p2ka14
huviline
Registreerunud 12.01.09
Kasutaja on eemal
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 28.05.12 11:48
|
|
|
Sellel A4-l mootori kappremont tehtud ca poolteist aastat tagasi ja hetkel müügis pea 40k eeku odavamalt. Veidi tekitab kahtlust. Muidu soovitaks
A4-le igatahes 1.9tdi-d. Hea ja kindel ning vastupidav mootor, kui korraliku hoolet saab.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
fred2103
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.12 15:34
|
|
|
Black, kirjuta sinna auto24-le ka see sama asi, et oleks aeg harjuda evroga ! Sellest ka eelkõneleja hinna näide eekudes 
|
|
|
nug8
huviline
Registreerunud 28.06.08
Kasutaja on eemal
Auto: a6 c7 2.0 tdi 2013
|
postitati 29.05.12 05:09
|
|
|
Ma lihtsalt eeldasin, et peale masina mootori kapitaalset remonti niisama masinat maha ei müüda. Mina ei müüks, igate praktiline auto ju. Võibolla on
asi minus, võibolla mitte - paranoia möllab täiega. Euroree peal olen ka
juba, aga eks ikka ole lihtsam ja meelelähedasem ikka see, millega oled aastaid harjunud olnud.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 29.05.12 16:59
|
|
|
Kuu aega olen enamasti kulgenud tütrele toodud A4 Avant 1,9 TDi 96kw, Quattro ja 6k manuaaliga, tasuta lõunad on siiski olemas . Paar korda isegi kaatrit veetud, mitte mingeid probleeme. Soovitan soojalt.
Ülalpidamine alates kindlustusest ja lõpetades hooldusega on naeruväärne summa. Kütusekulust ma üldse ei räägi.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.05.12 05:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kuu aega olen enamasti kulgenud tütrele toodud A4 Avant 1,9 TDi 96kw, Quattro ja 6k manuaaliga, tasuta lõunad on siiski olemas . Paar korda isegi kaatrit veetud, mitte mingeid probleeme. Soovitan soojalt.
Ülalpidamine alates kindlustusest ja lõpetades hooldusega on naeruväärne summa. Kütusekulust ma üldse ei räägi. |
No tahaks ikka seda tasuta lõunat näha, usun, et tilk tõrva on ikka ka seal olemas, 1,9 (ja ka 2,0) diisel b6 peal (ja ka b7 peal) vibreerib
tühikäigul ikka mehiselt, see rikub minu silmis selle tasuta lõuna. Kui aga väidad vastupidist, siis mõnel kogunemisel tahaks täitsa proovida,
võibolla mu arvamus muutub neist audi r4 ja r5 diislitest, siiani on need ikka täielik komaar olnud, samas päris uue berlingo r4 diisel käib nagu
bensukas, täiesti müstika, kui palju on asjad arenenud
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.05.12 05:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
No tahaks ikka seda tasuta lõunat näha, usun, et tilk tõrva on ikka ka seal olemas, 1,9 (ja ka 2,0) diisel b6 peal (ja ka b7 peal) vibreerib
tühikäigul ikka mehiselt, see rikub minu silmis selle tasuta lõuna. |
Säästlik inimene ei lase mootoril pikalt tühikäigul tuksuda. Sõidan ka ise
hetkel vahelduseks jälle TD-ga ja pole see midagi nii hull, et miskit lahti väristaks. Kui ikka suur ja raske automaatkastiga auto näitab maanteel 100
kellal kompu peal ~5L kulu, on see kõva argument. Ja elektrimootoriga võrreldes on bensukas ka täielik vibrageneraator.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 30.05.12 16:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kuu aega olen enamasti kulgenud tütrele toodud A4 Avant 1,9 TDi 96kw, Quattro ja 6k manuaaliga, tasuta lõunad on siiski olemas . Paar korda isegi kaatrit veetud, mitte mingeid probleeme. Soovitan soojalt.
Ülalpidamine alates kindlustusest ja lõpetades hooldusega on naeruväärne summa. Kütusekulust ma üldse ei räägi. |
No tahaks ikka seda tasuta lõunat näha, usun, et tilk tõrva on ikka ka seal olemas, 1,9 (ja ka 2,0) diisel b6 peal (ja ka b7 peal) vibreerib
tühikäigul ikka mehiselt, see rikub minu silmis selle tasuta lõuna. Kui aga väidad vastupidist, siis mõnel kogunemisel tahaks täitsa proovida,
võibolla mu arvamus muutub neist audi r4 ja r5 diislitest, siiani on need ikka täielik komaar olnud, samas päris uue berlingo r4 diisel käib nagu
bensukas, täiesti müstika, kui palju on asjad arenenud
|
Pakun, et viiest autost neljal on valed mootoripadjad (vasak on elektriline) ja esimene toetav padi paigast ära. Lisaks veel kinnikiilunud geneka
rullik, tahma täis EGR ja vinge vibraator ongi valmis.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.12 17:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
No tahaks ikka seda tasuta lõunat näha, usun, et tilk tõrva on ikka ka seal olemas, 1,9 (ja ka 2,0) diisel b6 peal (ja ka b7 peal) vibreerib
tühikäigul ikka mehiselt, see rikub minu silmis selle tasuta lõuna. Kui aga väidad vastupidist, siis mõnel kogunemisel tahaks täitsa proovida,
võibolla mu arvamus muutub neist audi r4 ja r5 diislitest, siiani on need ikka täielik komaar olnud, samas päris uue berlingo r4 diisel käib nagu
bensukas, täiesti müstika, kui palju on asjad arenenud
|
Saa ometi sellest vibrofoobiast üle, diisli ostab inimene sõitmiseks. Usu mind 90 km/h kiirusel B6 2.4V6 ja 1.9TDi müra- ja vibravahe puudub. Soovitan
sul minna salongi VAG-i 2.0 CR mootorit kuulama. Hiljuti sain tiiru teha Passat B7 2.0 TDI-CR 4Moution-ga ja tõttöelda tõsise mulje jättis see
tühikäigu osa.
Mul oli siin kah üks B6 1.9TDiQ 96 kW nädalavahetus sõita ja see paar db(A) kõrgem müra mingisuguse totaalselt väljakannatamatu fooniga ka ei ole. Ja
nagu siin enne mainiti, siis R4 ei vibreeri suurt midagi. Märksõnaks tasakaalustusvõllid ja loomulikult korras kapotialune. PD mootorit CR-i ja
siidise V6 tühikäiguga võrrelda pole arusaadavatel põhjustel mõistlik.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.05.12 17:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Saa ometi sellest vibrofoobiast üle, diisli ostab inimene sõitmiseks. |

Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 30.05.12 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Saa ometi sellest vibrofoobiast üle, diisli ostab inimene sõitmiseks. |
|
Mis te hakkate linnas valgusfoori taga oodates kohapeal tiire tegema või? Isegi Tartus võid tunnikese foori taga seista ühest linna otsast teise
sõites tipptunnil, sel ajal ei tahaks küll (vähemalt audis mitte) väriseda nagu haavaleht. Eks ma saan sellest üle, kui mõne normaalse isendiga
proovida saan.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 30.05.12 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Saa ometi sellest vibrofoobiast üle, diisli ostab inimene sõitmiseks. |
|
Mis te hakkate linnas valgusfoori taga oodates kohapeal tiire tegema või? Isegi Tartus võid tunnikese foori taga seista ühest linna otsast teise
sõites tipptunnil, sel ajal ei tahaks küll (vähemalt audis mitte) väriseda nagu haavaleht. Eks ma saan sellest üle, kui mõne normaalse isendiga
proovida saan. | Tead,Sa ajad oma vibraatorist juba sama lolli juttu kui üks Sami nimeline ajakirjanik eesti meeste aluspükstest.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.06.12 09:19
|
|
|
Kuna siin teemas juba 1,9 TDi vibratsiooni teema üles võeti ja inimesed on teadagi erinevad, tegin väikse katse endale ja ka teistele võrdluseks.
Võtsin u. 10 cm diameetriga anuma ja panin selle koos veega armatuurlauale. Sooja mootoriga tühikäigul ei tekkinud veepinnale mitte mingisugust
värelust.
Proovige ja andke teada tulemustest.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 02.06.12 09:28
|
|
|
Ma üldse ei hakka proovimagi sest tean, et ei teki mingit värelust (mootoriks 81 kw). Need kes vibratsiooni üle kurdavad peaks auto tehnilist
seisukorda uurima hakkama ja need kes on istunud sellises, istugu tehniliselt korras autosse järgmine kord. Ärge üldistage
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kuna siin teemas juba 1,9 TDi vibratsiooni teema üles võeti ja inimesed on teadagi erinevad, tegin väikse katse endale ja ka teistele võrdluseks.
Võtsin u. 10 cm diameetriga anuma ja panin selle koos veega armatuurlauale. Sooja mootoriga tühikäigul ei tekkinud veepinnale mitte mingisugust
värelust.
Proovige ja andke teada tulemustest. |
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.06.12 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Ma üldse ei hakka proovimagi sest tean, et ei teki mingit värelust (mootoriks 81 kw). Need kes vibratsiooni üle kurdavad peaks auto tehnilist
seisukorda uurima hakkama ja need kes on istunud sellises, istugu tehniliselt korras autosse järgmine kord. Ärge üldistage
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kuna siin teemas juba 1,9 TDi vibratsiooni teema üles võeti ja inimesed on teadagi erinevad, tegin väikse katse endale ja ka teistele võrdluseks.
Võtsin u. 10 cm diameetriga anuma ja panin selle koos veega armatuurlauale. Sooja mootoriga tühikäigul ei tekkinud veepinnale mitte mingisugust
värelust.
Proovige ja andke teada tulemustest. | |
Loomulikult ei vaidle, siis on need diislid järelikult halva vastupidavusega, et kõik, milles mina istunud olen, on värisenud, eriti rool ja
käigukang, surin on sees, kui autost väljuda. Eks millagi mõnel kokkusaamisel proovin ja võibolla muudan oma suhtumist audi r4 (ja ka r5) selle aja
diislitesse. Sõbra e38 ja e39 3,0d R6 on ka ses mõttes täielik saast olnud, kuigi jutu järgi tehiliselt korras. Sõita muidugi on mõnus ja gaasi andes
see suurem müra, eriti r6 ja ka v6 vast, on pigem nauditav nsgu usaka v8 bensukas. Müra üle ma ei kurdakski väga. Aga ega foorumi teel seda asja
selgeks ei tee, tuleb kokkusaada ja võrrelda, võibolla paljud diisli omanikud ei teagi, et võiks vibratsioonivabam olla ja võibolla neid ei häirigi?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 02.06.12 11:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: ristokkk
Ma üldse ei hakka proovimagi sest tean, et ei teki mingit värelust (mootoriks 81 kw). Need kes vibratsiooni üle kurdavad peaks auto tehnilist
seisukorda uurima hakkama ja need kes on istunud sellises, istugu tehniliselt korras autosse järgmine kord. Ärge üldistage
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kuna siin teemas juba 1,9 TDi vibratsiooni teema üles võeti ja inimesed on teadagi erinevad, tegin väikse katse endale ja ka teistele võrdluseks.
Võtsin u. 10 cm diameetriga anuma ja panin selle koos veega armatuurlauale. Sooja mootoriga tühikäigul ei tekkinud veepinnale mitte mingisugust
värelust.
Proovige ja andke teada tulemustest. | |
Loomulikult ei vaidle, siis on need diislid järelikult halva vastupidavusega, et kõik, milles mina istunud olen, on värisenud, eriti rool ja
käigukang, surin on sees, kui autost väljuda. Eks millagi mõnel kokkusaamisel proovin ja võibolla muudan oma suhtumist audi r4 (ja ka r5) selle aja
diislitesse. Sõbra e38 ja e39 3,0d R6 on ka ses mõttes täielik saast olnud, kuigi jutu järgi tehiliselt korras. Sõita muidugi on mõnus ja gaasi andes
see suurem müra, eriti r6 ja ka v6 vast, on pigem nauditav nsgu usaka v8 bensukas. Müra üle ma ei kurdakski väga. Aga ega foorumi teel seda asja
selgeks ei tee, tuleb kokkusaada ja võrrelda, võibolla paljud diisli omanikud ei teagi, et võiks vibratsioonivabam olla ja võibolla neid ei häirigi?
|
Sul on mingi foobia lihtsalt.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.12 12:13
|
|
|
Olen elu jooksul omanud diisleid erinevalt markidelt ja litraasidelt palju ja ei nõustu selle vibraga. Foobia teema.
Omanud Toyota D4D, BMW e38 3.0 135kw, Passat 55kw...96, audi 66kw ja r5 103kw. Ainus millega vibra oli ja mul hetkel ka teeb on 55kw 91 a passat, sest
mootori padjad kulunud. Kui masin korras siis ei ole mingeid vibrasid.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 02.06.12 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Olen elu jooksul omanud diisleid erinevalt markidelt ja litraasidelt palju ja ei nõustu selle vibraga. Foobia teema.
Omanud Toyota D4D, BMW e38 3.0 135kw, Passat 55kw...96, audi 66kw ja r5 103kw. Ainus millega vibra oli ja mul hetkel ka teeb on 55kw 91 a passat, sest
mootori padjad kulunud. Kui masin korras siis ei ole mingeid vibrasid. |
No kurat lõpetage oma foobia jutt ära, ega ma mingi loll ei ole. Kelle jaoks on audil quattro nn "must be", siis minu arust ei tohiks audi, bmw ja
ka näiteks mersu mistahes mootori puhul väriseda. Saa siis aru, üks räägib, et ei värise üldse ja mingi foobia, teine jälle ütleb, et loll olen, et
bensumootoriga üldse võrdlen, et loomulikult nagu öö ja päev. Loe eestpoolt ka teiste arvamust ja ütle, mida ma siis kokkuvõtvalt peaks arvama?
|
|
|
Petu
|
postitati 02.06.12 13:52
|
|
|
Mina arvan seda, et kui inimene küsib abi, et osta endale diiselmootoriga autot, siis ei ole väga mõtet sõna võtta kui pole eriti kogemusi/pole omanud
diiselmootoriga sõidukit. No offence.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.06.12 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
No kurat lõpetage oma foobia jutt ära, ega ma mingi loll ei ole. Kelle jaoks on audil quattro nn "must be", siis minu arust ei tohiks audi, bmw ja
ka näiteks mersu mistahes mootori puhul väriseda. |
Palun defineeri siis oma sönadega arusaama diisli häirivast vibratsioonist, mis teiste arusaamatust vöiks väheselgi määral rahuldada.
Vöiks öelda, et isegi teatud markide tänapäevased "moodsad" bensiinimootorid ei suuda vibratsiooni suhtes vöidelda vanemate masuudipresside
vibratsiooni kindlusega, rääkimata veel bensiinikatest, uuemaid ei hakka mainimagi.
Lihtsalt ei oska hetkel muud moodi seletada, samas teised vöivad antud lauset jälle oma möttega lugeda ning sellest mitte aru saada.
Mingi case sul siiski nagu on selle diisli vibratsiooniga 
Nagu eelnevast postitusest vöiks ridade vahelt välja lugeda, siis miks vibratsioon nii meeletult päevakorras on?
Tönis, sina selle vibra teema üldse siin üles keerutasid ja köik on sellest ka kinni haaranud, seega mingil osal jääb sinu pahameel veidi
arusaamatuks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.06.12 04:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
No kurat lõpetage oma foobia jutt ära, ega ma mingi loll ei ole. Kelle jaoks on audil quattro nn "must be", siis minu arust ei tohiks audi, bmw ja
ka näiteks mersu mistahes mootori puhul väriseda. |
Palun defineeri siis oma sönadega arusaama diisli häirivast vibratsioonist, mis teiste arusaamatust vöiks väheselgi määral rahuldada.
Vöiks öelda, et isegi teatud markide tänapäevased "moodsad" bensiinimootorid ei suuda vibratsiooni suhtes vöidelda vanemate masuudipresside
vibratsiooni kindlusega, rääkimata veel bensiinikatest, uuemaid ei hakka mainimagi.
Lihtsalt ei oska hetkel muud moodi seletada, samas teised vöivad antud lauset jälle oma möttega lugeda ning sellest mitte aru saada.
Mingi case sul siiski nagu on selle diisli vibratsiooniga 
Nagu eelnevast postitusest vöiks ridade vahelt välja lugeda, siis miks vibratsioon nii meeletult päevakorras on?
Tönis, sina selle vibra teema üldse siin üles keerutasid ja köik on sellest ka kinni haaranud, seega mingil osal jääb sinu pahameel veidi
arusaamatuks. |
Minu väide oli, et ei ole tasuta lõunaid siiski! Ja siis hakkas jälle jutt, et diisel ei värise ja samas jälle, et ära bensukaga võrdle, kumb siis on?
Ei usu, et jällegi mina ainuke olen, keda vähemalt r4 diisli vibratsioon häirib, lihtsalt ma olen nainuke loll, kes siin vaielda viitsib, aga enam
väga ei viitsi.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 03.06.12 07:16
|
|
|
Korras mootorid, korras patjadega käivad nagu kell.
Vibratsioon on põhjustatud sageli liiga varajasest pritsehetkest, kulunud patjadest ning kulunud või s*tta täis pihustitest.
|
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 05.06.12 14:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Korras mootorid, korras patjadega käivad nagu kell.
Vibratsioon on põhjustatud sageli liiga varajasest pritsehetkest, kulunud patjadest ning kulunud või s*tta täis pihustitest. |
Ja kuna diiselmootor käib igas konditsioonis siis ei vaevuta sellele tähelepanu pöörama. Sellepärast võibolla tõesti on neid " vibreerivaid "
diisleid mõne arvates palju. Tavaliselt hakatakse siis uurima kui küttekulu tõuseb millegipärast liitrikese 
|
|
|
|