Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 30.11.04 10:21
|
|
|
B4 (2.0 85kW) mootor sureb välja - viga halli anduris
Nimelt mingil ajahetkel auto mootor lihtsalt sureb välja. Tundub, et sädet pole, kui süütepoolist tulev juhe jagajakaanest välja kiskuda ja keresse
lasta, siis tuleb jama toimumise ajal käivitamise alguses 1 säde ja siis on vaikus.
Probleem tekkis koos esimeste 0-lähedaste ilmadega.
Külma mootoriga pole veel kordagi muret olnud, hommikul 50km linna tööle sõites on siiani ainult sõidurõõm, seevastu õhtul tagasi tulles, kui enne
veel veidi ka linnapeal tiirutada, on jamad käes kiirelt. Sureb välja nii linnas tühikäigul, sõites või maanteel ühtlase 90-ga.
Sureb välja hetkega ilma igasuguse hoiatuseta.
Kõik juhtmed ja pistikud olen mootori peal üle liigutanud ja paistavad korralikud. Jagajalaagril ka loksu sees ei olnud.
1 teada viga on termostaadi pidevalt suurel ringil olemine, selle saab reedel ehk korda.
Kui auto välja sureb, siis igatsugused tegevused pole vilja kandnud, abiks on 10-20 minutit rahulikult oodata, siis mootor käivitada ja edasi sõita
nagu poleks midagi juhtunudki. 50km kodutee jooksul hakkab jama pihta tavaliselt, kui veidi linnas tiirutanud, siis poole maa peal seisan veidi,
sõidan paar kilti ja seisan teise korra, siis edasi saab juba korralikult (see siis siiani ja võib olla juhus).
Lähipäevil proovib ka diagnostikakaabli ja lapaka külge ühendada ja vaadata, mis sealt näitab, siit üks vaheküsimus, kui täpselt see diagnostika
näitab? osutab ta konkreetsele jubinale (hallandur, jagaja, kommutaator, süütepool jne) või peab ikkagi ise seal katsetama?
Teine vaheküsimus oleks, et kus B4 kommutaator asub üldse?
Siuke pikk jutt siis äkki kellelgi tuleb tuttav ette või oskab muidu midagi tarka abistavat öelda?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 30.11.04 10:51
|
|
|
Kas benapumbarelee ei jama?
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 30.11.04 11:00
|
|
|
ei oska küll täpselt kontrollida, kuid bensupump süüte keeramisel hetkeks surisedes pumpab surve üles ja jääb vait. Sõidu ajal töötab bensupump
ühtlaselt ja vaikselt, keerasin seal kaane maha vahepeal, et paremini häält jälgida.
Kas see võib ka kuidagi elektiahelas väljenduda?
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.04 11:41
|
|
|
Tundub, et sama asi mis mindki kurvastas.Nimelt omal oli sama anomaalia, kuni lõpuks ei läinudki enam käima (sädet polnud).Foorumis pakuti siis välja
2 varjanti: kommutaator või halliandur(teisisõnu nukkvõlli andur).Ostsin romulast kasutatud hallianduri 500,-(uuena Forsis 3260,- ) ja siiani töötab ilma probleemidetta.Kommutaatoril puhastasin igaksjuhuks ära
pistikud.
|
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 30.11.04 11:55
|
|
|
kõlab suht usutavana, et üks neist
BOSHI kommutaator autoosades 506eek
hallandur siis ilmselt tuleks romulast vaadata kuigi mõnevõrra odavam on mulle sobiv, forsis 2762.00,
kas diagnostika võiks ka otseselt neile viidata, kui viga on ja kas diagnostika üldse tagasiulatuvalt näeb, mis vead olnud on?
Kus kommutaator asub?
hallandur siis ilmselt kuskil jagaja all joonisel jupp 9
muidu sinna jääb veel 1 võimalus, süütepool, see ei või sedasi mängida?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 30.11.04 12:10
|
|
|
see on tenäoliselt Halli´i anduri viga, vähemalt kirjeldatud sümptomid langevad kokku. Romust ära küll andurit osta, see ei maksa ju nii
palju, sest seda saab ka eraldi u. 650.-
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 30.11.04 12:50
|
|
|
tõepoolest, B osana forsis olemas, hinnaks 665 või 567 eeku
vaja ainult välja uurida, kas kinnitub põhja või külgede külge
ehk siis juhul kui läheb halli anduri vahetamiseks on see muretsetav.
Samas kuulaks täna õhtul veel arvamusi ja katsub ikkagi korraks kaabli külge pista.
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.04 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Spacefly
kõlab suht usutavana, et üks neist
BOSHI kommutaator autoosades 506eek
hallandur siis ilmselt tuleks romulast vaadata kuigi mõnevõrra odavam on mulle sobiv, forsis 2762.00,
kas diagnostika võiks ka otseselt neile viidata, kui viga on ja kas diagnostika üldse tagasiulatuvalt näeb, mis vead olnud on?
Kus kommutaator asub?
hallandur siis ilmselt kuskil jagaja all joonisel jupp 9
muidu sinna jääb veel 1 võimalus, süütepool, see ei või sedasi mängida? |
Minu masinal oli halliandur nr.9(väideti, et B-osa saada ei ole)ja kommutaator asub mul mootoriruumis, eest vaadates vasakul pool
"tulemüüri" küljes(ehk see vahesein mis eraldab mootorit ja kojameeste/salongipuhuri koda).Sinul ilmselt see nr.9 ei lähe kuna see jublakas
kinnitub V6 mootoritel (AAH) nukkvõlli külge.Kus need jubinad aga sinu mootoril asuvad, ei oska kahjuks öelda

|
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 01.12.04 13:33
|
|
|
nii, tänu foorumlastele on vea põhjus suht selge, välja surres sain täna hakkama andurit pistikust liigutades, ei pidanudki 15 minti ootama.
Uus andur juba olemas kah aga kuidas see nüüd külge panna. Forsile 600+ eeku maksmise jätaks esialgu viimaseks variandiks.
Tundus, et anduri vahetuseks tuleks see plekist kraega, kus augud sees võll, kus otsas jagaja rootor istub (vabandage väljenduse pärast) kuidagi maha
saada, see aga ei taht vabatahtlikult tulla ja vagu oleks kuskilt jagaja põhjast kinni, ehk tuleks kogu jagaja maha võtta.
Võin ka täiesti eksida, kuna peale loogilika pole mul midagi selle auto kallal rakendada, teadmised esialgu puuduvad.
Seega küsimus, kuidas hallandurit vahetada.
Ise ma suutsin mingi kinnituse lahti keerata jaga alaosas ja jagaja andis mõlemas suunas kerata, minu loogika üteks, et see ongi süüte reguleerimise
koht? õnnaks suutsin selle kõrva järgi õifgesse asendisse tagasi keerata.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 01.12.04 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Spacefly
nii, tänu foorumlastele on vea põhjus suht selge, välja surres sain täna hakkama andurit pistikust liigutades, ei pidanudki 15 minti ootama.
Uus andur juba olemas kah aga kuidas see nüüd külge panna. Forsile 600+ eeku maksmise jätaks esialgu viimaseks variandiks.
Tundus, et anduri vahetuseks tuleks see plekist kraega, kus augud sees võll, kus otsas jagaja rootor istub (vabandage väljenduse pärast) kuidagi maha
saada, see aga ei taht vabatahtlikult tulla ja vagu oleks kuskilt jagaja põhjast kinni, ehk tuleks kogu jagaja maha võtta.
Võin ka täiesti eksida, kuna peale loogilika pole mul midagi selle auto kallal rakendada, teadmised esialgu puuduvad.
Seega küsimus, kuidas hallandurit vahetada.
Ise ma suutsin mingi kinnituse lahti keerata jaga alaosas ja jagaja andis mõlemas suunas kerata, minu loogika üteks, et see ongi süüte reguleerimise
koht? õnnaks suutsin selle kõrva järgi õifgesse asendisse tagasi keerata. |
jagaja pead maha võtma ja siis tuleb alt otsast tihvt välja lüüa (hästi kõvasti on kinni, vaja korralikke tööriistu). Kui tihvt käes, läheb edasi
lõbusalt, võll üless välja ning siis pääsed andurile ligi.
Jõudu!
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 01.12.04 18:53
|
|
|
oot aga kuidas jagaja küljest ära käib? ise nägi allääres ainult ühte kinnitust ja selle avamisel hakkas jagaja külgsuuntes suht kergesti keerlema
ainult, tagasihoidlikult tõmmates ei teinud väljagi, kuna teadmatus oli ka siis igaks juhuks liiga kõvasti ei kangutanud.
Et siis tuleb ikkagi jõuga välja tirida ta sealt? kuidas pärast kokkupanek läheb, midagi paigast ära ei lähe (hammaste asetus vms)?
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 01.12.04 19:17
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Spacefly
oot aga kuidas jagaja küljest ära käib? ise nägi allääres ainult ühte kinnitust ja selle avamisel hakkas jagaja külgsuuntes suht kergesti keerlema
ainult, tagasihoidlikult tõmmates ei teinud väljagi, kuna teadmatus oli ka siis igaks juhuks liiga kõvasti ei kangutanud.
Et siis tuleb ikkagi jõuga välja tirida ta sealt? kuidas pärast kokkupanek läheb, midagi paigast ära ei lähe (hammaste asetus vms)?
|
tõmmates peab ära tulema ja samasse asendisse tuleb tagasi panna.
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 02.12.04 14:11
|
|
|
njaa, ennustused osutusid tõeks, jagaja tuli kergelt maha, kuid see neetud tift, nu ei tule, lohu juba sisse peksnud Pilt
ega ma äkki valelt poolt tao?
Alati jääb muidugi väljapuurimisvõimalus.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 02.12.04 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Spacefly
njaa, ennustused osutusid tõeks, jagaja tuli kergelt maha, kuid see neetud tift, nu ei tule, lohu juba sisse peksnud Pilt
ega ma äkki valelt poolt tao?
Alati jääb muidugi väljapuurimisvõimalus. |
seda ei tohi välja lüüa terava junniga vaid täiesti tömbi torniga. Korralikult ära toetada ja ilge nätakas anda muidu lihtsalt taod tihvti otsa
laiaks. Poole vahest ei ole mina aru saanud.
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 02.12.04 17:02
|
|
|
käia veits seda pead maha (st käiad väikese lohu sinna sisse) ja siis tee nii nagu samru ütles
|
|
|
Speiss
huviline
Registreerunud 18.10.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Ford
|
postitati 31.01.05 12:32
|
|
|
niih, vahepeal on veidi aega mööda läinud
peale termostaadi vahetust oli mootor ilmselt piisavalt soe, et halli andur jamama ei hakanud. Paar korda küll, kui mul oli palju lühikesi otsi linnas
ja auto seisis poodide ees, siis oli mõnel korral käivitamisega jama aga kuna oli väga kiire, siis jäi ta vahetamata.
Nüüd siis kuna andur ostetud ja korralikumad tööriistadki soetatud, siis võtsin asja ette, tagusin selle tifti välja ja vahetasin anduri ära.
Vahetus siis teatavasti hõlmab endas ka jagaja mahakiskumist. Jagaja võlliosa tagasipanekul on ainult 2 võimalikku asendit ja seal pole miskit
keerulist, küll aga sõltub jagaja korpuse asendist oluliselt mootori töö. (See peaks siis olema süüde minu arusaamade järgi, mida jagaja korpuse
keerutamisega reguleeritakse, targemad parandage, kui eksin) Igatahes kõrva ja jalatunde järgi üritasin taas paika keerata asja nagu vahepeal
ajutiselt aga nüüd selline lugu, et mina tahaks natuke veel vastupäeva keerata, kuna nagu pole pedaali vajutades kohe sama jõudu, mis varem ( tagasi
keerates päripäeva hakkab gaasi andes pooma) samas mootor töötab ühtlaselt.
Probleemiks siis seejuures, et rohkem vastupäeva keerata ei anna, kuna detailid jäävad seal juba teineteisele ette.
On seal äkki mingi trikk kuidas reguleerimisruumi juurde saada?
Nu see siis kõik vähemolulisem eellugu. Minu kõrv pole niikuinii see, mis aparaat ja seega kuhu soovitaksite minna reguleerima asja ja mis hinnaga
võiks seal arvestada?
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 01.02.05 06:34
|
|
|
käi diagnostikas, seal mehed panevad stroboskoobi abil paika. Kõrva järgi võidki jääda sättima 
|
|
|
|