Lehekülgi: 1 2 3 |
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 26.04.12 15:54
|
|
|
Liikluses piirkiirus sel suvel ei tõuse.
Õhtulehe artikli andmeil piirkiirust sel suvel ei tõsteta. Miks mitte lasta autojuhtidel headel teelõikudel pisut kiiremini sõita. Minu meelest on
tegu lihtsalt lisa raha teenimisega riigile kuna enamus inimesi 90nega ei sõida.
Allikas
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.12 15:55
|
|
|
Mul on ka internett. Raadio ja telekas on ka.
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 26.04.12 15:58
|
|
|
Tsiteerin Olav Osolini:
Keda see huvitab, kas suvel on lubatud kiirus 90 või 100, kui sa sõidad nagunii 110ga...
///
Põhimõtteliselt võiks teema siinkohal ka kinni panna!
|
|
|
TriKa3
huviline
Registreerunud 20.02.11
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1.8 '00
|
postitati 26.04.12 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Mul on ka internett. Raadio ja telekas on ka. |
Vau. Sappi kui palju. Foorumis selliseid asju siis arutada ei tohigi, arvestades kui palju me igapäevaselt sellega kokku puutume?
Piirkiiruse tõstmine - kaheotsaga asi. Kui paljud piirkiirusest kinni peavad? Ma arvan, et õnnetusi vähemaks ei jää ja riik oluliselt rohkem raha ei
saa kiiruseületajate käest.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.04.12 15:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nokia7650
Õhtulehe artikli andmeil piirkiirust sel suvel ei tõsteta. Miks mitte lasta autojuhtidel headel teelõikudel pisut kiiremini sõita. Minu meelest on
tegu lihtsalt lisa raha teenimisega riigile kuna enamus inimesi 90nega ei sõida.
Allikas |
Eesti oludes see 10km/h mingit reaalset ajavõitu ei anna. Samuti, niiehknaa sõidetakse maanteel ju 9-l juhul 10-st 100km/h. Mingit lisaraha nüüd
vaevalt sellega saadakse, kes tahab kihutada, kihutab niiehknaa, vahet pole, mis märk ees on. 110km/h alad siiski jäävad.
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.12 16:00
|
|
|
Väga vale otsus muidugi.
Äkki jätaks siis juba 50 kõikjale?
See ei vähenda kindlasti liiklusõnnetusi, pigem hakkab olema rohkem ohtlikke möödasõite ja kiiruseületamisi.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.04.12 16:03
|
|
|
Otsus otsuseks, kuid valitsuse põhjendus on väga vale. Ei ole see kiirus midagi põhjustaja, avariide põhjustajateks on juhid, kes valivad valed
sõiduvõtted (möödasõidud pimekurvis jms lollused). Pole vahet, kas sõidad 50km/h või 150km/h, valede sõiduvõtete korral on avarii niiehknaa kindel.
100km/h märgi olemasolust ma arvan, ei ole asja 90% juhtidest, sest nagunii sõidetakse 100km/h kellapeal. Siinkohal küsiks ka, et kui palju
klubilistest muidu reaalselt 90km/h sõidavad, et sellest 10km/h lisast ilmajäädes paanika tekib?
|
|
|
|
NOS
huviline
Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.12 16:08
|
|
|
Ise sõidan gps-i järgi täpselt 94-ga
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 26.04.12 16:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TriKa3
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Mul on ka internett. Raadio ja telekas on ka. |
Vau. Sappi kui palju. Foorumis selliseid asju siis arutada ei tohigi, arvestades kui palju me igapäevaselt sellega kokku puutume?
Piirkiiruse tõstmine - kaheotsaga asi. Kui paljud piirkiirusest kinni peavad? Ma arvan, et õnnetusi vähemaks ei jää ja riik oluliselt rohkem raha ei
saa kiiruseületajate käest. | Ah mõnel on lihtsalt paha päev või tegi uudis meele mõruks.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.12 16:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TriKa3
Vau. Sappi kui palju. Foorumis selliseid asju siis arutada ei tohigi, arvestades kui palju me igapäevaselt sellega kokku puutume?
|
Korralikul liiklejal pole vahet, liikleb ikka nii, nagu lubatud.
Huligaanil pole vahet, liikleb ikka nii, nagu tahab.
Mida siin enam arutada on?
Pigem tuleks arutleda, et miks ei ole siiani üle mindud sellistele piirangutele, nagu pidevalt eeskujuks toodavates põhjamaades. Eesti on nii väike
riik, et mandriosas kõige suurema distantsi läbid sa alla 5h. Kui sa nüüd selle maa peale võidad/kaotad 10min, on see siis nii oluline? Küll aga mõjub
see igaühe rahakotile positiivselt (kui kinni pidada piirangutest) väiksema kütusekulu näol. Eesti suurim probleem liikluses on tihend rooli ja istme
vahel, kes ei suuda aega planeerida.
NOS, mine osta endale midagi selle 50 ettepaneku peale, midagi halli ja kurrulist. Naeruväärseid võrdlusi pole nüüd ka mõtet teha.
|
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 26.04.12 16:13
|
|
|
Copy paste:
Ühtlasi arutas liikluskomisjon erinevate muude meetmete rakendamise võimalikkust, sealhulgas 80-kilomeetrise talvise tunnikiiruse kehtestamist
kõrvalteedel, valgusfooride vilkuva rohelise tule kaotamist, liiklusjärelevalves kaamerate laialdasemat kasutamist ja mobiilsete kiiruskaamerate
kasutuselevõttu.
Ei no tere Soome.
Ei tea millal kiirteed tulevad? Ja maanteed 2X laiemaks lähevad? Never....
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.04.12 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sadguy
Copy paste:
Ühtlasi arutas liikluskomisjon erinevate muude meetmete rakendamise võimalikkust, sealhulgas 80-kilomeetrise talvise tunnikiiruse kehtestamist
kõrvalteedel, valgusfooride vilkuva rohelise tule kaotamist, liiklusjärelevalves kaamerate laialdasemat kasutamist ja mobiilsete kiiruskaamerate
kasutuselevõttu.
Ei no tere Soome.
Ei tea millal kiirteed tulevad? Ja maanteed 2X laiemaks lähevad? Never.... |
No seda rohkem peaks ju piirama või mis oli sinu kommi mõte? Nii palju, kui mina Soomes sõitnud olen, ongi seal paljudel teedel 80 km/h, aga laiemad
küll pole ja teed tunduvad ka 80 km/h sõites paremas korras olevat
IMO peakski talvel olema piirkiirus 80.
Tegelt ma ei saa aru, mida teemaalgataja selle teemaga taotleb üldse
Inimeste arvamust teada saada? See on ju teada, et osad vastu, osad poolt, aga mis see sulle annab siis?
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 26.04.12 16:32
|
|
|
Härra Villu Vane võttis asja kommenteerides seekord näitena tuua, et Tallinn-Tartu maanteel saadakse kiiruse tõstmisega legaalselt liigeldes reaalne
võit 6 minutit. Et ei tasuvat ära, olla ikka koletislikult ohtlik.
Seesama mees on mõne aasta eest toetanud piirkiiruse tõstmist sellelsamal trassil, kinnitades toona, et kui sõiduk viibib nimetatud teelõigul lühemat
aega, siis on tal ka lühema aja jooksul võimalik osutuda kõrgendatud ohu allikaks. Et olla ohutum. Samal perioodil läbi viidud test 90 km/h alas
lubada 100 sõita näitas ühemõtteliselt, et raskete liiklusõnnetuste arv ei suurenenud.
Tänane seis on pigem see, et keegi ei viitsi kassamasinat ümber häälestama hakata, tee on kiiruskaameraid nii täis, et lausa ägiseb. Sellest ka
ebaadekvaatsed jutud ohtlikkusest ja millest veel.
Vane oli muidu ka miilitsapõlves küllalt mõistlik mees, nüüd vanuigi on kuidagi kummaliselt sõna võtma hakanud.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 26.04.12 17:18
|
|
|
Minuarust ongi foorum arutlemise koht. Miks on kohe peale teema tegemist mõnel kohe probleem sellest. Üldse häirib, et mõned tunnevad foorumis nii
võllina, et arvavad et iga teema mis vähekegi ei meeldi kuulub kustutamisele. Vahepeal kulub marjaks ära ka teiste arvamus asjadest.
Netikommentaator
http://www.youtube.com/watch?v=ZQCGl9JanS0
Ise arvan, et suurtel maanteedel oleks ikkagi 100 hea mõte, möödasõite oleks kindlasti vähem. Aga nagu öeldud- Kiirus pole kedagi tapnud, kiire
peatumine tapab.
|
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 26.04.12 17:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: sadguy
Copy paste:
Ühtlasi arutas liikluskomisjon erinevate muude meetmete rakendamise võimalikkust, sealhulgas 80-kilomeetrise talvise tunnikiiruse kehtestamist
kõrvalteedel, valgusfooride vilkuva rohelise tule kaotamist, liiklusjärelevalves kaamerate laialdasemat kasutamist ja mobiilsete kiiruskaamerate
kasutuselevõttu.
Ei no tere Soome.
Ei tea millal kiirteed tulevad? Ja maanteed 2X laiemaks lähevad? Never.... |
No seda rohkem peaks ju piirama või mis oli sinu kommi mõte? Nii palju, kui mina Soomes sõitnud olen, ongi seal paljudel teedel 80 km/h, aga laiemad
küll pole ja teed tunduvad ka 80 km/h sõites paremas korras olevat
IMO peakski talvel olema piirkiirus 80.
Tegelt ma ei saa aru, mida teemaalgataja selle teemaga taotleb üldse
Inimeste arvamust teada saada? See on ju teada, et osad vastu, osad poolt, aga mis see sulle annab siis? | Tahtsingi teemaga sinna
maale jõuda, et varsti lähevad Eesti seadused väga utoopiliseks ära. Vaevalt et nüüd selle 100 või 110 tulemata jäämisega mõni liiklusõnnetus vähem
toimub. Ei tahaks hästi uskuda, et kõik korralikult 90nega sõidavad heade teeoludega. Ja mida väiksem on kiirusepiirang seda suurem võimalus on, et
keegi kiirust ületab ja mille eest kenake summa sisse kasseerida. Noh saame aru riigil tuleb ju tasuta ühistranspordi jaoks kusagilt raha leida.
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.12 17:33
|
|
|
Minu arust on liiklushuligaanid need kes maanteel 70km/t sõidavad.
|
|
|
sadguy
huviline
Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia
|
postitati 26.04.12 18:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: sadguy
Copy paste:
Ühtlasi arutas liikluskomisjon erinevate muude meetmete rakendamise võimalikkust, sealhulgas 80-kilomeetrise talvise tunnikiiruse kehtestamist
kõrvalteedel, valgusfooride vilkuva rohelise tule kaotamist, liiklusjärelevalves kaamerate laialdasemat kasutamist ja mobiilsete kiiruskaamerate
kasutuselevõttu.
Ei no tere Soome.
Ei tea millal kiirteed tulevad? Ja maanteed 2X laiemaks lähevad? Never.... |
No seda rohkem peaks ju piirama või mis oli sinu kommi mõte? Nii palju, kui mina Soomes sõitnud olen, ongi seal paljudel teedel 80 km/h, aga laiemad
küll pole ja teed tunduvad ka 80 km/h sõites paremas korras olevat
IMO peakski talvel olema piirkiirus 80.
Tegelt ma ei saa aru, mida teemaalgataja selle teemaga taotleb üldse
Inimeste arvamust teada saada? See on ju teada, et osad vastu, osad poolt, aga mis see sulle annab siis? |
Ma küll ei viitsi siin vaidlema hakata, kuid olen ka piisavalt Soomes sõitnud juba. (pea 6 aastat)
Näteks minu koju on Helsingist 140km. Sellest 70km. kiirteed ja ülejäänu maanteed. Kiirteel suvel 120 lubatud. Maanteel 100 ja suuremate ristmikute
juures siis 80. Talvel kiirteel 100 ja maantee jääb samaks.
Maantee on piisavalt lai, et möödasõitev auto ei pea isegi mitte vastassuunda minema. St, et möödasõitu saab teha korraga mõlemast suunast. Soomlased
sõidavad suht alati võimalikult tee ääres, et kiiremal autol oleks hea ülevaade ja ohutu möödasõit.
Loomulikult on Soomes ka neid kitsaid maanteid, kus piirkiirus 80. Ja neid on päris palju. Ei vaidle vastu.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 26.04.12 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Minuarust ongi foorum arutlemise koht. Miks on kohe peale teema tegemist mõnel kohe probleem sellest. Üldse häirib, et mõned tunnevad foorumis nii
võllina, et arvavad et iga teema mis vähekegi ei meeldi kuulub kustutamisele. Vahepeal kulub marjaks ära ka teiste arvamus asjadest.
Netikommentaator
http://www.youtube.com/watch?v=ZQCGl9JanS0
Ise arvan, et suurtel maanteedel oleks ikkagi 100 hea mõte, möödasõite oleks kindlasti vähem. Aga nagu öeldud- Kiirus pole kedagi tapnud, kiire
peatumine tapab. | Kuna kodanik t ise on ka nö.organitest siis sellised teemad siin foorumis on talle alati vastukarva olnud.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 26.04.12 18:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NOS
Ise sõidan gps-i järgi täpselt 94-ga |
No Sina jah, mina kah. Aga ülejäänutest suur osa niiehknaa sõidab spido järgi 100-ga, kuna teatakse, et ÜLDJUHUL politsei sellise näidu korral
maanteel kinni ei pea. Alati on ka erandeid muidugi. Kiiruskaamerate suuremal hulgal kasutuselevõtt ei too absoluutselt mingit liikluskultuuri
parendamist. Siiani on praktika näidanud ju, et Tallinna-Tartu maanteel pole s*ttagi muutunud Kuskil netiski oli sellest juttu. Ei viitsi siinkohal otsima hakata. Tahetakse neid igale poole toppida, kuid siis
tekitatakse olukord, kus kaamerat nähes pidurdatakse hoog maha ja nii, kui kaamera kaugemal, vajutatakse juurde, tekib tõmblemine. Teine lahendus
oleks vast keskmise kiiruse kaamerad, nagu Suurbritannias kohati kasutusel, kus kahe kaamera vahel peab auto säilitama ühesugust kiirust vms. Aga
Eesti oludes poleks ka see ilmselt kuigi mõistlik. Toimiks see pigem kiirteedel. Aga mida meil pole, pole kiirteid.
Siinkohal olen ka täiesti nõus, et ei saa aru mõne kodaniku virinast, kui taoline teema tekib. Foorum ongi koht, kus asju omavahel arutada. Kui see
vastukarva on, siis ei ole ju raske jätta see teema enda jaoks kõrvale ning mitte lugeda seda?
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 26.04.12 18:41
|
|
|
Kui nüüd natuke süveneda, siis mõneti saan isegi sellest ivast aru. Teisalt ma isiklikult arvan, et see suuri muutusi kaasa ei too ning kogenematud ja
huligaanid annavad oma tahtmist mööda ikka perule piitsa, arvestamata liiklust ja teisi kaasliiklejaid. Aga tõsi, sel aastal on laipu palju olnud ja
eks kõrgemalt kohalt püütakse leida lahendusi selle probleemi parandamiseks. Üks asi, mis meil toimiks kuigi palju, oleks "kolmerealine". Leedus
igatahes viisakalt võetakse tee äärde ja lastakse tagant poolt lähenev sõiduk mööda, kusjuures tänatakse ka selle eest. Sellise olukorra puhul ei sea
otseselt kedagi suuremalt ka ohtu, kui on ruumi selle manöövri teostamiseks, küll aga suurendaks see jälle "tallamist" Eesti maanteedel. Tekib
nii-öelda liidri positsioon, kui tahan siis annan minna ja teised lasevad/peavad laskma mul mööduda.
Eks siin saab palju spekuleerida ja arutada. Ja tõsi, Eesti vahemaad on teiste riikide kõrval tühised ja lihtsam on asuda pool tundi varem teele, kui
et suurema kiirusega see aeg tasa teha. "Kes tasa sõuab, see kaugemale jõuab" on täiesti kehtiv.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Erksolen
huviline
Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.8TQ
|
postitati 26.04.12 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Kui nüüd natuke süveneda, siis mõneti saan isegi sellest ivast aru. Teisalt ma isiklikult arvan, et see suuri muutusi kaasa ei too ning kogenematud ja
huligaanid annavad oma tahtmist mööda ikka perule piitsa, arvestamata liiklust ja teisi kaasliiklejaid. Aga tõsi, sel aastal on laipu palju olnud ja
eks kõrgemalt kohalt püütakse leida lahendusi selle probleemi parandamiseks. Üks asi, mis meil toimiks kuigi palju, oleks "kolmerealine". Leedus
igatahes viisakalt võetakse tee äärde ja lastakse tagant poolt lähenev sõiduk mööda, kusjuures tänatakse ka selle eest. Sellise olukorra puhul ei sea
otseselt kedagi suuremalt ka ohtu, kui on ruumi selle manöövri teostamiseks, küll aga suurendaks see jälle "tallamist" Eesti maanteedel. Tekib
nii-öelda liidri positsioon, kui tahan siis annan minna ja teised lasevad/peavad laskma mul mööduda.
Eks siin saab palju spekuleerida ja arutada. Ja tõsi, Eesti vahemaad on teiste riikide kõrval tühised ja lihtsam on asuda pool tundi varem teele, kui
et suurema kiirusega see aeg tasa teha. "Kes tasa sõuab, see kaugemale jõuab" on täiesti kehtiv. |
Täpselt , inimesed lugege ja pange kõrva taha. Õnneks lubati ka täiendavaid jõudusid liiklusesse ajab juba närvi küll kui "Bemmi vennad" oma vanade
ja üldjuhul väga jubetate ja kes teab äkki ka ülevaatuse ja puuduliku tehnoseisundiga haininaga linnapeal 80 ja maanteel 150 sõidavad. Olegem
inimesed ja võtkem mõõdukalt .
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.12 19:09
|
|
|
Need, kes hirmsasti sellele vastu on, et 100 märke ei tule ja arvavad, et selline teema siin kindlasti arutamist vajab, mõelge parem, MIKS teile neid
100 märke hädasti vaja on?
Jõuate varem kohale? - ei jõua, te ei käi kaugemal kui 100km tööl, seega see 2-3 minutit ei päästa teid mitte kuidagi.
Vähem möödasõite? - rumal jutt, rekkad ja bussid sõidavad ikka 90-ga, seega tekib 100 märkidega just rohkem möödasõidusituatsioone. Et mingi tolerants
on lubatud ja siis sõidadki 94 gps-i järgi, sest nagunii kinni ei peeta, aga sellepärast sulle jalgu jäädaksegi ja sa peadki möödasõidu sooritama.
Ahjaa, mis puudutab seda enda ohutuse asja, tehke proovi 90 ja 100 pealt seisma pidurdamine. Kivitare, sa nüüd juba julged oma 200ga 100km/h sõita?
|
|
|
|
waic
huviline
Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0
|
postitati 26.04.12 19:16
|
|
|
Veidi O.T. antud teemas, kuid huvitav kas antud liikluskomisjon votab kunagi naiteks arutusele ka linnaliiklust ohutumaks ja mugavamaks muutvad
vahendid mis nii euroopas (saksa-leedu) kui usa-s kasutusel on.
Esimesel juhul pean silmas parempööret punase tulega paljudel keskmistel ja pisematel ristmikel, igati moistlik julgen arvata. Teisel juhul foore mis
niiytelda ööreziimil vilgutavad korvalteel punast ja peateel kollast tuld, halva nahtavuse korral lihtne juba kaugelt aru saada kas aeglustada kiirust
voi mitte oluliselt. Tunduvalt lihtsam on naha foori kui lumesajus tundmatus linnas öösel liiklusmarke otsida....
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 26.04.12 19:43
|
|
|
Loen artiklist välja veel ka, "et mitte tõsta kaharajalistel teedel ". See tähendab siis, et mitte kõikidel teedel ei jää piirkiirus tõstmata.
Tallinn-Pärnu, Tallinn-Rakvere, Tallinn-Tartu. algused on justkui 4 rajalised vms. ja seal peaks ikka natuke saama ka kiiremini sõita. Natuke seda 4
rajalist osa seal on.
Aga eks elu näitab.
Kui on vajadus, leia lahendus!
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |
|