Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kliima ei puhu sooja. C4 TDI (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4840)
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.12 17:05 Tsiteeri
Kliima ei puhu sooja. C4 TDI



Nimelt siis minu masinal (c4 2.5tdi 103kw) täna sõites avastasin, et ei puhu sooja enam. Näppisin kõiki kliima nuppe, proovisin auto pealt ja ka manuaalselt aga ei tulnud ikka. Muidu kliima töötab ja külma puhub hästi ja vahetab ka kõiki suundasid (klaasile, keskele ja maha). Masina temperatuur oli kogu aeg 90 kraadi ja termostaat toimib seega. Õues oli 14 kraadi ja see oli ka kõige soojem mis autosse tuli. Kõik on nagu korras aga sooja ikka kuskilt ei leidnud. Kas on võimalik, et miski on kliima tagant lahti (klapp...hoob jms) mis peaks siis salongiradikalt sooja suunamist reguleerima?
On kellegil ideesid? Ennem kui lammutama hakkan oma lolli aruga valesti.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 24.06.12 17:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Nimelt siis minu masinal (c4 2.5tdi 103kw) täna sõites avastasin, et ei puhu sooja enam. Näppisin kõiki kliima nuppe, proovisin auto pealt ja ka manuaalselt aga ei tulnud ikka. Muidu kliima töötab ja külma puhub hästi ja vahetab ka kõiki suundasid (klaasile, keskele ja maha). Masina temperatuur oli kogu aeg 90 kraadi ja termostaat toimib seega. Õues oli 14 kraadi ja see oli ka kõige soojem mis autosse tuli. Kõik on nagu korras aga sooja ikka kuskilt ei leidnud. Kas on võimalik, et miski on kliima tagant lahti (klapp...hoob jms) mis peaks siis salongiradikalt sooja suunamist reguleerima?
On kellegil ideesid? Ennem kui lammutama hakkan oma lolli aruga valesti.;)
Võta kojamehed maha ja vasakul ahju kõrval on üks kate sel all on sooja külma regullklapi mootor. Vaata kas see liigub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 24.06.12 19:35 Tsiteeri


Veakoode pole kliimas?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 24.06.12 19:43 Tsiteeri


Samuti võib üle vaadata vaakumklapi mis sulgeb salongiradikas ringluse selleks ajaks kui kliima külma teeb. Asub salongiradikasse mineva toru vahel vahetult enne radikat. 1 peenike vaakumvoolik jookseb ka külge. Peale katteplastiku ei pea midagi eemaldama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.12 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Samuti võib üle vaadata vaakumklapi mis sulgeb salongiradikas ringluse selleks ajaks kui kliima külma teeb. Asub salongiradikasse mineva toru vahel vahetult enne radikat. 1 peenike vaakumvoolik jookseb ka külge. Peale katteplastiku ei pea midagi eemaldama.

Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper


Samuti võib üle vaadata vaakumklapi mis sulgeb salongiradikas ringluse selleks ajaks kui kliima külma teeb. Asub salongiradikasse mineva toru vahel vahetult enne radikat. 1 peenike vaakumvoolik jookseb ka külge. Peale katteplastiku ei pea midagi eemaldama.

Selle sain kontrollitud ja töötab aga niipalju sain targemaks , et ei lükka ahju peal siibrit soojapeale.... kui käega vajutan (väga tugevalt) hakkab sooja tulema salongis. Et miks ta ei lülita ise ringi. Uurin edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 29.06.12 17:32 Tsiteeri


Surista salongi ahju mootorid 12v peal läbi. Õpetuse leiad siit samast foorumist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.12 20:50 Tsiteeri


Sai seda tehtud ja asi töötab jälle... tänud Priidule nõu ja jõu eest. mootor oli lihtsalt kinni ja see 12v andis jumet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.06.12 21:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Sai seda tehtud ja asi töötab jälle... tänud Priidule nõu ja jõu eest. mootor oli lihtsalt kinni ja see 12v andis jumet.
Kontrolli üle mõne nädala pärast mis seis on. Ma seda +12v mootorite suristamist vahepeal haarastasin üsna tihti, lõpuks pidi ikkagi mootori lahti võtma ja puhastama, et asi vähe püsivam oleks.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.12 21:35 Tsiteeri


Mind hoiatati selle eest sammuti...õhuga tuleks läbipuhuda. Suht halb ligipääs sinna aga kui jääb uuesti kinni tuleb ta maha kiskuda ja puhastada. Vähemalt tean tänu klubiliste abile milles jama oli ja tuleb;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 18.10.14 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Surista salongi ahju mootorid 12v peal läbi. Õpetuse leiad siit samast foorumist.


Äkki oskad linki pakkuda? Kuidagi ei leia. Vaataks juhtnöörid üle enne, kui külmaga kapoti alla ronin...


http://images.spritmonitor.de/396003_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 18.10.14 10:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Äkki oskad linki pakkuda? Kuidagi ei leia. Vaataks juhtnöörid üle enne, kui külmaga kapoti alla ronin...


Ehk on abiks : Skeem

Aga arvesta, et skeem on pistiku tagant poolt, mitte eest!

Kiire juhend:

* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10 auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras:)


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
id1007
huviline



Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4, 95, 2.0 103 kW, Audi A4 2002 2.4 125kw

postitati 19.10.14 12:39 Tsiteeri


Tegin täna oma A6 2.0 103kw sama asja ja voilaa salong nagu saun. Tänud ülks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 19.10.14 15:59 Tsiteeri


Super, tõesti asi hakkas toimima. Aga tundub, et jahedat ei taha enam puhuda. Kas võib see tulla sellest, et ühte (või kahte) neljast mootorist ei liigutanud esialgsesse asendisse tagasi? Nimelt paar kõrvalist faktorit segas vahepeal ja siis läks meelest, mis asendisse see mootor nüüd sai.


http://images.spritmonitor.de/396003_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 20.10.14 09:24 Tsiteeri


Klapid peaks jääma pärast suristamist enamvähem keskele, siis kliima peaks ise paika panema. Kui temp.klapp kuskile serva jäi siis võib-olla tõesti läks lolliks ja ei saa aru kus klapp on. Endal pole nii juhtunud, seega ei oska täpselt öelda. Võta korra uuesti ja lase temp.klapp keskele, siis peaks okei olema.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 27.04.15 17:43 Tsiteeri


Sai kogemata antud särtsu ka nr 4/12 Central flap motorile. Millega tegu on? Pärast seda millegipärast ei anna enam eriti suunata õhuvoolu kas jalgadele, keskele või üles.

Samuti ei hakka alati külma puhuma, kui selle lumehelbe peale vajutada. Samas vahel hakkab. Kas sel juhul võiks tegu olla elektroonika veaga (külmjooted) või ikkagi klapiga, mis kinni kipub jääma? Tuluke reageerib nupule vajutusele alati.


http://images.spritmonitor.de/396003_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 28.04.15 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: h.u
Sai kogemata antud särtsu ka nr 4/12 Central flap motorile. Millega tegu on? Pärast seda millegipärast ei anna enam eriti suunata õhuvoolu kas jalgadele, keskele või üles.

Samuti ei hakka alati külma puhuma, kui selle lumehelbe peale vajutada. Samas vahel hakkab. Kas sel juhul võiks tegu olla elektroonika veaga (külmjooted) või ikkagi klapiga, mis kinni kipub jääma? Tuluke reageerib nupule vajutusele alati.


Central flap mootor liigutab seda klappi, mis õhku keskele avadesse suunab.
Kui tuluke süttib, kas pump lülitub järgi? Kui pump järgi ja kapoti all torud külmaks lähevad, siis ikkagi klapi viga.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 12.05.15 09:31 Tsiteeri


Kokkuvõtteks võib öelda niipalju, et jootsin üle kliima põhiühenduse kontaktid (foorumis kusagil õpetus ka selleks), mille tulemusena on kõik nupud vähemalt normaalselt funktsioneerima hakanud. Enne nupule vajutades ei olnud mingit reaktsiooni displeil. Nüüd on. Aga paraku õhusuunamine ei toimi. Pidevalt puhub kõikidest avadest.

Mõtlen ette võtte terve kliima trükiplaadi (mitte ainult displei oma), ehk leiab sealt mõne vigase ühenduse. Vastasel juhul saab mõistus otsa, sest klapid kõik töötavad, kui otse akult voolu anda.

Tänan juhiste eest igatahes.


http://images.spritmonitor.de/396003_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
90b3
huviline



Registreerunud 12.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.18 10:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
Äkki oskad linki pakkuda? Kuidagi ei leia. Vaataks juhtnöörid üle enne, kui külmaga kapoti alla ronin...


Ehk on abiks : Skeem

Aga arvesta, et skeem on pistiku tagant poolt, mitte eest!

Kiire juhend:

* eemalda kliimaplokk
* võta kõige suurem must pistik
* vea akult juhe, et saaksid otse voolu peale lasta
* kui pistik on ees, siis alusta paremalt poolt nii, et + juhtme paned nr 2'te(ehk paremalt ülevalt teine auk) ja - juhtme paned selle alla ehk nr 10 auku(paremalt alumine teine auk)
* kui kuuled, et mootor kõriseb ja liigub ühele poole ära, siis vaheta poolused(- sinna, kus oli enne + ja + sinna, kus oli enne -)
* korda sama tegevust mingi 3-4 korda
* nüüd lase läbi ka teised mootorid(kokku 4tki)(ehk skeemilt 3/11;4/12;5/13)
* lao oma süsteem kokku tagasi
Ja ongi korras:)


Saaks ehk keegi uuesti toda skeemi jagada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]