indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.03 21:07
|
|
|
audi 90 20V q vs 200 20V tq ülalpidamine ?
Alustuseks ütlen kohe seda, "jah ma tean, et need on täiesti erinevad autod" aga nii mõnigi asi on neil ühesugune, ntx kasutatud varuosade
saadavus jne.
Mis mind huvitab on siis see, et kui palju see 200 rohkem raha nõuab kui 90, võrdluseks toome siis autod, mis ostuhetkel on "stock
konditsioonis" ja "suht heas korras", mitte ei vaja kohe 20k rahasüsti.
Ja ka sellest saan ma väga hästi aru, et iga kasutatud auto vajab remonti, mõni rohkem, mõni vähem.
Küsimus on ainult selles, et kus on piir, palju tasub mingisse autosse investeerida.
Ühesõnaga, austatud 200 20V tq omanikud, jagage oma arvamusi ja kogemusi oma auto kohta.
|
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 01.04.03 21:54
|
|
|
A200 20V tq
omatud nelja kuu jooksul ei oskagi nigu midagi esile tuua, mis nüüd nii väga kirves võiks olla, kuna siiamaani siukest pisikest pudipadi asendatud
(need siis asjad mis on loomuliku hoolduse (õlid,rihmad,vedelikud) kõrvalt vahetatud) : geneka tablett,kapoti tross,tagumine pidurivoolik,vasak
käigukastipadi, p. rooliots ja starteri pendiks (kokku u 900.-), need jubinad kõik kattuvad 10v 200-ga. lähitulevikus pidurid (klotsid, käsatross) ja
sildades puksikesed (midagi nagu annab tunda) käsile vaja võtta ja vaadata mis seal saab ja mis mitte.
Lammutusest pole ka muud küsinud kui liiste esistangele ja neid nüüd vist jah meie riigist mujalt ei leia kui esindusest 
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 02.04.03 18:47
|
|
|
tuuma,kui sa oled vähemalt hetkel oma autoga rahul,siis tee omale teene,ja ära tee seda.
Va. juhul,kui sulle on $ kott sülle kukkunud.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 03.04.03 22:25
|
|
|
Puht majanduslikus mòttes ei ole 200 just hea asi ja arvan, et jaades 90 20V juurde, magad tunduvalt rahulikumalt, kui 200 omanik. Kuigi paljud
vidinat kattuvad teiste 100-200-ga, on ikkagi ypris palju spetsiifilisi vidinaid, mida raske hankida. Ja uus varuosa krdi kallis... Senini minu jaoks
suurimaks probleemiks olnud need f..ing UFOd. Olles kulutanud vahemalt yhe uue ketta ostmise raha trobikonna vanade peale, paneb kahetsema, et kohe
uusi ei ostnud. (3500kr/tk). Omanikud kataloogi alla yritan jark-jargult kirja panna, mis masinaga tehtud ja ka palju maksma laks. Eks sealt tasapisi
saab ka mingi ettekujutuse.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.03 10:15
|
|
|
Kuna Joel installis oma S4 uhvode asemele 100 pystakud & co, siis kysimus siit kas on võimalik 20V 200le alla installida samuti sigari pystakud
(või vana 200 omad)?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 04.04.03 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Amadeus
Kuna Joel installis oma S4 uhvode asemele 100 pystakud & co, siis kysimus siit kas on võimalik 20V 200le alla installida samuti sigari pystakud
(või vana 200 omad)? |
Kuna ise tegelesin nende installiga siis ilmselt peab sobima,kuna tegu oli imo audi 100 2,8-se konega pidurimängu ja ka püstikutega.Vaja siis aint
püstikud,supportid ja kettad-klotsid,ülejäänu istub nigu ämmale.Installi aeg =minul umbes 5 tundi.
|
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 07.04.03 14:09
|
|
|
20v roolivõimu survevoolik
lahkus siis selline asi nagu roolivõimupumbast roolilatti minev survevoolik, trampisin lammutusi läbi ja küsisin sigarile seda voolikut. lõpuks sain
ühest lammarist 150.- eeku eest otsitud asja. Installimisel aga selgus tõsiasi , et 20v 200-l selle krdima vooliku otsad tsipa teistsugused tehtud,
viisin asja lammarisse tagasi ja hakkasin kauplusi tüütama oma murega, B varuosana väidetavalt seda torujuppi ei leidu ja originaal 7...14 päevase
tellimistähtajaga u. 1300.- maksab. Natuke asja uurides sain teada, et on olemas mehed kes vana lohvi otstele uue vooliku külge pressivad ja asi nigu
uus. Otsisin firma üles ja u. 230 eeku eest asi lahendatud ...ja ongi
nagu uus
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 16.04.03 19:06
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Amadeus
Kuna Joel installis oma S4 uhvode asemele 100 pystakud & co, siis kysimus siit kas on võimalik 20V 200le alla installida samuti sigari pystakud
(või vana 200 omad)? |
On kyll vòimalik. Ainult pooltelje otsad tuleb ka ara vahetada, sest 20V poolteljed poldiga, vanemad mutriga kinni, samuti diameeter erinev. Sigaodav
lahendus UFOde asendamiseks. Ise hoian veel mònda aega pòikpaiselt auto originaalilahedust ja kulutan UFOdele veel narvirakke...
|
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 16.04.03 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
On kyll vòimalik. Ainult pooltelje otsad tuleb ka ara vahetada, sest 20V poolteljed poldiga, vanemad mutriga kinni, samuti diameeter erinev. Sigaodav
lahendus UFOde asendamiseks. Ise hoian veel mònda aega pòikpaiselt auto originaalilahedust ja kulutan UFOdele veel narvirakke... |
vähemalt 88 aasta 200 10 v-l on poolteljed poldiga kinni mitte mutriga, läbimõõdu kohta ma ei tea midagi rääkida
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.04.03 06:21
|
|
|
Tsitaat: |
vähemalt 88 aasta 200 10 v-l on poolteljed poldiga kinni mitte mutriga, läbimõõdu kohta ma ei tea midagi rääkida
|
ilmselt siis libelink 10v ongi poldiga ehk? a minu vanal, ehk 86 aastal on otsast mutriga.
|
|
|
|