rrongas
huviline
Registreerunud 07.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.0TDI Multitronic 2006a
|
postitati 22.04.12 07:56
|
|
|
A6 kummikärsahais!
Kuskilt tuleb kummikärsahaisu, tunnda on autost väljudes peale sõitu (rehve ei põleta, selle mootoriga pole see vist ka võimalik)
Millega seda võiks seostada?
Autoks A6 2006a 2.0 TDI Multitronic.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 22.04.12 10:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rrongas
Kuskilt tuleb kummikärsahaisu, tunnda on autost väljudes peale sõitu (rehve ei põleta, selle mootoriga pole see vist ka võimalik)
Millega seda võiks seostada?
Autoks A6 2006a 2.0 TDI Multitronic. |
Eile vist oli suurem rehvide põleng Mustamäel ja kui autost väljusid said äkki osa sellest
|
|
|
igozavr
huviline
Registreerunud 17.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A7
|
postitati 22.04.12 10:30
|
|
|
Ma tundsin mustamäel ka Aga käigukast saab ka sellist haisu teha kui
paugutada.
|
|
|
rrongas
huviline
Registreerunud 07.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.0TDI Multitronic 2006a
|
postitati 22.04.12 11:48
|
|
|
Kusjuures ei paugutanud üldse, rahulikult ikka ja see pole ka esimene kord. Üks selle kasti veidrus on küll silma jäänud, külmalt on pöörded nt 60 kmh
juures kuskil 2000 ja veidi peale aga peale seda kui korraks äkilisemalt kiirendada kukuvad pöörded sama kiiruse juured 1500 peale.
|
|
|
corbe
huviline
Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A5 Q | A6 C8 Q
|
postitati 22.04.12 14:54
|
|
|
Ega su autol juhuslikult kübemefiltrit pole? Sellisel juhul tegi filter oma tööd ja põletas tahma ning selle tegevusega kaasneb ka spetsiifiline
rehvikärsaka moodi lõhn. Täiesti tavaline nähtus, et filter ton toimetanud ja haiseb ka siis kui auto vaikselt tühikäigul ootab kuni välja suretaksin.
Muidugi on hais tunda ka hiljem kui juba sõiduk välja suretatud.
|
|
|
HangOver
huviline
Registreerunud 27.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 Allroad 3.0TDI 200KW A6 C7 3.0TFSI sed. 2012; Q5 2.0TFSI 2016, A6 C6 3,0TFSI sed. FL 2009; A6 C6 2,4 V6 sed. 2006; A6 C6 2
|
postitati 22.04.12 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rrongas
Kusjuures ei paugutanud üldse, rahulikult ikka ja see pole ka esimene kord. Üks selle kasti veidrus on küll silma jäänud, külmalt on pöörded nt 60 kmh
juures kuskil 2000 ja veidi peale aga peale seda kui korraks äkilisemalt kiirendada kukuvad pöörded sama kiiruse juured 1500 peale.
|
Mul c6 60km/h 1400-1500 D peal. Täna jäi silma lihtsalt...
|
|
|
rrongas
huviline
Registreerunud 07.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.0TDI Multitronic 2006a
|
postitati 23.04.12 03:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: corbe
Ega su autol juhuslikult kübemefiltrit pole? Sellisel juhul tegi filter oma tööd ja põletas tahma ning selle tegevusega kaasneb ka spetsiifiline
rehvikärsaka moodi lõhn. Täiesti tavaline nähtus, et filter ton toimetanud ja haiseb ka siis kui auto vaikselt tühikäigul ootab kuni välja suretaksin.
Muidugi on hais tunda ka hiljem kui juba sõiduk välja suretatud. |
Kas armatuuris peaks selle tsükkli ajal ka mõni tuluke plinkima, ma ei märganud küll midagi?
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 23.04.12 06:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rrongas
Kas armatuuris peaks selle tsükkli ajal ka mõni tuluke plinkima, ma ei märganud küll midagi? |
Tavaline passiivne/aktiivne põletustsükkel jääb autojuhile märkamatuks. Teravam kõrv kuuleb mootori töös muutust - tarkvaraliselt tõstetakse väljuvate
gaaside temperatuuri (pihustatakse lisakütust silindrisse). Kui tuli süttib, siis auto enam iseseisvalt põletada ei suuda. Tuli süttib ka siis, kui
rõhu dif. andur on vigame vms.
Ka minul tuli eile kummikuhaisu, naine oli terve nädal linnatänavatel sussutanud.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
rrongas
huviline
Registreerunud 07.01.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2.0TDI Multitronic 2006a
|
postitati 27.04.12 09:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: rrongas
Kas armatuuris peaks selle tsükkli ajal ka mõni tuluke plinkima, ma ei märganud küll midagi? |
Tavaline passiivne/aktiivne põletustsükkel jääb autojuhile märkamatuks. Teravam kõrv kuuleb mootori töös muutust - tarkvaraliselt tõstetakse väljuvate
gaaside temperatuuri (pihustatakse lisakütust silindrisse). Kui tuli süttib, siis auto enam iseseisvalt põletada ei suuda. Tuli süttib ka siis, kui
rõhu dif. andur on vigame vms.
Ka minul tuli eile kummikuhaisu, naine oli terve nädal linnatänavatel sussutanud. |
Oli jah mingi imelik kohin mootoris ning pöörded olid tavalisest veidi kõrgemad. Ilmselt oligi tegu põletustsükkliga.
Tänud igatahes!
|
|
|