Lehekülgi: 1 2 |
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 22.05.12 11:56
|
|
|
Audi 100 1984 vaja nõu
Plaan on osta 1984.a Audi 100 C4 kerega aga kuna mul on olnud paari väga halvas seisus, Audi 100 remondida. Siis just väga meeldivad kogemused
(praktika käigus tehtud remondi tööd)mul selle autoga momendil pole. Veidi hirmutab mind 1984.a masina ostmine. Senised elukogemused, ütlevad mulle,et
kui eelmine omanik on olnud "kolhoosniku" tüüpi inimene siis tasub säärasest autost hoida nii kaugele kui võimalik. Hilisem remondi arve ja oma
närvide kulu, ei ole just meeldivad asjad. Jutu järgi on auto olnud pensionäri oma aga mulle see midagi ei ütle,sest olen näinud ka selliseid
"vanurite" autosid,millesse ei julgeks sisse ka istuda. Ilma vastava ülikonnata muidugi.
Samuti osade kättesaadavus on omaette teema, idee poolest on tegu üldlevinud rahvaautoga,kuid kurjad keeled räägivad ka,et nende autodega miskit teha
pole kui pressi alla viia.
Antud autost tean vaid nii palju,et on kirsipunane,mitte just minu lemmik värvidest.Kuid värv on kolmanda järgu asi. Vigadeks on(mida mainiti auto
müüja poolt) mõra esiklaasis ja lekkiv radiaator. Mootor peaks olema bensiin ja 1,8? Kuid eks seda näen lähi päevadel,mis auto endast kujutab.
Pildimaterjali pakuks aga kahjuks fotoaparaat on katki kuni ma uue ostan.
Olen igasugu ettepanekute ja nõuannete eest tänulik.
Samuti kui keegi teab,kust saab antud mudeli Service manuaali,siis antke teada.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 22.05.12 11:58
|
|
|
1984 ja C4 pole reaalne. Kas 1994 ja C4 või 1984 ja C3? Vist pead silmas ikkagi C3-e, kuna jutt oli 1.8 mootorist. Kui kere pole kõige hullemas seisus
ja tehnika OK, siis miks mitte.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 22.05.12 12:00
|
|
|
Minu viga, ikka C3, kogemata kirjutasin valesti.
Mind huvitab,et mis hetkest hakati C3 tootma tsingitud kerega. Sõber mainis,et 1988.a?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 22.05.12 12:02
|
|
|
100 % kindel pole, aga minuteada tsingiti põhjad juba 1984 ja 1986 tulid üleni tsingitud masinad.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 22.05.12 12:10
|
|
|
See,mida ma kunagi praktika käigus remontisin oli küll selline,et ütleksin,et tsingist polnud seal ainsatki märki. Tiiva ääred ja koopa ääred
kobrutasid,struktuursest roostest ja põhja alune nägi ka mitte just kõige parem välja. Auke polnud, makroflexi tuuningut ka mitte aga roostetäppe
palju. Samas, ilmselt omanik hoidis toda konkreetset masinat,mis mulle õnnetul kombes remontida juhtus. Ikka väha halvasti. Ja kere oli vaid üks
probleemidest,tolle auto juures.
Sellel minu välja vaadatud autol ei tohiks kere probleemi olla.Kuid igaks juhuks on mul vasar ja kruvikeeraja kaasa. Samuti tuleb teinekord
põrandavaiba alt, teatud üllatusi välja ja need pole ka kõige meeldivamad.
|
|
|
urmasu
huviline
Registreerunud 21.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 100 c3
|
postitati 22.05.12 13:57
|
|
|
Trw! Esiklaase ja radiaatoreid on vabalt saada. Klaasivahetuse võib suht kalliks ajada see, kui ei saa tihendit ja liistu tervelt kätte.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 22.05.12 14:33
|
|
|
Oskate öelda palju võiks esiklaas maksta orjenteeruvalt? Praegusel on mõra,kui suur ei tea. Samas katkine esiklaas võib TÜV läbimisel olla probleem
samuti võib sealt vett salongi tulla?
Radiaatoril on leke, vist läbi ussitanud või mõlkis, täpselt ei tea. Selle hinnaks pakkus tuttav,et 20-50 EUR võiks maksta?
Minu jaoks on see Audi ahvatlev just kere poolest ja ökonoomsuselt ka, praegune igapäeva liikur võtab 10l 100km ja kuna aeglane reduktor ka taga siis
üle 70km/h kupatada pole mõtet(liiga palju hakkab siis kütust neelama). Samuti ei saa praeguse "uunikumiga" pikki sõite teha,sest jääb liikluses
jalgu.
Oli see praktika käigus tehtud romu,mis ta oli aga sain vähemalt Audi remondist aimu ja know-how.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 23.05.12 10:13
|
|
|
Ise küsin ja vastan ka, iroonilisel kombel. Klaas eriti kallis polegi,kuid selle paigaldamine ja vana kättesaamine on juba kunst omaette.
See, ehk veidi teema väline küsimus aga kas Audi 100 C3 kerega ka automaatkäigukastiga ka valmistati? Kas konkreetne auto on sellise kastiga ,seda ma
ei tea.
Kunagi oli mingi lehekülg internetis,kust sai auto kerenumbri järgi ka uurida,millel tehtud ja mis lisadega välja tulnud. On selline lehekülg veel
tänaseni alles või siiski mitte???
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 23.05.12 10:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
Ise küsin ja vastan ka, iroonilisel kombel. Klaas eriti kallis polegi,kuid selle paigaldamine ja vana kättesaamine on juba kunst omaette.
See, ehk veidi teema väline küsimus aga kas Audi 100 C3 kerega ka automaatkäigukastiga ka valmistati? Kas konkreetne auto on sellise kastiga ,seda ma
ei tea.
Kunagi oli mingi lehekülg internetis,kust sai auto kerenumbri järgi ka uurida,millel tehtud ja mis lisadega välja tulnud. On selline lehekülg veel
tänaseni alles või siiski mitte??? |
Kui ta on 66kw/90hp, siis tuli küll automaatkastiga ka neid jah. Kast 3-käiguline, paras õnnetusehunnik on oma omadustelt. Manuaal kordi etem valik.
Kiirusomadused on tehaseandmetel sellised: 0-100: 14.1s, tippkiirus 173km/h, keskmine kütusekulu 7,9L/100km kohta (see on iseenesest täitsa hea
näitaja suure auto kohta ju).
Kui aga tegu 55kw/75hp isendiga, siis neid automaadiga ei tulnud.
See lehekülg, kust mina neid andmeid vaatan, on: www.autoweek.nl
Mis esiklaasi puutub, siis enda tööjuures vaatan kataloogist ja esiklaasi hinnad jäävad 78 - 100 euro vahele. Liistukomplekt maksab esiklaasile 59
eurot. Sinna otsa arvesta veel siis ka töö.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 23.05.12 11:10
|
|
|
Tänan info eest!
Kasutatud klaasi saaksin märgatavalt odavamalt. Aga aknaklaasi tihendi koos liistuga pean ikka uue ostma, vähemalt loogiline on,et vana tihendit enam
tagasi ei pane. Lisaks selle klaasi vahetus kahjuks on selline asi,mida ma ei saa ise ettevõtta,sest tegu pole tööga,mida ma oskaksin. Selle koha
pealt,peab paraku päris hulga raha ilmselt välja käima.
Võib olla pole see mõra väga hull, sest TÜV on läbitud ja kehtiv veel aga eks täna õhtul saan, autot oma silmaga näha ja uurida,siis selgub paljudes
asjades tõde.
Kui see palju küsitud pole,kust uute osade hindasid saab vaadata?
|
|
|
S.vinkel
huviline
Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 23.05.12 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
Kui see palju küsitud pole,kust uute osade hindasid saab vaadata? |
www.autoosad.ee
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 23.05.12 19:43
|
|
|
Käisin siis autot proovimas ja vaatamas ära. Mis, ma oskan öelda. Esmalt seda,et mõra esiklaasis on hullem,kui ootasin. Esiklaasi vahetus
garanteeritud pole kahtlustki.
Auto on tõesti kirsipunane aga mitte metallik/pärlmutter vaid täiesti tavaline pigment? värv nagu Ladal. Poleks osanud arvata,et sakslane veel 1984.a
sellist värvi kasutas. Olen harjunud nägema siiski metallik/pärlmutter värviga autosid palju rohkem.
Värv muidugi juba luituma hakanud, kerel tõsiseid probleeme pole. Tõsisem auk oli tagumises tiivaservas. Mullitamisi mõnes ükski kohas, kuid midagi
kapitaalselt hullu ma ei näinud. Põhja alune oli ka viisakas. Struktuurest roostet näha ei olnud. Muidugi tahaksid õõtshoovad jm osad värskemat värvi
aga see on juba maitse küsimus.
Kapotti hoidvad amordid on muidugi ajajooksul otsad andnud,seega ilma puuprussi kapotile toeks hoidmata, mootori ruumis tööd teha ei saa. Mootori ruum
oli väga viisakas ja puhas. Vaiba alt ka üllatusi ei leidnud. 
Radiaatoriga tõesti on probleem,see on lihtsalt vanadusest ära oksüdeerund ja pudeneb jupi haaval. Sõita saab aga vedeliku kadu on püsivalt olemas.
Mootor siiski pole 1,8 vaid 1,9 ja ime ime veel karburaator mootoriga.
Külmalt tühikäigul puterdab, soojalt kaob see ära. Omanik ei osanud seleltada,milles probleem on.
Mineku koha pealt, käitus viisakalt. Veermiku osa on remonditud ja hammasrihm+õli ka hiljuti ära vahetatud.
Auto on tõsiselt vana aga ega ma ei eeldanudki uut ja uhket masinat näha. Praegusest igapäeva rondist on küll viisakam aga katkine esiklaas ja selle
vahetus +selle kulu teevad mind murelikuks.
Hinnaks sooviti 400 EUR saada aga olin hetkel tungival seisukohal,et klaasipaigaldamise hind ja esiklaasiga seonduv tuleb hinnast maha arvata.
Heast küljest toon välja aga võrdlemisi hea algse komplektsuse ning korras ja läppumata ja lagastamata salongi. Enamus asju alles ja õnneks ei ole
vaja osta teist autot kõrvale nagu mõne venelase puhul,et ühte korralikku kokku ehitada.
Säärased muljed siis, momendil võtsin veidi mõtlemis aega.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.12 20:53
|
|
|
Mis siin imestada? 1,8 on ka karpa mootor. 1,9 puhul on tegu rida 5 mootoriga. Klaas on jah selline veidikene kallis lõbu nendel autodel, muus osas on
tegu väga lihtsalt remonditava isendiga. Kui külmast peast puterdab siis äkki ei toimi korralikult seal see bimetall (mis iganes nimetus sellel asjal
oli) jubinas karpa juures, mis tõstab pöördeid külmast peast ja laseb tagasi kui mootor soojeneb. Endal on olnud sama mootoriga isend 1983 aastast.
Hea omadus on see, et kui hammasrihm puruks läheb siis ei tõmba klappe pähe.
Kui karburaatoritest midagi jagad ja viitsid pusida siis ei ole seal midagi müstilist. Kütuseks armastab see 1,9 kõige enam 98-t.
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 24.05.12 04:42
|
|
|
Kas just imestada aga ma pole väga palju kaburaatoriga Audisid tänavaliikluses kohanud, küll olen nii vanasid isendeid näinud vanaraua kokkuostudes.
Minu jaoks karburaatori remont ,mingi müstika pole. Seda ennemgi tulnud teha nii, vene kui ameerika autode puhul.
Autol endal mingeid lisasid pole (elektriaknad,kliima jne).
Mis võiks sellise isendi hind olla reaalselt? Mulle tundub 400 EUR pisut palju.
Kindlasti tuleks tulevikus ettevõtta, ka värvimine. Audile selline rat-style välimus väga ei sobi.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 24.05.12 04:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
Kas just imestada aga ma pole väga palju kaburaatoriga Audisid tänavaliikluses kohanud, küll olen nii vanasid isendeid näinud vanaraua kokkuostudes.
Minu jaoks karburaatori remont ,mingi müstika pole. Seda ennemgi tulnud teha nii, vene kui ameerika autode puhul.
Autol endal mingeid lisasid pole (elektriaknad,kliima jne).
Mis võiks sellise isendi hind olla reaalselt? Mulle tundub 400 EUR pisut palju.
Kindlasti tuleks tulevikus ettevõtta, ka värvimine. Audile selline rat-style välimus väga ei sobi. |
Tee endale selgeks, mida sa lõpuks tahad sellest autost. Tasuta ka päris asju osta ei saa. Isegi 400€ puhul on juba klaasivahetus 1/4 ostuhinnast.
Värvimine (terve auto), kui sa just ise ei tee, maksab julgelt üle 400€. Kas poleks mõtekas siis ca 1k€-ga sigar kohe osta, mis üleni tsingitud
kerega, olematu rooste ja korras mootoriga? Ühtepidi on 400€ palju, aga teisalt oled valmis teise auto hinna kohe sisse paigutama. Ei midagi paha,
tore oles, kui keegi nende maantemürskude vastu huvi tunneb ja taastada soovib.

Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 24.05.12 05:34
|
|
|
Värvimisega saan ise hakkama,kuna olen ennemgi autosid värvinud (esimene värvimine läks aiataha ) aga ei pea seda liiga raskeks tööks. Pean väärtuslikuks selle auto puhul seda,et salong pole ära läppunud
ning ära lagastatud(ei haise õlle ja krt teab mille järele). Salongi remontimine või plast detailide asendamine on paras nuhtlus ja pole sugugi odav
lõbu.
1000 EUR auto oleks jah ideaalne aga minu palga juures seda kahjuks lubada ei anna,seega on mul valik veidi kesine. Hetkel olen arvamusel,et auto
tasuks endale koju tuua. Kuid, ilmselt selle aasta pean veel oma praeguse autoga läbi ajama.
Ja,keda huvitab siis igapäevase autona kasutan ma sellist elukat:

Talvel sellega ei sõida,sest ei taha,et kätte ära roostetab.
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 24.05.12 06:44
|
|
|
C3-me salongijuppide asendamine on kallis ? A4 ja C4 pudinaid antakse
juba phm tasuta...
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 24.05.12 15:06
|
|
|
Tuttav C3 omanik rääkis,et oli mingite juppidega hädas aga mina ei tea,kust ta otsimas käis ja mida ta otsis,seda ka ei täpsustatud.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 24.05.12 15:26
|
|
|
Ei usu, et sigarile enam juppe saada pole. Ja kui sa saad sõitva auto 400€ eest, siis võiks ju mingi 100-200 eest endale doonori leida. 
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 24.05.12 17:32
|
|
|
No vanaraua kokkuostust leiaks ma iga kell juppe sellele autole,kui peaks olema samasugune isend sees. Lammutustega on nii,et paljud neid enam võtta
ei taha ja soovitavad kohe Kuusakoski väravasse sõita. Leidub ka erandeid. Eile öeldi ka seda,et kui juuli kuuks auto kadunud pole,siis ootab teda
vanarauaks viimine. Mind muidugi sääraste asjadega enam ähvardada pole mõtet,sest olen aja jooksul paksu naha kasvatanud selle koha pealt.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.12 20:57
|
|
|
Ahh tead.. kui viitsid teha siis tingi sealt mingi 100€ alla ja võta ära. Võid muidugi ka üritada 150€ tingida. Kui asi enamvähem korralik ja haamril
ja mutrivõtmel vahet teed siis pole see väga üle jõu käiv auto. Sisu elementidega võib küll natukene kitsas käes olla. Peab omajagu otsima, et leiduks
mingeid imevidinaid. Pigem täna Allahit, et seal kliimat sees ei ole, see nii ehk naa vast enam ei toimiks ja selle remont on ka nagu on (ei midagi
kontimurdvat aga osade vidinate leidmine võib olla raskendatud). Nii vanal autol on igasugu lisadega see jama, et tööle neid uuesti elustada on tükk
tegemist.
|
|
|
|
T.Taavi
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal
Auto: Škoda Superb 2.0 Tdi
|
postitati 25.05.12 06:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: StS
No vanaraua kokkuostust leiaks ma iga kell juppe sellele autole,kui peaks olema samasugune isend sees. Lammutustega on nii,et paljud neid enam võtta
ei taha ja soovitavad kohe Kuusakoski väravasse sõita. Leidub ka erandeid. Eile öeldi ka seda,et kui juuli kuuks auto kadunud pole,siis ootab teda
vanarauaks viimine. Mind muidugi sääraste asjadega enam ähvardada pole mõtet,sest olen aja jooksul paksu naha kasvatanud selle koha pealt.
|
Kui ähvardati vanarauaks viia, siis paku auto eest vanaraua hind ja too koju. Mõned nädalad tagasi lahkus ka meie hoovilt sigar 150. euri eest.
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 25.05.12 07:59
|
|
|
Seda ma juba tegin aga öeldi,et ei tahaks ikka nagu rohkem,kuna tehtud on neid ja noid asju juba(amordid,hammasrihm jne). Võtsin paberi kätte ja
selgitasin kui kalliks läheb klaasi vahetus ja radikas + muud lisatööd. Minu pakkumine oli 250 EUR,mis peaks olema isegi veidi enam kui vanaraua hind.
Üks asi ,mida ma aru ei saa on mõnede kodanike mõttemaailm. Ehk arvamus,et huvilistel on meeletud summad pangaarvel,mida kulutada? Kuna omanik on ka
76.a vanur,siis raske on isegi sellistega vaielda.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 26.05.12 13:00
|
|
|
Njaa. Elunäinud meestega on tõesti raske vaielda. Eks ole omanikul veel sentimentaalne väärtus, millest on vaat, et rohkem kahju. Aga kui rihm koos
rullidega ja amordid on vahetatud, siis see on juba mingi 200€ väärt. Ilmselt ei tee talle ka selgeks, et kõike autosse investeeritud raha niikuinii
tagasi ei saa. Terve auto, koos mootori ja vahetet amortidega plaanitakse vanarauaks viia? Pleki tonn maksab praegu ca 280€/t. Kui ta ainult kere
viib, siis ta peab pmst ju peale maksma selle eest? Ja üle 1500kg see sigar eniveis ei kaalu.
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
StS
huviline
Registreerunud 11.05.12
Asukoht: Nõo-Pangodi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 1984
|
postitati 28.05.12 04:41
|
|
|
Viimane jutt oli,et viiakse koos kõigega,mis küljes on vanarauaks. Ma ei saa sellele pihta,et miks remonditi aasta tagasi auto üldse ära,kui oli
selge,et läheb vanarauda???
Radiaatori koha pealt ütles kohaliku lammutuse omanik,et 1,9 radiaator on defitsiitne. Aga nupumees oskaks sinna ka,mõne teise radiaatori sisse
sobitada(umbes nagu kunagi sai 1996.a Ford Mondeole pandud Moskvichi radiaator).
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |