B5/A4 1.9 TDI 85KW ostueelne ülevaatus
Tere foorum,
Olen nüüd paar nädalat lugenud siin kõikvõimalike teemasid audidest ja panen nüüd ka oma esimese posti. Kõige rohkem on hinna/kvaliteedi suhtelt silma
jäänud just B5(1.9 d, ideaal oleks manuaal ja Q) mis võrreldes sama aja bmw ja mersudega on ikka väga mõnusa disainiga. Algselt vaatasin kuulutusi
mobile'st, mõtlesin ise järele sõita kui normaalne isend leida aga praegu hakkasin selles kahtlema kuna tegu on vana autoga (plaanin 2000-2001
facelifti) ei julge osta autot mida korralikult kontrollida ei saa ja kohe maha uhada 2000 km, mille jooksul võib nii mõndagi juhtuda. Rihmad ja muu
krempel võib otsad anda ja siis seda jama lahedada . Niisiis vaatasin
Eestist ja leidsin ühe: http://www.auto24.ee/used/517955
Käisin ka autot 2 korda vaatamas. Välimuselt väga heas korras, kusagilt ei suutnud leida ühtegi jälge roostest. Ka värv tundus täitsa OK olevat ei
olnud tuhmunud. Sisemus tiptop kulumisjägi polnud, lõhn autos oli väga OK. Negatiivne pool aga asja juures on see, et auto toodi saksast 2008 aastal
ja sellest ajast on ta ka seisnud seal. Käisin revalis ka vin-koodi kontrollimas ja ls oli 2006 a. 140 000 seega tundub ka LS kerimata, auto oli ka
korralikult hoodatud ja pauku ei tundund olevat. Aga ls läbisõiduks. Mind panebki kõige rohkem muretsema see pikalt seismine. Mida see autoga teeb? Ma
tean et kumm väsib, rehvid olidki täiesti pragunenud aga tundub, et niiskus autosse sisemusega kurja ei olnud teinud. Väidetavalt on autot
regulaarselt käivitatud ja ka platsisl läks masin paugust käima ei mingit imeliku klapiklõbinat millest räägitakse seisnud mootori puhul. Küll aga
panin ma tähele mootorikaane vahelt et mootoriruumis oli alumiinimi peale tekkinud oksiidi kihti. Ma just mõtlen kas see sama oksiid võib rolli
mängida ka elektroonika puhul. Proovisin küll kõikvõimalike nuppe ja kõik tundus seal töötavat.
Nüüd siis homme lasengi teha audihoolduses talle põhjaliku ülevaatuse ja eks näis mida nemad sellest autost arvavad. Võtsin ka pakkumise kogu
rihmakupatuse peale koos veepumpadega ja kõikide automahladega nii forsist kui audihooldusest ja mõlemad jäid 750 kanti seega umbes 1k tuleb sellele
autole veel ilusti kohe peale taguda. Kui keegi siin kes seda teksti loeb oskab öelda selle konkreetse auto kohta midagi või on endal kogemus sarnase
"platsiautoga" siis ootan head nõu!
Tänud kuulamast
|