui see reaalselt oli. Ise arvan,et need kaks asja küll omavahel seotud pole, kuid mine sa tea.
Kas keegi targem oskab soovitada mida kontrollida.
Kristjan |
Paagisisene pump ei tööta. |
Pump on alla aasta vahetatud. Kuid mismoodi see saab mõjutada kütuse taseme näidikut? Ja kui pump ei tööta siis ei tohiks ju etteande anum täituda ja
ma ei peaks saama üldse autoga sõita.
|
|
|
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
|
postitati 20.07.12 22:10
|
|
|
Paagis asuv andur võib segast panna. Puhastasin endal (küll bensiinimootoria autol) ära klemmid ära ja läks päris palju paremaks. Vaevalt diislil seal
midagi keerulisemat on.
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 21.07.12 08:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim89
Paagis asuv andur võib segast panna. Puhastasin endal (küll bensiinimootoria autol) ära klemmid ära ja läks päris palju paremaks. Vaevalt diislil seal
midagi keerulisemat on. |
Kontrollin selle anduri üle.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.07.12 11:12
|
|
|
Kui andur(id) segast panevad, on kindlasti vead sees instruments moodulis.
Võimalik, et peale vigade kustutamist töötab jälle nagu peab. Kui ei, siis vaja välja kiskuda ja üle vaadata.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 21.07.12 14:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kui andur(id) segast panevad, on kindlasti vead sees instruments moodulis.
Võimalik, et peale vigade kustutamist töötab jälle nagu peab. Kui ei, siis vaja välja kiskuda ja üle vaadata. |
Tänud Jaanus, kuid millest tulenevalt tekkivad vead instuments moodulis? Kas see võib olla seoses sellega,et sai seda kompuutri kütuse asja näpitud?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.07.12 20:19
|
|
|
Kütuse tasapinna andurite vead salvestuvad lihtsalt selles moodulis, kompu näppimisega ei tohiks seal seost olla.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
|