ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 28.11.04 19:25
|
|
|
Mure vooluga
On kellelgi olnud sellist juhust, et 4 tunniga aku tühi nagu imeväel. Käisin sõitmas ja toimis kõik ilusti, aga peale 4 tundi hõõgusid tuled ainult.
Kui auto seisma jätsin,siis mingi surin oli tagaotsas, kuid arvasin, et uste lukustamisega tegi häält vaaumpump, aga tundub et eksisin. Kas keegi on
seisnud silmitsi sellise probleemiga?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 28.11.04 22:36
|
|
|
Genekas laeb? Hiljuti audiot või muid lisaseadmeid paigaldanud pole?
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 29.11.04 11:17
|
|
|
Ei ole miskit paigaldanud ja genekas laeb ka laitmatult.
Täna hommikul siis voolu andsin ja läks käima ilusti, sõitsin mingi 30 kiltsa ja aku normaalselt täis ning peale seisma jätmist polnud ka mingit heli
kusagilt kuulda.
Kas võib juhtuda sellist asja, et bensiinipumba releel jäid kontaktid lihtsalt kokku ja selle tagajärjel oli tarbimine taga. Pole veel uuesti
proovinud käivitada, aga loodan, et sai toimib nüüd nagu enne.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.11.04 12:30
|
|
|
Igaks juhuks võid ju Akukeskusest ka läbi käia ja koormustesti teha. Esimeste külmadega need vanad akud surema kipuvadki.
EDIT 29.11.04 kell 16:44:
Njah, kuna ma kohe su asukohta ei vaatanud, siis eeldasin egoistlikult, et asud Tallinnas.
|
|
|
|
eraisik
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 29.11.04 12:34
|
|
|
minu kogemus näitab, et mitmed akud surevad täpselt sinu kirjeldatud viisil - ehk siis 2 korda on juhtunud seda, et õhtul autot parkides on kõik OK ja
hommikuks on surnud. Viimane aku suri nii, et parkisin ja 5 tunni pärast auto juurde naasedes oli ka küps. Nii et SUURE tõenäosusega marsid sa
täna/homme akupoodi.
Nii palju veel, tänapäeva KÄIVITUSAKUD ei kannata sügavtühjendamist - ehk siis treeningtsüklid mida vanasti veneaegsetele pliiakudele tehti, on
täielik surm käivitusakudele. Isegi suhteliselt värske käivitusaku täielik tühjendamine vähendab aku mahtuvust ca 30%...
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.11.04 14:16
|
|
|
ja mina tegin sügisel täieliku tühjaks ja täis laadimise.
|
|
|
|
lorrap
klubiliige
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD
|
postitati 29.11.04 14:31
|
|
|
Võid proovida ka sellist asja, et võtad ühe aku klemmi lahti ning paned selle ja teise(aku peal oleva klemmi) vahele ampermeetri. Kui autos kõik
tarbijad välja lülitatud, siis peaks ampermeeter sul nulli näitama. Kui ei, siis seisab ilmselt ees tõsisem uurimine kuna kuskil vooluahelas
tarbimine/kadu sees. Kui näitab nulli aga aku ikka tühjeneb seistes, siis aku läbi.
Sellist tühjenemist põhjustab kõige tihedamini igasugune soga mis on aku põhja langenud ja plaadid omavahel lühistanud. Sellisel juhul aku tühjenebki
ise. Kõik see tee omal ~kuu aega tagasi läbi käidud alles.
...
|
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 29.11.04 14:35
|
|
|
Kunagi sama deela olnud. Vigaseks osutus el akende relee, mis tarbis aku hommikuks tühjaks.
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 29.11.04 14:47
|
|
|
Nii peale käivitamist ja aku laadimist, toimib kõik jälle korralikult. Auto seisis 6 tundi ja käivitus ilusti ja akul oli erksust veel küllaga,
järelikult aku viga ei ole. Jääb veel üle see, et jäi ikkagi mingi relee jäi kinni ja sinna see vool kadus.
Eks homme näha mis seis on ja ma siis annan ka teada, kuidas olukord.
|
|
|