v2r
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.12 14:26
|
|
|
Kiirendades tõmbab hinge kinni korra....
Selline mure et kui kiirendan 1, 2, 3 käik ning 3da juures pöörded kuskil 3tuhat ning tõmbab nagu hinge kinni ning siis jälle 3,5tuhande pealt läheb
edasi. 4da käigu juures ka selline jama. Milles võib asi olla??? On kellegil olnud selliseid muresid?! Võtsin igasugu juhtmeid ja sensoreid lahti ja
kontrollinud mitte mingisugust muutust.
audi a4 1.9td 81kw 1996 aasta
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 30.06.12 14:27
|
|
|
Mis auto, mis mootor, mis aasta jms?
|
|
|
|
v2r
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.12 14:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Mis auto, mis mootor, mis aasta jms? |
audi a4 1.9td 81kw 1996 aasta
|
|
|
niffu
huviline
Registreerunud 04.11.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6, A6 & A6 Allroad ;Coupe Quattro Typ85 x 2
|
postitati 30.06.12 14:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: v2r
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Mis auto, mis mootor, mis aasta jms? |
audi a4 1.9td 81kw 1996 aasta |
Algatuseks kontrolli EGR üle. See üks võimalikke põhjuseid. Lihtne kodune töö. Kui see seest tahmane puhasta ära.
|
|
|
v2r
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.12 14:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niffu
Tsitaat: | Algselt postitas: v2r
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Mis auto, mis mootor, mis aasta jms? |
audi a4 1.9td 81kw 1996 aasta |
Algatuseks kontrolli EGR üle. See üks võimalikke põhjuseid. Lihtne kodune töö. Kui see seest tahmane puhasta ära. |
Kas saaksid valgustada mind mis on EGR. Üks kolmik mis läheb õhutorusse, kolektori otsas selle tegin lahti ning oli õli ja tahmane. Äkki ongi see
sammune EGR. Äkki saaks ka pilti mis see egr on??
Tänud
|
|
|
v2r
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.12 21:29
|
|
|
sai siis terve päeva tehtud ja toimetatud auto kallal ning leidsin siis suure uurimise ja puurimise tagajärjel vea. Turbo klapp oli kinni kiilunud.
Tegin siis proovi sõidu ning vauuu.... aasta auto enda käes olnud ning pole saanud sellist feeeelingut kui täna. asi lippap nagu segane.
sai siis kohe kaabel järgi lükkatud kuid näitas kahte viga:
00527 - Sisselaskekollektor Temperature Sensor (G72)
30-10 - Avatud või lühike, B + - Intermittent
00519 - Sisselaskekollektor Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B + - Intermittent
on kellegil kogemuse lahti murda selline mure veel.
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 30.06.12 21:52
|
|
|
Turbo tuleb maha võtta ja geomeetria tahtmast puhastada, muidu jääb see jälle kinni. Lihtsalt klapi käega liikuma ajamisest ei ole pikas perspektiivis
abi. Turbo geomeetria puhasta ära või lase kellegil pädevamal puhastada, veakoodid kustuta ka ära ja kui peale puhastust midagi tagasi ei tule siis on
korras.
|
|
|
v2r
huviline
Registreerunud 20.07.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.07.12 17:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teitur
Turbo tuleb maha võtta ja geomeetria tahtmast puhastada, muidu jääb see jälle kinni. Lihtsalt klapi käega liikuma ajamisest ei ole pikas perspektiivis
abi. Turbo geomeetria puhasta ära või lase kellegil pädevamal puhastada, veakoodid kustuta ka ära ja kui peale puhastust midagi tagasi ei tule siis on
korras. |
Ok, proovin lähipäevil järgi.
|
|
|