audi142
huviline
Registreerunud 03.07.12
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1999 2.8 quattro 142 kw
|
postitati 03.07.12 15:12
|
|
|
Audi a4 laagrivahetus.
Tervist mul küsimus ,et plaan vahetada audi a4 142kw quatrol tagarattalaager undab küll vasakpoolne kas on soovitav vahetada mõlemad ja kas
seda võib ka ise teha ,et kui raske see võib olla ??
|
|
|
AMX
huviline
Registreerunud 10.09.09
Asukoht: põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 2.8 quattro 1992a, vw multivan 2.0bitdi 4motion 2016a
|
postitati 03.07.12 15:22
|
|
|
Täiesti teostatav! Pressimis teema pm(nii kõige lihtsam)! Enda autol vahetasin esimest laagrit ja ega ilma kuumutamiseta hästi tulla ei taha. Endal
muidugi A6 ja vahetasin esimest laagrit.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.07.12 15:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AMX
ega ilma kuumutamiseta hästi tulla ei taha. |
, et nagu mida?
|
|
|
|
AMX
huviline
Registreerunud 10.09.09
Asukoht: põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 2.8 quattro 1992a, vw multivan 2.0bitdi 4motion 2016a
|
postitati 03.07.12 15:52
|
|
|
No ikka kuumapuhuriga kuumutasime laagri pesa, kuna pressi ei olnud käe pärast. Välja sain löömis tehnikaga nii, et midagi ei lõhkunud ära!
|
|
|
audi142
huviline
Registreerunud 03.07.12
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1999 2.8 quattro 142 kw
|
postitati 03.07.12 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AMX
No ikka kuumapuhuriga kuumutasime laagri pesa, kuna pressi ei olnud käe pärast. Välja sain löömis tehnikaga nii, et midagi ei lõhkunud ära! |
Loodan ,et ei pea tervet töökoda sellejaoks muretsema et laagrit vahetada just mõtlengi kas lasen ära vahetada või võtan kellegi targemaga
selle ise ette pidavat 1.5h vahetuseks aega minema aga see arvatavasti vastavate tööriistadega .Kui keegi teab siis ehk annab selle käigust teada
mis moodi töökäik ette näeb.
|
|
|
huljes
huviline
Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q
|
postitati 03.07.12 16:31
|
|
|
Ma endal vahetasin hiljuti vasaku esimese, üksikult ning korraliku laagri vastu.
Töökoda - Ramvar Auto - Tartus, küsis selle eest 20.-
Ei hakanud üldse ise pead vaevamagi sellega.
|
|
|
audi142
huviline
Registreerunud 03.07.12
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1999 2.8 quattro 142 kw
|
postitati 03.07.12 16:34
|
|
|
Laager
Ei see poleks paha 20€ vahetuseks kaalun ka rohkem kellegi asjatundjama autotöökoja abi
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 04.07.12 09:51
|
|
|
Saamaks püsivat toimimist, siis isiklik soovitus on, et vaheta mölemad laagrid, olgugi, et üks vöib tunduda korralik.
Minul oli töökäik:
1. masin töstukile, liigendi kinnituspolt lahti, ratas alt, pidurisuport ja ketas jalust ära.
2. püstak ülemisest öötsast lahti, stabilisaartor püstakust lahti, viimasena eemaldasin veovöllid ning seda selleks, et oleks lahedam margeldada.
Ajaliselt läks kusagil laagrite vahetusele 2x2 tundi, mis loomulikult ei sisalda pidevat toimetamist.
Pilt kasutatavast tööriistast.
Kindlasti saab ka lihtsamalt ja kiiremalt, kuid mul ei olnud kiiret kusagile.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
HK89
huviline
Registreerunud 30.06.10
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 TDI Q
|
postitati 04.07.12 23:15
|
|
|
Nii esimene kui ka tagumine rattalaager on koduste vahenditega täitsa vahetatavad, aga esimest teist korda enam ise vahetada ei taha. Mitte kunagi.
Esimese puhul on kõige laagrisõbralikum tugeva vintlatiga vana välja ja uus sisse pressida, seejuures on oluline laager niimoodi toestada, et
välimised plastikrõngad jumala eest välja ei vupsa - muidu võid laagriga pärast lutsu visata. Tagumine vajab tõmmitsaid, ABS-i rõngad võivad katki
minna. Ahjaa, esimene laager istub vähemalt B5 A4 puhul pesas 20 -tonnise jõuga.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.07.12 07:46
|
|
|
Ma olen ka samasugusel autol nii esimest kui tagumist vahetanud. Tänasin õnne, et hakkasin seda pärast tööpäeva lõppu sõbra töökojas, mitte käepäraste
vahenditega maal vanemate garaa˛is tegema. Ilma korraliku tõmmitsata suht ebamugav töö.
Mõlemad pooled korraga teha näiks ju justkui korrektne, kuid vana auto puhul ei tea sa kunagi, kas keegi pole varem teist poolt juba üksikult
vahetanud. Lihtsalt igaks juhuks pole mõtet korralikku laagrit välja vahetada, kui tegu pole mõne suurema sõlme (käigukast näiteks) täisremondiga.
Rattalaagrid on üksteisest täiesti autonoomsed ja kaht korraga tehes kulub tööjõudu/aega täpselt 2x rohkem. Erilist vahet pole, millal sa selle teise
poole teed. Pukside, rooliotste jms-ga on teine lugu.
|
|
|
|
audi142
huviline
Registreerunud 03.07.12
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 1999 2.8 quattro 142 kw
|
postitati 08.07.12 21:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ma olen ka samasugusel autol nii esimest kui tagumist vahetanud. Tänasin õnne, et hakkasin seda pärast tööpäeva lõppu sõbra töökojas, mitte käepäraste
vahenditega maal vanemate garaa˛is tegema. Ilma korraliku tõmmitsata suht ebamugav töö.
Mõlemad pooled korraga teha näiks ju justkui korrektne, kuid vana auto puhul ei tea sa kunagi, kas keegi pole varem teist poolt juba üksikult
vahetanud. Lihtsalt igaks juhuks pole mõtet korralikku laagrit välja vahetada, kui tegu pole mõne suurema sõlme (käigukast näiteks) täisremondiga.
Rattalaagrid on üksteisest täiesti autonoomsed ja kaht korraga tehes kulub tööjõudu/aega täpselt 2x rohkem. Erilist vahet pole, millal sa selle teise
poole teed. Pukside, rooliotste jms-ga on teine lugu. |
'
Tänan hea soovitukirja eest
Head soovides! Andre.
|
|
|