Nix
huviline
Registreerunud 26.09.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2.5 TDI
|
postitati 25.11.04 19:54
|
|
|
Kumba eelistada, kas c4 2.5 tdi quattro või c5 2.5 tdi quattro ?
Kumba oleks siis mõttekam võtta? Mõlemad 6-käigulised manuaalid.
|
|
|
eraisik
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: autota.
|
postitati 26.11.04 00:00
|
|
|
raske küsimusest aru saada... eks sa pead ise otsustama (kui hinnaerinevus sulle ei loe) et kumb väliskuju sulle rohkem meeldib. Tehnilisest küljest
on põhiline erinevus see, et C4 on kindlasti R5 mootoriga 2,5 TDI ja C5 on üldjuhul V6 2,5TDI... V6 omab mõne kW ja NM rohkem.
Iseasi, et mina pole C4 2,5TDI quattrot näinud kuid päris ei välista et neid ikka tehti.
ühesõnaga - tahad mingeid normaalseid vastuseid saada - kirjuta oma küsimus lahti ja lisa aparaatide kohta oluliselt rohkem infot - muidu ma ei usu
et keegi sulle üldse midagi vastata viitsib ...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.11.04 01:18
|
|
|
Eesti oludes on C4 ilmselt soodsam ja muretum pidada. Esiteks tugevama esisilla ja teiseks R5 mootori tõttu. V6 TDI tüüpviga on hooldamata auto korral
kergpoolduvad nukkvõllid ja muu sellega kaasnev jama. Eriliselt öko ta enam ka pole.
Nagu hiljuti välja tuli, on 2.5 TDI Quattrot tehtud juba lausa
100-na, C4 A6-st teadsin varemgi.
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 26.11.04 07:50
|
|
|
Olen omanud C4 kerega A6 TDi-d (85kw) ja hetkel oman A6 Quattrot mootoriga siis 2,5 V6 TDi (132kw).
C4 ja C5 siiski paraku erinevatest sajanditest 
Tehniliste näitajate ja mugavuse poolest C5 ikka peajagu üle on. Muidugi mis puudutab selle auto korrashoidu, siis investeeringuid nõuab C5 A6
tunduvalt rohkem. Võid arvestada et 200-250 000 km läbisõidu juures tahab see mootor nukkvõllide, tõukrite, klappide jne vahetust.
C4 kere sillad samas vastupidavamad on, kuid C5- ga mugavam ja pehmem sõita.
Üldiselt on arusaamatu su valikud, sest C4 kerega diisli ja C5 kerega diisli hinnavahe üsna suur on. Kui võimalus osta uuem ja parem auto, siis
milleks valida vanem ja kehvem?
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 26.11.04 11:53
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Nagu hiljuti välja tuli, on 2.5 TDI Quattrot tehtud juba lausa
100-na, C4 A6-st teadsin varemgi |
Minul on C3 diisel Quattro ja Soomest leiaks ka mõned B2 ja B3 diisel Quattrod. Need kõik on ikka isetehtud (või tõesti üksiku eritellimusena?), mitte
SEERIATOOTMISES olnud masinad. Sama käib ka selle Audi 100 Q TDI kohta
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.11.04 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja krss
Need kõik on ikka isetehtud (või tõesti üksiku eritellimusena?), mitte SEERIATOOTMISES olnud masinad. Sama käib ka selle Audi 100 Q TDI kohta
| See oli mul tegelikult öeldud võrdlusena, et kui juba C4 100 sellisena (tartsi sõnade järgi) tehasest välja veeres, siis C4 A6 TDIQ
olemasolus pole mõtet kahelda. 
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 26.11.04 13:35
|
|
|
C4 kerega A6 TDi Quattro tuli seeriatootmisse, kui ma ei eksi siis -97 aastal. Mootorina kasutati neil ainult 103kw-st varianti. Seega üsna C4 kere
lõpupäevil. Ja neid eksempläre ei ole seetõttu ka eriti palju.
Kunagi sai ise sellist otsitud, siis sel hetkel meid müügis polnud.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 26.11.04 15:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jürarrak
C4 kerega A6 TDi Quattro tuli seeriatootmisse, kui ma ei eksi siis -97 aastal |
Tõenäoliselt eksid, kuna 96a TDI Quattrosi on ikka suht palju saada juba, isegi mitmega sõitnud, ja oleks peaaegu endalegi ostnud (sõber Saksast
pakkus paari soodsat 96a Avant Q-t) - üks selline 96a 7-kohaline A6 TDI-Q ka praegu klubis müügil: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11170 . Rahvas räägib,
et TDI ja Quattro ühinesid juba 94ndal aastal, aga seda ei oska ei kinnitada ega ümberlükata, pole otseselt uurinud. Samas on huvitav, et varem
diiselquattrot originaalis ei tehtud: tõenäoliselt jäi asi sobiva käigukasti taha. Eksnäe kaua minu masina kast ja poolteljed vastu peavad
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.04 08:26
|
|
|
teemasse lisan oma häbeliku kommentaari, enda müüdava auto kohta, mida siin kasutatud on näitena. Et siiski siiski, õigus on mehel, kes ütleb, et
sellist asja toodetu Audi poolt ei ole, ehk siis krssil. Ei süvenenud ennist piisavalt, a nüüd olen ka juba targem... Et masin, mida pakun on
tõepoolest ümber ehitatud, vastav sissekanne on saksa tehnopassis olemas, võtsin auto juba eestis arvele ka, siin on ta jub puhas 4 veoline 100
diisel.
Vabandan segaduse külvamise pärast.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 02.12.04 09:03
|
|
|
Niih natuke andmetes tuhnides leidsin, et a6(c4) 2,5TDI QUATTRO oli tootmises 07/95 kuni 07/97 mootori tähis peaks olema AEL ja ainult 6 käigulise
manuaal kastina tulid tehasest. Automaate ei tehtudki :/
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 02.12.04 10:56
|
|
|
Nu vot 
|
|
|
|
kaupz
huviline
Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal
Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw
|
postitati 11.10.05 04:55
|
|
|
kas siis 2,5tdi R5 ja 2,5tdi V6 mootorid on väga erineva "dünaamikaga" ? et kui v6 on paar kw ja nm rohkem kas siis on jõudsam ka? või on r5 mingil
momendil äkilisem, kiiremini pöördes?
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 11.10.05 09:17
|
|
|
Huvitav, kas täpselt sama auto peal on kah olnud samaaegselt saada nii R5 kui V6 2.5 TDI mootorit? Endal manuaalkastiga võrdlusmomendina võtta vaid VW
Transporter 2.5 TDI V6, ja see astub küll oluliselt paremini edasi R5 TDI sõiduautodest, kuid neil kõigil on tegelikult erinevad ülekanded, ja Audi on
varemgi teinud sellist nalja, et tänu ülekannetele võib vabalthingav diisel astuda edasi sama hästi kui turbokas...
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 30.11.06 08:41
|
|
|
Kuna endal ka samasugune kysimus tekkis ja siin teema kuidagi ära on hääbunud, siis kysiks kas r5 on töökindlam kui v6? mõtlen 103 kw isendit.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.06 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Pikkpoizz
Kuna endal ka samasugune kysimus tekkis ja siin teema kuidagi ära on hääbunud, siis kysiks kas r5 on töökindlam kui v6? mõtlen 103 kw isendit.
|
kahtlemata.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.06 21:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Huvitav, kas täpselt sama auto peal on kah olnud samaaegselt saada nii R5 kui V6 2.5 TDI mootorit? Endal manuaalkastiga võrdlusmomendina võtta vaid VW
Transporter 2.5 TDI V6, ja see astub küll oluliselt paremini edasi R5 TDI sõiduautodest, kuid neil kõigil on tegelikult erinevad ülekanded, ja Audi on
varemgi teinud sellist nalja, et tänu ülekannetele võib vabalthingav diisel astuda edasi sama hästi kui turbokas... |
Mis pada sa ajad, et VW transporter on V6? Mul suguvõsas neid transportereid/multivanne 5 tk (2001...2005a) kõikidel on 2.5 TDi R5. erinevate
võimsustega 74...128 kW.
|
|
|