Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: intercooleri puhastamine (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3519)
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 14.05.12 19:51 Tsiteeri
intercooleri puhastamine



Tervist!
Plaan siis ette võtta oma 1,6`l turbo intercooleri puhastamine.

otsisin küll samalaadset teemat, kuid ei leidnud.

Küsimus siis suurele ringile, kas keegi on selle enda diislil ette võtnud ja ehk oskab soovitada, millega saaks intercooleri kõige paremini seest õlist puhtaks?
Endal käis mõte läbi diisliga leotada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 14.05.12 19:54 Tsiteeri


Bensiin, pigieemaldi, brake clean, kuum vesi, jne.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 14.05.12 20:01 Tsiteeri


Oh, need vähe efektiivsemad jah :)
Aga kui puhastatud näiteks bensiiniga, siis ega need bensiiniaurud midagi turbole tee?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 14.05.12 20:06 Tsiteeri


Puhastamiseks sa võtad ju lõdvikud ikka lahti ja hea oleks üldse auto küljest cooler ära võtta. Enne kokku panekut lased ju aurudel natuke aega kaduda ka, ega need aurud väga otseselt kohe midagi ei tee ka. On diisleid varemgi brace cleaniga käivitatud ja masinad käivad siiani. Kuid eks kergesti aurustuvad ja kehva määrimis omadusega vedelikud diislile hästi ei mõju.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.05.12 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
On diisleid varemgi brace cleaniga käivitatud ja masinad käivad siiani.

Valesti käivitades silkad uut mootorit otsima, eeter on väheke andestavam.

Ma ei tea, kuidas kuum vesi suudab puhastada, kuid ülejäänud nimetatu suudab, iseasi, kui pöhjalikult.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 14.05.12 20:13 Tsiteeri


no cooler küljest kindlasti ikka ära.

No selge, eks ma siis võtan ette selle tegevuse.
Cooler maha korralikult puhastada, lasta aurudel aurustuda, külge tagasi ja valmis.

Tänud abi eest! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 14.05.12 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
On diisleid varemgi brace cleaniga käivitatud ja masinad käivad siiani.

Valesti käivitades silkad uut mootorit otsima, eeter on väheke andestavam.

Ma ei tea, kuidas kuum vesi suudab puhastada, kuid ülejäänud nimetatu suudab, iseasi, kui pöhjalikult.


No kui pole kogemust, milleks selline lause? Piduripesija käivitab mootori väga ohutult ja pehmelt võrreldes eetriga. Eetriga ei tohiks ültse mootorit käivitada.
Milleks ültse coolerit pesta? Õhufiltrit pole vahetatud või ilma sõidetud? Väljast võib küll puhtaks pesta aga seest pole ma peale lahtise õli ja rauapuru küll misit muud leidnud. Vee ja piduripesijaga edukalt eemaldatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 14.05.12 20:31 Tsiteeri


Mina ei kasuta kumbagi, sest kui ei käivitu, järelikult pole korras.

Kogemuste puudumise all saigi peetud silmas valesti käivitamist ;), kuid nagu alati, siis sönastus jätab soovida, kui esimeses lauses seda silmas pidasid.
Möödund talvine juhus, kus 2 meest turgutasid diislit, üks kuulis väheke valesti ja olemas oligi, käänas eelsüüdet ja köik.
Aga see selleks, mingi aine ja mootori käivitamine pole praegu teema.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alvarpro
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 3,6l 184kW, 1988; A4 2,0Tdi Quattro 130kw 2014

postitati 14.05.12 20:49 Tsiteeri


Tsitaat:

Väljast võib küll puhtaks pesta aga seest pole ma peale lahtise õli ja rauapuru küll misit muud leidnud. Vee ja piduripesijaga edukalt eemaldatav.


Plaan ongi seest see mant ära koristada, kui intercoolerit pole keegi 22 aastat puhastanud, siis on seda häirivat jama üpriski palju sinna tekkinud, mille tõttu ei suuda cooler oma ettenähtud eesmärki täita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 15.05.12 15:11 Tsiteeri


Eks kuum vesi ole pärast pigem loputamiseks. Kuid olen ise piisavalt kuumavee survepesuriga mootoreid ja käigukaste puhastanud... ennem muidugi tuleb lasta millegiga leotada.

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits


Ma ei tea, kuidas kuum vesi suudab puhastada, kuid ülejäänud nimetatu suudab, iseasi, kui pöhjalikult.



Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 15.05.12 16:06 Tsiteeri


Ise teinud. Kui seest väga saastane saab diisliga lahti leotada ja hiljem bensiiniga läbi loputada ja siis veel kompressoriga läbi puhuda. Ja valmis.
Nii lihtne see on, varsti kavas uuesti asi üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 15.05.12 17:00 Tsiteeri


jan kos variant kõige parem. Kui ikka näha et must siis las liguneb tükkaega.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]