Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Quattrole rehvid 16'' (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3229)
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 10.05.12 15:12 Tsiteeri
Quattrole rehvid 16''



Tere!
Oleks selline küsimus, et kas Quattrole võib alla panna rehvid kui mõõdud on 2x205/55 ja 2x215/55 mustrid enamvähem sama sügavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.05.12 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -k2bi-
Tere!
Oleks selline küsimus, et kas Quattrole võib alla panna rehvid kui mõõdud on 2x205/55 ja 2x215/55 mustrid enamvähem sama sügavad.

Sõltub eesmärgist. Kui on eesmärk autoga probleemivabalt kulgeda ka edaspidi, siis ei tohi.
Veelkord siis see kuldne lause, mida otsinguga leiab mitmest teemast: Quattrol ei tohi oluliselt erineda rataste ümbermõõdud (läbimõõdud), mis velje või rehviga see saavutatakse pole nii oluline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 10.05.12 15:18 Tsiteeri


Tönis, kui palju laius seda muudab?


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-k2bi-
huviline



Registreerunud 16.11.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Quattro B6

postitati 10.05.12 15:20 Tsiteeri


Mina mõõtsin maas oleva ja veljel oleva rehvi ümbermõõtu ja sain erinevuseks ca 3 cm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 10.05.12 15:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tönis, kui palju laius seda muudab?

Külgseina kõrgus esimesel juhul 55% 205= 118,25 mm
Külgseina kõrgus teisel juhul 55% 215= 112,75 mm

Niimoodi on ratta läbimõõdu vahe 11mm, seega võrdub väga kulunud ja tutika samasmõõdus rehvi alla panekuga, mitte soovitatav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
csi635
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.12
Asukoht: Tallinn, Viitna
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 30V Q . CSI 635 A. V70 T5

postitati 26.07.12 22:01 Tsiteeri


Erinevad laiused, erinevad haardumised. Quattro ei salli sellist asja. Peaksid olema sama markeeringuga mõlemad sillad! Kõige parem kui tehase mõõt! ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.07.12 04:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: csi635
Erinevad laiused, erinevad haardumised. Quattro ei salli sellist asja. Peaksid olema sama markeeringuga mõlemad sillad! Kõige parem kui tehase mõõt! ;)

Pigem mõttetu pidev torseni kulutamine otsesõidul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
csi635
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.12
Asukoht: Tallinn, Viitna
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 30V Q . CSI 635 A. V70 T5

postitati 27.07.12 22:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: csi635
Erinevad laiused, erinevad haardumised. Quattro ei salli sellist asja. Peaksid olema sama markeeringuga mõlemad sillad! Kõige parem kui tehase mõõt! ;)

Pigem mõttetu pidev torseni kulutamine otsesõidul.


Jep!;) See erinevad laiused quattrole rohkem vast pikendamine! Või ma äkki eksin...
Aga mnjah! Igal vennal omad soovid, nägemused. Vigadest õpitakse........ (võibolla) :)

Näiteks minu CSI`l ees 8" ja taga 10" st 245 ja 275, milleks? Aga ülbe näeb välja ja kütusekulu on kah miljon!Õnneks tegu tagasillaveolise maanteeraketiga!

Ärge rikkuge Quattrot!:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 27.07.12 23:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: csi635
Jep!;) See erinevad laiused quattrole rohkem vast pikendamine! Või ma äkki eksin...

Seda on juba ammu tõestatud, et quattrol võiks esisillal vähe laiem rehv olla, saab sellega vähe neutraalsema käitumise. Peamine, et selle juures ratta diameeter samaks jääks.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
csi635
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.12
Asukoht: Tallinn, Viitna
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 30V Q . CSI 635 A. V70 T5

postitati 27.07.12 23:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: csi635
Jep!;) See erinevad laiused quattrole rohkem vast pikendamine! Või ma äkki eksin...

Seda on juba ammu tõestatud, et quattrol võiks esisillal vähe laiem rehv olla, saab sellega vähe neutraalsema käitumise. Peamine, et selle juures ratta diameeter samaks jääks.


Vaidlen tiba vastu.Kui skeem on 50:50 milleks siis esisillal laiem rehv? Tuleb lihtsalt normaaalselt regullida sillad! Või?...
Samas neutraalne käitumine minu jaoks on S`i vedrustus. (Tallinnas käib sitaks närvidele) Maanteel on lõbus!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 27.07.12 23:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: csi635
Vaidlen tiba vastu.Kui skeem on 50:50 milleks siis esisillal laiem rehv? Tuleb lihtsalt normaaalselt regullida sillad! Või?...
Samas neutraalne käitumine minu jaoks on S`i vedrustus. (Tallinnas käib sitaks närvidele) Maanteel on lõbus!
Veoskeem on küll 50:50, aga kuidas on lood kaalujaotusega?
Mootor asub ju eespool esisilda ja ega see asja just paremaks ei tee. Libedal annab seda edukalt kompenseerida õigete sõiduvõtetega kuid kuival pole sellest eriti kasu.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 28.07.12 11:31 Tsiteeri


Ja kõik see eelmainitu laiem/kitsam kehtib ainult teatud sillakonstruktsioonile ja sedagi teatud aastani. Uuematel hoobadel ja sõltumatu vedrustusega isendid ei kuulu selle jutu hulka ;)
PS! Kui ise tahaks kurvis alati head pidamist, siis poleks mul audi ja poleks ka quattrot ;)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
djcannabiz
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro , Audi 80 coupe 2dr , Audi V8

postitati 20.08.12 08:13 Tsiteeri


Ootaks samuti arutelu esisillal laiema rehvi kasutamisest. Rs2 vist kasutas seda nippi alajuhitavuse parandamiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 20.08.12 10:55 Tsiteeri


Seda nippi kasutas MTM S2 RSR
http://www.mtm-france.com/mtm_allemagne/mtm_s2_rsr.jpg


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.08.12 15:49 Tsiteeri


Paari kaupa laiuselt erinevaid võib iga kell kasutada. Kas siis laiemad ees või taga, maitse asi (samas kui juba maitse nii äärmuslikult kalduda võib, võiks ju ikkagi ühesuguseid pruukida), kuid ümbermõõdud olgu samad. Nii et laiema paari profiiliindeks vastavalt madalamaks. Kes veel ei tea, siis kõrguse number ei näita millimeetreid, vaid kõrguse suhet laiusse ja kui see number ka samaks jääb, muutub kõrgus laiuse muutudes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.1% - SQL: 70.9%]