Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Liikluses piirkiirus sel suvel ei tõuse. (Vastuseid: 68 | Vaatamisi: 7506)
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 26.04.12 15:54 Tsiteeri
Liikluses piirkiirus sel suvel ei tõuse.



Õhtulehe artikli andmeil piirkiirust sel suvel ei tõsteta. Miks mitte lasta autojuhtidel headel teelõikudel pisut kiiremini sõita. Minu meelest on tegu lihtsalt lisa raha teenimisega riigile kuna enamus inimesi 90nega ei sõida.

Allikas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.12 15:55 Tsiteeri


Mul on ka internett. Raadio ja telekas on ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 26.04.12 15:58 Tsiteeri


Tsiteerin Olav Osolini:
Keda see huvitab, kas suvel on lubatud kiirus 90 või 100, kui sa sõidad nagunii 110ga...

///

Põhimõtteliselt võiks teema siinkohal ka kinni panna!
;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TriKa3
huviline

Avatar


Registreerunud 20.02.11
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3 1.8 '00

postitati 26.04.12 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Mul on ka internett. Raadio ja telekas on ka.



Vau. Sappi kui palju. Foorumis selliseid asju siis arutada ei tohigi, arvestades kui palju me igapäevaselt sellega kokku puutume?

Piirkiiruse tõstmine - kaheotsaga asi. Kui paljud piirkiirusest kinni peavad? Ma arvan, et õnnetusi vähemaks ei jää ja riik oluliselt rohkem raha ei saa kiiruseületajate käest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 26.04.12 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nokia7650
Õhtulehe artikli andmeil piirkiirust sel suvel ei tõsteta. Miks mitte lasta autojuhtidel headel teelõikudel pisut kiiremini sõita. Minu meelest on tegu lihtsalt lisa raha teenimisega riigile kuna enamus inimesi 90nega ei sõida.

Allikas


Eesti oludes see 10km/h mingit reaalset ajavõitu ei anna. Samuti, niiehknaa sõidetakse maanteel ju 9-l juhul 10-st 100km/h. Mingit lisaraha nüüd vaevalt sellega saadakse, kes tahab kihutada, kihutab niiehknaa, vahet pole, mis märk ees on. 110km/h alad siiski jäävad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.12 16:00 Tsiteeri


Väga vale otsus muidugi.
Äkki jätaks siis juba 50 kõikjale?
See ei vähenda kindlasti liiklusõnnetusi, pigem hakkab olema rohkem ohtlikke möödasõite ja kiiruseületamisi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 26.04.12 16:03 Tsiteeri


Otsus otsuseks, kuid valitsuse põhjendus on väga vale. Ei ole see kiirus midagi põhjustaja, avariide põhjustajateks on juhid, kes valivad valed sõiduvõtted (möödasõidud pimekurvis jms lollused). Pole vahet, kas sõidad 50km/h või 150km/h, valede sõiduvõtete korral on avarii niiehknaa kindel.
100km/h märgi olemasolust ma arvan, ei ole asja 90% juhtidest, sest nagunii sõidetakse 100km/h kellapeal. Siinkohal küsiks ka, et kui palju klubilistest muidu reaalselt 90km/h sõidavad, et sellest 10km/h lisast ilmajäädes paanika tekib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
NOS
huviline



Registreerunud 04.05.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.12 16:08 Tsiteeri


Ise sõidan gps-i järgi täpselt 94-ga ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 26.04.12 16:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TriKa3
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Mul on ka internett. Raadio ja telekas on ka.



Vau. Sappi kui palju. Foorumis selliseid asju siis arutada ei tohigi, arvestades kui palju me igapäevaselt sellega kokku puutume?

Piirkiiruse tõstmine - kaheotsaga asi. Kui paljud piirkiirusest kinni peavad? Ma arvan, et õnnetusi vähemaks ei jää ja riik oluliselt rohkem raha ei saa kiiruseületajate käest.
Ah mõnel on lihtsalt paha päev või tegi uudis meele mõruks. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.12 16:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TriKa3
Vau. Sappi kui palju. Foorumis selliseid asju siis arutada ei tohigi, arvestades kui palju me igapäevaselt sellega kokku puutume?


Korralikul liiklejal pole vahet, liikleb ikka nii, nagu lubatud.
Huligaanil pole vahet, liikleb ikka nii, nagu tahab.

Mida siin enam arutada on?
Pigem tuleks arutleda, et miks ei ole siiani üle mindud sellistele piirangutele, nagu pidevalt eeskujuks toodavates põhjamaades. Eesti on nii väike riik, et mandriosas kõige suurema distantsi läbid sa alla 5h. Kui sa nüüd selle maa peale võidad/kaotad 10min, on see siis nii oluline? Küll aga mõjub see igaühe rahakotile positiivselt (kui kinni pidada piirangutest) väiksema kütusekulu näol. Eesti suurim probleem liikluses on tihend rooli ja istme vahel, kes ei suuda aega planeerida.

NOS, mine osta endale midagi selle 50 ettepaneku peale, midagi halli ja kurrulist. Naeruväärseid võrdlusi pole nüüd ka mõtet teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 26.04.12 16:13 Tsiteeri


Copy paste:

Ühtlasi arutas liikluskomisjon erinevate muude meetmete rakendamise võimalikkust, sealhulgas 80-kilomeetrise talvise tunnikiiruse kehtestamist kõrvalteedel, valgusfooride vilkuva rohelise tule kaotamist, liiklusjärelevalves kaamerate laialdasemat kasutamist ja mobiilsete kiiruskaamerate kasutuselevõttu.

Ei no tere Soome.
Ei tea millal kiirteed tulevad? Ja maanteed 2X laiemaks lähevad? Never....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 26.04.12 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sadguy
Copy paste:

Ühtlasi arutas liikluskomisjon erinevate muude meetmete rakendamise võimalikkust, sealhulgas 80-kilomeetrise talvise tunnikiiruse kehtestamist kõrvalteedel, valgusfooride vilkuva rohelise tule kaotamist, liiklusjärelevalves kaamerate laialdasemat kasutamist ja mobiilsete kiiruskaamerate kasutuselevõttu.

Ei no tere Soome.
Ei tea millal kiirteed tulevad? Ja maanteed 2X laiemaks lähevad? Never....

No seda rohkem peaks ju piirama või mis oli sinu kommi mõte? Nii palju, kui mina Soomes sõitnud olen, ongi seal paljudel teedel 80 km/h, aga laiemad küll pole ja teed tunduvad ka 80 km/h sõites paremas korras olevat:P
IMO peakski talvel olema piirkiirus 80.

Tegelt ma ei saa aru, mida teemaalgataja selle teemaga taotleb üldse:o Inimeste arvamust teada saada? See on ju teada, et osad vastu, osad poolt, aga mis see sulle annab siis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
seitsmene
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2

postitati 26.04.12 16:32 Tsiteeri


Härra Villu Vane võttis asja kommenteerides seekord näitena tuua, et Tallinn-Tartu maanteel saadakse kiiruse tõstmisega legaalselt liigeldes reaalne võit 6 minutit. Et ei tasuvat ära, olla ikka koletislikult ohtlik.
Seesama mees on mõne aasta eest toetanud piirkiiruse tõstmist sellelsamal trassil, kinnitades toona, et kui sõiduk viibib nimetatud teelõigul lühemat aega, siis on tal ka lühema aja jooksul võimalik osutuda kõrgendatud ohu allikaks. Et olla ohutum. Samal perioodil läbi viidud test 90 km/h alas lubada 100 sõita näitas ühemõtteliselt, et raskete liiklusõnnetuste arv ei suurenenud.
Tänane seis on pigem see, et keegi ei viitsi kassamasinat ümber häälestama hakata, tee on kiiruskaameraid nii täis, et lausa ägiseb. Sellest ka ebaadekvaatsed jutud ohtlikkusest ja millest veel.
Vane oli muidu ka miilitsapõlves küllalt mõistlik mees, nüüd vanuigi on kuidagi kummaliselt sõna võtma hakanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 26.04.12 17:18 Tsiteeri


Minuarust ongi foorum arutlemise koht. Miks on kohe peale teema tegemist mõnel kohe probleem sellest. Üldse häirib, et mõned tunnevad foorumis nii võllina, et arvavad et iga teema mis vähekegi ei meeldi kuulub kustutamisele. Vahepeal kulub marjaks ära ka teiste arvamus asjadest.

Netikommentaator
http://www.youtube.com/watch?v=ZQCGl9JanS0

Ise arvan, et suurtel maanteedel oleks ikkagi 100 hea mõte, möödasõite oleks kindlasti vähem. Aga nagu öeldud- Kiirus pole kedagi tapnud, kiire peatumine tapab.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 26.04.12 17:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: sadguy
Copy paste:

Ühtlasi arutas liikluskomisjon erinevate muude meetmete rakendamise võimalikkust, sealhulgas 80-kilomeetrise talvise tunnikiiruse kehtestamist kõrvalteedel, valgusfooride vilkuva rohelise tule kaotamist, liiklusjärelevalves kaamerate laialdasemat kasutamist ja mobiilsete kiiruskaamerate kasutuselevõttu.

Ei no tere Soome.
Ei tea millal kiirteed tulevad? Ja maanteed 2X laiemaks lähevad? Never....

No seda rohkem peaks ju piirama või mis oli sinu kommi mõte? Nii palju, kui mina Soomes sõitnud olen, ongi seal paljudel teedel 80 km/h, aga laiemad küll pole ja teed tunduvad ka 80 km/h sõites paremas korras olevat:P
IMO peakski talvel olema piirkiirus 80.

Tegelt ma ei saa aru, mida teemaalgataja selle teemaga taotleb üldse:o Inimeste arvamust teada saada? See on ju teada, et osad vastu, osad poolt, aga mis see sulle annab siis?
Tahtsingi teemaga sinna maale jõuda, et varsti lähevad Eesti seadused väga utoopiliseks ära. Vaevalt et nüüd selle 100 või 110 tulemata jäämisega mõni liiklusõnnetus vähem toimub. Ei tahaks hästi uskuda, et kõik korralikult 90nega sõidavad heade teeoludega. Ja mida väiksem on kiirusepiirang seda suurem võimalus on, et keegi kiirust ületab ja mille eest kenake summa sisse kasseerida. Noh saame aru riigil tuleb ju tasuta ühistranspordi jaoks kusagilt raha leida. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hamlet
huviline



Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.12 17:33 Tsiteeri


Minu arust on liiklushuligaanid need kes maanteel 70km/t sõidavad.:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sadguy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.03.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe, 9-5 T, Octavia

postitati 26.04.12 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: sadguy
Copy paste:

Ühtlasi arutas liikluskomisjon erinevate muude meetmete rakendamise võimalikkust, sealhulgas 80-kilomeetrise talvise tunnikiiruse kehtestamist kõrvalteedel, valgusfooride vilkuva rohelise tule kaotamist, liiklusjärelevalves kaamerate laialdasemat kasutamist ja mobiilsete kiiruskaamerate kasutuselevõttu.

Ei no tere Soome.
Ei tea millal kiirteed tulevad? Ja maanteed 2X laiemaks lähevad? Never....

No seda rohkem peaks ju piirama või mis oli sinu kommi mõte? Nii palju, kui mina Soomes sõitnud olen, ongi seal paljudel teedel 80 km/h, aga laiemad küll pole ja teed tunduvad ka 80 km/h sõites paremas korras olevat:P
IMO peakski talvel olema piirkiirus 80.

Tegelt ma ei saa aru, mida teemaalgataja selle teemaga taotleb üldse:o Inimeste arvamust teada saada? See on ju teada, et osad vastu, osad poolt, aga mis see sulle annab siis?

Ma küll ei viitsi siin vaidlema hakata, kuid olen ka piisavalt Soomes sõitnud juba. (pea 6 aastat)
Näteks minu koju on Helsingist 140km. Sellest 70km. kiirteed ja ülejäänu maanteed. Kiirteel suvel 120 lubatud. Maanteel 100 ja suuremate ristmikute juures siis 80. Talvel kiirteel 100 ja maantee jääb samaks.
Maantee on piisavalt lai, et möödasõitev auto ei pea isegi mitte vastassuunda minema. St, et möödasõitu saab teha korraga mõlemast suunast. Soomlased sõidavad suht alati võimalikult tee ääres, et kiiremal autol oleks hea ülevaade ja ohutu möödasõit.
Loomulikult on Soomes ka neid kitsaid maanteid, kus piirkiirus 80. Ja neid on päris palju. Ei vaidle vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 26.04.12 18:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Minuarust ongi foorum arutlemise koht. Miks on kohe peale teema tegemist mõnel kohe probleem sellest. Üldse häirib, et mõned tunnevad foorumis nii võllina, et arvavad et iga teema mis vähekegi ei meeldi kuulub kustutamisele. Vahepeal kulub marjaks ära ka teiste arvamus asjadest.

Netikommentaator
http://www.youtube.com/watch?v=ZQCGl9JanS0

Ise arvan, et suurtel maanteedel oleks ikkagi 100 hea mõte, möödasõite oleks kindlasti vähem. Aga nagu öeldud- Kiirus pole kedagi tapnud, kiire peatumine tapab.
Kuna kodanik t ise on ka nö.organitest siis sellised teemad siin foorumis on talle alati vastukarva olnud.:D


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 26.04.12 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: NOS
Ise sõidan gps-i järgi täpselt 94-ga ;)


No Sina jah, mina kah. Aga ülejäänutest suur osa niiehknaa sõidab spido järgi 100-ga, kuna teatakse, et ÜLDJUHUL politsei sellise näidu korral maanteel kinni ei pea. Alati on ka erandeid muidugi. Kiiruskaamerate suuremal hulgal kasutuselevõtt ei too absoluutselt mingit liikluskultuuri parendamist. Siiani on praktika näidanud ju, et Tallinna-Tartu maanteel pole s*ttagi muutunud :D Kuskil netiski oli sellest juttu. Ei viitsi siinkohal otsima hakata. Tahetakse neid igale poole toppida, kuid siis tekitatakse olukord, kus kaamerat nähes pidurdatakse hoog maha ja nii, kui kaamera kaugemal, vajutatakse juurde, tekib tõmblemine. Teine lahendus oleks vast keskmise kiiruse kaamerad, nagu Suurbritannias kohati kasutusel, kus kahe kaamera vahel peab auto säilitama ühesugust kiirust vms. Aga Eesti oludes poleks ka see ilmselt kuigi mõistlik. Toimiks see pigem kiirteedel. Aga mida meil pole, pole kiirteid.
Siinkohal olen ka täiesti nõus, et ei saa aru mõne kodaniku virinast, kui taoline teema tekib. Foorum ongi koht, kus asju omavahel arutada. Kui see vastukarva on, siis ei ole ju raske jätta see teema enda jaoks kõrvale ning mitte lugeda seda? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 26.04.12 18:41 Tsiteeri


Kui nüüd natuke süveneda, siis mõneti saan isegi sellest ivast aru. Teisalt ma isiklikult arvan, et see suuri muutusi kaasa ei too ning kogenematud ja huligaanid annavad oma tahtmist mööda ikka perule piitsa, arvestamata liiklust ja teisi kaasliiklejaid. Aga tõsi, sel aastal on laipu palju olnud ja eks kõrgemalt kohalt püütakse leida lahendusi selle probleemi parandamiseks. Üks asi, mis meil toimiks kuigi palju, oleks "kolmerealine". Leedus igatahes viisakalt võetakse tee äärde ja lastakse tagant poolt lähenev sõiduk mööda, kusjuures tänatakse ka selle eest. Sellise olukorra puhul ei sea otseselt kedagi suuremalt ka ohtu, kui on ruumi selle manöövri teostamiseks, küll aga suurendaks see jälle "tallamist" Eesti maanteedel. Tekib nii-öelda liidri positsioon, kui tahan siis annan minna ja teised lasevad/peavad laskma mul mööduda.
Eks siin saab palju spekuleerida ja arutada. Ja tõsi, Eesti vahemaad on teiste riikide kõrval tühised ja lihtsam on asuda pool tundi varem teele, kui et suurema kiirusega see aeg tasa teha. "Kes tasa sõuab, see kaugemale jõuab" on täiesti kehtiv.


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Erksolen
huviline

Avatar


Registreerunud 19.09.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.8TQ

postitati 26.04.12 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Kui nüüd natuke süveneda, siis mõneti saan isegi sellest ivast aru. Teisalt ma isiklikult arvan, et see suuri muutusi kaasa ei too ning kogenematud ja huligaanid annavad oma tahtmist mööda ikka perule piitsa, arvestamata liiklust ja teisi kaasliiklejaid. Aga tõsi, sel aastal on laipu palju olnud ja eks kõrgemalt kohalt püütakse leida lahendusi selle probleemi parandamiseks. Üks asi, mis meil toimiks kuigi palju, oleks "kolmerealine". Leedus igatahes viisakalt võetakse tee äärde ja lastakse tagant poolt lähenev sõiduk mööda, kusjuures tänatakse ka selle eest. Sellise olukorra puhul ei sea otseselt kedagi suuremalt ka ohtu, kui on ruumi selle manöövri teostamiseks, küll aga suurendaks see jälle "tallamist" Eesti maanteedel. Tekib nii-öelda liidri positsioon, kui tahan siis annan minna ja teised lasevad/peavad laskma mul mööduda.
Eks siin saab palju spekuleerida ja arutada. Ja tõsi, Eesti vahemaad on teiste riikide kõrval tühised ja lihtsam on asuda pool tundi varem teele, kui et suurema kiirusega see aeg tasa teha. "Kes tasa sõuab, see kaugemale jõuab" on täiesti kehtiv.


Täpselt , inimesed lugege ja pange kõrva taha. Õnneks lubati ka täiendavaid jõudusid liiklusesse ajab juba närvi küll kui "Bemmi vennad" oma vanade ja üldjuhul väga jubetate ja kes teab äkki ka ülevaatuse ja puuduliku tehnoseisundiga haininaga linnapeal 80 ja maanteel 150 sõidavad. Olegem inimesed ja võtkem mõõdukalt .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 26.04.12 19:01 Tsiteeri


90 vs 100 - midagi ei muutu. Oled koba, rumal või umbjoobes, siis on nagunii laibad taga. Paras joppamise küsimus, kas jääb tulevikus neid lakse nüüd vähemaks või mitte, aga kindlasti mitte tänu sellele muudatusele. Mingi mõttetu saast välja mõeldud...taaskord :D


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.12 19:09 Tsiteeri


Need, kes hirmsasti sellele vastu on, et 100 märke ei tule ja arvavad, et selline teema siin kindlasti arutamist vajab, mõelge parem, MIKS teile neid 100 märke hädasti vaja on?
Jõuate varem kohale? - ei jõua, te ei käi kaugemal kui 100km tööl, seega see 2-3 minutit ei päästa teid mitte kuidagi.
Vähem möödasõite? - rumal jutt, rekkad ja bussid sõidavad ikka 90-ga, seega tekib 100 märkidega just rohkem möödasõidusituatsioone. Et mingi tolerants on lubatud ja siis sõidadki 94 gps-i järgi, sest nagunii kinni ei peeta, aga sellepärast sulle jalgu jäädaksegi ja sa peadki möödasõidu sooritama.

Ahjaa, mis puudutab seda enda ohutuse asja, tehke proovi 90 ja 100 pealt seisma pidurdamine. Kivitare, sa nüüd juba julged oma 200ga 100km/h sõita? :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 26.04.12 19:16 Tsiteeri


Veidi O.T. antud teemas, kuid huvitav kas antud liikluskomisjon votab kunagi naiteks arutusele ka linnaliiklust ohutumaks ja mugavamaks muutvad vahendid mis nii euroopas (saksa-leedu) kui usa-s kasutusel on.
Esimesel juhul pean silmas parempööret punase tulega paljudel keskmistel ja pisematel ristmikel, igati moistlik julgen arvata. Teisel juhul foore mis niiytelda ööreziimil vilgutavad korvalteel punast ja peateel kollast tuld, halva nahtavuse korral lihtne juba kaugelt aru saada kas aeglustada kiirust voi mitte oluliselt. Tunduvalt lihtsam on naha foori kui lumesajus tundmatus linnas öösel liiklusmarke otsida....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
HangOver
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2

postitati 26.04.12 19:43 Tsiteeri


Loen artiklist välja veel ka, "et mitte tõsta kaharajalistel teedel ". See tähendab siis, et mitte kõikidel teedel ei jää piirkiirus tõstmata. Tallinn-Pärnu, Tallinn-Rakvere, Tallinn-Tartu. algused on justkui 4 rajalised vms. ja seal peaks ikka natuke saama ka kiiremini sõita. Natuke seda 4 rajalist osa seal on.
Aga eks elu näitab.


Kui on vajadus, leia lahendus!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 0.9% - SQL: 99.1%]