0tt
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: R5 Tdi Q
|
postitati 28.04.12 20:58
|
|
|
Audi A6 C4 2,5 TDI - 1996 - 0tt - Müüdud
Tervist
Mõtlesin enda värskemast autost ka lõpuks väikese teema postitada.Eelmiste audidega kahjuks polnud mahti.
Märtsi algusest saati olin siis jalamees ja selle ajaga jõudsin oma käimad puhta ribadeks kõndida.Kevadeks tehtud suured plaanid lükkusid sügisesse ja
ostustasin suveks istumise alla osta midagi ökonoomset.
Saigi siis endale nädalapäevad tagasi soetatud 1996. aastal tehasest välja veerenud Audi A6.
Autost:
Audi A6 Avant 96' 2,5TDI 103kw(AEL). (Passis odavama kindlustuse huvides 85kw)
Automaatkast ja esivedu.
Värvus: Tumesinine met.
Ls 306000km.
Eestisse toodi aastal 2006 ja TÜV-i paberite järgi oli siis ls 210000km.Siis tehtud ka rihmavahetus.
Eelmine omanik tegi samuti ostes rihmavahetuse ls 285000.
Varustus:
•roolivõimendi
•kesklukustus (puldiga,infrapuna)Comfort süstm.
•ABS pidurid
•2x turvapadi
•signalisatsioon (mahuanduriga-väljalülitatav)
•immobilisaator
•lisapidurituli
•kliimaautomaatik
•2x elektrilised akende tõstukid
•elektrilised välispeeglid,soojendusega
•katuseluuk (klaasist, elektriline)
•toonitud klaasid
•peeglid päikesesirmides (valgustusega)
•kohtvalgustid
•nahkpolster
•4x istmesoojendused
•nahkkattega rool
•reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
•nahkkattega käigukanginupp
•käetugi ees (laekaga)
•käetugi taga
•iluliistud salongis (puitdekoor)
•jalamatid (tekstiilist, kummist)audi orginaal.
•katusereelingud,
•välistemperatuuri näidik
•pagasikate
•tagaklaasi puhasti
•veokonks
•autotelefon
•käed vaba süsteem
•16'' orginaal valuveljed
Kaasa anti veel plekkvelgedel korralikud naastrehvid koos audi kilpidega.
Tehniliselt heas korras kuid mõned vead on:
•Esitiivad roostes(9. mai saab uued tiivad ja värvimisse)tehtud
•tagaluugil väike mõlk ja värvikahjustus, samuti stangel lakikiht viga saanud.(9.mai)tehtud
•Kundepoolne tagumine küljekarp viga saanud(kaevukaane otsa sõidetud)
•Tagaluuk kesklukust ei avane( kuulda susinat)
•Katuseluuk ei toimi(olevat ise toimetama hakanud ja ühendati mingi pistik lahti). Ka vaja uut katuseluugi lüliti ja laevalgustuse paneeli, sest selle
kinnitused katki.Tehtud
•Parempoolne rooliots vahetada.tehtud
•Summuti tripid vahetada (2 pragulised ja 1 katki)tehtud
•Varuratta all loik. (?)
•Raadio ei taha hästi kanaleid leida
Mõni müügikuulutuse pilt
Meenutus eelmistest liikuritest ka:
B4 92' 2,0 2008 suvi-2010jun
C5 02' 1,8t 2010 aug-2012märts
|
|
|
paraciit
huviline
Registreerunud 06.08.11
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 Avant 2.5TDI
|
postitati 29.04.12 07:34
|
|
|
Sisu on vägakena nagu näha siis sul ka rooliga vedanud
Edu ja jaksu autoga!
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 29.04.12 07:40
|
|
|
Ilus masin,mõned vead mida nimetasid on C4 tüüpvead ilmselt,nagu esitiiva rooste,keskluku jama ja katuseluugi anomaalia(tegi ka mul sellist trikki,et
ise kruttis ennast lahti).Pildilt silman,et sul ei ole originaalraadiot,paistab Alpine toodang olema.Mul oli Sony raadio ja leidis hästi jaamad
ülesse,soovitan sul makk eest võtta ja uurida antenni juhet.Ise oleksin eelistanud manuaalkastiga isendit,aga C4 on väga mugav auto,hea valiku oled
teinud.Tundub hästi hoitud masin ka olema.
|
|
|
egert20
huviline
Registreerunud 12.08.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.12 12:03
|
|
|
Kas need uued esitiivad said lammarist või ostad B osana nad?
Ma arvan,et järgmine kuu võite poisile originaal makki ka pakkuda,miski muu ju ei sobi lihtsalt sinna
Egert
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
postitati 29.04.12 21:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: egert20
Ma arvan,et järgmine kuu võite poisile originaal makki ka pakkuda,miski muu ju ei sobi lihtsalt sinna |
Mida juttu ? Kui see on omaniku soov, siis küll, kuid on palju erinevaid makke, mis ilusti kõige muuga kokku sobivad ning on võimekamad, kui
originaal. Aga sisu on tõesti kena, paistab hästi hoolitsetud/hoitud. Oled kütusekulu ka arvutanud juba? Ma ei tea, kuidas sinuga, kuid mina tunnen
püsikiirusehoidjast tõeliselt puudust . Edu autoga !
Priit86
Sõidame ikka mõistusega !
|
|
|
|
egert20
huviline
Registreerunud 12.08.06
Kasutaja on eemal
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.04.12 07:20
|
|
|
Püsika lisamine pole ju probleem vaja vaid kang osta. Uus oli vist revalis 113 euri aga kasutatud peast on suht raske leid. Mõned juhtmed on diislil
vaja vaid ühendada.
|
|
|
0tt
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: R5 Tdi Q
|
postitati 02.05.12 21:15
|
|
|
Tsitaat: | Ilus masin,mõned vead mida nimetasid on C4 tüüpvead ilmselt,nagu esitiiva rooste,keskluku jama ja katuseluugi anomaalia(tegi ka
mul sellist trikki,et ise kruttis ennast lahti).Pildilt silman,et sul ei ole originaalraadiot,paistab Alpine toodang olema.Mul oli Sony raadio ja
leidis hästi jaamad ülesse,soovitan sul makk eest võtta ja uurida antenni juhet.Ise oleksin eelistanud manuaalkastiga isendit,aga C4 on väga mugav
auto,hea valiku oled teinud.Tundub hästi hoitud masin ka olema. |
Esitiiva rooste pidavat olema tehasepraak, logarite ja stange vahel mingi pilu kust pritsib kogu vee otse tiiva servale vms.
Millise lahenduse katuseluugi probleemile leidsid?
Makk tõesti Alpine toode, kuid jah, raadiojaamadele ei suuda pihta saada. Linnadest mõnikümmend kilomeetrit eemal on vaid sahinat kuulda..
Ma eelistaksin ka ise kepiga käigukastis õli segada, et käike vahetada kuid parasjagu ei sattunud turgu mõnda sobivat isendit manuaalkastiga.
Tsitaat: | Algselt postitas: Priit86
Tsitaat: | Algselt postitas: egert20
Ma arvan,et järgmine kuu võite poisile originaal makki ka pakkuda,miski muu ju ei sobi lihtsalt sinna |
Mida juttu ? Kui see on omaniku soov, siis küll, kuid on palju erinevaid makke, mis ilusti kõige muuga kokku sobivad ning on võimekamad, kui
originaal. Aga sisu on tõesti kena, paistab hästi hoolitsetud/hoitud. Oled kütusekulu ka arvutanud juba? Ma ei tea, kuidas sinuga, kuid mina tunnen
püsikiirusehoidjast tõeliselt puudust . Edu autoga !
Priit86 |
Egert lihtsalt teab kuidas ma orginaalsust eelistan.
Kütusekulu pole arvutanud.Pühade ajal sai Hiiumaal käidud ja minu rõõmuks liigub seier üpris vaevaliselt.
Püsikaga pole minu omandusse veel ühtegi autot sattunud seega ei oska millestki puudust tunda.
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Püsika lisamine pole ju probleem vaja vaid kang osta. Uus oli vist revalis 113 euri aga kasutatud peast on suht raske leid. Mõned juhtmed on diislil
vaja vaid ühendada. |
Kuna ei plaani autot kaua omada siis ei tasu see väljaminek end arvatavasti ära. Kuid minetea, ehk juhtub mõni püsika kang hea hinnaga müüki..
Tsitaat: | Algselt postitas: egert20
Kas need uued esitiivad said lammarist või ostad B osana nad?
Ma arvan,et järgmine kuu võite poisile originaal makki ka pakkuda,miski muu ju ei sobi lihtsalt sinna |
Tiivad tulevad B-osana. Paku oma makki koos box-iga
Audi 80 B4 2,0 1992 -} Audi A6 Avant C5 2002 1,8T -} Audi A6 Avant C4 2,5TDI 1996 -} Subaru L-Series Wagon 4x4 1.8 1992 -} Mazda Eunos 800 2.5 1994 -}
Ford Falcon Sedan 4.0 1998 -} Audi A6 Avant C4 2.5TDI Quattro 1997
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.05.12 21:24
|
|
|
Esimeste poritiibade roostetamist originaalolukorra puhul tekitab veel tiiva siseservas asuv pehmendus (svamm/pehmem kork vms), iseasi on aeg, millal
kipub uss tegudele asuma.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 03.05.12 05:00
|
|
|
Kena masin! Püsikas on fantastiline lisa, kui oled kord juba harjunud kasutama, siis kasutad linnas ka, maanteel ikka täiesti asendamatu, minu silmis
teine väga oluline lisa kliima kõrval. Sisu ilmselt nii hästi ei säilu neil c4-del ja paistab, et on üle tehtud, kena on ikkagi.
|
|
|
egert20
huviline
Registreerunud 12.08.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.12 17:20
|
|
|
Oma cd-boxi ei raatsi kindlasti ära müüa,ega ka makki millegi muu vastu vahetada.
Püsika võin maha ärida,kui kompu asemele otsid
Egert
|
|
|
|
0tt
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: R5 Tdi Q
|
postitati 03.05.12 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Esimeste poritiibade roostetamist originaalolukorra puhul tekitab veel tiiva siseservas asuv pehmendus (svamm/pehmem kork vms), iseasi on aeg, millal
kipub uss tegudele asuma. |
Mul roosteuss hammastele kõvasti valu andnud, maaler vaatas ja ütles kohe et nendest tiibadest enam asja ei saa.Relakaga peale minnes poleks
tiivaäärtest midagi järgi jäänud. Katsetades väikese võtmega läks võti tiivast läbi nagu nuga võist..
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Kena masin! Püsikas on fantastiline lisa, kui oled kord juba harjunud kasutama, siis kasutad linnas ka, maanteel ikka täiesti asendamatu, minu silmis
teine väga oluline lisa kliima kõrval. Sisu ilmselt nii hästi ei säilu neil c4-del ja paistab, et on üle tehtud, kena on ikkagi. |
Olen sõitnud autodega millel püsikas peal ja tõesti on see üks väärt lisa. Plaanis hetkel veel seda lisada pole, kuid hoian silmad lahti ja olen
avatud pakkumistele.
Esiistmete suhtes on sul õigus, need on ülenahatatud
Tsitaat: | Algselt postitas: egert20
Oma cd-boxi ei raatsi kindlasti ära müüa,ega ka makki millegi muu vastu vahetada.
Püsika võin maha ärida,kui kompu asemele otsid |
Pühadeks kingin sulle siis mõne kasseti, mida sa oma lindivedajas kuulata saaksid.
Kompu kuluks endalegi ära
Audi 80 B4 2,0 1992 -} Audi A6 Avant C5 2002 1,8T -} Audi A6 Avant C4 2,5TDI 1996 -} Subaru L-Series Wagon 4x4 1.8 1992 -} Mazda Eunos 800 2.5 1994 -}
Ford Falcon Sedan 4.0 1998 -} Audi A6 Avant C4 2.5TDI Quattro 1997
|
|
|
|
0tt
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: R5 Tdi Q
|
postitati 03.05.12 19:54
|
|
|
Avastasin tagaistme käetoe tagant suusaluugi koos suusakotiga.Mõtlesin siiani et selline lisa vaid sedaanidel.
Audi 80 B4 2,0 1992 -} Audi A6 Avant C5 2002 1,8T -} Audi A6 Avant C4 2,5TDI 1996 -} Subaru L-Series Wagon 4x4 1.8 1992 -} Mazda Eunos 800 2.5 1994 -}
Ford Falcon Sedan 4.0 1998 -} Audi A6 Avant C4 2.5TDI Quattro 1997
|
|
|
|
Priit86
huviline
Registreerunud 30.10.08
Asukoht: Lõuna- Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2,5Tdi 103kW (mälestus), A6 Tdi (mälestus), Mazda 323 J-Spec (mälestus), Vw Passat 3C
|
|
0tt
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: R5 Tdi Q
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 04.05.12 19:25
|
|
|
Algselt postitas: 0tt
Millise lahenduse katuseluugi probleemile leidsid?
Minu probleem lahenes auto müügiga ,sulle aga soovitan esimese variandina
võtta katuseluugi lüliti maha ja puhastada sealseid kontakte.Väike õpetus sellel lehele,küll A4-ja jaoks,kuid põhimõte on sama:http://www.audiworld.com/tech/elec109.shtml
|
|
|
0tt
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: R5 Tdi Q
|
|
0tt
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: R5 Tdi Q
|
|
0tt
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: R5 Tdi Q
|
|
0tt
huviline
Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: R5 Tdi Q
|
postitati 09.02.13 08:15
|
|
|
Auto müüdud juba sügisel. Sai omale hea omaniku siit audiklubist.
Müügi põhjuseks pikem viibimine välismaal. Juba üle kolme kuu austraalia sooja päikese all oldud..
Teema endiste alla.
Audi 80 B4 2,0 1992 -} Audi A6 Avant C5 2002 1,8T -} Audi A6 Avant C4 2,5TDI 1996 -} Subaru L-Series Wagon 4x4 1.8 1992 -} Mazda Eunos 800 2.5 1994 -}
Ford Falcon Sedan 4.0 1998 -} Audi A6 Avant C4 2.5TDI Quattro 1997
|
|
|
|
|