Deprecated: Implicit conversion from float 65075.99999999999 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi A4 2.5TDI 2003?
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 2.5TDI 2003? (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3001)
p2ka14
huviline



Registreerunud 12.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.12 12:24 Tsiteeri
Audi A4 2.5TDI 2003?



Oskab keegi neist kahest midagi rääkida? Et 2,5 Tdi l pidavat mingi tüüpviga olema, kas vastab tõele?
Mis diisel mootor oleks kõige töökindlam ja ökonoomsem sellise aasta A4' del just.

Ette tänades!



http://www.auto24.ee/used/1011490
http://www.auto24.ee/used/646319


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 28.05.12 12:48 Tsiteeri


Sellel A4-l mootori kappremont tehtud ca poolteist aastat tagasi ja hetkel müügis pea 40k eeku odavamalt. Veidi tekitab kahtlust. Muidu soovitaks A4-le igatahes 1.9tdi-d. Hea ja kindel ning vastupidav mootor, kui korraliku hoolet saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.05.12 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nug8
Sellel A4-l mootori kappremont tehtud ca poolteist aastat tagasi ja hetkel müügis pea 40k eeku odavamalt. Veidi tekitab kahtlust. Muidu soovitaks A4-le igatahes 1.9tdi-d. Hea ja kindel ning vastupidav mootor, kui korraliku hoolet saab.

Miks sa arvad, et niiöelda normaalhinna ja "soodushinna" erinevus midagi tähendab? :) Ma panen alati soodushinnaks selle, mida ma saada loodan (+ väike tingimisruum) ja "normaalhinna" võtan laest. :D Ja mis kuradi eegud? Poolteist aastat on neist juba möödas, aeg ümber harjuma hakata, kui ree peal olla tahad. :)

Aga ökopilli valiks 1.9TDI ja manuaalkastiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fred2103
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.05.12 16:34 Tsiteeri


Black, kirjuta sinna auto24-le ka see sama asi, et oleks aeg harjuda evroga ! Sellest ka eelkõneleja hinna näide eekudes ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nug8
huviline

Avatar


Registreerunud 29.06.08
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013

postitati 29.05.12 06:09 Tsiteeri


Ma lihtsalt eeldasin, et peale masina mootori kapitaalset remonti niisama masinat maha ei müüda. Mina ei müüks, igate praktiline auto ju. Võibolla on asi minus, võibolla mitte - paranoia möllab täiega. Euroree peal :D olen ka juba, aga eks ikka ole lihtsam ja meelelähedasem ikka see, millega oled aastaid harjunud olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 29.05.12 17:59 Tsiteeri


Kuu aega olen enamasti kulgenud tütrele toodud A4 Avant 1,9 TDi 96kw, Quattro ja 6k manuaaliga, tasuta lõunad on siiski olemas :D. Paar korda isegi kaatrit veetud, mitte mingeid probleeme. Soovitan soojalt. Ülalpidamine alates kindlustusest ja lõpetades hooldusega on naeruväärne summa. Kütusekulust ma üldse ei räägi.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.05.12 06:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kuu aega olen enamasti kulgenud tütrele toodud A4 Avant 1,9 TDi 96kw, Quattro ja 6k manuaaliga, tasuta lõunad on siiski olemas :D. Paar korda isegi kaatrit veetud, mitte mingeid probleeme. Soovitan soojalt. Ülalpidamine alates kindlustusest ja lõpetades hooldusega on naeruväärne summa. Kütusekulust ma üldse ei räägi.

No tahaks ikka seda tasuta lõunat näha, usun, et tilk tõrva on ikka ka seal olemas, 1,9 (ja ka 2,0) diisel b6 peal (ja ka b7 peal) vibreerib tühikäigul ikka mehiselt, see rikub minu silmis selle tasuta lõuna. Kui aga väidad vastupidist, siis mõnel kogunemisel tahaks täitsa proovida, võibolla mu arvamus muutub neist audi r4 ja r5 diislitest, siiani on need ikka täielik košmaar olnud, samas päris uue berlingo r4 diisel käib nagu bensukas, täiesti müstika, kui palju on asjad arenenud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 30.05.12 06:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
No tahaks ikka seda tasuta lõunat näha, usun, et tilk tõrva on ikka ka seal olemas, 1,9 (ja ka 2,0) diisel b6 peal (ja ka b7 peal) vibreerib tühikäigul ikka mehiselt, see rikub minu silmis selle tasuta lõuna.

Säästlik inimene ei lase mootoril pikalt tühikäigul tuksuda. :) Sõidan ka ise hetkel vahelduseks jälle TD-ga ja pole see midagi nii hull, et miskit lahti väristaks. Kui ikka suur ja raske automaatkastiga auto näitab maanteel 100 kellal kompu peal ~5L kulu, on see kõva argument. Ja elektrimootoriga võrreldes on bensukas ka täielik vibrageneraator.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 30.05.12 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kuu aega olen enamasti kulgenud tütrele toodud A4 Avant 1,9 TDi 96kw, Quattro ja 6k manuaaliga, tasuta lõunad on siiski olemas :D. Paar korda isegi kaatrit veetud, mitte mingeid probleeme. Soovitan soojalt. Ülalpidamine alates kindlustusest ja lõpetades hooldusega on naeruväärne summa. Kütusekulust ma üldse ei räägi.

No tahaks ikka seda tasuta lõunat näha, usun, et tilk tõrva on ikka ka seal olemas, 1,9 (ja ka 2,0) diisel b6 peal (ja ka b7 peal) vibreerib tühikäigul ikka mehiselt, see rikub minu silmis selle tasuta lõuna. Kui aga väidad vastupidist, siis mõnel kogunemisel tahaks täitsa proovida, võibolla mu arvamus muutub neist audi r4 ja r5 diislitest, siiani on need ikka täielik košmaar olnud, samas päris uue berlingo r4 diisel käib nagu bensukas, täiesti müstika, kui palju on asjad arenenud:P


Pakun, et viiest autost neljal on valed mootoripadjad (vasak on elektriline) ja esimene toetav padi paigast ära. Lisaks veel kinnikiilunud geneka rullik, tahma täis EGR ja vinge vibraator ongi valmis.;)


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 30.05.12 18:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
No tahaks ikka seda tasuta lõunat näha, usun, et tilk tõrva on ikka ka seal olemas, 1,9 (ja ka 2,0) diisel b6 peal (ja ka b7 peal) vibreerib tühikäigul ikka mehiselt, see rikub minu silmis selle tasuta lõuna. Kui aga väidad vastupidist, siis mõnel kogunemisel tahaks täitsa proovida, võibolla mu arvamus muutub neist audi r4 ja r5 diislitest, siiani on need ikka täielik košmaar olnud, samas päris uue berlingo r4 diisel käib nagu bensukas, täiesti müstika, kui palju on asjad arenenud:P

Saa ometi sellest vibrofoobiast üle, diisli ostab inimene sõitmiseks. Usu mind 90 km/h kiirusel B6 2.4V6 ja 1.9TDi müra- ja vibravahe puudub. Soovitan sul minna salongi VAG-i 2.0 CR mootorit kuulama. Hiljuti sain tiiru teha Passat B7 2.0 TDI-CR 4Moution-ga ja tõttöelda tõsise mulje jättis see tühikäigu osa.

Mul oli siin kah üks B6 1.9TDiQ 96 kW nädalavahetus sõita ja see paar db(A) kõrgem müra mingisuguse totaalselt väljakannatamatu fooniga ka ei ole. Ja nagu siin enne mainiti, siis R4 ei vibreeri suurt midagi. Märksõnaks tasakaalustusvõllid ja loomulikult korras kapotialune. PD mootorit CR-i ja siidise V6 tühikäiguga võrrelda pole arusaadavatel põhjustel mõistlik.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 30.05.12 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Saa ometi sellest vibrofoobiast üle, diisli ostab inimene sõitmiseks.




http://www.free-emoticons.co.uk/emoticons/Sign/well_done.gif


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 30.05.12 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Saa ometi sellest vibrofoobiast üle, diisli ostab inimene sõitmiseks.




http://www.free-emoticons.co.uk/emoticons/Sign/well_done.gif

Mis te hakkate linnas valgusfoori taga oodates kohapeal tiire tegema või? Isegi Tartus võid tunnikese foori taga seista ühest linna otsast teise sõites tipptunnil, sel ajal ei tahaks küll (vähemalt audis mitte) väriseda nagu haavaleht. Eks ma saan sellest üle, kui mõne normaalse isendiga proovida saan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 30.05.12 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Saa ometi sellest vibrofoobiast üle, diisli ostab inimene sõitmiseks.




http://www.free-emoticons.co.uk/emoticons/Sign/well_done.gif

Mis te hakkate linnas valgusfoori taga oodates kohapeal tiire tegema või? Isegi Tartus võid tunnikese foori taga seista ühest linna otsast teise sõites tipptunnil, sel ajal ei tahaks küll (vähemalt audis mitte) väriseda nagu haavaleht. Eks ma saan sellest üle, kui mõne normaalse isendiga proovida saan.
Tead,Sa ajad oma vibraatorist juba sama lolli juttu kui üks Sami nimeline ajakirjanik eesti meeste aluspükstest.


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.06.12 10:19 Tsiteeri


Kuna siin teemas juba 1,9 TDi vibratsiooni teema üles võeti ja inimesed on teadagi erinevad, tegin väikse katse endale ja ka teistele võrdluseks. Võtsin u. 10 cm diameetriga anuma ja panin selle koos veega armatuurlauale. Sooja mootoriga tühikäigul ei tekkinud veepinnale mitte mingisugust värelust.
Proovige ja andke teada tulemustest.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 02.06.12 10:28 Tsiteeri


Ma üldse ei hakka proovimagi sest tean, et ei teki mingit värelust (mootoriks 81 kw). Need kes vibratsiooni üle kurdavad peaks auto tehnilist seisukorda uurima hakkama ja need kes on istunud sellises, istugu tehniliselt korras autosse järgmine kord. Ärge üldistage
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kuna siin teemas juba 1,9 TDi vibratsiooni teema üles võeti ja inimesed on teadagi erinevad, tegin väikse katse endale ja ka teistele võrdluseks. Võtsin u. 10 cm diameetriga anuma ja panin selle koos veega armatuurlauale. Sooja mootoriga tühikäigul ei tekkinud veepinnale mitte mingisugust värelust.
Proovige ja andke teada tulemustest.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.06.12 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Ma üldse ei hakka proovimagi sest tean, et ei teki mingit värelust (mootoriks 81 kw). Need kes vibratsiooni üle kurdavad peaks auto tehnilist seisukorda uurima hakkama ja need kes on istunud sellises, istugu tehniliselt korras autosse järgmine kord. Ärge üldistage
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kuna siin teemas juba 1,9 TDi vibratsiooni teema üles võeti ja inimesed on teadagi erinevad, tegin väikse katse endale ja ka teistele võrdluseks. Võtsin u. 10 cm diameetriga anuma ja panin selle koos veega armatuurlauale. Sooja mootoriga tühikäigul ei tekkinud veepinnale mitte mingisugust värelust.
Proovige ja andke teada tulemustest.


Loomulikult ei vaidle, siis on need diislid järelikult halva vastupidavusega, et kõik, milles mina istunud olen, on värisenud, eriti rool ja käigukang, surin on sees, kui autost väljuda. Eks millagi mõnel kokkusaamisel proovin ja võibolla muudan oma suhtumist audi r4 (ja ka r5) selle aja diislitesse. Sõbra e38 ja e39 3,0d R6 on ka ses mõttes täielik saast olnud, kuigi jutu järgi tehiliselt korras. Sõita muidugi on mõnus ja gaasi andes see suurem müra, eriti r6 ja ka v6 vast, on pigem nauditav nsgu usaka v8 bensukas. Müra üle ma ei kurdakski väga. Aga ega foorumi teel seda asja selgeks ei tee, tuleb kokkusaada ja võrrelda, võibolla paljud diisli omanikud ei teagi, et võiks vibratsioonivabam olla ja võibolla neid ei häirigi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 02.06.12 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: ristokkk
Ma üldse ei hakka proovimagi sest tean, et ei teki mingit värelust (mootoriks 81 kw). Need kes vibratsiooni üle kurdavad peaks auto tehnilist seisukorda uurima hakkama ja need kes on istunud sellises, istugu tehniliselt korras autosse järgmine kord. Ärge üldistage
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kuna siin teemas juba 1,9 TDi vibratsiooni teema üles võeti ja inimesed on teadagi erinevad, tegin väikse katse endale ja ka teistele võrdluseks. Võtsin u. 10 cm diameetriga anuma ja panin selle koos veega armatuurlauale. Sooja mootoriga tühikäigul ei tekkinud veepinnale mitte mingisugust värelust.
Proovige ja andke teada tulemustest.


Loomulikult ei vaidle, siis on need diislid järelikult halva vastupidavusega, et kõik, milles mina istunud olen, on värisenud, eriti rool ja käigukang, surin on sees, kui autost väljuda. Eks millagi mõnel kokkusaamisel proovin ja võibolla muudan oma suhtumist audi r4 (ja ka r5) selle aja diislitesse. Sõbra e38 ja e39 3,0d R6 on ka ses mõttes täielik saast olnud, kuigi jutu järgi tehiliselt korras. Sõita muidugi on mõnus ja gaasi andes see suurem müra, eriti r6 ja ka v6 vast, on pigem nauditav nsgu usaka v8 bensukas. Müra üle ma ei kurdakski väga. Aga ega foorumi teel seda asja selgeks ei tee, tuleb kokkusaada ja võrrelda, võibolla paljud diisli omanikud ei teagi, et võiks vibratsioonivabam olla ja võibolla neid ei häirigi?

Sul on mingi foobia lihtsalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 02.06.12 13:13 Tsiteeri


Olen elu jooksul omanud diisleid erinevalt markidelt ja litraasidelt palju ja ei nõustu selle vibraga. Foobia teema.
Omanud Toyota D4D, BMW e38 3.0 135kw, Passat 55kw...96, audi 66kw ja r5 103kw. Ainus millega vibra oli ja mul hetkel ka teeb on 55kw 91 a passat, sest mootori padjad kulunud. Kui masin korras siis ei ole mingeid vibrasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 02.06.12 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Olen elu jooksul omanud diisleid erinevalt markidelt ja litraasidelt palju ja ei nõustu selle vibraga. Foobia teema.
Omanud Toyota D4D, BMW e38 3.0 135kw, Passat 55kw...96, audi 66kw ja r5 103kw. Ainus millega vibra oli ja mul hetkel ka teeb on 55kw 91 a passat, sest mootori padjad kulunud. Kui masin korras siis ei ole mingeid vibrasid.

No kurat lõpetage oma foobia jutt ära, ega ma mingi loll ei ole. Kelle jaoks on audil quattro nn "must be", siis minu arust ei tohiks audi, bmw ja ka näiteks mersu mistahes mootori puhul väriseda. Saa siis aru, üks räägib, et ei värise üldse ja mingi foobia, teine jälle ütleb, et loll olen, et bensumootoriga üldse võrdlen, et loomulikult nagu öö ja päev. Loe eestpoolt ka teiste arvamust ja ütle, mida ma siis kokkuvõtvalt peaks arvama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Petu
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant TDI Quattro 96'

postitati 02.06.12 14:52 Tsiteeri


Mina arvan seda, et kui inimene küsib abi, et osta endale diiselmootoriga autot, siis ei ole väga mõtet sõna võtta kui pole eriti kogemusi/pole omanud diiselmootoriga sõidukit. No offence.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 02.06.12 21:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
No kurat lõpetage oma foobia jutt ära, ega ma mingi loll ei ole. Kelle jaoks on audil quattro nn "must be", siis minu arust ei tohiks audi, bmw ja ka näiteks mersu mistahes mootori puhul väriseda.

Palun defineeri siis oma sönadega arusaama diisli häirivast vibratsioonist, mis teiste arusaamatust vöiks väheselgi määral rahuldada.
Vöiks öelda, et isegi teatud markide tänapäevased "moodsad" bensiinimootorid ei suuda vibratsiooni suhtes vöidelda vanemate masuudipresside vibratsiooni kindlusega, rääkimata veel bensiinikatest, uuemaid ei hakka mainimagi.
Lihtsalt ei oska hetkel muud moodi seletada, samas teised vöivad antud lauset jälle oma möttega lugeda ning sellest mitte aru saada.
Mingi case sul siiski nagu on selle diisli vibratsiooniga ;)
Nagu eelnevast postitusest vöiks ridade vahelt välja lugeda, siis miks vibratsioon nii meeletult päevakorras on?
Tönis, sina selle vibra teema üldse siin üles keerutasid ja köik on sellest ka kinni haaranud, seega mingil osal jääb sinu pahameel veidi arusaamatuks.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 03.06.12 05:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
No kurat lõpetage oma foobia jutt ära, ega ma mingi loll ei ole. Kelle jaoks on audil quattro nn "must be", siis minu arust ei tohiks audi, bmw ja ka näiteks mersu mistahes mootori puhul väriseda.

Palun defineeri siis oma sönadega arusaama diisli häirivast vibratsioonist, mis teiste arusaamatust vöiks väheselgi määral rahuldada.
Vöiks öelda, et isegi teatud markide tänapäevased "moodsad" bensiinimootorid ei suuda vibratsiooni suhtes vöidelda vanemate masuudipresside vibratsiooni kindlusega, rääkimata veel bensiinikatest, uuemaid ei hakka mainimagi.
Lihtsalt ei oska hetkel muud moodi seletada, samas teised vöivad antud lauset jälle oma möttega lugeda ning sellest mitte aru saada.
Mingi case sul siiski nagu on selle diisli vibratsiooniga ;)
Nagu eelnevast postitusest vöiks ridade vahelt välja lugeda, siis miks vibratsioon nii meeletult päevakorras on?
Tönis, sina selle vibra teema üldse siin üles keerutasid ja köik on sellest ka kinni haaranud, seega mingil osal jääb sinu pahameel veidi arusaamatuks.

Minu väide oli, et ei ole tasuta lõunaid siiski! Ja siis hakkas jälle jutt, et diisel ei värise ja samas jälle, et ära bensukaga võrdle, kumb siis on? Ei usu, et jällegi mina ainuke olen, keda vähemalt r4 diisli vibratsioon häirib, lihtsalt ma olen nainuke loll, kes siin vaielda viitsib, aga enam väga ei viitsi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 03.06.12 08:16 Tsiteeri


Korras mootorid, korras patjadega käivad nagu kell.
Vibratsioon on põhjustatud sageli liiga varajasest pritsehetkest, kulunud patjadest ning kulunud või s*tta täis pihustitest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 05.06.12 15:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Korras mootorid, korras patjadega käivad nagu kell.
Vibratsioon on põhjustatud sageli liiga varajasest pritsehetkest, kulunud patjadest ning kulunud või s*tta täis pihustitest.

Ja kuna diiselmootor käib igas konditsioonis siis ei vaevuta sellele tähelepanu pöörama. Sellepärast võibolla tõesti on neid " vibreerivaid " diisleid mõne arvates palju. Tavaliselt hakatakse siis uurima kui küttekulu tõuseb millegipärast liitrikese :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.0% - SQL: 46.0%]