Lehekülgi: 1 2 |
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 18.06.12 19:34
|
|
|
Audi A6 3.0TDI sedaan 2009 (176KW)
Tervist!
Plaan siis uuemat sorti auto soetada, äkki keegi oskab selle isendi kohta miskit head huvitavat rääkida. Kasuliku infot jagada, keegi kes on sellise
isendiga kursis:
Audi
a6
Ette tänades,
Lauri
|
|
|
DT85
huviline
Registreerunud 26.06.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.12 20:14
|
|
|
Täiesti mõtetu hind minu meelest. Ise vaataksin parem mitte facelift versiooni, aastat 2006 või 2007, ja kui oskad otsida, siis peaks enamvähem poole
odavamalt kätte saama. Paari aasta pärast on selle auto väärtus nii 15k.
Aga eks iga mees teab ise oma rahakoti paksust enda soove 
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 19.06.12 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DT85
Täiesti mõtetu hind minu meelest. Ise vaataksin parem mitte facelift versiooni, aastat 2006 või 2007, ja kui oskad otsida, siis peaks enamvähem poole
odavamalt kätte saama. Paari aasta pärast on selle auto väärtus nii 15k.
Aga eks iga mees teab ise oma rahakoti paksust enda soove
|
Selles suhtes jah, hind natuke palju, et kas need 2006/07 on töökindlamad ka või on kõik ühest puust, sooviksin just uuemat keret aga täiesti uus käib
veel ülejõu, siin üks s-line ka:audi
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 19.06.12 10:04
|
|
|
Huvitav, et üks omanik, ning läbisõitu on kontrollitud.
Defu - Matu
|
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 19.06.12 12:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MatuAudi
Huvitav, et üks omanik, ning läbisõitu on kontrollitud. |
Selles suhtes ,et nagu vähe sõitnud ja üks omanik.Tundub muidu suht asjalik auto .
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 19.06.12 22:04
|
|
|
Saagi nagu aru, et kas omanik ei ole enda mälus kindel, või on plaaninud läbisõitu kerida, et seda enda järel kontrollida tuleb. Aga muidu igati aus
sõiduk tundub, kindlasti lasta oma ala spetsidel enne ostu üle vaadata.
Defu - Matu
|
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 20.06.12 10:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MatuAudi
Saagi nagu aru, et kas omanik ei ole enda mälus kindel, või on plaaninud läbisõitu kerida, et seda enda järel kontrollida tuleb. Aga muidu igati aus
sõiduk tundub, kindlasti lasta oma ala spetsidel enne ostu üle vaadata. |
Võtsin ühendust auto omanikuga ,ta tõi selle auto saksast müügieesmärgil.
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 20.06.12 16:19
|
|
|
Huvitav kas s-line ja nn stock mudelil mõnigaid erinevusi peale kere ka on, mõned lisad või asjad.S-line kere tundub nagu sümboolikam. Too auto on 140
tuhat täis vuranud, aga teine seisab platsi peal, ja olevat heas korras, ei oska nagu valida seda kuldset teed!
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 20.06.12 22:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juss86
Huvitav kas s-line ja nn stock mudelil mõnigaid erinevusi peale kere ka on, mõned lisad või asjad.S-line kere tundub nagu sümboolikam. Too auto on 140
tuhat täis vuranud, aga teine seisab platsi peal, ja olevat heas korras, ei oska nagu valida seda kuldset teed! |
Mõnel autol on s-line silt ilu pärast, teisel asja eest.
Mu A6l tähendab s-line näiteks sportistmeid ning palju tähtsamat - s-line amorti (jäigemat) ja vedru (-30mm) ja "essi rooli". Juhitavus on ikka väga
kõva, eriti veel korraliku rehviga.
Aga liigub ka selliseid s-laine, kus silt on pandud rooli pärast vaid või mõne liistukese.
audi.ee 2007a kodulehelt:
Audi A6 S-line sportpakett
S line sportvedrustus (tavavedrustusest 30mm madalam)
Radiaatori iluvõrel S line embleem
Pidurid 17" – ainult 3.2FSI, 2.7TDI ja 3.0TDI (4.2 – standardvarustuses)
Ükseläve katteliistudel S line embleemid
Eesmised istmed sportistmed – elektriliselt reguleeritava nimmetoega
Eesmiste istmete seljatugedel S line embleemid ( v a 4.2 )
Istmepolster – istme paled kaetud musta nahaga ja keskosa tekstiiliga "Speed"
Uste sisepinnad kaetud tekstiiliga "Speed"
Multifunkts. sportrool - perforeeritud nahkkattega, 3-kodaraga disain, S line logoga
Tume laepolster
Käigukangi nupp kaetud musta perforeeritud nahaga
Infosüsteem pardakompuutriga
Dekoorliistud – matt harjatud alumiinium
Kergmetallveljed (vt S line paketi veljevalikut allpool)
Audi A6 S line sportpaketi hind
Audi A6 - 2.0T FSI, ja 2.0TDI - 65 900 EEK
Audi A6 - 2.4, 3.2FSI, 2.7TDI ja 3.0TDI - 62 500 EEK
Audi A6 - 4.2
Audi A6 S line sportpaketis on võimalik ilma täiendava tasuta valida
Ekslusiivsed pärlefektvärvid: "Avus" – hõbedane, "Daytona" – hall ja "Misano" – punane on S line sportpaketis tavalise pärlefektvärvi hinnaga
Istme paled kaetud musta nahaga ja keskosa tekstiiliga "Speed" (N2L) *
Istmed kaetud nahaga "Volterra", eesmiste istmete seljetugedel S line embleemid (N1T) *
Dekoorliistu – kask (hall) (5TZ) *
* ainult A6 4.2 quattro
Audi A6 S line välispakett
Esikaitseraud sportliku disainiga
Iluvõre S line
Radiaatori iluvõrel S line embleem
Tagaustel S line embleemid
Ükseläve katteliistudel S line embleemid
Tagakaitseraua alaserv kerevärvi
Esilaternate pesuseade
Audi A6 S line välispaketi hind
koos S line sportpaketiga - 24 300 EEK
ilma S line sportpaketita - 27 800 EEK
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 21.06.12 09:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Tsitaat: | Algselt postitas: juss86
Huvitav kas s-line ja nn stock mudelil mõnigaid erinevusi peale kere ka on, mõned lisad või asjad.S-line kere tundub nagu sümboolikam. Too auto on 140
tuhat täis vuranud, aga teine seisab platsi peal, ja olevat heas korras, ei oska nagu valida seda kuldset teed! |
Mõnel autol on s-line silt ilu pärast, teisel asja eest.
Mu A6l tähendab s-line näiteks sportistmeid ning palju tähtsamat - s-line amorti (jäigemat) ja vedru (-30mm) ja "essi rooli". Juhitavus on ikka väga
kõva, eriti veel korraliku rehviga.
Aga liigub ka selliseid s-laine, kus silt on pandud rooli pärast vaid või mõne liistukese. |
Nujh seda nüüd küll, et kohati on s-line nagu üle puhutud, aga kuda muidu sinu 4 rattaline sõber liigub, mõned iseärasusi, kulutused/remont. Selle pildi peal nagu tunduks, et
on madalam küll.
|
|
|
Robinson
klubiliige
Registreerunud 05.09.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.06.12 10:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juss86
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Tsitaat: | Algselt postitas: juss86
Huvitav kas s-line ja nn stock mudelil mõnigaid erinevusi peale kere ka on, mõned lisad või asjad.S-line kere tundub nagu sümboolikam. Too auto on 140
tuhat täis vuranud, aga teine seisab platsi peal, ja olevat heas korras, ei oska nagu valida seda kuldset teed! |
Mõnel autol on s-line silt ilu pärast, teisel asja eest.
Mu A6l tähendab s-line näiteks sportistmeid ning palju tähtsamat - s-line amorti (jäigemat) ja vedru (-30mm) ja "essi rooli". Juhitavus on ikka väga
kõva, eriti veel korraliku rehviga.
Aga liigub ka selliseid s-laine, kus silt on pandud rooli pärast vaid või mõne liistukese. |
Nujh seda nüüd küll, et kohati on s-line nagu üle puhutud, aga kuda muidu sinu 4 rattaline sõber liigub, mõned iseärasusi, kulutused/remont. Selle pildi peal nagu tunduks, et
on madalam küll. |
Kui antud masinal miskit siis on see välis S-LINE pakett.Sise paketiga tulevad kaasa ka tume lagi jne.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 21.06.12 11:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juss86
aga kuda muidu sinu 4 rattaline sõber liigub, mõned iseärasusi, kulutused/remont. |
Mul on küll 171kw mootor, mitte 176kw, nagu siin juttu on, kuid ülevaate peaksid ikkagi saama.
Enamasti "kalla ja talla", aga läbisõit vaid 130k km, seega mingeid erilisi vahetusi pole tehtud . Umbes 70k pealt vahetati sisselaskekolded ära.
Kulutusi on ka. 120k pealt vahetasin käigukastiõli, 599 eur.
Iga 15k tagant (või 30k kui julged) mootoriõlivahetus 180 eur (8.2l õli + filter).
Piduriklotse saad ka vahetada ees 150 euri eest ja taga 117 euri eest.
Esikettad 151eur /tk.
kütusefilter 84 eur
õhufilter 30 eur
salongifiltrid kokku 57 eur
Rehviring alates 400eur hiinakatega kuni alates 700 eur korralikega.
Esiklaasi vahetus, kui kaskot pole: 490eur (lähen vahetama homme, kaskokorras).
Ja tööraha ka, kui ise ei tee. Alati võib ka B-varuosi panna, nood on ilmselt gramm odavamad, kui ülemised revali hinnad.
Esineda võib elektrimuresid, kuna auto on, nagu keegi ütles "ratastel serveriruum".Näiteks mul vahest üks xenon väidab, et on läbi. Samas järgmine
kord töötab ja kasvõi nädal-kuu järjest.
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 21.06.12 11:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Robinson
Kui antud masinal miskit siis on see välis S-LINE pakett.Sise paketiga tulevad kaasa ka tume lagi jne. |
Oled seda auto seest näinud või, et lae värvi oskad öelda 
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 21.06.12 11:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juss86
Tsitaat: | Algselt postitas: Robinson
Kui antud masinal miskit siis on see välis S-LINE pakett.Sise paketiga tulevad kaasa ka tume lagi jne. |
Oled seda auto seest näinud või, et lae värvi oskad öelda
|
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/686/auto_php-id=936686-view=41-www_auto24_ee.html
Sellel pildil on näha A-piilarit, mis on hele, st ka lagi on hele.
Mul on s-line sisepakett ka läks enne meelest mainida. Seega mul on must lagi ja must a-piilar.
A6'te standartvarustuses on hele lagi, aga pole enamasti ilus tumeda sisuga.
edit: kui üldse norima hakata, siis s-line'l peaks tehasest olema s-line märk ees. Sellel autol on S6 märk pandud, seega võimalik, et pole üldse
s-line vaid läikivad peeglid ning 19" velg = s6 märk.
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 21.06.12 11:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Tsitaat: | Algselt postitas: juss86
aga kuda muidu sinu 4 rattaline sõber liigub, mõned iseärasusi, kulutused/remont. |
Mul on küll 171kw mootor, mitte 176kw, nagu siin juttu on, kuid ülevaate peaksid ikkagi saama.
Enamasti "kalla ja talla", aga läbisõit vaid 130k km, seega mingeid erilisi vahetusi pole tehtud . Umbes 70k pealt vahetati sisselaskekolded ära.
Kulutusi on ka. 120k pealt vahetasin käigukastiõli, 599 eur.
Iga 15k tagant (või 30k kui julged) mootoriõlivahetus 180 eur (8.2l õli + filter).
Piduriklotse saad ka vahetada ees 150 euri eest ja taga 117 euri eest.
Esikettad 151eur /tk.
kütusefilter 84 eur
õhufilter 30 eur
salongifiltrid kokku 57 eur
Rehviring alates 400eur hiinakatega kuni alates 700 eur korralikega.
Esiklaasi vahetus, kui kaskot pole: 490eur (lähen vahetama homme, kaskokorras).
Ja tööraha ka, kui ise ei tee. Alati võib ka B-varuosi panna, nood on ilmselt gramm odavamad, kui ülemised revali hinnad.
Esineda võib elektrimuresid, kuna auto on, nagu keegi ütles "ratastel serveriruum".Näiteks mul vahest üks xenon väidab, et on läbi. Samas järgmine
kord töötab ja kasvõi nädal-kuu järjest. |
Suur tänu detailse vastuse eest!
Sisselaske kolded vist nõrk koht neil, kas tegid dünaamilise õlivahetuse kastile, palju õli läks muidu. Jaa selle elektroonika muredega olen kimbus
isegi, tean mida sa tunned. Aga muidu tundub sul hästi minevat selle isendiga,edu ka edasipidi.
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 21.06.12 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: end3l
Tsitaat: | Algselt postitas: juss86
Tsitaat: | Algselt postitas: Robinson
Kui antud masinal miskit siis on see välis S-LINE pakett.Sise paketiga tulevad kaasa ka tume lagi jne. |
Oled seda auto seest näinud või, et lae värvi oskad öelda
|
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/686/auto_php-id=936686-view=41-www_auto24_ee.html
Sellel pildil on näha A-piilarit, mis on hele, st ka lagi on hele.
Mul on s-line sisepakett ka läks enne meelest mainida. Seega mul on must lagi ja must a-piilar.
A6'te standartvarustuses on hele lagi, aga pole enamasti ilus tumeda sisuga.
edit: kui üldse norima hakata, siis s-line'l peaks tehasest olema s-line märk ees. Sellel autol on S6 märk pandud, seega võimalik, et pole üldse
s-line vaid läikivad peeglid ning 19" velg = s6 märk. |
Selged pildid, see s6 märk on tõesti liiast seal. "Iga poiss kantku ikka oma pükse" 
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 21.06.12 15:42
|
|
|
Mõlemad ca 10k üle hinnatud.
Kontrollitud ls - BS. Loe: Revalis rohkem ei näe.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 21.06.12 18:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Mõlemad ca 10k üle hinnatud.
Kontrollitud ls - BS. Loe: Revalis rohkem ei näe. |
Nujah aga pole eesti turul sellist sorti sedaane nagu tahaks, avandid on küll odavamad, läbisõitu ka sinna 200 000 ringis, need 2 isendid jäidki selle
poolest läbisõiduga silma aga jah, seda ei saa ka puhta kullana võtta. Võta nüüd kinni kust turu pealt seda autot peaks taga ajama.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 22.06.12 04:29
|
|
|
Imo on C6 veel hullemini üle hinnatud, kui 05> A4.
Mäletan, et 2009 sai müüdud neid mõned 250tkm sõitnud isendeid 8,5-8,7k eest. Praeguseks peaks odav ots juba 6k eest saadaval olema, aga vta näpust.
Hinnad on pigem tõusnud 
Osta pigem vanem, või oota mingi pool aastakest.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 22.06.12 05:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Imo on C6 veel hullemini üle hinnatud, kui 05> A4.
Mäletan, et 2009 sai müüdud neid mõned 250tkm sõitnud isendeid 8,5-8,7k eest. Praeguseks peaks odav ots juba 6k eest saadaval olema, aga vta näpust.
Hinnad on pigem tõusnud 
Osta pigem vanem, või oota mingi pool aastakest. |
Jutt jumala õige sul, vanemat nagu ei tahaks, ega jah peab kolama ringi väheke 
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 25.06.12 17:21
|
|
|
Huvitav kas Läti turu pealt on mõistlik vaatada midagi sobiliku 
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.12 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juss86
Huvitav kas Läti turu pealt on mõistlik vaatada midagi sobiliku
|
Mina ei vaataks, rääkimata soetamisest. Muidugi, kui odav soetusmaksumus tähtis, siis võid osta. Hiljem tambid rahulikult need algselt "ülehinnatud"
10k lõdvaga juurde.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 26.06.12 05:28
|
|
|
IRL ei ole mingit vahet, kust auto pärit on. 2009a autol on ca aasta tagasi lõppenud garantii, seega, kui auto reaalne läbisõit ei ole just 400tkm,
osta kasvõi Rumeeniast.
Mis peaks juhtuma 3a vana autoga, et sinna 10k eur sisse laduda? Revalist uued istmed? Uus komplektne mootor???
Tegelikus elus kipuvad 200-250tkm sõitnud Lääne-Euroopa autod olema oluliselt paremas korras, kui 100-120tkm sõitnud Eesti autod. Sealsed autod
sõidavad mööda teed, ning ka salong on tavaliselt paremas korras, sest iga 10km takka ei ronita autost sisse-välja. Loomulikult on erandeid, leidub ka
3aastaga 400tkm sõitnud isendeid, kuid reeglina on siis ka hind vastav.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
juss86
huviline
Registreerunud 10.06.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c4 2.5TDI
|
postitati 26.06.12 08:46
|
|
|
Nujah, osad räägivad et liikluskultuur on paljugi erinev, sõites erinevaid Euroopa linnasid, siis liiklus kohati ulmeline,ei osata parkida,
kipsid-kõpsud ristmikel, sõidetakse jumalt ette, osadel ikka täiesti ükskõik. Ja muud maanteed ka paljudes kohtades sõidukõlbmatud.
Osad on rääkinud, et Šveitsist osta, peab küll tasuma erinevaid makse ja kallim aga seal pidid olema paremini hoitud, võta nüüd kinni, mis on õige ja
mis mitte.
|
|
|
Zann0
huviline
Registreerunud 01.09.09
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant TFSI 2006
|
postitati 26.06.12 09:46
|
|
|
Suhteliselt mõttetu spekulatsioon. Igalpool on võimalik oma autot väga heas korras hoida ja seda hiljem ka samamoodi müüa.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|