Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Paar küsimust C4ja kohta (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 2942)
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 30.05.12 13:27 Tsiteeri
Paar küsimust C4ja kohta



Tervist!

Autoks Audi 100 C4 Avant 1992 2,3 R5 AAR 98kw
Probleemiks on siis C4ja armatuur, et ei näita välistemperatuuri, kas ja kuidas seda kontrollida saaks, kas näitama peaks? Kus võib temp. andur asuda üldsegi? Ei tööta siis ka kellal valgustus(pikk kell) et kuidas seda lahti võtta ja mis pirn sinna läheb, kas taustavalguse muutmiseks peab lihtsalt kõik pirnid ära vahetama? Probleemiks ka bensiinitaseme andur, mis näitab stabiilselt, et kütust on natuke üle poole, isegi kui paak tühi. Kas peaks vaatama kaitsmed üle või bensiinipaagi anduri? Ei tööta armatuuril ka käsipiduri tuli ja kaugtulede märguande tuli. Millistel mudelites näitas ka keskel seda bensiinitulukest,mis kütuse vähenedes põlema süttis? Oskab keegi nõu anda, kuidas tagumist kojameest remontida? Neil pidi vist tüüpviga olema, et kojamehe juhtmed purunevad tagaluugi sees? Kas tagumine kojamees läheb käima siis, kui oled esimesed kojamehed tööle rakendanud?

Pikk jutt, aga loodetavasti oskab keegi mõnele küsimuselegi vastuse anda ;)
Ette tänades :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 30.05.12 14:01 Tsiteeri


Välis temp. andur peaks asuma kuskil radika juures ja selle pirn on joodetav. Tõenäoliselt on sul kelladeplokis mõned pirnid läbi, vaata see kõigepealt üle. Pirnid on kõik ,,tavalised'', ehk siis ma ei usu, et nende vahetamine taustvalgust eriti muudaks. Bensiiniandur võta paagist välja, tõenäoliselt kulunud vms. Tagumine kojamees ei pea minuteada hakkama käima koos esimesega, vaid on vaja lükata kangi vist taha!?


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.05.12 14:08 Tsiteeri


Pirnid: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10040
Kas bensukell on niiviisi pooles vinnas ka siis, kui süüde väljas?
Bensutuluke tuli C4 A6-le. 100-l hoiatab ainult autocheck'i puhul.
Tagumine kojamees hakkab tööle, kui lükkad hoova ette olenemata esimeste sisselülitatusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 30.05.12 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Pirnid: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10040
Kas bensukell on niiviisi pooles vinnas ka siis, kui süüde väljas?
Bensutuluke tuli C4 A6-le. 100-l hoiatab ainult autocheck'i puhul.
Tagumine kojamees hakkab tööle, kui lükkad hoova ette olenemata esimeste sisselülitatusest.


Tänud vastuse eest ;)
Bensukell on ainult siis vinnas, kui auto töötab/süüde on sees. Mis see autocheck on täpsemalt?
Ma proovisin ja uurisin, aga hoova ei anna ettepoole lükata mitte kuidagi ja tagumine kojamees ei tööta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 30.05.12 16:10 Tsiteeri


Autocheck on/asub kelladeplokis tahho,- ja spidomeetri vahel(üleval) Välja näeb see väikese, ristahuka kujulise tabloona, mis peaks vilgutama hoiatustulesi, kui millegagi probleem on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 30.05.12 17:21 Tsiteeri


Autocheck näeb välja selline:
http://s2central.net/images/ac2.jpg


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 30.05.12 21:28 Tsiteeri


Kas seda autochecki paigalda annab? Natuke enne jäi silma selle paigaldus, tundus kallis ja raske, et pole väga väärt. Kustkohas neid armatuuri pirne võimalik osta oleks? Ja kuidas üldse kontrollidagi saaks, kas temp.andur on olemas v on lihtsalt tühi? Sest kui päike sinna alla peale paistab, siis numbrid nagu on,aga ei näita midagi, arvatavasti pole ühenduses millegagi. Pikal kellal on selle 3 väikse kella kohal veel mingi pikk tuli ( check engine vms) aga need ka ei tööta ega midagi, kas need peaksid töötama ja mida näitama ?;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 19.08.12 11:14 Tsiteeri


Tekkis veel paar küsimust :)

Et kas kui raske oleks tavaline ( sahtliga kell vahetada pika kella vastu ) Kui kell on võetud sama mootoriga auto pealt, peaks ilusti töötama ja suuremate mootoritega autodel ( nt. 2,6 V6-el ) peaks olema ka kellade taga vastavad pistikud muude kellade jaoks ( õlirõhk jne)

Ja kas oleks ja kui raske oleks kliimaploki paigaldamine ilma kliimata autole? Et ilma kliimapumpa ja muid asju juurde lisamata saaks salongis vahetada need rullidega kontrollerid ekraanidega kliimaploki vastu? Et kas oleks võimalik ilma suuremaid ümberehitusi tegemata vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 19.08.12 11:46 Tsiteeri


Tsitaat:

Et kas kui raske oleks tavaline ( sahtliga kell vahetada pika kella vastu ) Kui kell on võetud sama mootoriga auto pealt, peaks ilusti töötama ja suuremate mootoritega autodel ( nt. 2,6 V6-el ) peaks olema ka kellade taga vastavad pistikud muude kellade jaoks ( õlirõhk jne)


2,6 V6 puhul oli see vaid viie kruvi kinni ja lahti keeramise vaev. Andurite jaoks oli must pistik olemas. Kui plokk pärineb sama auto pealt või vähemasti silindrite arv on sama, toimib kõik ilusti. Muidugi on alati võimalus ka oma vana tahomeeter uue ploki sisse ümber pista, seega ei pea kellad pärinema ilmtingimata sama mootriga auto pealt.

Tsitaat:
Ja kas oleks ja kui raske oleks kliimaploki paigaldamine ilma kliimata autole? Et ilma kliimapumpa ja muid asju juurde lisamata saaks salongis vahetada need rullidega kontrollerid ekraanidega kliimaploki vastu? Et kas oleks võimalik ilma suuremaid ümberehitusi tegemata vahetada?


Selleks pead ahju osa ümber lappama ning selle kliima kobaka ka sinna kõrvale paigaldama. Kui kliimat ei taha, siis jätad ilma torudeta ning kunagi hiljem on võimalik siis sealt soovi korral torude ja muude vidinatega jätkata. Mul üks kobakas olemas ka ning võin soodsalt ära anda, ahju kahjuks enam pole. Siis läheb ka tervet juhtmestikku sellele asjale vaja ja see tuleb muidugi ka omakorda paigaldada ning alles siis võimalik juhtplokk ka tööle panna. Eks ta paari päeva töö ole, aga ennem pead endale kõik skeemid ja muu sellega seonduva selgeks tegema ning jupid ka loomulikult varuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 19.08.12 12:05 Tsiteeri


Tsitaat:

Selleks pead ahju osa ümber lappama ning selle kliima kobaka ka sinna kõrvale paigaldama. Kui kliimat ei taha, siis jätad ilma torudeta ning kunagi hiljem on võimalik siis sealt soovi korral torude ja muude vidinatega jätkata. Mul üks kobakas olemas ka ning võin soodsalt ära anda, ahju kahjuks enam pole. Siis läheb ka tervet juhtmestikku sellele asjale vaja ja see tuleb muidugi ka omakorda paigaldada ning alles siis võimalik juhtplokk ka tööle panna. Eks ta paari päeva töö ole, aga ennem pead endale kõik skeemid ja muu sellega seonduva selgeks tegema ning jupid ka loomulikult varuma.


Tänud vastuse eest ! :)

Kuhu täpsemalt need juhtmed vedada? Kui need rullikud on, kas siis käib see reguleerimine vist kõik mehhaaniliselt? Oled kokku puutunud selle tööga ? Oskad umbes öelda, mis täpsemalt vaja, mida teadma peab jne :) ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 19.08.12 12:38 Tsiteeri


Osad neist käisid läbi eraldi kaitsmete, osad ühendusid otse põhijuhtmestikuga kokku. Väga palju neid otsi ei olnud. Kui ma nüüd õieti mäletan, siis vist ainult ühe 6-pin pistiku jagu (pildil all paremas nurgas). Omakorda on see juhtmestik seotud radika juhtmestikuga (pistiku kaudu), seega ilmselt tuleks ka see välja vahetada või seal miskit ümber teha. Muidugi võib seal ka tolle pistiku teine pool olemas olla, aga ei usu seda eriti. Kui sul on ainult need keeratavad nupud ning AC ja REC nuppe pole, siis on seal taga vaid kolm trossi. Ise olen kokku puutunud selle asjaga vaid niipalju kui võtsin kogu kliimaosa koos juhtmestikuga auto pealt maha ja laotasin endale uurimiseks õue laiali. Siis ajasin näpuga järge, mis mingi pistiku otsa läheb ja kus ta ülejäänud süsteemiga liitub. Põhimõtteliselt ongi vaja teada seda, kuhu need kuus juhet ühendada ning ülejäänud pistikud lähevad juba muu kolaga kokku.

http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/P7010241.jpg

Vaja läheb kindlasti neid asju: ahi, kliima kobakas, juhtmestik koos releedega, laelambi andur, armatuuri küljes paiknev vurr, kliimaplokk, ühendusplaat või mis iganes tolle raudkolaka nimi on (kinnitub ette lanseka külge), välistemp. andur koos oma juhtmestikuga kuni oran˛i pistikuni

Kui külma ka tahad saada: radikas, pump, torud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 29.08.12 19:11 Tsiteeri


Tere!

Tekkis küsimus, et autole paigaldatud uus kellaplokk, kus autocheck, aga autocheki kuvamisinfot ei oska vahetada.
Pilt sellline :
http://img580.imageshack.us/img580/2580/imag0158ob.jpg
Küsimus, et kuidas saab seda infot vahetada (praegu kuvab ainult mingi 0,2 BAR )? Kas on vaja sellejaoks kompukangi? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 29.08.12 19:14 Tsiteeri


Vabalthingav ei kuva sul elusees turborõhku. Ning see on ikkagist kompu ekraan, kus see 0.2 särab. Autochecki ekraan on too ülemine ning too kuvab "OK", kui kõik korras.

Kangi vaja jah, et funktsioone vahetada ja resettida.

Selline soovitus veel, et võta korra kellad osadeks, täpsemalt see kompu osa ning siis saad selle mulli ka sealt alumisest servast ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 30.08.12 09:13 Tsiteeri


Aga oskad öelda, miks ta seda 0,2 kuvab üldse? kuidagi muudmoodi ( ilma kangita ) ei saa muuta jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 30.08.12 11:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ehanurm
Aga oskad öelda, miks ta seda 0,2 kuvab üldse? kuidagi muudmoodi ( ilma kangita ) ei saa muuta jah?


Ei oska nüüd öelda, kust see 0,2 pärineb ja miks ta just seda pidevalt kuvab. Igatahes saaks ka ilma kangita, aga siis pead ise sellise kolme nupuga lüliti peale aretama. Uurid veidi skeemi ja saad hakkama. Muidugi ega see kang ka just kirve hinnaga pole. Normaalne hind on 10-20 euri. Muidugi küsitakse ka enam, aga eks mingil määral annab hindu ka painutada ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 05.09.12 19:16 Tsiteeri


Oskab keegi öelda, et kui C4jale el. aknaid panna, kas peab ise vedama juhtmed kaitsmete plokki või kuhu? või saab, kui vedada + ja - otse akule ? Kas kaitsmete plokis v kuhu need juhtmed lähevad on vastavad pistikud?
Küsimus ka, et kas on 2,3 R5 mootorile paigaldada 2,8 V6 bensupump? kas hakkab tööle ja kuidas töötab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 05.09.12 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ehanurm
Oskab keegi öelda, et kui C4jale el. aknaid panna, kas peab ise vedama juhtmed kaitsmete plokki või kuhu? või saab, kui vedada + ja - otse akule ? Kas kaitsmete plokis v kuhu need juhtmed lähevad on vastavad pistikud?


Mass ehk miinus tuleb kerest ning selle saad kohe juhi jalge juurest kätte, täpsemalt sealt nurgast kus on ka ülejäänud massijuhtmed. Originaalis tuleb see pidev vool ehk akult tulev vool läbi kaitsme ikka ning selleks on c4-l isegi selline huvitav kaitsme pesa, kuhu tuleb siis ühest poolest punane juhe sisse ning kokku 5 välja minevat juhet. El.akende jaoks vaja loomulikult ainult ühte. Iseenesest peaks selline asi tühjalt või siis 1-2 kaitsmega olema ka plangu c4-ja kaitsmekarbis, et seega sul oleks vaja ainult korralikku juhmestikku, millel selline pistik küljes, mis sinna pesa alla pista. Seal on muidu värvide kleepsud ka juures. Ja viimane kolmas juhe on siis süütega 12V. Sellele leiad siis koha kasvõi roolialusest releeplokist, täpsemalt nende keskmiste tühjade alt ehk siis saad ilusti mutri alla kinni keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 06.09.12 09:36 Tsiteeri


tänud vastuse eest :)

Aga ilma süüte juhtmeta saab ka vedada? Et aknad töötaksid olenemata süüte olekust? Okei, pilt enamvähem selge, lähiajal hakata siis juhtmeid vedama :P

kas keegi bensupumba kohta oskaks vastata? et 2,8 V6 bensupump kogu paagiga tõsta 2,3 R5 peale? Kas universaali ja sedaani bensiinipaagid on ka erisuurustega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.09.12 12:33 Tsiteeri


2,8 pump ei sobi Sinu pritsetüübiga kokku. Samuti on erinevad paagisisesed pumpade kinnitused. Seega osta uus (soovitatavalt originaal) pump ja mured on lahendatud.
2,8 pumba töörõhk on ca 4 bar-i, Sinul on vaja 6+bar-i.
2,8 pumbaga käib auto külmast peast ehk mingi mõne minuti ja siis sureb välja ja rohkem ei käivitu enne mahajahtumist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
reikar
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.07
Asukoht: Tartu, (Rakvere)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 2.0TDI 105kw 2008

postitati 06.09.12 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
2,8 pump ei sobi Sinu pritsetüübiga kokku. Samuti on erinevad paagisisesed pumpade kinnitused. Seega osta uus (soovitatavalt originaal) pump ja mured on lahendatud.
2,8 pumba töörõhk on ca 4 bar-i, Sinul on vaja 6+bar-i.
2,8 pumbaga käib auto külmast peast ehk mingi mõne minuti ja siis sureb välja ja rohkem ei käivitu enne mahajahtumist.

Ise soovitan ka mitte kõige odavamat B varuosa osta. Mingi aasta pärast peaksid jälle uue ostma muidu


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ehanurm
huviline



Registreerunud 22.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2.0 85kw '92 & E39

postitati 06.09.12 14:39 Tsiteeri


need A varuosad kallid ka kurat.. Lihtsalt huvi oli, kuna tuttaval on 2,8 V6 auto varuosadeks ja endal bensupump käimise ajal nagu vihiseb vms, saab nagu kuskilt lisaõhku vms, et mõtlesin ära vahetada, aga krt kui ei sobi, siis pole midagi teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andri1986
huviline

Avatar


Registreerunud 14.05.09
Asukoht: Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.6 q, Audi S4 C4 2.2T, Audi S8 D2 4.2, Audi s4 B6 , Audi A8 D2 4.2 q

postitati 06.09.12 15:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Vabalthingav ei kuva sul elusees turborõhku. Ning see on ikkagist kompu ekraan, kus see 0.2 särab. Autochecki ekraan on too ülemine ning too kuvab "OK", kui kõik korras.

Kangi vaja jah, et funktsioone vahetada ja resettida.

Selline soovitus veel, et võta korra kellad osadeks, täpsemalt see kompu osa ning siis saad selle mulli ka sealt alumisest servast ära.


Mul on sama sugune mull kliimaplokki ekraanil...kas selle mulli saakisn samal viisil eemaltatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 07.09.12 07:46 Tsiteeri


Ei oska nüüd öelda, kuna pole kliimaplokki sedasi lahti võtnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 11.09.12 20:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Ei oska nüüd öelda, kuna pole kliimaplokki sedasi lahti võtnud.


Aga äkki oskad ütelda kas audi delta maki ekraani laigu saaks ka eemaldada?:)


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.9% - SQL: 58.1%]