Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C5 facelift kasti kohta küsimus. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1335)
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 17.05.12 13:32 Tsiteeri
C5 facelift kasti kohta küsimus.



Kas 2.4 mootoriga c5 faceliftide automaatkastid on kõik multitronicud? Ja kui ei kuidas visuaalselt vahet teha. Küsimuse põhjus on selles, et oleks huvi c5 facelifti vastu, kuid multitronicust tahaks ringiga mööda käia. Ning kas 1.8T on samuti kõik selle multitronic kasti peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.12 13:46 Tsiteeri


Q oli vist tiptronik.2.8 FL Q on küll tiptronic.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DT85
huviline



Registreerunud 26.06.11
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.12 16:03 Tsiteeri


Jah, kõik facelift esiveolised on multitronicud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 17.05.12 17:41 Tsiteeri


1.8T, 2.0 ja 3.0 pooleveolised siis samuti kõik multitronicud jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 17.05.12 17:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
1.8T, 2.0 ja 3.0 pooleveolised siis samuti kõik multitronicud jah?


C5 kere peal JAH!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 17.05.12 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
1.8T, 2.0 ja 3.0 pooleveolised siis samuti kõik multitronicud jah?


C5 kere peal JAH!

Pikendaks seda listi siis: C6, B6, B7 ka samamoodi, kõik esiveolised on multitronicud ehk siis ikka siga palju masinaid liigub (loe: ei seisa tee ääres katkise kastiga) selle kastiga ringi:P
Kui multit ei taha, aga aut kast on oluline, siis quattro ainuke variant!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.12 17:59 Tsiteeri


Kas, millel ja millal kasutab Audi DSG kasti?

Ise olen pidanud plaani A6 Avant 2.0TDI atm 2008 sõiduki suhtes, kuid endal 0 kogemust sellise tehnikaga :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 17.05.12 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Kas, millel ja millal kasutab Audi DSG kasti?

Ise olen pidanud plaani A6 Avant 2.0TDI atm 2008 sõiduki suhtes, kuid endal 0 kogemust sellise tehnikaga :S


DSG on kasutusel A1, A2?, A3, TT-l.

Kui me räägime 2004-> multi kastidest, siis tegemist on vägeva ja töökindla kooslusega. Teisisõnu julgen väita, et parim astmevaba ülekanne automaailmas. Hiljuti lugesin ühte 2012a A6 esiveolise revjuud, kus mootori ja kasti koostöö sai max tulemuse. Konkurendid jäid nagu poisikesed pikalt maha.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 17.05.12 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
1.8T, 2.0 ja 3.0 pooleveolised siis samuti kõik multitronicud jah?


C5 kere peal JAH!

Pikendaks seda listi siis: C6, B6, B7 ka samamoodi, kõik esiveolised on multitronicud ehk siis ikka siga palju masinaid liigub (loe: ei seisa tee ääres katkise kastiga) selle kastiga ringi:P
Kui multit ei taha, aga aut kast on oluline, siis quattro ainuke variant!



Arvan, et c6'el ja b7'el pole enam seda esimese generatsiooni multitronicut peal, mis on siiski suhteliselt probleemne kast. See peaks just olema b6 ja c5 faceliftitud mudelitel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 17.05.12 18:34 Tsiteeri


Minu juurde tuli täna üks tuttava tuttav oma 2,5 tdi 2002a. A6 multitronicuga. Et jõnksutab ja õli oli ka vahetatud mingi aeg tagasi. Plaanisin kasti uuesti sõitma õpetada ja muidu üle vaadata. Sõitma hakates aga...:o, täpselt selline tunne oli, et trammiga tõmbaks täie laksuga minema munakiviteel.. jube kakkumine . Lausa õudne oli. Üle ühe korra viskas kasti ka avariisse. Raske oli midagi tarka soovitada. Läheb vist Rauli jutule Flamekosse. Erinevalt Multitronic-ust Tiptronic sureb vähemalt vaikselt, nagu tukkuv bussijuht, mitte agoonias, nagu tema reisijad.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]