Bandiit
huviline
Registreerunud 25.07.11
Asukoht: Pärnu maakond, audru vald, lindi küla
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.12 20:07
|
|
|
Kärukonksu juhtmete ühendamine
Tere. et probleem siis järgmine, et oleks abi vaja kärukonsku ühendamisel, et kas keegi oskaks öelda millised värvid millised tuled on? oleks väga
tänulik kui keegi jagaks nac infot. et info siis võib kirjutada olemas oleva teema alla või siis sõnumitesse.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 18.07.12 20:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Bandiit
Tere. et probleem siis järgmine, et oleks abi vaja kärukonsku ühendamisel, et kas keegi oskaks öelda millised värvid millised tuled on? oleks väga
tänulik kui keegi jagaks nac infot. et info siis võib kirjutada olemas oleva teema alla või siis sõnumitesse. |
Ma ei oska sulle väga täpselt küll öelda aga äkki on kasu sellest näidisest.
|
|
|
Bandiit
huviline
Registreerunud 25.07.11
Asukoht: Pärnu maakond, audru vald, lindi küla
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.12 20:26
|
|
|
Selle joonisega kursis muidu aga selline jama et konksu enda juhmed läbi lõigatud ja ostsin uue juhme ja värvid erinevad, aga oleks just vaja teada
mis värvi juhe autol mis tuli on, aga tänud siiski
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 18.07.12 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Bandiit
Selle joonisega kursis muidu aga selline jama et konksu enda juhmed läbi lõigatud ja ostsin uue juhme ja värvid erinevad, aga oleks just vaja teada
mis värvi juhe autol mis tuli on, aga tänud siiski |
Kontrolllambiga ning erinevaid funktsioone kasutades saad toimingutele jälile.
Läbitud etapp, oli samuti juhtmed läbi löigatud jne.
Rahulikku ja loogilist mötlemist ning natukeseks ajaks saad päeva/öhtu ära sisustada.
E: veidi pajatasin ka siin
teemas.
Juhtmete värvused autopoolselt ei pruugi klappida!
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ee-martynas
klubiliige
Registreerunud 19.08.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2013 3.0 TDI
|
postitati 19.07.12 08:12
|
|
|
Viskan ise ka siia mõned pildid. Pärast endal ka ilus vaadata
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.07.12 09:07
|
|
|
Mul ka see teema äsja läbitud. Hakkad niimoodi pihta, et võtad kellegi appi pidurit ja suunda ja tulesid lülitama. Kui kedagi pole, siis piduri peale
võid ka kivi panna. Ja kui pidur peal, siis testriga või kontroll
lambiga uurima. Üks ots keresse ja teine juhtme otsa. Suuna tule puhul näiteks peab signaal vilkuma. Ja siis kui mingi ots leitud ühendad/märgistad
enda jaoks ära ja keerad pistikusse. Hiljem kui kõik leitud, siis ühendad korralikult juhtmed läbi kummiluti jne. Mida sa vast ei leia on tagumised
udutuled. Kärupoolsel pistikul võivad need olla küljes (udutuled), kuid need pole nõutud. Esialgu tundub raske kui elektrist tuhkagi ei jaga (nagu ma
ise), aga kui miskit juba kätte saad on lapsemäng. Kontrolli massid ka üle igaksjuhuks. Mul tegi miskit jama vahepeal. Otsad õiged, aga suunda
vajutades läks pidurituli põlema kui kõik ühendatud olid. Eraldi toimis kõik õigesti. Puhastasin massid ära ja hakkas kõik korralikult tööle.
Edu.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 08.11.18 14:57
|
|
|
Kuidas või kas üldse saab panna universaalse kärumooduli 2010 A5 külge?
Testriga kusagilt ligi ei pääsenud ja sai võetud ElsaWin skeem ette, et autopoolsed juhtmed värvi järgi tuvastada. Aga selle skeemi põhjal oleks nagu
mitu erinevat asja ühe juhte taga, näiteks "right brake and tail light bulb" parema tule halli juhtme puhul. Kas siis sama tuli põleb tumedamalt ja
eredamal ja sealt ei saagi signaali võtta kärumoodulile?
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on foorumis
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.11.18 15:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kuidas või kas üldse saab panna universaalse kärumooduli 2010 A5 külge?
Testriga kusagilt ligi ei pääsenud ja sai võetud ElsaWin skeem ette, et autopoolsed juhtmed värvi järgi tuvastada. Aga selle skeemi põhjal oleks nagu
mitu erinevat asja ühe juhte taga, näiteks "right brake and tail light bulb" parema tule halli juhtme puhul. Kas siis sama tuli põleb tumedamalt ja
eredamal ja sealt ei saagi signaali võtta kärumoodulile? |
Täpselt sama asi on juba ka B7-l, millel on taga park/piduri/udu tuledeks kummalgi pool 3x 21W lambid, mis park tulena põlevad (kõik kolm mõlemal
pool) osalise võimsusega ja piduri (kummaski tules 1) / udu tulena (1 vasakpoolses tules) põlevad 100% võimsusega. Park tule saaks võtta kummalgi pool
sellest ühest, mis ei toimi ei piduri ega udutulena ja piduritule jaoks lülituse keskmisest piduritulest. Udutulega läheks raskemaks, aga selle
olemasolu/puudumine vast maailmalõpp ei ole.
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 08.11.18 15:41
|
|
|
Kui haagisega ülevaatusele lähed selle autoga, siis võidakse haagise udutuld vaadata.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 08.11.18 16:37
|
|
|
Siiani on alati TÜV kontrollitud ka haagise udutule toimimist.
Seda nii kerghaagisel kui suurel haagisel(be).
Kui asi auto pool õigesti ühendatud, siis pannakse tagumise uduka korral põlema ainult haagise udukas ning samal ajal auto enda tagumiste tulede
udukad tööle ei lähe. Aastaid ei tea, aga autode 2000+a teema. Vanematel autodel säravad tagumise uduka korral ka auto udutuled edasi ehk mõnus
keevitamine haagise plekilt tahavaate peeglisse
Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada
ise. Ning raudselt A osa maksab ropult
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.18 17:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Siiani on alati TÜV kontrollitud ka haagise udutule toimimist.
Seda nii kerghaagisel kui suurel haagisel(be).
Kui asi auto pool õigesti ühendatud, siis pannakse tagumise uduka korral põlema ainult haagise udukas ning samal ajal auto enda tagumiste tulede
udukad tööle ei lähe. Aastaid ei tea, aga autode 2000+a teema. Vanematel autodel säravad tagumise uduka korral ka auto udutuled edasi ehk mõnus
keevitamine haagise plekilt tahavaate peeglisse
Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada
ise. Ning raudselt A osa maksab ropult |
Konksu võib ju B-osa panna kuid ploki ja juhtmesarja võiks ikkagi autopõhise panna can-võrguga ja mitte relee põhimõttega.
|
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 08.11.18 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada
ise. Ning raudselt A osa maksab ropult |
Näiteks minu C6'l maksis aastal 2009 kärukonks tehase lisavarustusena 16300 krooni (nõks üle 1k eur siis).
Samas päris uue A4 hinnakirjast loen, et kõigil on "Haakeseadme valmidus - eelpaigaldatud juhtmestik ja kohandatud mootori jahutussüsteem".
Et äkki on mõeldud selle led-tagaosa peale ka.
|
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 VW Passat EcoFuel
|
postitati 08.11.18 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Et äkki on mõeldud selle led-tagaosa peale ka. |
Pole vahet kas on ettevalmistus või mitte, korrektset CAN-baasil treileri moodulit ei huvita mis tuled taga on. Näiteks tehase plokk on olenemata
tagatuledest ühe mudeli lõikes sama asi VAG-il.
Lisaks tasuks arvestada, et korrektseks paigalduseks tuleks arvuti ja VCDS kaabliga käia läbi mõned elektroonikaplokid: mootor, ABS, BCM, parkimisabi,
CAN gateway ja tagurdamiskaamera (kui on).
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.18 17:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada
ise. Ning raudselt A osa maksab ropult |
Näiteks minu C6'l maksis aastal 2009 kärukonks tehase lisavarustusena 16300 krooni (nõks üle 1k eur siis).
Samas päris uue A4 hinnakirjast loen, et kõigil on "Haakeseadme valmidus - eelpaigaldatud juhtmestik ja kohandatud mootori jahutussüsteem".
Et äkki on mõeldud selle led-tagaosa peale ka. |
Valmidus tähendab seda, et pistik kärukonksule(või klemmid kaitsmekarbis) on juba olemas. See, et autol on LED tagatuled ei määra midagi. Voolu ei
võeta tuledelt vaid kärukonksu plokk ise suunab vajalikud voolud haagise tulele.
Jahutussüsteemi modifikatsioon tähendab üldiselt kahte võimast ventilaatorit, ühe asemel.
Kui näiteks võtta mõni 2.0TDI, millel konksu valmidus puudub, siis peabki ametlikuks vahetuseks ka ees ventilaatorid vahetama. Olenevalt
konfiguratsioonist võidakse SVM ajal kirjutada aju kodeering 2 ventilaatori jaoks.
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 09.11.18 10:21
|
|
|
Selle konkreetse A5 puhul polnudki vist skeemi põhjal sellist juhet/pirni, mis ainult gabariidina põleks, välja arvatud US versiooni "sidemarker".
Seega saaks võib-olla ainult numbrituledest võtta selle signaali.
Kuidas see erineva võimsuse kasutamine muidu toimub, kas pinge muutmisega lihtsalt? Samuti ma ei tea, et mis pingele see universaalne kärumoodul
reageerib, kui ainult 12V, siis teoreetiliselt saaks ikkagi osa asju tööle tule juhtmetest signaali võttes.
Omaette olid sellel A5-l vist ainult suunatuled, piduritule signaali saaks kolmandast piduritulest nagu eespool pakuti ja gabariidi numbritulest või
suvalisest kohast, kui kärumoodul igale pingele reageerib... Muidugi ei tea, et kuidas auto ise reageerib sellele ja kas hakkab veateateid andma.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 09.11.18 20:30
|
|
|
Osta õige plokk selliste tulede jaoks.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.11.18 04:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Selle konkreetse A5 puhul polnudki vist skeemi põhjal sellist juhet/pirni, mis ainult gabariidina põleks, välja arvatud US versiooni "sidemarker".
Seega saaks võib-olla ainult numbrituledest võtta selle signaali.
Kuidas see erineva võimsuse kasutamine muidu toimub, kas pinge muutmisega lihtsalt? Samuti ma ei tea, et mis pingele see universaalne kärumoodul
reageerib, kui ainult 12V, siis teoreetiliselt saaks ikkagi osa asju tööle tule juhtmetest signaali võttes.
Omaette olid sellel A5-l vist ainult suunatuled, piduritule signaali saaks kolmandast piduritulest nagu eespool pakuti ja gabariidi numbritulest või
suvalisest kohast, kui kärumoodul igale pingele reageerib... Muidugi ei tea, et kuidas auto ise reageerib sellele ja kas hakkab veateateid andma.
|
B8-l saab tuled US regiooni ( või vastupidi) koodeerida, kui see peaks kuidagi aitama. Side markeri saab ka eraldi lisada kui see signaal vajalik
näit. gabariidi jaoks.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|