Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 2,5tdi, C5 kütusenäidik (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1296)
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 20.07.12 20:21 Tsiteeri
Audi 2,5tdi, C5 kütusenäidik



Tere,

Mure algas sellega, et kunagi ca aasta tagasi jättis auto mind maantee äärde. Tol hetkel ei teadnud milles asi, kuna kompuuter näitas, et sõita saab 130 km, kuigi kütuse seier oli tõesti suht madalal juba. Toona kirjutasin selle kompuutri veaks ja rohkem pärast seda sellist asja ei juhtunud. Pärast seda olen korduvalt sõitnud paagi nii tühjaks, et kütuse tuli läheb põlema ja tankima minnes on alati läinud ca 55-58 l paaki.Samal ajal on kompuuter näidanud õigeid numbreid,et paagis oleva kütusega saab sõita veel ca 40-50 km.

Nüüd mõned nädalad tagasi jättis auto mind jälle maanteele. Seekord oli olukord aga hullem selle poolest, et kütuse seier näitas natuke alla poole paagi kütust, kuid kapoti avades ja pealevoolu toru vaadates oli see kuival mis kuival. Sain küll omade jõududega minema, kuid kütuse näidik valetab sellest ajast saati suht meeletult. Kui seier näitab poolt paaki siis tegelikult mahub paaki 40 l diislit.

Lisan igaks juhuks juurde, et ennem seda sai kompuutri kütusenäitu arvutiga timmitud, kuna mu auto näitas pidevalt kompuutri peal ca 2l suuremat kulu kui see reaalselt oli. Ise arvan,et need kaks asja küll omavahel seotud pole, kuid mine sa tea.

Kas keegi targem oskab soovitada mida kontrollida.

Kristjan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.07.12 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: niffu
Tere,

Mure algas sellega, et kunagi ca aasta tagasi jättis auto mind maantee äärde. Tol hetkel ei teadnud milles asi, kuna kompuuter näitas, et sõita saab 130 km, kuigi kütuse seier oli tõesti suht madalal juba. Toona kirjutasin selle kompuutri veaks ja rohkem pärast seda sellist asja ei juhtunud. Pärast seda olen korduvalt sõitnud paagi nii tühjaks, et kütuse tuli läheb põlema ja tankima minnes on alati läinud ca 55-58 l paaki.Samal ajal on kompuuter näidanud õigeid numbreid,et paagis oleva kütusega saab sõita veel ca 40-50 km.

Nüüd mõned nädalad tagasi jättis auto mind jälle maanteele. Seekord oli olukord aga hullem selle poolest, et kütuse seier näitas natuke alla poole paagi kütust, kuid kapoti avades ja pealevoolu toru vaadates oli see kuival mis kuival. Sain küll omade jõududega minema, kuid kütuse näidik valetab sellest ajast saati suht meeletult. Kui seier näitab poolt paaki siis tegelikult mahub paaki 40 l diislit.

Lisan igaks juhuks juurde, et ennem seda sai kompuutri kütusenäitu arvutiga timmitud, kuna mu auto näitas pidevalt kompuutri peal ca 2l suuremat kulu kui see reaalselt oli. Ise arvan,et need kaks asja küll omavahel seotud pole, kuid mine sa tea.

Kas keegi targem oskab soovitada mida kontrollida.

Kristjan

Paagisisene pump ei tööta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 20.07.12 21:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: niffu
Tere,

Mure algas sellega, et kunagi ca aasta tagasi jättis auto mind maantee äärde. Tol hetkel ei teadnud milles asi, kuna kompuuter näitas, et sõita saab 130 km, kuigi kütuse seier oli tõesti suht madalal juba. Toona kirjutasin selle kompuutri veaks ja rohkem pärast seda sellist asja ei juhtunud. Pärast seda olen korduvalt sõitnud paagi nii tühjaks, et kütuse tuli läheb põlema ja tankima minnes on alati läinud ca 55-58 l paaki.Samal ajal on kompuuter näidanud õigeid numbreid,et paagis oleva kütusega saab sõita veel ca 40-50 km.

Nüüd mõned nädalad tagasi jättis auto mind jälle maanteele. Seekord oli olukord aga hullem selle poolest, et kütuse seier näitas natuke alla poole paagi kütust, kuid kapoti avades ja pealevoolu toru vaadates oli see kuival mis kuival. Sain küll omade jõududega minema, kuid kütuse näidik valetab sellest ajast saati suht meeletult. Kui seier näitab poolt paaki siis tegelikult mahub paaki 40 l diislit.

Lisan igaks juhuks juurde, et ennem seda sai kompuutri kütusenäitu arvutiga timmitud, kuna mu auto näitas pidevalt kompuutri peal ca 2l suuremat kulu kui see reaalselt oli. Ise arvan,et need kaks asja küll omavahel seotud pole, kuid mine sa tea.

Kas keegi targem oskab soovitada mida kontrollida.

Kristjan

Paagisisene pump ei tööta.



Pump on alla aasta vahetatud. Kuid mismoodi see saab mõjutada kütuse taseme näidikut? Ja kui pump ei tööta siis ei tohiks ju etteande anum täituda ja ma ei peaks saama üldse autoga sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 20.07.12 22:10 Tsiteeri


Paagis asuv andur võib segast panna. Puhastasin endal (küll bensiinimootoria autol) ära klemmid ära ja läks päris palju paremaks. Vaevalt diislil seal midagi keerulisemat on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 21.07.12 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Paagis asuv andur võib segast panna. Puhastasin endal (küll bensiinimootoria autol) ära klemmid ära ja läks päris palju paremaks. Vaevalt diislil seal midagi keerulisemat on.


Kontrollin selle anduri üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.07.12 11:12 Tsiteeri


Kui andur(id) segast panevad, on kindlasti vead sees instruments moodulis.
Võimalik, et peale vigade kustutamist töötab jälle nagu peab. Kui ei, siis vaja välja kiskuda ja üle vaadata.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
niffu
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2

postitati 21.07.12 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kui andur(id) segast panevad, on kindlasti vead sees instruments moodulis.
Võimalik, et peale vigade kustutamist töötab jälle nagu peab. Kui ei, siis vaja välja kiskuda ja üle vaadata.


Tänud Jaanus, kuid millest tulenevalt tekkivad vead instuments moodulis? Kas see võib olla seoses sellega,et sai seda kompuutri kütuse asja näpitud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.07.12 20:19 Tsiteeri


Kütuse tasapinna andurite vead salvestuvad lihtsalt selles moodulis, kompu näppimisega ei tohiks seal seost olla.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.5% - SQL: 75.5%]