Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe 2.8 quattro 1994 (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2730)
PMarc
huviline



Registreerunud 13.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.12 10:10 Tsiteeri
Audi Coupe 2.8 quattro 1994



Tere,

Olen pikemat aega jälginud Audide turgu ning lõpuks on silma jäänud selline isend:

http://www.auto24.ee/used/968835

Kas keegi on vaatamas, katsumas, proovimas käinud? Endal ei ole hetkel kahjuks võimalust Tartusse sõita

Piltidelt tundus vähemalt minule, et uste küljes olevad mustad liistud on halvas seisukorras. Samuti tundus ka, et tagumine stange tahaks uut värvikihti.

Kõiksugune info ja arvamused selle mudeli kohta on samuti teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 13.05.12 12:44 Tsiteeri


Piltidelt tundub veel, et S6 istmed ei käi kupee kohaselt üles, ja taha istmele ronimine on üsna keerukas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.05.12 14:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Piltidelt tundub veel, et S6 istmed ei käi kupee kohaselt üles, ja taha istmele ronimine on üsna keerukas.

Sõltuvalt kasutajast ei pruugi see üldse oluline olla, olulisem on hoopis see, et need istmed on siga mugavad;)
Vaatasin ka mingi nädal-kaks tagasi, kui see auto müüki tuli, et sellise hinna eest on ikka autot väga palju, need 5x112 rummud juba on suur asi ja 2,8 ja quattro ja bolerod sobivad väga kenasti ja uus armatuur jne. Liistud kooruvad enamikel, see on tüüpviga. IMO hõbedane värv on selline kesine üldse auto juures, aga see on täiesti maitse asi:cool: Konkreetselt autot pole vaatamas käinud, lihtsalt mainin ära, et jäi mullegi silma, kui väga hea pakkumine:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 13.05.12 16:47 Tsiteeri


Kindel, et need Bolerod on? Mina ei oleks nii kindel. Bolerod lähevad lõpuni sirgete kodaratega (kuni veljerandini), need aga lähevad sissepoole kaardu.
See selleks. Välimuselt jäi ka mulle see masin silma, ent S6 istmed muudavad selle niigi vähepraktilise auto veelgi ebapraktilisemaks. Aga tõsi, kui tagaistmeid üldse ei kasuta, siis miks ka mitte. Ilus auto ja hea kooslus on küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PMarc
huviline



Registreerunud 13.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.12 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: uaintfckme
Piltidelt tundub veel, et S6 istmed ei käi kupee kohaselt üles, ja taha istmele ronimine on üsna keerukas.

Sõltuvalt kasutajast ei pruugi see üldse oluline olla, olulisem on hoopis see, et need istmed on siga mugavad;)
Vaatasin ka mingi nädal-kaks tagasi, kui see auto müüki tuli, et sellise hinna eest on ikka autot väga palju, need 5x112 rummud juba on suur asi ja 2,8 ja quattro ja bolerod sobivad väga kenasti ja uus armatuur jne. Liistud kooruvad enamikel, see on tüüpviga. IMO hõbedane värv on selline kesine üldse auto juures, aga see on täiesti maitse asi:cool: Konkreetselt autot pole vaatamas käinud, lihtsalt mainin ära, et jäi mullegi silma, kui väga hea pakkumine:P


Tõesti, S6 istmed on ülimalt mugavad. See, et istmed kupee päraselt ei liigu, oleks võib-olla ka boonus, ehk ei tekiks kellelgi tahtmist hakata taha ronima;) Ainus mõistatus minule on see, et milleks 5x112 rummud? Ei ole seni suutnud seda oma peaga välja mõelda.
Ainsaks faktoriks jääb veel läbisõit, eks tuleb lähipäevil helistada ja küsida:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JanP
huviline



Registreerunud 04.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 240, 300

postitati 13.05.12 18:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: PMarc
Ainus mõistatus minule on see, et milleks 5x112 rummud? Ei ole seni suutnud seda oma peaga välja mõelda.
Ehk parem veljevalik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 13.05.12 19:03 Tsiteeri


Ilmselt jah asi paremas veljevalikus. Aga miks see läbisõit vana auto puhul oluline on, ma ei saa aru? Kas häbened, kui kellal on 400 000km vms? Tähtsam on ikka auto korrasolek, kui see, mis nr seal odokal on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
PMarc
huviline



Registreerunud 13.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.12 19:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Ilmselt jah asi paremas veljevalikus. Aga miks see läbisõit vana auto puhul oluline on, ma ei saa aru? Kas häbened, kui kellal on 400 000km vms? Tähtsam on ikka auto korrasolek, kui see, mis nr seal odokal on.


Läbisõit mängiks rolli sellepärast, et kui uurida, millal on viimati hooldatud mootorit, sildu jne, siis oleks vajadusel võimalik ka kohe lisakulud välja kalkuleerida. Muud tähtsust sellel numbrite real ei oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 13.05.12 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: PMarc
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Ilmselt jah asi paremas veljevalikus. Aga miks see läbisõit vana auto puhul oluline on, ma ei saa aru? Kas häbened, kui kellal on 400 000km vms? Tähtsam on ikka auto korrasolek, kui see, mis nr seal odokal on.


Läbisõit mängiks rolli sellepärast, et kui uurida, millal on viimati hooldatud mootorit, sildu jne, siis oleks vajadusel võimalik ka kohe lisakulud välja kalkuleerida. Muud tähtsust sellel numbrite real ei oleks.


Sillad on sel autol veel väga lihtsad, kui miski ka kolksub, oskab iga külamehaanik ära öelda, mis seal viga on. Mootoririhma-õlide vahetuse teeksin mina niiehknaa esimese asjana ära, hoolimata müüja jutust. Müügihetkeks võib ta sulle mida iganes öelda. Aga see olen mina.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.05.12 19:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Sillad on sel autol veel väga lihtsad, kui miski ka kolksub, oskab iga külamehaanik ära öelda, mis seal viga on.


Dream on! Iga järgmise audi sild on minu silmis parem. Kui sel vanal sillal midagi kolksub, siis vahetad kõik ära ja ikka kolksub. Järgmiste mudelitega muutus IMO audide sild paremaks nii mitmeski mõttes:P Muidugi räägin omadest kogemustest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 14.05.12 05:58 Tsiteeri


Mhmh. Ja mina omast kogemusest :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 14.05.12 06:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Mhmh. Ja mina omast kogemusest :D

Räägime siis edasi, kui oled vibrast lahti saanud:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 14.05.12 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Mhmh. Ja mina omast kogemusest :D

Räägime siis edasi, kui oled vibrast lahti saanud:D:D


:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 14.05.12 13:20 Tsiteeri


Sõitsin täna sellest masinast mööda. Kaugelt ahvatlev, aga lähemalt vaadates tahaks kereosa kõpitsemist ikka natuke saada kui head tulemust tahta. Tehnikast ei tea midagi kahjuks :). Mis sildasid ja selle kolinat puudutab, siis päris küla sepa peale ei tasu tõesti loota. Keerulist samas pole tõesti midagi, lihtsalt vähe tüütum kui esiveoline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gennadi
huviline



Registreerunud 15.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.12 22:13 Tsiteeri


Tere teile kaasfoorumlased! Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu mure kattub selle teemaga. Tunnen nimelt ka huvi Audi Coupe (mitte konkreetse teemas mainitud isendi) vastu. Olen juba paar talve jääradu sõitnud tagaveolisega, sel talvel sain proovida aga audi 80 b4 2.8 quattrot, minule oli see kordades rohkem meeldivam, kui tagaveoga. Sellest ajast peale hakkasingi rohkem uurima 4wd masinate kohta. Sõelale jäi Audi Coupe ja edasised otsingud olidki selle autoga seotud. Mootoritest soovitati kõige rohkem quattro jaoks 2.8. Kuna autot sooviks rohkem talviseks rajasõiduks, (samas vahest ka suvel ringrajal mõned ringid teha) siis olekski küsimus, et kas tasub võtta selleks Audi Coupe Quattro ja kas tasub mootoriks valida 2.8? Või on sedaanil kaalujaotus Coupe omast peajagu üle?

Kõik soovitused ja quattro omanike kogemused on väga oodatud. Eriti huvitab, et kuidas käitub torsen talvel. Ise sain kahjuks nii vähe proovida, et kindlat muljet ei jäänud, vahepeal oli väga hästi juhitav, siis vedas jälle, kuidas tahtis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 15.05.12 22:35 Tsiteeri


Minu silmis on 2,8 neist kõige parem mida proovinud olen. Ei ole kahjuks saanud proovida 125kw 2,3 mootorit. Niisama rada sõites käitub masin täpselt nii nagu soovid. Lühike teljevahe teeb sõidu ikka väga mõnusaks. See juhitavuse värk, kuna tulin C4 roolist sinna, siis tundus nagu raudteel sõidaks, käest ei tahtnud peaaegu kordagi minna, alati oli pigem asi väheses parema jala asendist kui auto enda veast. kui pakub huvi, siis müün varsti ka enda masina maha.Loodan et ei kuulu müügipostituse alla nüüd. Niipalju kui foorumist muidu lugenud, siis 2,8 tundub kõige murevabam neist.

Tom:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.05.12 04:20 Tsiteeri


Ringrajal pole selle 2.8ga midagi teha veel vähem nõrgemate mootoritega! Enamjaolt pedaal põhjas ja ootad, et midagi toimuks. Lisaks on tavaversioonide pidurid lahjad. Jäärajal veel kuidagi OK see kompott, aga auto kaalub ikkagi suhteliselt palju ja kui piigid alla panna on asi samuti mannetu. Kui kõige sellega ainult lõbupärast tegeleda siis 2.8 OK. Parema alternatiivina näiteks S2 coupe ja 2.2 turbo, mis on pisut järgi aidatud, aga rahakott peab pisut paksem olema. Ja sel juhul on ka juba pisut teisest mastist sõiduoskust vaja lihvida, et ise valgepunase priitaksoga ja hunnikut vanarauda koju rajalt ei tassiks.

PS! Mis keskdifri käitumist puudutab siis selle vastu on kahjuks ainult üks rohi, aga paraku nimega subaru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 16.05.12 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gennadi
Tere teile kaasfoorumlased! Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu mure kattub selle teemaga. Tunnen nimelt ka huvi Audi Coupe (mitte konkreetse teemas mainitud isendi) vastu. Olen juba paar talve jääradu sõitnud tagaveolisega, sel talvel sain proovida aga audi 80 b4 2.8 quattrot, minule oli see kordades rohkem meeldivam, kui tagaveoga. Sellest ajast peale hakkasingi rohkem uurima 4wd masinate kohta. Sõelale jäi Audi Coupe ja edasised otsingud olidki selle autoga seotud. Mootoritest soovitati kõige rohkem quattro jaoks 2.8. Kuna autot sooviks rohkem talviseks rajasõiduks, (samas vahest ka suvel ringrajal mõned ringid teha) siis olekski küsimus, et kas tasub võtta selleks Audi Coupe Quattro ja kas tasub mootoriks valida 2.8? Või on sedaanil kaalujaotus Coupe omast peajagu üle?

Kõik soovitused ja quattro omanike kogemused on väga oodatud. Eriti huvitab, et kuidas käitub torsen talvel. Ise sain kahjuks nii vähe proovida, et kindlat muljet ei jäänud, vahepeal oli väga hästi juhitav, siis vedas jälle, kuidas tahtis.

B5 A4q võiks isegi parem variant olla. Kaalult enamvähem sama, esisilla geomeetria oluliselt etem. Hinnaklass ka enamvähem sama. Mina enda 142kW-sega eelmisel suvel Saugal võrdlemisi algajana otsest jõupuudust ei tundnud. Erinevalt sellest, kui varem samal rajal Indro slikkidega ja muidu tänavaautost oluliselt paremas rajaseades olevat E36 318iS'i proovisin. :)

Piigid tapavad niikuinii kogu jäärajasõidu ilu. Jah, kiirem ja nagu rööbastel, aga jäärajal peab auto ikka natuke libisema ka. :)

PS. C4 on mõlemaga võrreldes täiesti juhitamatu paat. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 16.05.12 14:22 Tsiteeri


Jah A4 2,8 142kw Quattro on veel parem, isegi talvel sellega ringi sõitnud ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gennadi
huviline



Registreerunud 15.05.12
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.12 18:18 Tsiteeri


Soov oleks siis jääradadel pigem harjutada ja ilma piikideta, võibolla kunagi edaspidi ka võistelda, aga eks seda näitab tulevik.
A4'ja peale mõtlesin isegi, kuid kardan seda, et uuem auto ja rohkem elektroonikat. Samuti kuluosade kohta lugedes jäi mulje, et 80'l on need palju odavamad. A4 kasuks räägivad jälle võimsam ja uuem mootor, kergem ja suur valik igasugu sportjuppe, Coupel aga väiksem teljevahe - keeruline, keeruline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 21.05.12 21:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gennadi
Tere teile kaasfoorumlased! Ei hakanud uut teemat tegema, kuna minu mure kattub selle teemaga. Tunnen nimelt ka huvi Audi Coupe (mitte konkreetse teemas mainitud isendi) vastu. Olen juba paar talve jääradu sõitnud tagaveolisega, sel talvel sain proovida aga audi 80 b4 2.8 quattrot, minule oli see kordades rohkem meeldivam, kui tagaveoga. Sellest ajast peale hakkasingi rohkem uurima 4wd masinate kohta. Sõelale jäi Audi Coupe ja edasised otsingud olidki selle autoga seotud. Mootoritest soovitati kõige rohkem quattro jaoks 2.8. Kuna autot sooviks rohkem talviseks rajasõiduks, (samas vahest ka suvel ringrajal mõned ringid teha) siis olekski küsimus, et kas tasub võtta selleks Audi Coupe Quattro ja kas tasub mootoriks valida 2.8? Või on sedaanil kaalujaotus Coupe omast peajagu üle?

Kõik soovitused ja quattro omanike kogemused on väga oodatud. Eriti huvitab, et kuidas käitub torsen talvel. Ise sain kahjuks nii vähe proovida, et kindlat muljet ei jäänud, vahepeal oli väga hästi juhitav, siis vedas jälle, kuidas tahtis.



Kui leiad endale 2.3 20v siis väikeste ümberehitustega saab temast täiesti asjaliku masina.
Tahad ainult talvel rada sõita, ehita tagumise lukuga difri asemele v8 torsen.
Mootori saab võimsuse poolest peajagu üle 2.8'st ja ma usun, et ka 142kw 2.8 versioonist, pannes peale proge aju, teha väga korralik õhuvõtt, kuna 20v'l on see väga nutine, teised pihustid,kerged veljed ning poolidega süüde.
Foorumis meil oli kunagi 20vq sedaan 90 ja sõitis ta 1/4 miili 14.7, kui ma hästi veel mäletan. Oli tal tehtud kap remont mootorile, kerged veljed, uus väljalase, chip(ma ei tea kas see midagi andis juurde) ning veermikus väga korralik coilover kit. Sellist ajaga nagu ta veerandmiili läbi kihutas(reaktsiooni aeg oli muidugi meeletult hea, ei mäleta täpset aega) on STOCK S2 aeg ja ma ei hakka s6/s4 2.2t rääkimagi. Ehk, kui teha sellele vabalthingavale 20vle korralik mootori upgrade saab sellest mootorist välja pigistada päris palju. Aga muidugi stock s2 ilmselt oleks mõtekam aga hinnad on ka krõbedad ja ma ei raatsiks sellist masinat lihtsalt jäärajal paugutamiseks tuhastada. Pool räämas 20vq on võimalik soetada endale alates 1500€.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 22.05.12 07:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Kui leiad endale 2.3 20v siis väikeste ümberehitustega saab temast täiesti asjaliku masina.
Tahad ainult talvel rada sõita, ehita tagumise lukuga difri asemele v8 torsen.
Mootori saab võimsuse poolest peajagu üle 2.8'st ja ma usun, et ka 142kw 2.8 versioonist, pannes peale proge aju, teha väga korralik õhuvõtt, kuna 20v'l on see väga nutine, teised pihustid,kerged veljed ning poolidega süüde.

2,8 peale annab ka progeaju ja alla kerged veljed keerata. ;) 12V läheb teoorias juba orig aju ja moditud chipiga 141 kW kanti, eks 30V-le saaks ka ikka natuke lisaks.

R5 mootor on aga muidugi omaette fenomen. Nii 10V kui 20V, vaakumiga ja survestatuna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 22.05.12 21:53 Tsiteeri


Noh jah sul on täitsa õigus, ainult R5'te veel lihtsam sealt edasi arendada. Isiklikult arvan ma, et 2.3 20v ja 2.8 12v on lihtsalt selliste uhkete numbritega mootorid aga Audi oleks võinud juhtimist ja muud nendel motodel muuta, et sealt neid kw ja väänet rohkem välja oleks pigistanud. Kokkuvõtvalt on mõlemad uimased kanad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 22.05.12 22:23 Tsiteeri


7A ja NM mootori peaks põhimõtteliselt saama tööle ka AAN/ABY aju ja otsesüütega, sealt edasi vast prj suudab juba vähe parema seade autosse tekitada. Muidugi iseasi on selle mõtekus, samahästi võiks ju vile koos muude pudinatega külge pookida.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 22.05.12 23:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
7A ja NM mootori peaks põhimõtteliselt saama tööle ka AAN/ABY aju ja otsesüütega, sealt edasi vast prj suudab juba vähe parema seade autosse tekitada. Muidugi iseasi on selle mõtekus, samahästi võiks ju vile koos muude pudinatega külge pookida.


Nagu sa ka kunagi mainisid oleks palju vingem teha proov vabalthingavale sellisena, et panna metallist kaanetihend langetamaks surveaste 9,3 peale ja siis 20vt tehnika ümber lapata ning poolide peale ehitada.
Aga teema hakkab juba vaikselt OT peale kiskuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]