Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Elektriline lisasoojendus? (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 9354)
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 24.11.04 08:20 Tsiteeri
Elektriline lisasoojendus?



Küsimus siis selles et millist tootjat eelistada ja kuhu see vidin torgata st kuskohas on efekt parem - karteris või plokis või hoopis kuskil veesärgis??:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.04 08:34 Tsiteeri


Tavaliselt pannakse see soojendi ikka plokki selle punni asemele mis külmumise puhul välja peaks tulema, vähemalt sinna oli ta pandud minu passatil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaiz
huviline



Registreerunud 06.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S-type 2.0 TDI

postitati 24.11.04 08:50 Tsiteeri


Mina panin uue Calixi pommi ja kasutatud juhtmed plokki, kuigi efektiivsuselt oleks eelistanud elektrilise pumba ja soojendiga varianti mõne lõdviku vahele. Praeguse variandi puhul käivitamisel kliima pealt temperatuuri näitab algul ikka miinust ja siis kargab kohe suurelt plussi. Võib arvata, et temperatuuri andur asetseb soojendatavast kohast kaugel ja soojus ei levi korralikult enne, kui veepump ringi lööma hakkab. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 24.11.04 08:53 Tsiteeri


See oleneb konkreetselt autost, paigaldusjuhendis on täpselt kirjas (Calix) kuhu käib. Endal kogemus Calix lisa soojendustega küll positiivne, eriti mugav on kui paigaldad ka taimeri. Siis saad sisestada aja millal liikuma hakkad ja asi lülitub sisse olenevalt välis temp. ja hoiad kokku ka kõvasti elektrit (sõiduautode soojenduse võimsus u. 400-550W)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 24.11.04 11:25 Tsiteeri


selge- ja mis hinnaga calix on,kas defast odavam või sama.ja kui palju see paigaldus ka aega võttis( endale pakuti ka calixit - küttekeha ja kapotialune juhe kokku pea 1500+ veel soovituslik originaaljuhe seinani ka miski 400) ja äkki on kellelgi kasutatud kraami liikvel või teab kuskandis neid liigub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahto
huviline



Registreerunud 04.04.04
Asukoht: L.-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.04 15:14 Tsiteeri
Lisasoendus



Seekord ostsin ka uue Galixi oma poest, ega seal suurt hinna vahet olegi kas Galix või Defa, kuid ikkagi kui osta terve komplekt siis on vist Galix soodsam, sellega peab arvestama, et nende kapotialused juhtmed ei ole omavahel vahetatavad. Ennemasti olen ka Kadaka autoturult ostnud ja olen saanud täitsa toimiva asja 50 krooniga. Aga nüüd on hooaeg vaevalt nüüd saab.


ahto
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 24.11.04 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Tavaliselt pannakse see soojendi ikka plokki selle punni asemele mis külmumise puhul välja peaks tulema, vähemalt sinna oli ta pandud minu passatil.


Paigaldasin ka plokki kasutatud jubina ja vääga tore on ikka käivitada kui õues -20:) Mina olen rahul:D
http://www.calix.se/default.asp?parSprak=UK, http://www.defa.com/, http://soeauto.cma.ee/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
m7000
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 228KW Q

postitati 10.01.05 21:16 Tsiteeri
kes ütleb, et Calix odavam?



Teen reklaami...ostke ikka Defa soojendi...veel parem, koguge raha ja pange Webasto peale......


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 11.01.05 16:53 Tsiteeri


aga palun :) -------> http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=12035

mu meelest päris hea hind ju? ja lahendus asjale ka päris hea imo :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 11.01.05 17:13 Tsiteeri


Enda autodel olnud see kõigil plokis, nii Calixeid kui Defasid (nt osadel fordidel käib ka plokikaanes). Probleemid ainult Audi/VW mootoriga, millel see spiraal on sisuliselt korgi sees (ei ole ruumi pikema spiraali jaoks neis mootorites), ning uuemate ja kiiremini soojendavatega on see häda, et kui kuuma mootoriga vool peale anda, siis põleb läbi. Vahetasin niimoodi mitu tükki, enne kui äraseletati, sest praktiliselt kõigi teiste autodega tohib seda juba kuumaltki sisse lülida. Ükskord sai valmistatud (Ford Granadale 2.5D, hiljem oli ka Audi 80 peal) lõdvikule vahele torujupp ja sinna ümber küttekeha. Asi oli ootamatult tõhus, kuna alt üles tuleva lõdviku puhul paneb see nn "väikese ringi" tööle ja soojendab kogu mootori kiiresti üles - võtab alt külma peale ning soe läheb pealt jahedamasse mootorisse ja ringiratast kuni kõik soe on. Stetoskoobiga lõdviku pealt kuulates kohe vulises:). Analoogseid asju on ka autodele valmistatud, ning ükskord oli autoturul kellelgi neid terve kastitäis müügis, romula autode pealt. Poes pole samas kunagi näinud, ja Soomes neid nagu üldse ei liiguks, kuna siin on peaaegu kõigil autodel need plokisoojendused. Praegu on odavalt kasutatut vist mõttetu otsida, ja peab ostma uue, kuna nõudmine ületab kõvasti pakkumise. Juba vanarahvas teadis, et rege rauta suvel...


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 06.10.05 10:41 Tsiteeri


kas sellist lõdviku vahelist toru jupi süsteemi on siis ka tööstuslikult toodetud?

mis spiraalist ise seda keerata annaks?
kohvimasina oma liiga suure võimsusega ja samas toru mõttetult peenike.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 07.10.05 10:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Enda autodel olnud see kõigil plokis, nii Calixeid kui Defasid (nt osadel fordidel käib ka plokikaanes). Probleemid ainult Audi/VW mootoriga, millel see spiraal on sisuliselt korgi sees (ei ole ruumi pikema spiraali jaoks neis mootorites), ning uuemate ja kiiremini soojendavatega on see häda, et kui kuuma mootoriga vool peale anda, siis põleb läbi. Vahetasin niimoodi mitu tükki, enne kui äraseletati, sest praktiliselt kõigi teiste autodega tohib seda juba kuumaltki sisse lülida. Ükskord sai valmistatud (Ford Granadale 2.5D, hiljem oli ka Audi 80 peal) lõdvikule vahele torujupp ja sinna ümber küttekeha. Asi oli ootamatult tõhus, kuna alt üles tuleva lõdviku puhul paneb see nn "väikese ringi" tööle ja soojendab kogu mootori kiiresti üles - võtab alt külma peale ning soe läheb pealt jahedamasse mootorisse ja ringiratast kuni kõik soe on. Stetoskoobiga lõdviku pealt kuulates kohe vulises:). Analoogseid asju on ka autodele valmistatud, ning ükskord oli autoturul kellelgi neid terve kastitäis müügis, romula autode pealt. Poes pole samas kunagi näinud, ja Soomes neid nagu üldse ei liiguks, kuna siin on peaaegu kõigil autodel need plokisoojendused. Praegu on odavalt kasutatut vist mõttetu otsida, ja peab ostma uue, kuna nõudmine ületab kõvasti pakkumise. Juba vanarahvas teadis, et rege rauta suvel...

Ole hea mees jaga teistele ka selle lõdviku vahejupi ehitamise kogemusi.
Paljud ehk teeks ise või telliks juba oskajama mehe käest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.05 11:09 Tsiteeri


samamoodi huvitatud palju sellise süsteemi ehitamine raha võtab?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 09.10.05 14:51 Tsiteeri


uurisin vähe kuidas seda junni ehitada sinna lõdviku vahele - vana
keevitas kõigepealt 75 mm terastorust kolmiku,kolmiku ühte otsa siis läks miski jäme seib,millele aeti sisekeere ja kõige otsa läks tavalise el boileri lühike 120 w küttekeha loomulikult ilma anoodvardata - kogukulu oli miski 160 krooni ja paar tundi mässamist:D
ahjaah- juhtme tegemiseks läks ka natuke pappi,kui tahad et vooluots auto pampri külge pannakse siis peab mingi viisaka välitingimustesse sobiva pistiku leidma- nu näiteks paadi-kaatri varustusega tegelejatel peaks sellist kraami liikuma;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 09.10.05 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
uurisin vähe kuidas seda junni ehitada sinna lõdviku vahele - vana
keevitas kõigepealt 75 mm terastorust kolmiku,kolmiku ühte otsa siis läks miski jäme seib,millele aeti sisekeere ja kõige otsa läks tavalise el boileri lühike 120 w küttekeha loomulikult ilma anoodvardata - kogukulu oli miski 160 krooni ja paar tundi mässamist:D
ahjaah- juhtme tegemiseks läks ka natuke pappi,kui tahad et vooluots auto pampri külge pannakse siis peab mingi viisaka välitingimustesse sobiva pistiku leidma- nu näiteks paadi-kaatri varustusega tegelejatel peaks sellist kraami liikuma;)


Eelpool kirjeldatud asja tegin oma autole ka vahele ,ainuke vahe on see ,et 60mm sumpatorust ja selle keerme asemele lõikasin vanast el.boilerist keerme välja ja keevitasin torule ühte otsa ja teisele otsale peenem väljaminek lõdviku jämedune toru.Sisse tuleva poole tegin spiraalipoolt küljepealt torujupikese.Spiraali panin ka ikka võimsama 1200W ja sellele komplekti kuuluva termorelee ,et vältida mingil juhul keema minekut ,kui midagi peaks nihu minema. Tsirkuleerima ise kahjuks ei hakanud aga sellele leidsin ka rohu.Panin pesumasina veepumba vahele ja nüüd tsirkuleerib ilusti.Töötab paraleelselt spiraaliga.Sellel pildil asub see toru mootori ploki kõrval näidatud noolega. http://www.pilt.ee/photo/422248/13936910/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.05 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marks713
Eelpool kirjeldatud asja tegin oma autole ka vahele ,ainuke vahe on see ,et 60mm sumpatorust ja selle keerme asemele lõikasin vanast el.boilerist keerme välja ja keevitasin torule ühte otsa ja teisele otsale peenem väljaminek lõdviku jämedune toru.Sisse tuleva poole tegin spiraalipoolt küljepealt torujupikese.Spiraali panin ka ikka võimsama 1200W ja sellele komplekti kuuluva termorelee ,et vältida mingil juhul keema minekut ,kui midagi peaks nihu minema. Tsirkuleerima ise kahjuks ei hakanud aga sellele leidsin ka rohu.Panin pesumasina veepumba vahele ja nüüd tsirkuleerib ilusti.Töötab paraleelselt spiraaliga.Sellel pildil asub see toru mootori ploki kõrval näidatud noolega. http://www.pilt.ee/photo/422248/13936910/


vägisi tulevad meelde automaailma reklaamid: süüteküünla valmistamine - võtate välgumihkli, selle klõpsuga, need rattaga on vähe kehvad...jne :P

a pilte võiks küll vähe asisemaid teha...selle pealt ei ole mitte mõmmigi näha/aru saada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 14.10.05 05:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krssÜkskord sai valmistatud (Ford Granadale 2.5D, hiljem oli ka Audi 80 peal) lõdvikule vahele torujupp ja sinna ümber küttekeha. Asi oli ootamatult tõhus, kuna alt üles tuleva lõdviku puhul paneb see nn "väikese ringi" tööle ja soojendab kogu mootori kiiresti üles - võtab alt külma peale ning soe läheb pealt jahedamasse mootorisse ja ringiratast kuni kõik soe on.

mis küttekeha ja kuidas sinna ümber panid?
või kasutaja "kaljukoll" kirjutatud jutt oligi sinu omast?
tsirkuleerimisega probleeme ei olnud?
mis võimsusega spiraal siis paras oleks sinna?

Tsitaat:
Algselt postitas: marks713.Sellel pildil asub see toru mootori ploki kõrval näidatud noolega. http://www.pilt.ee/photo/422248/13936910/

võiks ja miskit paremat pilti teha


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 16.10.05 07:28 Tsiteeri


Eks ma proovin varsti paremad pildid ka teha.Kahjuks omal digifotakat ei ole ja pean kellegilt fotokat küsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.05 10:49 Tsiteeri


lisa aku pealt mingit taimeriga süsteemi pole keegi ehitand, äkki kellegil näpunäiteid jagada millist küttekeha kasutada:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 19.10.05 04:32 Tsiteeri


ja kõik aknad jääs olidki hommikul. -1,7'C näitas

kuhu lõdviku vahele see toru variant hea pista oleks et ta ka tsirkuleerima hakkaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 26.10.05 05:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
äkki kellegil näpunäiteid jagada millist küttekeha kasutada:D

mul sama küsimus et millisest poest tasuks otsida keermega küttekehi? kõigis boilerites on keermega küttekehad?

75mm :o et siis lihtsalt "köetav osa" laiem ja jämedam tehtud? tehase lõdvik 20-30mm jääb kitsaks kütteruumiks?
kolmanda haru võib ju jämedama külje peale sättida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 26.10.05 11:21 Tsiteeri


on kellelgi teada siis tehase toodangut selle lõdviku variandina müügil kuskil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 27.10.05 07:04 Tsiteeri


soeauto ütles eile et on olemas aga momendil lõunal ja hinda ei tea öelda. helistasin täna aga seal oli mingi mõttetu sekretär kes küsis et kas ma äkki tootja koodi tean :o
siis küsis numbri ja lubas et müügimees helistab tagasi.
peaks olema 1000 ja 2000w termokaitsega.

skival pakub Defa ploki variante. et spiraal ise 750,- ja koos juhtmega 1500,- :S paigaldus veel otsa.
"ja ega see paigaldus lihtne ei ole" oli müüja väide.
muidu jutu järgi 500w ja ilma termokaitseta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 27.10.05 08:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaupz
soeauto ütles eile et on olemas aga momendil lõunal ja hinda ei tea öelda. helistasin täna aga seal oli mingi mõttetu sekretär kes küsis et kas ma äkki tootja koodi tean :o
siis küsis numbri ja lubas et müügimees helistab tagasi.
peaks olema 1000 ja 2000w termokaitsega.

skival pakub Defa ploki variante. et spiraal ise 750,- ja koos juhtmega 1500,- :S paigaldus veel otsa.
"ja ega see paigaldus lihtne ei ole" oli müüja väide.
muidu jutu järgi 500w ja ilma termokaitseta.


btw, ca 500w spiral ei jaksa isegi 90 kraadist vett keema ajada, nii et termokaitse ei olegi vajalik.
1500.- defa eest on minuarust väga hea hind, ise sain hinnapakkumise calixi´le mis oli kokku 2300.- ja sisaldas plokisisest spiraali, juhet salongi, juhet stangeni, kolmikut, juhet kolmikust spiraali ja 2.5m välisjuhet stangest stepslini.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 27.10.05 10:19 Tsiteeri


kas see lõdviku vaheline ei ole siis nii hea?
saaks autot maha müües kas või maha kruvida. see selleks.
aga et kumb effektiivsem?
kui palju lõdviku vaheline vidin töötava mootoriga vedliku liikumist takistama hakkab?

milleks juhe salongi? milleks kolmik?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.2% - SQL: 65.8%]