alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 14.05.12 19:51
|
|
|
intercooleri puhastamine
Tervist!
Plaan siis ette võtta oma 1,6`l turbo intercooleri puhastamine.
otsisin küll samalaadset teemat, kuid ei leidnud.
Küsimus siis suurele ringile, kas keegi on selle enda diislil ette võtnud ja ehk oskab soovitada, millega saaks intercooleri kõige paremini seest
õlist puhtaks?
Endal käis mõte läbi diisliga leotada...
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 14.05.12 19:54
|
|
|
Bensiin, pigieemaldi, brake clean, kuum vesi, jne.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 14.05.12 20:01
|
|
|
Oh, need vähe efektiivsemad jah
Aga kui puhastatud näiteks bensiiniga, siis ega need bensiiniaurud midagi turbole tee?
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 14.05.12 20:06
|
|
|
Puhastamiseks sa võtad ju lõdvikud ikka lahti ja hea oleks üldse auto küljest cooler ära võtta. Enne kokku panekut lased ju aurudel natuke aega kaduda
ka, ega need aurud väga otseselt kohe midagi ei tee ka. On diisleid varemgi brace cleaniga käivitatud ja masinad käivad siiani. Kuid eks kergesti
aurustuvad ja kehva määrimis omadusega vedelikud diislile hästi ei mõju.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.05.12 20:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
On diisleid varemgi brace cleaniga käivitatud ja masinad käivad siiani. |
Valesti käivitades silkad uut mootorit otsima, eeter on väheke andestavam.
Ma ei tea, kuidas kuum vesi suudab puhastada, kuid ülejäänud nimetatu suudab, iseasi, kui pöhjalikult.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 14.05.12 20:13
|
|
|
no cooler küljest kindlasti ikka ära.
No selge, eks ma siis võtan ette selle tegevuse.
Cooler maha korralikult puhastada, lasta aurudel aurustuda, külge tagasi ja valmis.
Tänud abi eest!
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 14.05.12 20:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
On diisleid varemgi brace cleaniga käivitatud ja masinad käivad siiani. |
Valesti käivitades silkad uut mootorit otsima, eeter on väheke andestavam.
Ma ei tea, kuidas kuum vesi suudab puhastada, kuid ülejäänud nimetatu suudab, iseasi, kui pöhjalikult. |
No kui pole kogemust, milleks selline lause? Piduripesija käivitab mootori väga ohutult ja pehmelt võrreldes eetriga. Eetriga ei tohiks ültse mootorit
käivitada.
Milleks ültse coolerit pesta? Õhufiltrit pole vahetatud või ilma sõidetud? Väljast võib küll puhtaks pesta aga seest pole ma peale lahtise õli ja
rauapuru küll misit muud leidnud. Vee ja piduripesijaga edukalt eemaldatav.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 14.05.12 20:31
|
|
|
Mina ei kasuta kumbagi, sest kui ei käivitu, järelikult pole korras.
Kogemuste puudumise all saigi peetud silmas valesti käivitamist , kuid nagu
alati, siis sönastus jätab soovida, kui esimeses lauses seda silmas pidasid.
Möödund talvine juhus, kus 2 meest turgutasid diislit, üks kuulis väheke valesti ja olemas oligi, käänas eelsüüdet ja köik.
Aga see selleks, mingi aine ja mootori käivitamine pole praegu teema.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
alvarpro
huviline
Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014
|
postitati 14.05.12 20:49
|
|
|
Tsitaat: |
Väljast võib küll puhtaks pesta aga seest pole ma peale lahtise õli ja rauapuru küll misit muud leidnud. Vee ja piduripesijaga edukalt eemaldatav.
|
Plaan ongi seest see mant ära koristada, kui intercoolerit pole keegi 22 aastat puhastanud, siis on seda häirivat jama üpriski palju sinna tekkinud,
mille tõttu ei suuda cooler oma ettenähtud eesmärki täita.
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 15.05.12 15:11
|
|
|
Eks kuum vesi ole pärast pigem loputamiseks. Kuid olen ise piisavalt kuumavee survepesuriga mootoreid ja käigukaste puhastanud... ennem muidugi tuleb
lasta millegiga leotada.
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Ma ei tea, kuidas kuum vesi suudab puhastada, kuid ülejäänud nimetatu suudab, iseasi, kui pöhjalikult. |
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 15.05.12 16:06
|
|
|
Ise teinud. Kui seest väga saastane saab diisliga lahti leotada ja hiljem bensiiniga läbi loputada ja siis veel kompressoriga läbi puhuda. Ja valmis.
Nii lihtne see on, varsti kavas uuesti asi üle vaadata.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 15.05.12 17:00
|
|
|
jan kos variant kõige parem. Kui ikka näha et must siis las liguneb tükkaega.
|
|
|
|